CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.

Go down 
+2
Elisabeth
sveine
6 posters
AvInnlegg
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeFre 8 Feb 2008 - 23:58

Hei.

Mitt første innlegg på dette kjempeflotte forumet Very Happy

Har nettopp hentet min nye Hobby KFU 2008 hos Maco fritid i Haugesund. Har også i samme slengen kjøpt en digital bakkenett mottaker til flatskjermen. Men jeg lurer på hvor i al verden jeg skal plassere denne. Den står nå midlertidig bak lukket skapdør under medieovalen. Ikke akkurat noen lur øsning, men kun for å teste om ting funket.
Hvor har dere andre plassert denne? Boksen er en relativt liten Sagem boks. Kostet 1490,- på elkjop uten abbonement.
Har på sikt også tenkt å koble opp et logitech surround anlegg. Men å trekke kabler bak kjøkkenet så ikke ut til å være en enkel oppgave. Noen tips?
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Elisabeth
BARON!
BARON!
Elisabeth


Female
Antall Innlegg : 2482
Age : 55
Localisation : Bergen
Registration date : 12.03.2007

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeLør 9 Feb 2008 - 0:23

Hei, og velkommen Sveine.

Vi har akkurat lik vogn, og har vel funnet ut at mottakeren må stå i skapet under, og så må døren være åpen når vi bruker den.

Hvordan har du gjort det med veggfeste til flatskjermen? Limt/skrudd?

Hvor har du vognen plassert???
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeLør 9 Feb 2008 - 0:43

Elisabeth skrev:
Hei, og velkommen Sveine.

Vi har akkurat lik vogn, og har vel funnet ut at mottakeren må stå i skapet under, og så må døren være åpen når vi bruker den.

Hvordan har du gjort det med veggfeste til flatskjermen? Limt/skrudd?

Hvor har du vognen plassert???

Har foreløpig bare dyttet skjermen inn i ovalen. Skal skru den fast med gjennomgående bolt på et biltema veggfeste. Fikk beskjed om å ta ned speilet på baksiden først. Skjermen er en kanonbra 22" Dell. Ikke TV tuner, men hva skal man med det i disse rikstv tider. Så jeg bruker HDMI inngangen fra mottakeren. Det finnes også VGA og DVI innganger.
Kjører som sagt lyden over på surroundanlegg tror jeg.
Dell SP2208WFP og prisen er helt grei. 2800,-
http://prisguide.tu.no/product.php?productId=87430

Ellers hentet jeg vogna i dag, og har ingen fast plass. ute å kjører for det meste Smile
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 0:40

Da er tv installasjonen så godt som ferdig. 22" passer akkurat Smile
Eneste som gjenstå nå er å finne en lur løsning på at skapdøra må stå åpen for å skifte kanaler osv... Legger ved bilder

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45547_s

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45548_s

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45549_s

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45550_s
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 6:17

sveine skrev:
Da er tv installasjonen så godt som ferdig. 22" passer akkurat Smile
Eneste som gjenstå nå er å finne en lur løsning på at skapdøra må stå åpen for å skifte kanaler osv... Legger ved bilder

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45547_s

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45548_s

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45549_s

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45550_s


Må du se boksen når du skifter kanaler?

Om ikke kan du kanskje plassere en sånn inni skapet og en synlig?
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=23610263

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 9:11

Ja den var ikke dum. Smile
Eneste er at den skal ha 230V. Men det er vel egentlig ikke noe stort problem siden tv blir vel ikke brukt når vi går på batteri allikevel.
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 22:25

sveine skrev:
Ja den var ikke dum. Smile
Eneste er at den skal ha 230V. Men det er vel egentlig ikke noe stort problem siden tv blir vel ikke brukt når vi går på batteri allikevel.

Takk J.O. cheers

Da var clasohlson dingsen på plass. Og den virker utmerket Very Happy
Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45640_s
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 22:29

sveine,

Vært på Oasen i dag? Very Happy

Ser jo veldig bra ut den der installasjonen din. Har du surround også?
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 22:40

Lars Egil skrev:
sveine,

Vært på Oasen i dag? Very Happy

Ser jo veldig bra ut den der installasjonen din. Har du surround også?

Laughing Hehe, ja måtte på Oasen å bla litt i dingsene. Men den boksen var jo egentlig genial. Kanskje litt unødvendig stor, men helt ok. Og jeg har tatt ett midlertidig standpunkt om at jeg prioriterer ikke tv og greier når jeg fricamper på batteridrift. Derfor gjorde det ingenting om den går på 230v.

Ellers er det surround system fra logitech. Sture suben ligger foreløpig under senga. Litt mye brum under fruen kanskje... affraid
Så den blir vel på sikt flyttet inn i salongen. Mn da må det strekkes litt kabel. Og høytalerene er kke plassert rundt. Får se om jeg prioriterer dette på sikt.
Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 313174
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 22:48

Er RiksTV billigste løsning for å få TV inn i vogna når det analoge nettet legges dødt snart?

Eller er parabol et alternativ?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 22:49

sveine skrev:
sveine skrev:
Ja den var ikke dum. Smile
Eneste er at den skal ha 230V. Men det er vel egentlig ikke noe stort problem siden tv blir vel ikke brukt når vi går på batteri allikevel.

Takk J.O. cheers

Da var clasohlson dingsen på plass. Og den virker utmerket Very Happy
Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. 45640_s



Bare hyggelig, flott at du blir hjulpet.
Skal til å bygge spikertelt selv nå og da blir det tv både der og i vogna. Kommer da til å kjøpe en sånn jeg og.
Da kan tuneren stå i teltet og bli betjent fra vogna når vi ønsker å se tv der.

Jeg skal ikke ha bakkenett boks, men kan jeg løse tv problemet med en pc skjerm sånn som du allikevel?

Hva må jeg i tilfelle ha utenom?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 22:51

PC skjerm funker vel fint som TV skjerm så lenge den kan kommunisere med tv motakeren din? F.eks. via dvi/hdmi? I assume? Vet ikke hvordan det går med skjermoppløsning og denslags?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 23:03

Lars Egil skrev:
Er RiksTV billigste løsning for å få TV inn i vogna når det analoge nettet legges dødt snart?

Eller er parabol et alternativ?


Billigste blir vel <riksTv uten noe abo. Jeg kjøpte en slik boks til å ha i vogna, uten abonement. Koster 1500,- ca. Med abonement så blir det noe dyrere etter hvilken pakke en velger. Jeg vil ikke ha noen pakke, trenger bare NRK til barnetv kl 18.00.
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 23:24

Jeg skal bare se Nrk,TV2 (TV2 er fritt ut 2009)
Med denne Sagem boksen til kr 1490,- kan jeg se tv og høre alle radiokanaler fritt. Altså finnes det ikke et sånn tilbud på parabol. Der må du ha abbonement uansett.
Kvaliteten på bakkenettet er upåklagelig. Smile

Skal du ha tv i både vogn og fortelt må du i utgangspunktet ha to dekodere. Du kan ikke videreføre tvsignalet på noen annen måte i bakkenett løsningen.
Hvis decoderen sender ut signal på både HDMI og scart samtidig (usikker Question ) kan du koble på en vidolink med video,audio og IR og sende dette ut i teltet. Men da må du ha tv med scart i teltet, og ikke pcskjerm. ( Shocked dette ble rotete forklart.)


Skjermoppløsningen er ikke noe problem. 16/9 fylles ut i alle kanter.
Ellers mener jeg skjermen støtter HD 1080I. Det blir vel HDready. Da må vel oppløsningen være 1080 horisontal tror jeg. Har ikke noe å si for meg akkurat nå allikevel. Jeg kjører på ren HDMI. Da har skjermen konvertering av digital lyd til analog ut (jack). Skjermen har ikke egne høytalere. Jeg kjører digital coax fra decoder til surroundanlegg.
Med alle tilkoblingsmuligheter er det jo fint å kunne i tillegg til decoder kunne koble til laptopen m.m. Uansett er det fett å ha 22" i medieovalen Very Happy

Data på skjemen:
Product Category : Flat Panel Display
Monitor Size (Viewable Image Screen) : 22 inches (22-inch viewable image size)
Pixel Pitch : 0.282mm
Response Time (Typical) : 2ms (grey-to-grey)
Viewing Angle (Typical) : 1600 (vertical), 1600(horizontal)
Luminance (Brightness) : 300cd/m2 Typical
Dynamic Contrast Ratio (Typical) : 2000:1
Optimal Resolution : 1680 x 1050 at 60 Hz
Connector Type : HDMI, VGA Analog, DVI-D (Digital), Audio Out
Warranty : 3-Year Warranty


Sist endret av den Man 11 Feb 2008 - 23:52, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeMan 11 Feb 2008 - 23:52

Jeg skal ha parabol på vogna, har tuner fra før.
Hjemme har jeg kabeltv tuner. Kortet som brukes hjemme kan også brukes i paraboltuneren.

Mener at det ikke er noe problem med to tv-er på en tuner, men må jo da se på samme kanal. Dette er greitt for meg.

Skal ha inn og ut koax kontakter i vognsida.
Parabolen står på vogna. Tuner i teltet og koax inn igjen i vogna til tv der.
Da kommer spørsmålet, hva må til om jeg montererer en pc skjerm i vogna i stedet for en tv? En separat tvtuner? Eller kan parabol tuneren kommunisere med skjermen i vogna uten noe mer utstyr?

Om det skulle være noen form for tvil, dette har jeg ikke greie på. Embarassed

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 0:05

J.O. skrev:
Jeg skal ha parabol på vogna, har tuner fra før.
Hjemme har jeg kabeltv tuner. Kortet som brukes hjemme kan også brukes i paraboltuneren.

Mener at det ikke er noe problem med to tv-er på en tuner, men må jo da se på samme kanal. Dette er greitt for meg.

Skal ha inn og ut koax kontakter i vognsida.
Parabolen står på vogna. Tuner i teltet og koax inn igjen i vogna til tv der.
Da kommer spørsmålet, hva må til om jeg montererer en pc skjerm i vogna i stedet for en tv? En separat tvtuner? Eller kan parabol tuneren kommunisere med skjermen i vogna uten noe mer utstyr?

Om det skulle være noen form for tvil, dette har jeg ikke greie på. Embarassed

To TV på en tuner går vel kun om du splitter ut et analogt videosignal fra tuneren. Det kan gjøres på compositt(gul), men du vil få for mye tap i signalet, samtidig som lyden ikke vil være i det signalet. Du kan vel ikke føre en coax fra tuneren og inn i en tv?

Det som gjør at en Pcskjerm kan brukes til tvformål er at de nå kommer med HDMI og DVI. Og når bakkenett decoderen støtter disse digitale signalformatene er pcskjermene mye billigere en en LCD TV. Tv delen er jo ubrukelig snart uansett. Og hva sitter du igjen med da? Jo, en PC skjerm med analoge tilkoblingsmuligheter.

Konklusjon for deg:
Skal du bruke PC skjerm må tuneren din ha HDMI eller VGA. HDMi er jo å foretrekke da denne tar med seg digital lyd også.
Tror dreambox tunere har HDMI.
Har du en tuner som støtter dette kan du som sagt bruke PCskjerm inne i vogna og overføre bildet med videolink ut i teltet til en vanlig tv. Da kan du styre kanaler med fjernkontrollen.
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 0:09

-


Sist endret av den Tor 14 Feb 2008 - 22:16, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Gjest
Gjest




Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 0:19

Sveine

Det så virkelig bra ut.

Jeg lurer på en ting... får du nok avlufting av tv'en?
Flatskjermen utvikler jo stor varme.
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 0:28

Sten skrev:
Sveine

Det så virkelig bra ut.

Jeg lurer på en ting... får du nok avlufting av tv'en?
Flatskjermen utvikler jo stor varme.

Ja det tror jeg ikke skal være noe problem. det er luftig over og under.
Den blir ikke så varm. Forbruk er vel på 50-60W
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 8:45

Bare noen komentarer angående valget Parabol eller Bakkenett.
Har selv foreløpig valgt parabol i vogna da jeg hadde en ekstra tuner liggende og tar med meg canaldigital kortet hjemmefra.
Reiser du mye med vogna så er det litt arbeidskrevende å stille inn antenna. Det finnes noen automatiske antenner men de er ganske kostbare. Så er du mye på reise med vogna vil nok bakkenettet være mye enklere å forholde seg til. Jeg valgte mitt system da dette på nåværende tid var enklest.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 10:10

Det fine med innstilling av bakkenett decoderen er at den er ganske lik paraboltuneren. Du setter den i kanalmodus og vrir antenna til du ser indikatoren går opp.
I min tidligere KMFE vogn hadde jeg vanlig tv. Der ble det å justere, søke, justere, søke, ut for å se hvilken retning naboen hadde på antenna, justere, søke og så skru av skiten.....
Iallefall enklere nå Smile
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
sandman
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 31
Registration date : 12.03.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeTir 25 Mar 2008 - 9:26

Hei

Fant denne IR repeateren som er noe mer"diskret".

http://www.smarthus.info/product_info.php?cPath=3_14&products_id=2161
Til Toppen Go down
sveine
CARAVANER
CARAVANER
sveine


Male
Antall Innlegg : 134
Age : 50
Localisation : Ølen, Rogaland
Registration date : 08.02.2008

Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitimeOns 26 Mar 2008 - 12:29

sandman skrev:
Hei

Fant denne IR repeateren som er noe mer"diskret".

http://www.smarthus.info/product_info.php?cPath=3_14&products_id=2161

Ja den var noe mindre den. Jeg har Clasen sin, men for andre bør denne absolutt vurderes.
Til Toppen Go down
http://www.pixelfun.no
Sponsored content





Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Empty
PosteTema: Re: Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.   Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Digital bakkenett dekoder i 2008 Hobby KFU.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dekoder for bakkenett i Hobby med medieoval
» Hvor kjøpe svensk dekoder til bakkenett?
» Fjærmadrass til Hobby 720ukfe 2008
» Skifte oppheng for skyvedører 2008 Hobby 650 KFU
» Justering av sveiv på takluke Hobby 2008

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: