CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fukt i lasteluke og toalettluke

Go down 
2 posters
AvInnlegg
nilhon




Antall Innlegg : 4
Registration date : 13.03.2019

Fukt i lasteluke og toalettluke Empty
PosteTema: Fukt i lasteluke og toalettluke   Fukt i lasteluke og toalettluke Icon_minitimeTir 29 Jun 2021 - 0:31

Har fått påvist fukt i nedre del av lasteluke og toalettluke på min Hobby 650 kfu. 2012.
Har noen et til hva som gjøres for å utbedre dette
Har prøvd å ta av lukene og fjerne rammen og pakning, men alt er plastikk og ingen skruer. Hvordan kan en demontere dette. Hvor finner jeg informasjon??
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Fukt i lasteluke og toalettluke Empty
PosteTema: Re: Fukt i lasteluke og toalettluke   Fukt i lasteluke og toalettluke Icon_minitimeLør 3 Jul 2021 - 9:49

Karosseriplata er vanligvis festet i ramma med butyl så den er bare å klemme ut etter at man har fått av plastikkramma.
Plastikkramma er klemt sammen så det er noen mothaker som må løsnes for å få av den indre delen. Vil tro at det er nok å få av den indre delen og la det tørke
Til Toppen Go down
nilhon




Antall Innlegg : 4
Registration date : 13.03.2019

Fukt i lasteluke og toalettluke Empty
PosteTema: Re: Fukt i lasteluke og toalettluke   Fukt i lasteluke og toalettluke Icon_minitimeSøn 4 Jul 2021 - 12:23

Hei. Takk for svar. Jeg skal prøve ut det. Blir de mothakene ødelagt om jeg vipper de ut?
Har også fått anmerket fukt under frontvinduet. Får utslag på 25-30 % når jeg tester akkurat i overgang mellom vegg og platen /vinduspost under vindu. Har du en formening om hvor slik fukt kan komme fra?
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Fukt i lasteluke og toalettluke Empty
PosteTema: Re: Fukt i lasteluke og toalettluke   Fukt i lasteluke og toalettluke Icon_minitimeTir 6 Jul 2021 - 15:55

Har aldri demontert luke selv, men det må da være mulig å få fra hverandre uten å ødelegge.
Fukt i vindusbrett på Hobby kommer ofte inn via håndtakene i fronten
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fukt i lasteluke og toalettluke Empty
PosteTema: Re: Fukt i lasteluke og toalettluke   Fukt i lasteluke og toalettluke Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fukt i lasteluke og toalettluke
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fukt
» Fukt ved lasteluke
» Hengsel til lasteluke
» Ekstra Lasteluke (Service luke)
» Fukt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: