CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Svennok
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 31
Registration date : 19.07.2020

Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Empty
PosteTema: Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?   Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Icon_minitimeFre 24 Jul 2020 - 22:28

Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? På forhånd takk 😃
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1136
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Empty
PosteTema: Re: Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?   Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Icon_minitimeFre 24 Jul 2020 - 23:37

Nei, vet ikke hvorfor det er slik, men har observert det samme. Antar at det må ha noe med selve kula eller kulehansken å gjøre. Vanskelig å si hva det er, egentlig. Men sålenge kulehansken sitter greit på og Winterhoffen fungerer og helningsvinkelen er nokså moderat får det passere, rett og slett. Kanskje noen i forumet har et klokt svar?
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Empty
PosteTema: Re: Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?   Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Icon_minitimeSøn 26 Jul 2020 - 13:53

Har ikke tenkt så mye på det i det siste, på mine tilhengere er det ikke så mye å vandre på.
Hvis jeg skal gjette vil jeg tro at det har noe med rundkjøringene å gjøre, den tyngste delen vil litt over til høyre i hver rundkjøring.
Må i hvert fall tenke på det når jeg laster lastebilen.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Empty
PosteTema: Re: Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?   Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Noen som veit hvorfor draget haller til en side på kula?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvorfor trekk på draget?
» Noen som veit fargekoden på Bjølseth 1987
» Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge?
» Avtagbart hengerfeste. Advarsel: ta av kula og smør låsen!
» Veit ikkje kvar vi endar

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: