CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Autark - hva slags batteri?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
ProsjektX
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 48
Registration date : 06.12.2012

Autark - hva slags batteri? Empty
PosteTema: Autark - hva slags batteri?   Autark - hva slags batteri? Icon_minitime2/5/2013, 19:45

Hva slags batteri er det som følger med her typisk, på en 2013 650KFU? Blir ettermontert hos forhandler, eller er det opp til forhandler? Funderer på å installere en Enduro Mover selv og greit å vite (forhandler stengt for dagen..)
Til Toppen Go down
smholt
CARAVANER
CARAVANER
smholt


Male
Antall Innlegg : 123
Age : 67
Localisation : Drammen
Registration date : 31.01.2012

Autark - hva slags batteri? Empty
PosteTema: Re: Autark - hva slags batteri?   Autark - hva slags batteri? Icon_minitime2/5/2013, 22:26

Jeg kjøpte ny vogn for et år siden og bestilte med standard batteripakke. Forhandler satte inn et lite bilbatteri. Trodde egentlig jeg skulle fått et fritidsbatteri, så jeg er vel ikke 100% fornøyd, men har foreløpig ikke gjort noe med det utenom at jeg stilte spørsmål om det i fjor.

Min erfaring er i hvert fall at jeg burde ha spurt hvilke type batteri som ville bli installert og at jeg burde ha bedt om et fritidsbatteri. Embarassed
Til Toppen Go down
http://www.platelayer.com
 
Autark - hva slags batteri?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Koble fra batteri på Hobby Autark
» Hva slags type batteri har jeg?
» Hva slags boltsirkel/hjul på gammel hobby?
» Blinkende rødt lys ved diode - Autark i Hobby
» Hva slags overflate materiale

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: