CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm

Go down 
+5
hpk
Harald
Cecotto
Jan Ole
Remi
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitimeTor 6 Nov 2008 - 21:20

Vegard skrev:
En ting som jeg på elektronikk mange ganger skulle ønske, er at en kunne skru av de undermenyene en ikke ønsker..... ta feks mobiler... på telefonen til min mor, hadde det vært supert at en stillte inn telefonen, og så skrudde av menyene.... hun trenger ikke, funksjoner utover ringing, sms, kamera og MMS...... det blr alt for mye, og de trykker seg vekk og kødder det til, uten å mene dette.....
Her har du (eller din mor Smile )
Doro skrev:
HandleEasy 328gsm
Mobiltelefon med telefonbok som er enkel å brukeHandleEasy 328gsm er den enkle mobiltelefonen for deg som bare ønsker å ringe og motta samtaler.
Direkteminne knapper, stort tastatur og enkel tilgang til inntil 100 lagrede navn gjør det enkelt å ringe.
Andre funksjoner inkluderer vibrasjonalarm, 2 veis høyttaler og gripevennlig overflate.

Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 %7Be0e3e2c1-4b16-4609-8f1c-5a03cb2bdc68%7D_Medium_DTypeImage
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitimeTor 6 Nov 2008 - 21:28

Remi skrev:
Vegard skrev:
En ting som jeg på elektronikk mange ganger skulle ønske, er at en kunne skru av de undermenyene en ikke ønsker..... ta feks mobiler... på telefonen til min mor, hadde det vært supert at en stillte inn telefonen, og så skrudde av menyene.... hun trenger ikke, funksjoner utover ringing, sms, kamera og MMS...... det blr alt for mye, og de trykker seg vekk og kødder det til, uten å mene dette.....
Her har du (eller din mor Smile )
Doro skrev:
HandleEasy 328gsm
Mobiltelefon med telefonbok som er enkel å brukeHandleEasy 328gsm er den enkle mobiltelefonen for deg som bare ønsker å ringe og motta samtaler.
Direkteminne knapper, stort tastatur og enkel tilgang til inntil 100 lagrede navn gjør det enkelt å ringe.
Andre funksjoner inkluderer vibrasjonalarm, 2 veis høyttaler og gripevennlig overflate.

Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 %7Be0e3e2c1-4b16-4609-8f1c-5a03cb2bdc68%7D_Medium_DTypeImage

Remi

den ser jo kip ut da...... hvorfor kunne en ikke bare kunne skru av de undermenyene ei ikke trenger????? stille inn, og vekk med de???? burde jo være enkelt å få til......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitimeTor 6 Nov 2008 - 21:37

Remi

selv har jeg blitt svært fornøyd med denne da..... knall-telefon.... http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c905?cc=no&lc=no
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitimeTor 6 Nov 2008 - 21:52

Vegard skrev:
Remi

selv har jeg blitt svært fornøyd med denne da..... knall-telefon.... http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c905?cc=no&lc=no
Bra saker, er jeg nok blitt Sony Ericsson fan etter å ha prøvd mye Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitimeTor 6 Nov 2008 - 21:57

Remi skrev:
Vegard skrev:
Remi

selv har jeg blitt svært fornøyd med denne da..... knall-telefon.... http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c905?cc=no&lc=no
Bra saker, er jeg nok blitt Sony Ericsson fan etter å ha prøvd mye Smile

Jepp.... jeg og...... og nå har hele familien SONY-ERICSSON, pluss jobbmobilen...... så nå er det en type lader, over alt...... også i bilen, så nå er det slutt på å ha glemt lader....
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitimeTor 6 Nov 2008 - 22:46

Samme her..sony ericsson på heile bunten...lett å finne lader da.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitimeTor 6 Nov 2008 - 22:48

Ronny skrev:
Samme her..sony ericsson på heile bunten...lett å finne lader da.

Jepp..... en må bare mette markedet...... slik at det ALLTID er en i nærheten......
Til Toppen Go down
P.kaill
CARAVANER
CARAVANER
P.kaill


Male
Antall Innlegg : 91
Age : 52
Localisation : Averøy
Registration date : 29.05.2009

Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Jul 2009 - 0:10

Mon tro om det går an å montere et av de nye displayene på min 3000? Koster vel mer enn det smaker sikkert... men likte funksjonene det hadde.
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitimeOns 29 Jul 2009 - 7:49

P.kaill skrev:
Mon tro om det går an å montere et av de nye displayene på min 3000? Koster vel mer enn det smaker sikkert... men likte funksjonene det hadde.
Går å montere det gamle panelet på 3010, men ikke motsatt så vidt jeg vet.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm   Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Nytt styringspanel til Alde 3010,touch skjerm
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Alde 3010
» Alde 3010
» Sirkulasjonspumpe 12 V i Alde 3010.
» Drypper fra avluftningsventil ALDE 3010
» ALDE 3010, trinn 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: