CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie

Go down 
2 posters
AvInnlegg
motley




Antall Innlegg : 4
Registration date : 05.04.2010

trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Empty
PosteTema: trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie   trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Icon_minitimeFre 9 Apr 2010 - 22:29

Hei,jeg og kona har lyst til å kjøpe campingvogn,en hobby 460 som har en total vekt på 1300 kg og bilen veier 1425 kg vekt grensa går bra men jeg lurer på om bilen er sterk nokk,eller kommer bilen til å slite noe veldig,kjøpe en mindre vogn kansje? håper noen kan hjelpe meg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Empty
PosteTema: Re: trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie   trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Icon_minitimeFre 9 Apr 2010 - 22:57

Tror det skal gå ganske så greit!
Det er i alle fall mange på veiene som har mindre motor til samme vekt og forholdet bil / vogn er vel ikke så aller værst heller!

Du kan "teste" bil og vogn her: http://www.towcar.eu/dk/
Til Toppen Go down
motley




Antall Innlegg : 4
Registration date : 05.04.2010

trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Empty
PosteTema: Re: trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie   trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Icon_minitimeFre 9 Apr 2010 - 23:12

Takk for det..
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Empty
PosteTema: Re: trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie   trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Icon_minitimeFre 9 Apr 2010 - 23:46

har dratt vogn på 1300 kilo med scenicen vår, den har 1,6 på 90 hk, bensin
gikk greit det og, men jobber for føden i de bratteste bakkene
ser ikke at din bil skal ha noen problemer med den vogna
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Empty
PosteTema: Re: trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie   trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Icon_minitimeLør 10 Apr 2010 - 17:01

Jeg har hørt at en del BMW'er er relativt høyt giret i første gir, og kan dermed by på litt utfordringer. Men vogna er jo ganske lett da, så det vil sikkert gå bra. Vær obs på clutch og rygging, det er ikke alltid den er egnet til brattere bakker.

Min Avensis svidde nesten clutchen, måtte slutte med å rygge opp en kort, men litt bratt bakke hjemme. Men med LC120 rygger jeg opp bakker med tung vogn uten å bruke gassen, når jeg bruker lavgir-serien. Anbefales!
Til Toppen Go down
motley




Antall Innlegg : 4
Registration date : 05.04.2010

trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Empty
PosteTema: Re: trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie   trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Icon_minitimeLør 10 Apr 2010 - 21:08

Hei og takk for alle fine svar..[/u][/b]
Til Toppen Go down
Sponsored content





trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Empty
PosteTema: Re: trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie   trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
trekke campingvogn med 1,8L bmw 3 serie
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bil til å trekke 650KFU
» Hvor mye kan bilen trekke?
» Trekkbil for å trekke minimum 1900kg
» Er det OK å trekke vogn med bil som har dobbeltclutch-kasse?
» Weber Q serie

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: