CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringer med Bjølseth

Go down 
+14
Harald
kbanto
Black Betty
Johnny
Rashid
Sten Rune
Remi
Vennesla
Jan
Tommy B
Fjellcamping
Jan Ole
Camping Kai
Lars Egil
18 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 13:20

Rufus.

Og bak hans energiske og kompromissløse image her,så er han en snill gutt du kan ringe når som helst,og få hjelp,eller bare få en artig og givende samtale,om man er skravlesjuk.

Aldri sur eller avvisende. king
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 13:25

ARVE skrev:
Rufus.

Og bak hans energiske og kompromissløse image her,så er han en snill gutt du kan ringe når som helst,og få hjelp,eller bare få en artig og givende samtale,om man er skravlesjuk.

Aldri sur eller avvisende. king

Kjennetegner en stor stolpeløfter... lol!

Vi gleder oss til en anledning til å treffe dere begge i en eller annen caravananledning. drunken
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 13:31

Rufus.

Jepp,hadde vært svært trivelig.
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 14:06

ARVE skrev:
Remi.

Fanatikere forbinder jeg med selvmordsbombere,nazister o.l.,og har ingen interesse å bli satt i bås med den gjengen der.
Vel, hadde jeg vist at du ble så furten av ordet "fanatisk", så hadde jeg brukt "Entusiast", men er sikkert noen Selvmordsbombe-entusiaster der ute å , men de varer ikke så lenge som treverket i ei Bjøllseth Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 14:26

Remi.

Nææææ,bare spill for galleriet.....,mye humor når jeg spiller sint mann serru !!!! Gidder ikke å bekymre meg om smålige folk som må hevde seg med å slenge om seg med karakterestikker av andre som har klare meninger,og som tross alt har litt peil.

Har hatt 13 andre vogner utover de 5 Bjøllene jeg har hatt,så at jeg er noen fanatiker innenfor et merke,er for min del bare til å le av.

Og Vegard elska jo sin Hobby og !!! affraid Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 280457
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 15:09

Question .


Sist endret av Dethleffs den Fre 21 Nov 2008 - 8:50, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 16:12

Dethleffs skrev:
Hei

Jeg ser her at Kabe eiere er siviliserte i forhold til Bjølseth eiere,er bare å se på Kabe tråden der skrives det stort sett dritt om Kabe av Bjølseth eiere,men ikke omvendt.
Det værste er jo at det stort sett bare er synsing av noen fanatiske Bjølseth eiere. santa med nisselua langt ned over øynene.

Nei Dethleffs bobil er tingen Very Happy

du, den kjøper jeg ikke, mitt bidrag der for et par dager siden var slettes ikke ment som dreitt, det var et reelt problem som var beskrevet i et annet forum, da mye mer negativt, enn jeg gjenga dette, og jeg anså dette for svært relevant, dersom det er et problem.... lurt å følge med altså, om en selv har den aktuelle årgang........

og bobil, ikke om det snødde i helvxxte...... altfor mye begrensninger med det....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 16:19

Rufus skrev:
ARVE skrev:
Rufus.

Vegard er jo i storform for tida,og er som tyske landslag i fotball...,de kverner deg i stykker utover matchen. Basketball


Detta er jo Vegard i et nøtteskall.... "kverner deg i stykker utover matchen"... lol!

Han skal ha dette... han hevder sin sterke tro... Twisted Evil



ARVE skrev:


Mannen var jo overalt der inne,og kjempet kriger mot løver og hyener......,og stod oppreist hele tida.Hehe,for en råtass han er,min meget gode venn fra det blide sørland !!! cheers cheers

Det verste er jo at beskrivelsen du her gir kan gjenskapes for alle oss andre bare ved å lukke øya et kort øyeblikk...
lol!




YAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!! IT'S ME!!!!!!!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 16:27

Dethleffs skrev:
Hei
Jeg må si til Arve at jeg kan ikke se at jeg skrev navn i innlegget,men ser jo av reaksjonen din at du selv vurdere deg selv som en Bjølseth fantast.
Jeg sier ikke mere,men prøv å være litt saklig i innlegg/svar til disse som spør om ditt og datt,ikke skryt så jæ.... av den planke haugen fra Jømna.


Arve har ikke skrytt en gang av Bjølle her, han har bare fortalt en nøktern sannhet!!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874

Jeg er en Bjølle-fanatiker..... produktet er så vanvittig bra.... og det er selvopplevd!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874


og jeg har en drøm....... Bli bobil-bomber...... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 16:33

Rufus skrev:
Dethleffs skrev:
Hei

Jeg ser her at Kabe eiere er siviliserte i forhold til Bjølseth eiere,er bare å se på Kabe tråden der skrives det stort sett dritt om Kabe av Bjølseth eiere,men ikke omvendt.
Det værste er jo at det stort sett bare er synsing av noen fanatiske Bjølseth eiere. santa med nisselua langt ned over øynene.

Nei Dethleffs bobil er tingen Very Happy

Dethleffs

Kjekk kar du vel!

Men det er sant som du sier;
vi Kabe eiere er mer balansert enn de med Bjølseth.
Det er noe vi alle veit... Rolling Eyes

Om du ser på antall inlegg kontra hvor lenge de har vært registrert på dette forum så vil du også se at det er en sammenheng.
Kongen over alle innleggskonger; Arve ; millionær i innlegg; Bjølseth....
Stolpeløfteren fra sørlandet, Vegard ; Nesten lotto i antall han oså; Bjølseth..

Sånn kan lista forlenges...

Så finnes det også noen andre med andre merker og høyt antall innlegg.
De er skapbjøller.... ønsker seg inn i ei gammal Bjølle framfor den vogna de har.


Poenget er at de må fylle på med innlegg for å holde posisjonen... derfor Rolling Eyes


Men trivelige ? Joda Erfaringer med Bjølseth - Page 3 190968
Er det værste...... vask munnen din med Rashid-stoff!!!!!!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 16:36

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 190968 Twisted Evil
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 17:01

tullinger hele gjengen lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 18:25

No


Sist endret av Dethleffs den Fre 21 Nov 2008 - 8:51, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 18:27

Dethleffs skrev:
Tror at noen må åpne litt på skylappene her,prøv om ikke noe annet å se at det faktisk går greit å campe i både bobil og Hobby vogner,det trenger ikke koste skjorta ei heller trenger det å være Norsk produsert heller.

Så prøv det ser litt bedre ut da.

For deg går det kansje an, men ikke for meg....... mister jo hele friheten med en bobil, nei, det der gidder jeg ikke.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 20:06

Mad Laughing


Sist endret av Dethleffs den Fre 21 Nov 2008 - 8:51, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 20:09

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Popcrn
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 20:19

Dethleffs skrev:
Mister du friheten i bobil Vegard???da har du et stort problem.
Har prata med mange jeg som har gått fra vogn til bobil faktisk fra båt til bobil også.

Så den friheten du har med CV men ikke bobil den må du forklare.
er klar over at du mener bilen som du kan bruke å kjøre rundt i.
og ellers de faste frasene du har om bobil,kom med noe som henger på greip.
Du har jo ikke prøvd det har du,bare synsing der også.

En har ikke bilen fri til å stikke småturer, en har ikke bilen fri til raske byturer, en må pakke med seg alt om man vil ut å se seg litt om feks om kvelden, eller ned for å kjøpe brød.....
vil den ene slappe av, er det ikke lett for den andre å ta en liten tur....

Bobilen er relativt trang i forhold til ei vogn også.....

dette er ikke bare synsing, men steinharde fakta..... at en har bilen fri, gir jo enormt mye mer frihet og fleksibilitet.....

for meg er det og deilig, å skifte miljø og salong, etter en dags kjøring, og ikke bare fortsette å sitte i samme sete med de samme luktene, også om kvelden....

vintercamping er og noe som ikke bilene i samme grad er beregnet for, ofte med rårligere isolasjon i bil-delen....

Bobil har såpass mange ulemper, at det for meg er et totalt uaktuellt produkt å kjøpe...
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 20:35

Vegard skrev:
Dethleffs skrev:
Hei
Jeg må si til Arve at jeg kan ikke se at jeg skrev navn i innlegget,men ser jo av reaksjonen din at du selv vurdere deg selv som en Bjølseth fantast.
Jeg sier ikke mere,men prøv å være litt saklig i innlegg/svar til disse som spør om ditt og datt,ikke skryt så jæ.... av den planke haugen fra Jømna.


Arve har ikke skrytt en gang av Bjølle her, han har bare fortalt en nøktern sannhet!!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874

Jeg er en Bjølle-fanatiker..... produktet er så vanvittig bra.... og det er selvopplevd!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874


og jeg har en drøm....... Bli bobil-bomber...... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Skal du innlede Fatwa mot bobiler Vegard? Les følgende sitat fra www.islam.no :

Slike fatwaer er skadelige og en skam for Islam og muslimer og har en sterkt negativ påvirkning på det muslimske felleskapet. De formidler også et bilde av muslimer som gangstere som man ikke kan stole på, uten moral eller disiplin, og som ikke respekterer noen kontrakt eller avtale. Disse individene, som utgir seg for lærde, er i realiteten de ignorante lederne som nevnes i hadith: ”De ga fatwa uten skikkelig kunnskap og var villedet, og forårsaket at andre gikk vill”. Slike ignorante fatwaer ledet mange muslimer i fengsel for tyveri, svindel og diverse andre forbrytelser.

Nå synes jeg du skal bli så snill som mora di ønsket du skulle bli.

Bobilbomber du liksom!!! HØHH. afro
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 20:50

Shocked


Sist endret av Dethleffs den Fre 21 Nov 2008 - 8:51, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:30

Dethleffs skrev:
Ja du Vegard,jeg er jo klar over at kun aksepterer Bjølsethmen at du ikke kan se at andre kan ha glede av sine doninger er meg helt ubegripeligt.

Dette med luktene og miljøforandringer er vel bare noe du har i ditt hode.
Har lest en del du har skrevet her og på NCC sine sider,kan ikke si at det har forandret seg mye nei.

Men kos deg du med denne konkurs brakka vi er stor fornøyd med bobil.

PS:om du må kjøre rundt for å kjøpe ditt og datt etter at du har parkerter det dårlig planlegging.


Dethleffs

I ditt innlegg kl 10.11 i denne tråden som er en Bjølseth-tråd, går du ganske langt i å kritisere oss som liker dette merket....

når jeg så snur saken rundt, og velger å kritisere din bobil, så er deu der med piggene tvert ute med en gang!!!!

jeg respekterer fullt og helt at du ikke liker Bjøller, men du må også respektere at en bobil er noe totalt uintresannt for meg,

vedr. lukter og miljøforandring, så er dette noe jeg ønsker..... jeg ønsker ikke sitte i samme sete om kvelden, inne i den samme bilen om kvelden, som jeg har sittet hele dagen..... jeg gidder det bare ikke, og for meg er det høyst relevant....


vedr dårlig planlegging, så er det ikke ferie for meg å sitte å planlegge alt til detalj...... og jeg liker å kjøre tl nærmeste baker på morra', og ha ferske bakevarer til fokost...... jeg liker å være imulsiv, og finne ut, at: nei, nå fikk jeg lyst på ei grilla flintsteik, eller moe annet, og bare vippe avgårde på minuttet og skaffe dette....

jeg liker å streife rundt, og ta en kjøretur etter minsten har lagt seg..... det gir for meg frihet, og livskvalitet...... og dette mister jeg med en bobil. dessuten mister jeg vinteren.....

Så vil jeg og minne deg om, det er faktisk en del innlegg på NCC under Vegard, som ikke jeg har skrevet. Jeg har ikke hverken brukernavn eller passord der inne, men vet at en annen skriver under mitt navn, og har det brukernavnet.... dette er og blitt påpekt der inne..... det er snart to år siden jeg skrev noe der inne.....


Sist endret av Vegard den Fre 14 Nov 2008 - 6:41, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:31

Rashid skrev:
Vegard skrev:
Dethleffs skrev:
Hei
Jeg må si til Arve at jeg kan ikke se at jeg skrev navn i innlegget,men ser jo av reaksjonen din at du selv vurdere deg selv som en Bjølseth fantast.
Jeg sier ikke mere,men prøv å være litt saklig i innlegg/svar til disse som spør om ditt og datt,ikke skryt så jæ.... av den planke haugen fra Jømna.


Arve har ikke skrytt en gang av Bjølle her, han har bare fortalt en nøktern sannhet!!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874

Jeg er en Bjølle-fanatiker..... produktet er så vanvittig bra.... og det er selvopplevd!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874


og jeg har en drøm....... Bli bobil-bomber...... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Skal du innlede Fatwa mot bobiler Vegard? Les følgende sitat fra www.islam.no :

Slike fatwaer er skadelige og en skam for Islam og muslimer og har en sterkt negativ påvirkning på det muslimske felleskapet. De formidler også et bilde av muslimer som gangstere som man ikke kan stole på, uten moral eller disiplin, og som ikke respekterer noen kontrakt eller avtale. Disse individene, som utgir seg for lærde, er i realiteten de ignorante lederne som nevnes i hadith: ”De ga fatwa uten skikkelig kunnskap og var villedet, og forårsaket at andre gikk vill”. Slike ignorante fatwaer ledet mange muslimer i fengsel for tyveri, svindel og diverse andre forbrytelser.

Nå synes jeg du skal bli så snill som mora di ønsket du skulle bli.

Bobilbomber du liksom!!! HØHH. afro

Å sprenge en bobil, hadde vært en erotisk opplevlse..... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:39

Noen blir jo opphissa av mye rart au da Shocked
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:40

Rufus skrev:
Noen blir jo opphissa av mye rart au da Shocked


lol! lol! lol!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:41

Rufus skrev:
Noen blir jo opphissa av mye rart au da Shocked

åssen opphisselse??????? Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:42

Vegard skrev:
Rashid skrev:
Vegard skrev:
Dethleffs skrev:
Hei
Jeg må si til Arve at jeg kan ikke se at jeg skrev navn i innlegget,men ser jo av reaksjonen din at du selv vurdere deg selv som en Bjølseth fantast.
Jeg sier ikke mere,men prøv å være litt saklig i innlegg/svar til disse som spør om ditt og datt,ikke skryt så jæ.... av den planke haugen fra Jømna.


Arve har ikke skrytt en gang av Bjølle her, han har bare fortalt en nøktern sannhet!!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874

Jeg er en Bjølle-fanatiker..... produktet er så vanvittig bra.... og det er selvopplevd!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874


og jeg har en drøm....... Bli bobil-bomber...... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Skal du innlede Fatwa mot bobiler Vegard? Les følgende sitat fra www.islam.no :

Slike fatwaer er skadelige og en skam for Islam og muslimer og har en sterkt negativ påvirkning på det muslimske felleskapet. De formidler også et bilde av muslimer som gangstere som man ikke kan stole på, uten moral eller disiplin, og som ikke respekterer noen kontrakt eller avtale. Disse individene, som utgir seg for lærde, er i realiteten de ignorante lederne som nevnes i hadith: ”De ga fatwa uten skikkelig kunnskap og var villedet, og forårsaket at andre gikk vill”. Slike ignorante fatwaer ledet mange muslimer i fengsel for tyveri, svindel og diverse andre forbrytelser.

Nå synes jeg du skal bli så snill som mora di ønsket du skulle bli.

Bobilbomber du liksom!!! HØHH. afro

Å sprenge en bobil, hadde vært en erotisk opplevlse..... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394

Var vist en bobil som gikk opp i røyk ute i sørlandsparken nylig.
Heldigvis ikke skader på nabobygget Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:42

Øhhh.... jeg er fornøyd med min Bjølseth.... Jeg er sikkert et enkelt menneske.... Very Happy


Men veldig ingligent da.... Very Happy

intligent?

impotent? he, he.... NOT!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:47

Vegard skrev:
Rufus skrev:
Noen blir jo opphissa av mye rart au da Shocked

åssen opphisselse??????? Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129

Æeh... Shocked vel .. det var deg som skrev dette Rolling Eyes

Vegard skrev:


Å sprenge en bobil, hadde vært en erotisk opplevlse..... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:53

Rufus skrev:
Vegard skrev:
Rufus skrev:
Noen blir jo opphissa av mye rart au da Shocked

åssen opphisselse??????? Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129

Æeh... Shocked vel .. det var deg som skrev dette Rolling Eyes

Vegard skrev:


Å sprenge en bobil, hadde vært en erotisk opplevlse..... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394

he-he...... tenk å stappen full av nitroglycerin, gjemme deg bak en stein, og rope: VARSKO HER, FYR HER........ og så: KAAABOOOOOOOMMMMMMMMMMM Erfaringer med Bjølseth - Page 3 715312 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 715312 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 715312 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 280457 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 280457 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 280457
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 21:56

Såså...så... folk som er sperra inne for mindre enn detta... Shocked
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 22:05

Rufus skrev:
Såså...så... folk som er sperra inne for mindre enn detta... Shocked

He-he...... har ikke fyra feite salver på 20 år nå......... sist måtte jeg skjøre ned ei gedigen gran, for å få ned skyte-matta, som hang seg fast oppe i den grana, som knakk når skyte-matta kom igjenom lufta........

Holdt på å le oss i hjel da.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 22:14

Hva er beste omkjøringsvei i forhold til Hovden Shocked

Sikker på at du har sitti delvis på lasset....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 22:24

Rufus skrev:
Hva er beste omkjøringsvei i forhold til Hovden Shocked

Sikker på at du har sitti delvis på lasset....

Rufus

he-he....... den salva der, ble med laber suksess fyrt av oppe i lia ovenfor CGJ, ...... skulle sprenge en sabla svær stein, men det var ikke meninga at den skulle pulveriseres til subbus, og at det skulle slå ut på richters scala...... fant ut at vi gutta gadde noe mer å lære vedr lading......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 22:28

Skal ikke drive noen preken om krutt... har mine erfaringer jeg også... Very Happy

Var en her i distriktet som skjøyt av seg begge armene ( eller var det begge beina ) natt til en 17. mai... hadde finne seg noe dynamitt - ikke bra som leketøy. Veit han har reist rundt på skoler et. for å snakke froskene til fornuft. Om det går.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 22:34

Rufus skrev:
Skal ikke drive noen preken om krutt... har mine erfaringer jeg også... Very Happy

Var en her i distriktet som skjøyt av seg begge armene ( eller var det begge beina ) natt til en 17. mai... hadde finne seg noe dynamitt - ikke bra som leketøy. Veit han har reist rundt på skoler et. for å snakke froskene til fornuft. Om det går.

Rufus

jeg innrømmer det så gjerne, lykken var nok større en forstanden...... dynamitt var jo sabla morro da..... men det var helt klart galskap.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitimeTor 13 Nov 2008 - 22:41

Johnny skrev:
Vegard skrev:
Rashid skrev:
Vegard skrev:
Dethleffs skrev:
Hei
Jeg må si til Arve at jeg kan ikke se at jeg skrev navn i innlegget,men ser jo av reaksjonen din at du selv vurdere deg selv som en Bjølseth fantast.
Jeg sier ikke mere,men prøv å være litt saklig i innlegg/svar til disse som spør om ditt og datt,ikke skryt så jæ.... av den planke haugen fra Jømna.


Arve har ikke skrytt en gang av Bjølle her, han har bare fortalt en nøktern sannhet!!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874

Jeg er en Bjølle-fanatiker..... produktet er så vanvittig bra.... og det er selvopplevd!!!!! Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874


og jeg har en drøm....... Bli bobil-bomber...... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 284934 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Skal du innlede Fatwa mot bobiler Vegard? Les følgende sitat fra www.islam.no :

Slike fatwaer er skadelige og en skam for Islam og muslimer og har en sterkt negativ påvirkning på det muslimske felleskapet. De formidler også et bilde av muslimer som gangstere som man ikke kan stole på, uten moral eller disiplin, og som ikke respekterer noen kontrakt eller avtale. Disse individene, som utgir seg for lærde, er i realiteten de ignorante lederne som nevnes i hadith: ”De ga fatwa uten skikkelig kunnskap og var villedet, og forårsaket at andre gikk vill”. Slike ignorante fatwaer ledet mange muslimer i fengsel for tyveri, svindel og diverse andre forbrytelser.

Nå synes jeg du skal bli så snill som mora di ønsket du skulle bli.

Bobilbomber du liksom!!! HØHH. afro

Å sprenge en bobil, hadde vært en erotisk opplevlse..... Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 36874 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394 Erfaringer med Bjølseth - Page 3 928394

Var vist en bobil som gikk opp i røyk ute i sørlandsparken nylig.
Heldigvis ikke skader på nabobygget Erfaringer med Bjølseth - Page 3 265129

lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Bjølseth   Erfaringer med Bjølseth - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erfaringer med Bjølseth
Til Toppen 
Side 3 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Erfaringer fra 720 TK?
» Erfaringer med Norgesteltet
» Erfaringer med LifeCamp?
» Erfaringer med biltemaaggregat?
» Cabby 620 f2c/f2b erfaringer

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: