CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Union Lido (Italia)

Go down 
+16
Harald
Thomas
campist
Rashid
Espen V
Raysolh
Hege
John Martin
Tasle
Jan Ole
Jørn O
Sven Erik
Sten Rune
Johnny
Camping Kai
Lars Egil
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 13:13

J.O. skrev:
Slår meg at det er mange med god kontroll over fritiden laaangt fremover her. Shocked

Ja, vi planlegger som om vi har et evig liv !!! Union Lido (Italia) - Page 4 928394

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 14:26

Tasle skrev:
J.O. skrev:
Slår meg at det er mange med god kontroll over fritiden laaangt fremover her. Shocked

Ja, vi planlegger som om vi har et evig liv !!! Union Lido (Italia) - Page 4 928394

Det er jo halve ferien det , å planlegge og glede seg.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 14:27

Tasle skrev:
Vi har også Tyskland på reisekartet til sommeren.

Regner med at TMC-FM er velfungerende der, slik at man får opp trafikkbildet, køer og forsinkelsestider på min TomTom GPS og kan forholde seg deretter. Noen som vet noe om Tyskland og TMC-FM ?

Østruta nedover virker interessant på mange måter!

Joda det funker det , alternative ruter kommer opp hele tiden.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 14:31

Camping Kai skrev:
Tasle skrev:
J.O. skrev:
Slår meg at det er mange med god kontroll over fritiden laaangt fremover her. Shocked

Ja, vi planlegger som om vi har et evig liv !!! Union Lido (Italia) - Page 4 928394

Det er jo halve ferien det , å planlegge og glede seg.

Helt enig, men med litt usikkerhetsmomentet om når og hvor lenge, blir planen fort til en "tragedie".
Hm, hørtes litt vel negativt ut nå kanskje, men uansett, poenget mitt er at jeg skulle veldig gjerne planlegge så langt frem, men det går ikke. Dessverre. Suspect Suspect Suspect Suspect

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89


Sist endret av J.O. den Man 3 Nov 2008 - 15:05, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 3 Nov 2008 - 14:38

J.O.

Kona og jeg planlegger heller ikke i detalj på nåværende tidspunkt, bare det at turen neste sommer involverer Tyskland og Frankrike, og steder vi har lyst å besøke. Så kan man jo bruker litt av vinteren med Route66 eller andre kartprogrammer til å kikke litt på veidetaljer og veivalg etc.

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 10 Nov 2008 - 19:10


_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Raysolh




Male
Antall Innlegg : 9
Age : 57
Localisation : Sortland
Registration date : 06.12.2008

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeLør 6 Des 2008 - 22:58

Godt å planlegg framover. Vår plan er Union Lido 2010. 2009 blir det Gustavsvik i Ørebro. Ja kun om planene holder.
Til Toppen Go down
Espen V
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1312
Age : 42
Localisation : Ålesund =)
Registration date : 23.09.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeLør 6 Des 2008 - 23:01

Har kjempetroa på lidoen i 2010 vi også, men en får se.. Blir i alle fall ikke i 2009.
Spørs om vi "må" i 2010, regner med at maset om fly til syden har begynt å tilta mere til da, så kan være jeg får presset igjennom å kjøre til syden istedet for å ta fly bounce
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Des 2008 - 12:34

Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeSøn 4 Jan 2009 - 17:56

Tom RS
Detalj spørsmål: Er det så fullt av trær på Lidoen at parabol blir ubrukelig?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeSøn 4 Jan 2009 - 17:59

J.O. skrev:
Tom RS
Detalj spørsmål: Er det så fullt av trær på Lidoen at parabol blir ubrukelig?

Hmmmm nede på C området var det mer åpent. På B er det jo ganske mye trær. Men en A plas er ikke så mye dyrere da har du kabel TV.

MEN på de tre ukene jeg var der så jeg ikke 5 minutter engang på TV.


Har ingen erfaring med parabol så jeg kan egentlig ikke svare deg.

Uten AC vil du nok heller ha skygge enn TV. det er sikkert.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeSøn 4 Jan 2009 - 18:02

Blir vel lite norsk tv på kabel. For all del, dette er underordnet uansett.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeSøn 4 Jan 2009 - 18:03

Tom RS skrev:
J.O. skrev:
Tom RS
Detalj spørsmål: Er det så fullt av trær på Lidoen at parabol blir ubrukelig?

Hmmmm nede på C området var det mer åpent. På B er det jo ganske mye trær. Men en A plas er ikke så mye dyrere da har du kabel TV.

MEN på de tre ukene jeg var der så jeg ikke 5 minutter engang på TV.


Har ingen erfaring med parabol så jeg kan egentlig ikke svare deg.

Uten AC vil du nok heller ha skygge enn TV. det er sikkert.

Hvor sto og står dere da? Har vel fastplass du?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeSøn 4 Jan 2009 - 20:59

J.O. skrev:
Tom RS
Detalj spørsmål: Er det så fullt av trær på Lidoen at parabol blir ubrukelig?

mange Tyskere som har Parabol, men ser de sliter med å få gode nok signaler! og de som sier de har prøvd sier man trenger en stor disk!

men ærlig talt man trenger ikke tv på Union Lido! det er ihvertfall noe jeg aldri har savnet der nede!!lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 20:18

Ser at årets priser har steget litt siden i fjor på Union Lido, og med kronas ekstremt lave kurs så blir det noen ekstra tusinger og ut med hvis ikke kursene forandres til da!
65,90 Euro pr. døgn blir det for oss på et
1 tomt på A- området.
2 voksne
2 barn mellom 6 og 11
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 20:31

Morten t skrev:
Ser at årets priser har steget litt siden i fjor på Union Lido, og med kronas ekstremt lave kurs så blir det noen ekstra tusinger og ut med hvis ikke kursene forandres til da!
65,90 Euro pr. døgn blir det for oss på et
1 tomt på A- området.
2 voksne
2 barn mellom 6 og 11

Må dere betale så mye når dere stiller med medbrakte senger, dusj og dass? eller skriver du om hotellrom nå?? scratch

afro
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 20:35

Ikke akkurat rasende billig. Jeg skal bortom og kikke på Union Lido, men får ikke Marina di Venezia ut av hodet etter å ha sett video fra stedet. Siden vi er bare to stykker og blåser i tv, og i tillegg ankommer ca 17-18 juni, så slipper vi med 263,80 Euro for 8 netter.
ha en god tur!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 20:47

Hjelper ikke om det så koster noe mer enn å ha vogna på Dagalil, er verdt det for å oppleve denne plassen... tror jeg da. "Lekesjefen" sier så i hvertfall. (RS)
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 21:42

Man får det man betaler for, det gjelder alt........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 21:47

Camping Kai skrev:
Man får det man betaler for, det gjelder alt........

JA og der nede snakker vi varmekomfor ... også i Hobby.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 21:49

Thomas skrev:
Hjelper ikke om det så koster noe mer enn å ha vogna på Dagalil, er verdt det for å oppleve denne plassen... tror jeg da. "Lekesjefen" sier så i hvertfall. (RS)

Lekesjefen har søkt jobb i Leketøysavdelingen.
Union Lido (Italia) - Page 4 Orginal1
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 21:50

Tom RS skrev:
Camping Kai skrev:
Man får det man betaler for, det gjelder alt........

JA og der nede snakker vi varmekomfor ... også i Hobby.


Helt klart. lol! lol! lol! lol! lol! sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 22:01

Thomas skrev:
Hjelper ikke om det så koster noe mer enn å ha vogna på Dagalil, er verdt det for å oppleve denne plassen... tror jeg da. "Lekesjefen" sier så i hvertfall. (RS)

Dette betyr at dere har tenkt - og tatt en avgjørelse - eller???
Lidoen til sommeren?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 22:48

Tom RS skrev:
Thomas skrev:
Hjelper ikke om det så koster noe mer enn å ha vogna på Dagalil, er verdt det for å oppleve denne plassen... tror jeg da. "Lekesjefen" sier så i hvertfall. (RS)

Dette betyr at dere har tenkt - og tatt en avgjørelse - eller???
Lidoen til sommeren?

He he... Veldig lyst!! Er nok ett hakk nærmere nå. Fikk greie på sånn ca hva bonusen blir til våren så det hjelper Smile Smile
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 23:09

Vi vil til Lidoen til sommeren....og håper på flere "kjente"
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 23:11

Hege skrev:
Vi vil til Lidoen til sommeren....og håper på flere "kjente"

Vi har gått alvorlig inn i tenkeboksen etter litt lettere på trykk fra RS Smile Er jo lang tur med en på 10 måneder da...
Til Toppen Go down
Hege
DIREKTØR!
DIREKTØR!
Hege


Female
Antall Innlegg : 650
Age : 52
Localisation : Buskerud
Registration date : 15.07.2008

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeMan 5 Jan 2009 - 23:34

Vi har tre småtasser, men ingen så små....men satser på¨å bytte litt på sitteplassene underveis! Mor underholder....far er kun ved rattet for mor har ikke rette førerkortet!
Til Toppen Go down
http://hege71.blogspot.com/
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeTir 6 Jan 2009 - 10:53

i år skal vi og ha med oss en liten småtass, 6 år, lengste utland han har vært på tur til, er Legoland hehe!

eldste man skal med skjærestsen til cypros så vi fikk en ledig seng i vogna må jo fylle opp hehe!

Rashid og campist
jeg ble litt overrasket over pris økningen jeg og! er ikke sikker på hvor myevi betalte i fjor, litt billigere blir det hvis man velger en C plass som er 3,40Euro billigere. alt for liten forskjell syns jeg så jeg går etter hvor jeg finner den fineste plassen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeTir 6 Jan 2009 - 10:57

Det er så mange som skal nedover her i fra nå at vi skulle hatt en caravanforum vimpel å henge i forteltet så vi ser hverandre og inføre hilse plikt hehehe!

i hvertfall Norsk flagg må man ha!!!
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeTir 6 Jan 2009 - 11:01

Morten t skrev:
i år skal vi og ha med oss en liten småtass, 6 år, lengste utland han har vært på tur til, er Legoland hehe!

eldste man skal med skjærestsen til cypros så vi fikk en ledig seng i vogna må jo fylle opp hehe!

Rashid og campist
jeg ble litt overrasket over pris økningen jeg og! er ikke sikker på hvor myevi betalte i fjor, litt billigere blir det hvis man velger en C plass som er 3,40Euro billigere. alt for liten forskjell syns jeg så jeg går etter hvor jeg finner den fineste plassen
men det utgjør lite i forhold til den totale prisen......det får være trøsten hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeTir 6 Jan 2009 - 11:24

Med en kurs på 8,50 som det var i fjor og som jeg håper den kommer ned i blir 1 natt for oss 560.15
Det skulle bli noe sånt som 11763.15nok for 21 dager på union. ca 1 tusen mere enn i fjor men er ikke sikker på hvor mange dager vi var der i fjor, tror ikke det var 21 dager.
holder kursen seg på rundt 10kr så blir det ca 2000,- ekstra

selvfølgelig kan vi finne en billigere camping men er foreløpig veldig happy med å feriere på Union Lido!!

trivs der er vel ordet!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeTir 6 Jan 2009 - 15:14

Morten t skrev:
Det er så mange som skal nedover her i fra nå at vi skulle hatt en caravanforum vimpel å henge i forteltet så vi ser hverandre og inføre hilse plikt hehehe!

i hvertfall Norsk flagg må man ha!!!

Norskregistrert Hobby er vel alt vi behøver.... Ja også Bjølla til Harald da
Morten T - Hobby
Berit & Sven Erik - Hobby
Hege & co - Hobby
Thomas & co - Hobby
Camping Kai - Har Hobby men bruker Eifelland
Tom RS - Hobby
.
.
.
Harald - du vet hva du skal gjøre!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeTir 6 Jan 2009 - 16:55

Tom RS skrev:
Morten t skrev:
Det er så mange som skal nedover her i fra nå at vi skulle hatt en caravanforum vimpel å henge i forteltet så vi ser hverandre og inføre hilse plikt hehehe!

i hvertfall Norsk flagg må man ha!!!

Norskregistrert Hobby er vel alt vi behøver.... Ja også Bjølla til Harald da
Morten T - Hobby
Berit & Sven Erik - Hobby
Hege & co - Hobby
Thomas & co - Hobby
Camping Kai - Har Hobby men bruker Eifelland
Tom RS - Hobby
.
.
.
Harald - du vet hva du skal gjøre!


Hobby forum treff på Lidoen fine greier lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeTir 6 Jan 2009 - 19:42

men er jo betenkelig at dere må så langt sørover i slik varme for å få glede av vognene da lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitimeTir 6 Jan 2009 - 19:47

Jan skrev:
men er jo betenkelig at dere må så langt sørover i slik varme for å få glede av vognene da lol!

joda det skal jeg si deg at etter at vi hadde prøvd flere ganger både i Norge,Sverige og Danmark og vi opplevde at det verste regneværet alltid skulle være der vi var og når vi hadde ferie, forlangte kona at nå skulle vi til Syden neste år ellers ble det ingen ferie, og da satt jeg der da ingen og lite lyst til noen charter tur, låst i 14 dager. kom på det å spørre henne om ikke vi kunne ta 3 uker i italia istedenfor denne syden turen. som sagt så gjort og siden vil hun ingen annen plass heehe!
charter tur det fnyser hun av nå!! tak og lov hehe!


Sist endret av Morten t den Tir 6 Jan 2009 - 19:48, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Sponsored content





Union Lido (Italia) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Union Lido (Italia)   Union Lido (Italia) - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Union Lido (Italia)
Til Toppen 
Side 4 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Union Lido Italia
» sommeren 2016 italia og union lido
» På plass på union lido...
» Plassanbefaling på Union Lido
» Reise til Union Lido, 07

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: