CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Toyta LC vs Mitsubishi pajero

Go down 
+7
Ronny
Harald
Lars Egil
Black Betty
ArneO
Remi
Jan
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2

hvem er best?
Toyota LC
Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Vote_lcap80%Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Vote_rcap
 80% [ 12 ]
Mitsubishi Pajero
Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Vote_lcap20%Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Vote_rcap
 20% [ 3 ]
Antall stemmer : 15
 

AvInnlegg
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:34

Vegard.

Var ikke derfor du kom igjen Vegard ?

He He.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:36

Har forresten vært å snoka hos forhandleren i dag..... -30.000 nå..... på Santa-fe.....
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:36

Vegard skrev:
Harald

les igjen...... det står: Antal större fel per 100 bilar....

he-he......... måtte bare....... denne har verka....
ja tviler ikke på at dette har ridd deg som en mare hehe
Større feil...hmmmm hadde vært artig å visst hva som menes med det...og hvilken årsmodell man snakker om, for de tidligste xc90 hadde en del feil,spesielt elektronikk.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:37

Camping Kai skrev:
Vegard.

Var ikke derfor du kom igjen Vegard ?

He He.

He-he-he...... vel, nei...... det kom press i kulissene her...... men har jo verka litt vedr den der, må innrømme det.....
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:38

Hva snakker vi om for en bil ferdig på veien da ? Må si det er en pen bil , naboen kjøpte en her i forrige uke med grønne skilter.

Er det det nye karosseriet du har eller det gamle?
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:39

Vegard skrev:
Har forresten vært å snoka hos forhandleren i dag..... -30.000 nå..... på Santa-fe.....
fine å kjøre de Vegard....det eg liker mindre har eg sikkert nevnt før hehe
Takst på gamlebilen da??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:42

Harald skrev:
Vegard skrev:
Har forresten vært å snoka hos forhandleren i dag..... -30.000 nå..... på Santa-fe.....
fine å kjøre de Vegard....det eg liker mindre har eg sikkert nevnt før hehe
Takst på gamlebilen da??

vel, takst og takst..... de fire siste bilene har jeg ikke hatt med og vist de når jeg har handla..... de kjenner mine biler..... men jeg har fått en pris ja..... og den sier tap på ei kr pr km bilen har gått...... og som gir et melomlegg på 200.000 til den jeg har fyra meg litt opp på.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:45

Camping Kai skrev:
Hva snakker vi om for en bil ferdig på veien da ? Må si det er en pen bil , naboen kjøpte en her i forrige uke med grønne skilter.

Er det det nye karosseriet du har eller det gamle?

Hei

jeg har en SM, CRDi VGT Exclusive, og er den gamle type, med den litt større motor, og enn annen fire-trekk, enn CRDI
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:48

Camping-Kai

200 store i mellom..... men lurer på om det er lurt å drøye litt..... de leverer en del her, av både santa-fe H-1 og mazda 6..... Hos Volvo her, er det jo helt stopp nå, hadde kansje tenkt det var litt å hente i om det var helt labert hos de.....
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:54

Vegard skrev:
Camping-Kai

200 store i mellom..... men lurer på om det er lurt å drøye litt..... de leverer en del her, av både santa-fe H-1 og mazda 6..... Hos Volvo her, er det jo helt stopp nå, hadde kansje tenkt det var litt å hente i om det var helt labert hos de.....
tror det kan bli noen kupp på nyere bruktbiler etterhvert....men det er vel helt ny du tenker på Vegard..
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:58

Vegard skrev:
Camping-Kai

200 store i mellom..... men lurer på om det er lurt å drøye litt..... de leverer en del her, av både santa-fe H-1 og mazda 6..... Hos Volvo her, er det jo helt stopp nå, hadde kansje tenkt det var litt å hente i om det var helt labert hos de.....

Burde vel kansje flytte oss over i pratetråden , men det jeg ville si er at Mazda 6 er en mega pen bil.Synd det er så lav hengervekt på den.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 20:59

Harald skrev:
Vegard skrev:
Camping-Kai

200 store i mellom..... men lurer på om det er lurt å drøye litt..... de leverer en del her, av både santa-fe H-1 og mazda 6..... Hos Volvo her, er det jo helt stopp nå, hadde kansje tenkt det var litt å hente i om det var helt labert hos de.....
tror det kan bli noen kupp på nyere bruktbiler etterhvert....men det er vel helt ny du tenker på Vegard..

Ja..... helt ny ja..... de har to fine brukte og, med lite km, som selgerene har hatt, men de er automat
Til Toppen Go down
Kabe 780 Gle

Kabe 780 Gle


Male
Antall Innlegg : 14
Age : 53
Localisation : Nære elva!
Registration date : 11.08.2008

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 23:04

Men touareg`n er ikke der![/img]
Til Toppen Go down
Kabe 780 Gle

Kabe 780 Gle


Male
Antall Innlegg : 14
Age : 53
Localisation : Nære elva!
Registration date : 11.08.2008

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Okt 2008 - 23:06

Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 0:03

Hmmmm...... jeg ser Rufus har valset opp med de vantro her... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394



Så da kan jo jeg bare lene meg tilbake...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 6:37

Kabe 780 Gle skrev:
Men touareg`n er ikke der![/img]

He-he...... det er bare de 50 første som er med...... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 36874 Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 36874 Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394 Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 7:58

Betty Boop skrev:
Hmmmm...... jeg ser Rufus har valset opp med de vantro her... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394

Så da kan jo jeg bare lene meg tilbake...
Har ikke sett noen være så indignert her inner, selv ikke Vegard når Bjølle får gjennomgå som værst Razz
Fant det best å la det være Smile
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 10:59

Remi skrev:
Betty Boop skrev:
Hmmmm...... jeg ser Rufus har valset opp med de vantro her... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394

Så da kan jo jeg bare lene meg tilbake...
Har ikke sett noen være så indignert her inner, selv ikke Vegard når Bjølle får gjennomgå som værst Razz
Fant det best å la det være Smile

Nja - DET må du vel regne med når du tillegger vår elskede bil usle 115 hk...
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 11:12

Betty Boop skrev:
Remi skrev:
Betty Boop skrev:
Hmmmm...... jeg ser Rufus har valset opp med de vantro her... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394

Så da kan jo jeg bare lene meg tilbake...
Har ikke sett noen være så indignert her inner, selv ikke Vegard når Bjølle får gjennomgå som værst Razz
Fant det best å la det være Smile

Nja - DET må du vel regne med når du tillegger vår elskede bil usle 115 hk...
He he, joda, bilen er jo mannens tissefant forlenger Wink
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 11:13

Hvem er det som bestemmer sensur ordene??? Laughing
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 11:20

Remi skrev:
Betty Boop skrev:
Remi skrev:
Betty Boop skrev:
Hmmmm...... jeg ser Rufus har valset opp med de vantro her... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394

Så da kan jo jeg bare lene meg tilbake...
Har ikke sett noen være så indignert her inner, selv ikke Vegard når Bjølle får gjennomgå som værst Razz
Fant det best å la det være Smile

Nja - DET må du vel regne med når du tillegger vår elskede bil usle 115 hk...
He he, joda, bilen er jo mannens tissefant forlenger Wink

Hmmmmm....... scratch scratch scratch ... må være mye smått her inne da... (Rufus unntatt selvsagt!) Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 105977
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 12:01

Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 12:50

Betty Boop skrev:
Sjekk denne
https://www.youtube.com/watch?v=quIxPSPa_qQ&feature=related

Tøøøøft!
Heeei! Det er jo riksveien til Kautokeino Razz

Her har du en LC'n, riktignok en kort en, på dyypt vann Smile
https://www.youtube.com/watch?v=oRmOpfY-1x0&feature=related
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 13:37

Betty Boop skrev:
Sjekk denne
https://www.youtube.com/watch?v=quIxPSPa_qQ&feature=related

Tøøøøft!

Er det tøft, å kjøre i gjørme å få bilen møkkete scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 15:12

Betty Boop skrev:
Hmmmm...... jeg ser Rufus har valset opp med de vantro her... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394



Så da kan jo jeg bare lene meg tilbake...

Bruker vanlig taktikk; hiver meg over minste tilløp til oppløp med stor åpen kjeft...
stanser det meste... som regel ( deg unntatt ) Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 190968

Men han derre admindotten som har stillt spørsmålet "Hvem er best ?" i trådens fødsel vet ikke sitt eget beste.... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 388844
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 15:54

Rufus skrev:
Betty Boop skrev:
Hmmmm...... jeg ser Rufus har valset opp med de vantro her... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394



Så da kan jo jeg bare lene meg tilbake...

Bruker vanlig taktikk; hiver meg over minste tilløp til oppløp med stor åpen kjeft...
stanser det meste... som regel ( deg unntatt ) Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 190968

Men han derre admindotten som har stillt spørsmålet "Hvem er best ?" i trådens fødsel vet ikke sitt eget beste.... Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 388844


Den admindotten skal få utvidet rettigheter til å ilegge straff og sensur her. Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 928394
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 15:56

BB og Rufus

Ang Pajero 2000 - 2002 modell, vet dere om er det forskjellige motor alternativer å få her?
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 16:27

Admindotter generellt med sans for usakelige spørsmål ; lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeTir 28 Okt 2008 - 16:35

Fjellcamping skrev:
BB og Rufus

Ang Pajero 2000 - 2002 modell, vet dere om er det forskjellige motor alternativer å få her?

I overgangen fra versjon 2 til 3 (jeg kaller den dette ) skjedde det noe stort innen motor på Pajero.

Eldre moterer har ymse varianter som 2,5 - 2,8 og 3,0 liter.
Ikke at jeg vet noe om disse.......


Fra 2000 og versjon 3 fikk 3,2 liter diesel og 3,5 liter bensin.

Har du god råd kjøper du 3,5 bensin...
den drar litt suppe har jeg blitt fortalt.

Motor og drivverk er mekanisk såvidt jeg vet det samme idag som 2000.

Litt endring i software ca 03/04; ESP kom inn


Pajero i bakhjulsmodus er dritgøy på glatta.... lol!
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Okt 2008 - 1:37

Remi skrev:
Betty Boop skrev:
Sjekk denne
https://www.youtube.com/watch?v=quIxPSPa_qQ&feature=related

Tøøøøft!
Heeei! Det er jo riksveien til Kautokeino Razz

Her har du en LC'n, riktignok en kort en, på dyypt vann Smile
https://www.youtube.com/watch?v=oRmOpfY-1x0&feature=related

Nja -vel..... nå kjørte vi riksveien fra Kautokeino i sommer med Kabe på kroken..... var vel liiiitt bedre standard enn det her.

Men det skal sies at veien fra Kautokeino til Karasjok ikke var den beste veien vi har kjørt på nei..... og definitivt ikke den breieste. En local hero i grisefart feilberegnet litt bredden på vogntoget vårt, og fikk seg nok en oppkvikker da han moste sidespeilet vårt der han kjørte i motsatt retning. Suspect pig rendeer
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Okt 2008 - 6:05

Hei

var med å klatra i terrenget med en ny Pajero på Andenes i sommer..... må si jeg likte den bilen godt altså......
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Okt 2008 - 14:48

Rufus skrev:

Sitat :
Fjellcamping skrev:
BB og Rufus

Ang Pajero 2000 - 2002 modell, vet dere om er det forskjellige motor alternativer å få her?

I overgangen fra versjon 2 til 3 (jeg kaller den dette ) skjedde det noe stort innen motor på Pajero.

Eldre moterer har ymse varianter som 2,5 - 2,8 og 3,0 liter.
Ikke at jeg vet noe om disse.......


Fra 2000 og versjon 3 fikk 3,2 liter diesel og 3,5 liter bensin.

Har du god råd kjøper du 3,5 bensin...
den drar litt suppe har jeg blitt fortalt.

Motor og drivverk er mekanisk såvidt jeg vet det samme idag som 2000.

Litt endring i software ca 03/04; ESP kom inn


Pajero i bakhjulsmodus er dritgøy på glatta.... lol!

Ok, er nok mest interessert i dieselmotor. Er det mulig å få alle motoralternativer med automat? Eller blir det for spedt med automat på alt under 3,0 liter?
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Sponsored content





Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Toyta LC vs Mitsubishi pajero   Toyta LC vs Mitsubishi pajero - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Toyta LC vs Mitsubishi pajero
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Mitsubishi Pajero
» Integrert GPS i Pajero, oppdateringsmuligheter?
» Mitsubishi Grandis og Hengerfeste
» Problemer med svinghjul på Ford, VW, Toyota og Mitsubishi.
» Mitsubishi Outlander 2.0 Diesel 2007-2008 modell

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: