CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Isolere platting

Go down 
2 posters
AvInnlegg
skarlun




Antall Innlegg : 4
Registration date : 20.08.2017

Isolere platting Empty
PosteTema: Isolere platting   Isolere platting Icon_minitimeTir 19 Sep 2017 - 10:03

Hei.. Har akkurat kjøpt meg en isocamp som er 5,30 lang og 2,35 bred. Jeg har laget en platting som er 5,35x 250.
Planen min er å lage en ramme av 2"4" som jeg setter isocampen oppå. deretter har jeg tenkt å isolere med isopor inni (og skru spongulv over. Hvor tykk bør denne isoporen være, isoporen er vel 5, 7 eller 10 cm i tykkelse. men om jeg bruker 2"4" så vil den vel være 48mm eller 96mm liggende eller stående.

Hvordan anbefaler dere å gjøre dette?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Isolere platting Empty
PosteTema: Re: Isolere platting   Isolere platting Icon_minitimeTir 19 Sep 2017 - 19:14

Har lagt 5 cm trykkfast isopor i bua. la noe billig laminatgulv fra byggmax oppå isoporen. Brukte 2x3 " lekt som såle oppå platting for bua. Funker helt bra det. Valgte ikke å legge ned varmefolie under gulvet.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
 
Isolere platting
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Platting
» Platting - byggemåte?
» Platting til fortelt.
» Platting til Penta?
» Platting, pris

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: