CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hva slags overflate materiale

Go down 
2 posters
AvInnlegg
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hva slags overflate materiale Empty
PosteTema: Hva slags overflate materiale   Hva slags overflate materiale Icon_minitime24/8/2009, 09:22

Er det noen som vet om det er brukt gelcoat eller om overflaten er lakkert på glassfiberdelene på Adriavogner? Har fått en slitasje hvor frontvinduet har skrapet mot fronten. Kan jo være kjekt å vite om det er lakk eller gelcoat når jeg er i dialog med forhandleren min Wink

Har det noen praktisk betydning om det blir lakket dersom det er gelcoat fra fabrikk? På båter er det jo slik at det er gelcoaten som gjør båten tett, så med tanke på å forebygge en framtidig fuktskade kan jo dette være litt viktig at blir gjort riktig.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Hva slags overflate materiale Empty
PosteTema: Re: Hva slags overflate materiale   Hva slags overflate materiale Icon_minitime24/8/2009, 17:45

Snakker du om materialet som selve fronten er laget av? dette er en type abs plast tror jeg.. taket derimot er av glassfiber..
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hva slags overflate materiale Empty
PosteTema: Re: Hva slags overflate materiale   Hva slags overflate materiale Icon_minitime24/8/2009, 21:51

Ronny skrev:
Snakker du om materialet som selve fronten er laget av? dette er en type abs plast tror jeg.. taket derimot er av glassfiber..
Nei fronten er av glassfiber. Det jeg lurer på er om det er lakk eller gelcoat som har blitt slitt av. Gelcoat er jo tokomponent som skal herde og slipes ned, mens lakk "bare" skal haes på.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hva slags overflate materiale Empty
PosteTema: Re: Hva slags overflate materiale   Hva slags overflate materiale Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hva slags overflate materiale
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hva slags takluke på Adria 743 UT?
» Hva slags type batteri har jeg?
» Autark - hva slags batteri?
» Hva slags verktøy har dere med i vogna på tur?
» Finnes en slags dynamo å sette PÅ campingvogna?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: