CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 720 UKFe til begjær

Go down 
+16
Sten Rune
Igor
Stardustsilver
K@ffe@vt@len
steinzak
Roffe
Harald
Ronny
OyvindSP
Black Betty
Jan Ole
Johnny
Thomas
kåsei
Jan
thor_egil
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 18:07

ARVE skrev:
Thor Egil.

Å gudskjelov,da er det håp for Moder Norge....,for dere er jo maaaaaange !!!!

og husk..hvis du skal være hard mot de harde...så må du være myk mot de myke Hobby-putene! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 18:55

Thor Egil.

Selvsagt.Man er da en myk mann.Egentlig !!!!
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 19:06

Ærlig talt, putene i vår er noe av det mest fantastiske jeg har sittet i, de gir god korsryggstøtte og sidestøtte og...nei nå kommer de med hvite frakker for å hente meg igjen!!!
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:01

Øyvind

lol! Herlig humor!

Skulle gjerne sjekket mer ut på sittestillingen UKFe (2007->)
Det er faktisk noe av det som jeg ikke synes er optimalt i min vogn. Riktig nok er sitteputene korte, men de blir for myke mot kanten.
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 21:54

eller som han sa, gubben: 'den er ikke lang, men den er f..n så tynn.
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 21:59

thor_egil skrev:
Øyvind

lol! Herlig humor!

Skulle gjerne sjekket mer ut på sittestillingen UKFe (2007->)
Det er faktisk noe av det som jeg ikke synes er optimalt i min vogn. Riktig nok er sitteputene korte, men de blir for myke mot kanten.

For å være helt ærlig,. så tilbringer jeg minst mulig tid i den rundsitteren. Det er riktignok høye puter i hjørnene, så noe bedre er det blitt, men det er langt til vår Ekornes! Med et par puter i ryggen er det ok for et par timer foran TVen, men har jeg et annet sted å sitte, velger jeg det! Vi har aldri sovet der bak, antageligvis er putene for myke til å sove på også.

Det som derimot er genialt, er hjulene under bordet! Det gjør det meget enkelt å komme ut og inn for alle, og tilgangen til de perfekte hyllene under skapene meget lettvint!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 22:09

ARVE skrev:
Thor Egil.

Selvsagt.Man er da en myk mann.Egentlig !!!!

Jepp det er du...... veldig myyyyk faktisk.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 22:10

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Thor Egil.

Selvsagt.Man er da en myk mann.Egentlig !!!!

Jepp det er du...... veldig myyyyk faktisk.


Harde kosebamser er ikke helt ok nei...Wink Wink Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 22:28

Tove skrev:
Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Thor Egil.

Selvsagt.Man er da en myk mann.Egentlig !!!!

Jepp det er du...... veldig myyyyk faktisk.


Harde kosebamser er ikke helt ok nei...Wink Wink Wink

Very Happy Nei de er jo ikke det, problemet kommer når kosebamsen skal vise muskler, knurre og virke avskrekkende her inne. Det er da det skjærer seg litt. Hmmm hva er dette er det en bamse? monkey
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 1:56

thor_egil skrev:
Arve

Veit du ikke at vi Hobby-eiere er tvers igjennom ærlige mennesker, transparente i våre holdninger som et glass med norsk kildevann!!!
Vi er erkjennende mennesker, uten skjulte agendaer og ambisjoner...Smile

.....og det gjelder tidligere Hobby-eiere også!!!! Twisted Evil 720 UKFe til begjær - Page 4 928394
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 2:15

ARVE skrev:
B.B.

Hvordan vil du karakterisere sittekomforten i Kabe kontra Hobby ? Jeg føler at jeg sitter tvers igjennom stoppingen på Hobby,mens på Kabene våre har komforten vært aldeles utmerket.Både sofaer og ikke minst senger.Dobbeltsenga på Onyxen var nyyyydelig.

Sittekomforten i Hobby.... et ord sammensatt av 2, og jeg må nok fjerne siste ordleddet i en slik sammenheng..... Sitte- men ikke komfort. Vi har vel vært innom dette tidligere Arve - du benevner Hobbyputer som for myke (faller gjennom stoppen og treffer tresmaken i skinka), mens jeg kaller de for harde. Jeg mener putene er stappet med et kjipt materiale som ikke gir etter for press.... Skinka blir liksom ikke ett med puta..... puta tillater ikke fjæring.....

Men vi mener nok det samme!

Forøvrig finnes det nok ikke hardere madrasser på markedet enn Hobbys... Hver eneste natt våknet jeg utallige ganger av at jeg opplevde madrassen som ubehagelig hard. Den eneste madrassen jeg har ligget på som var verre enn den i Hobbyen var en hotellmadrass på Svalbard en gang for mange år siden som var både ligget ihjel (tynn og flat), og brukket på midten (lå og kjente treverket i ramma i ryggen hele natta...).

Madrassen i Kaben er bra! Dog noen hakk under hjemmesenga! Rene prinsessen på erten jeg, skjønner du.....
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 8:16

Betty

Hadde dere dobbeltseng i UFE'en (var det ikke det den het) deres?
Vi er så innmari fornøyd med liggekomforten i vår vogn, og alle som har vært innom sier det samme. Madrassene i køyene er jo langt enklere, men ungene er fornøyd og sover godt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 8:28

thor_egil skrev:
Betty

Hadde dere dobbeltseng i UFE'en (var det ikke det den het) deres?
Vi er så innmari fornøyd med liggekomforten i vår vogn, og alle som har vært innom sier det samme. Madrassene i køyene er jo langt enklere, men ungene er fornøyd og sover godt.

kremt kremt Du thor_egil, vi pleier ikke å skryte så innmari her inne på forumet "innmari fornøyd med liggekomforten i vår vogn, og alle som har vært innom sier det samme". Det er vel egentlig bare du og kona som er fornøyd ikke sant? Very Happy

Men at Hobby har topp seng er hevet over enhver tvil, jeg sover som en stein Sleep
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 8:58

Swingers? Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 9:01

J.O. skrev:
Swingers? Shocked



lol! lol!
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 10:09

He He....
Neida, Tom RS.. Vi har et foretrukket gjesterom i huset, Hobby 650 KMFe! Smile Og der legger vi inn hele familier. Stort greiere er det ikke å ha gjester!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 10:49

thor_egil skrev:
He He....
Neida, Tom RS.. Vi har et foretrukket gjesterom i huset, Hobby 650 KMFe! Smile Og der legger vi inn hele familier. Stort greiere er det ikke å ha gjester!

Åååå sånn ja.... Trodde et øyeblikk at du var Holes svar på Rune Rudberg
Very Happy
Til Toppen Go down
K@ffe@vt@len
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
K@ffe@vt@len


Female
Antall Innlegg : 287
Localisation : Midt Norge
Registration date : 17.08.2008

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 11:05

Senga i vår Hobby var herlig å ligge i. Nå har ikke jeg erfaring med andre enn vår gamle TEC, og putene i rundsitteren der kan man jo få ryggvondt og det som verre er av.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 11:06

thor_egil skrev:
Betty

Hadde dere dobbeltseng i UFE'en (var det ikke det den het) deres?
Vi er så innmari fornøyd med liggekomforten i vår vogn, og alle som har vært innom sier det samme. Madrassene i køyene er jo langt enklere, men ungene er fornøyd og sover godt.

Ja vi hadde dobbeltseng.....
Ojojoj...køyemadrassene er enda enklere sier du?? affraid
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 12:11

Betty Boop skrev:
thor_egil skrev:
Betty

Hadde dere dobbeltseng i UFE'en (var det ikke det den het) deres?
Vi er så innmari fornøyd med liggekomforten i vår vogn, og alle som har vært innom sier det samme. Madrassene i køyene er jo langt enklere, men ungene er fornøyd og sover godt.

Ja vi hadde dobbeltseng.....
Ojojoj...køyemadrassene er enda enklere sier du?? affraid

Jepp..køyene er ganske fast skumgummi....Noe jeg liker godt...
Til vanlig ligger jeg på en relativt hard madrass av kokosfiber....
(Det er ingen LOL bak her fordi det ikke var noen spøk Smile)....så, jeg liker egentlig å ha det litt hardt...
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 13:40

thor_egil skrev:
[Til vanlig ligger jeg på en relativt hard madrass av kokosfiber....
(Det er ingen LOL bak her fordi det ikke var noen spøk Smile)....så, jeg liker egentlig å ha det litt hardt...

Shocked Shocked Shocked Shocked Da forstår jeg at du ligger godt på Hobby-madrassene!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 14:53

OyvindSP skrev:
Ærlig talt, putene i vår er noe av det mest fantastiske jeg har sittet i, de gir god korsryggstøtte og sidestøtte og...nei nå kommer de med hvite frakker for å hente meg igjen!!!

Øyvind.

Kan jo ha med at jeg er 100 kg +,og at guttevalper i Jon Rønningen størrelse,knapt nok toucher fløyelen.Hehe. Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 14:56

ARVE skrev:
OyvindSP skrev:
Ærlig talt, putene i vår er noe av det mest fantastiske jeg har sittet i, de gir god korsryggstøtte og sidestøtte og...nei nå kommer de med hvite frakker for å hente meg igjen!!!

Øyvind.

Kan jo ha med at jeg er 100 kg +,og at guttevalper i Jon Rønningen størrelse,knapt nok toucher fløyelen.Hehe. Twisted Evil Twisted Evil

Det er femi å være under 100!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 14:56

OyvindSP skrev:
thor_egil skrev:
Øyvind

lol! Herlig humor!

Skulle gjerne sjekket mer ut på sittestillingen UKFe (2007->)
Det er faktisk noe av det som jeg ikke synes er optimalt i min vogn. Riktig nok er sitteputene korte, men de blir for myke mot kanten.

For å være helt ærlig,. så tilbringer jeg minst mulig tid i den rundsitteren. Det er riktignok høye puter i hjørnene, så noe bedre er det blitt, men det er langt til vår Ekornes! Med et par puter i ryggen er det ok for et par timer foran TVen, men har jeg et annet sted å sitte, velger jeg det! Vi har aldri sovet der bak, antageligvis er putene for myke til å sove på også.

Det som derimot er genialt, er hjulene under bordet! Det gjør det meget enkelt å komme ut og inn for alle, og tilgangen til de perfekte hyllene under skapene meget lettvint!

Øyvind.

Ehhh,tenkte jeg ikke skulle si det,men,du de hjulene er jo de utvendige du ser.Ltt tynn isolering og dårlig tilpassing mellom gulv og vegg der. affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 14:57

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Thor Egil.

Selvsagt.Man er da en myk mann.Egentlig !!!!

Jepp det er du...... veldig myyyyk faktisk.

Tom RS.

Derfor du kaller meg for kosebamsen din ?????? affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 14:58

Betty Boop skrev:
ARVE skrev:
B.B.

Hvordan vil du karakterisere sittekomforten i Kabe kontra Hobby ? Jeg føler at jeg sitter tvers igjennom stoppingen på Hobby,mens på Kabene våre har komforten vært aldeles utmerket.Både sofaer og ikke minst senger.Dobbeltsenga på Onyxen var nyyyydelig.

Sittekomforten i Hobby.... et ord sammensatt av 2, og jeg må nok fjerne siste ordleddet i en slik sammenheng..... Sitte- men ikke komfort. Vi har vel vært innom dette tidligere Arve - du benevner Hobbyputer som for myke (faller gjennom stoppen og treffer tresmaken i skinka), mens jeg kaller de for harde. Jeg mener putene er stappet med et kjipt materiale som ikke gir etter for press.... Skinka blir liksom ikke ett med puta..... puta tillater ikke fjæring.....

Men vi mener nok det samme!

Forøvrig finnes det nok ikke hardere madrasser på markedet enn Hobbys... Hver eneste natt våknet jeg utallige ganger av at jeg opplevde madrassen som ubehagelig hard. Den eneste madrassen jeg har ligget på som var verre enn den i Hobbyen var en hotellmadrass på Svalbard en gang for mange år siden som var både ligget ihjel (tynn og flat), og brukket på midten (lå og kjente treverket i ramma i ryggen hele natta...).

Madrassen i Kaben er bra! Dog noen hakk under hjemmesenga! Rene prinsessen på erten jeg, skjønner du.....

B.B.

Ok,takk for nydelig info !!!! Hehe !!! queen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 15:00

Betty Boop skrev:
ARVE skrev:
OyvindSP skrev:
Ærlig talt, putene i vår er noe av det mest fantastiske jeg har sittet i, de gir god korsryggstøtte og sidestøtte og...nei nå kommer de med hvite frakker for å hente meg igjen!!!

Øyvind.

Kan jo ha med at jeg er 100 kg +,og at guttevalper i Jon Rønningen størrelse,knapt nok toucher fløyelen.Hehe. Twisted Evil Twisted Evil

Det er femi å være under 100!!!

B.B.

Her har Rufus gjort et varp asså !!!!!! Skulle vært flere ladies som deg. cheers cheers
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 15:02

ARVE skrev:
Betty Boop skrev:
ARVE skrev:
OyvindSP skrev:
Ærlig talt, putene i vår er noe av det mest fantastiske jeg har sittet i, de gir god korsryggstøtte og sidestøtte og...nei nå kommer de med hvite frakker for å hente meg igjen!!!

Øyvind.

Kan jo ha med at jeg er 100 kg +,og at guttevalper i Jon Rønningen størrelse,knapt nok toucher fløyelen.Hehe. Twisted Evil Twisted Evil

Det er femi å være under 100!!!

B.B.

Her har Rufus gjort et varp asså !!!!!! Skulle vært flere ladies som deg. cheers cheers

He he..... Rufus er fornøyd han!! queen queen queen Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeTir 19 Aug 2008 - 15:04

B.B.

Hehe,nice to hear !!!!
Til Toppen Go down
Roffe

Roffe


Antall Innlegg : 7
Registration date : 16.08.2008

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 14:33

Arve og Betty Boop...
dere må ha det fælt dere, tenk der sitter dere i disse Kabe vognene deres og det eneste dere gjør er å skrive dritt om
Hobby på en Hobby streng, stakars har dere ikke noen egen streng dere som har Kabe da?
Til informasjon så kan man faktisk få 7 soners komfort madrass til Hobby, og de skal jeg love er gode å ligge i. Så tilbake til disse fantastiske Krabbe, nei Kabe vognene, vi lånte en 08
780 TDL forrige helg for vi tenkte vi måtte prøve ut disse fantastike vognene, men nei fy fa... så kjedelig vogn. Jeg skal
innrømme at det ser veldig kvalitetsmessig bra ut, men du verden så kjedelig innredning, det fantes ingen ting på denne som jeg ikke har på mine 3 Hobby vogner, sengene var grusomme, jeg har vondt i ryggen selv nå en uke etter.
OG SÅ PRISEN DA... Man skal være bra tjukk i hue når man gidder å betale den prisen for en vogn, takke meg til å heller ha en sommer og en vinter og en kjørevogn istedet, og hvis dere tenker å argumentere for at det er for folk med penger så glem det, jeg tjener mer enn nok til at jeg kan kjøpe meg både en og to kaber i året, men det står jo ikke DUM i panna mi.
Men så til saken dere KABE mennesker, jeg synes dere skal holde dere til deres egen streng og la oss som har Hobby være i fred her, for hvis dere ikke har skjønt det så er ikke dette MSN.
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 15:26

Roffe skrev:
Arve og Betty Boop...
..(snipp), for hvis dere ikke har skjønt det så er ikke dette MSN.

He he.. vel sagt, Roffe!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 15:48

Roffe skrev:
Arve og Betty Boop...
dere må ha det fælt dere, tenk der sitter dere i disse Kabe vognene deres og det eneste dere gjør er å skrive dritt om
Hobby på en Hobby streng, stakars har dere ikke noen egen streng dere som har Kabe da?
Til informasjon så kan man faktisk få 7 soners komfort madrass til Hobby, og de skal jeg love er gode å ligge i. Så tilbake til disse fantastiske Krabbe, nei Kabe vognene, vi lånte en 08
780 TDL forrige helg for vi tenkte vi måtte prøve ut disse fantastike vognene, men nei fy fa... så kjedelig vogn. Jeg skal
innrømme at det ser veldig kvalitetsmessig bra ut, men du verden så kjedelig innredning, det fantes ingen ting på denne som jeg ikke har på mine 3 Hobby vogner, sengene var grusomme, jeg har vondt i ryggen selv nå en uke etter.
OG SÅ PRISEN DA... Man skal være bra tjukk i hue når man gidder å betale den prisen for en vogn, takke meg til å heller ha en sommer og en vinter og en kjørevogn istedet, og hvis dere tenker å argumentere for at det er for folk med penger så glem det, jeg tjener mer enn nok til at jeg kan kjøpe meg både en og to kaber i året, men det står jo ikke DUM i panna mi.
Men så til saken dere KABE mennesker, jeg synes dere skal holde dere til deres egen streng og la oss som har Hobby være i fred her, for hvis dere ikke har skjønt det så er ikke dette MSN.


Roffe

vel, man skal være forsiktig med å svare for andre, men du skyter jo et bra bomskudd her.....

Betty Boop kjøpte Kabe, etter å ha hatt Hobby, ei vogn som det kvallitetsmessig sleit med..... hun har prøvd Hobby, og har vel vært rimelig klar på at hun følte mellomlegget opp til Kabe, er vel anvendte penger....

Arve har hatt mye vogner, og hadde en Kabe, rett før den vogna han nå har..... Han var ikke Kabe-eier lenge, også fordi han kadde kvallitetsmessige erfaringer fra et annet merke, som ikke Kabe klarte å leve opp til....

Jeg har selv vært Hobby-eier, og haddemye glede av den vogna, i sommerhalvåret...... men med en gang lauet falt av trærne, hadde ikke den en varmekomfort, som gjorde at vi gadd å bruke den lengre....

Vi ville til med vintercamp, og du kan kalle det dum, eller ikke dum..... det var for oss vel anvendte penger, og kjøpe Nordisk vogn..... med denne erfaringen, har vi nå vår tredje nordiske vogn, da kun disse har den varmekomforten vi øsker ei vogn skal inneha.... de kontinentale, henger absolutt ikke med her....

En fryser på ingen måte i hjel, i hverken ei Hobby, eller andr kontinentale vogner, men det er faktisk mange som ønsker noe mer enn dette.... jeg er en av de..... Med Hobby sin varmekomfort, hadde vintercamp vært totalt uaktuellt for oss... Det er for oss et must at alt funker, om det er -30 grader, og det er et must at vogna da er god og varm over alt..... ei vogn der vannet fryser, når tempen passerer -15 grader, gidder vi ikke.... vi ønsker og dusje i vogna, om det er -30 ute.....

Disse ønskene, er det vognprodusenter som klarer å møte, men Hobby klarer det ikke.....

Om en så er dum, fordi en har andre krav til vogna, enn hva du har, vil jeg ikke uttale meg om, men jeg syntes det er dumt å komme med slikeuttalesler som det du her gjør...... Alle som ikke kjører Lada, er vel og dumme, da??? disse jo koster minst.....

Men ønsker du kun sommerbruk av vogna di, er saken en totalt annen..... ikke sikkert jeg da hadde hatt den vogna jeg nå har, men jeg hadde garantert ikke hatt Hobby..... fordi det finnes andre i samme prisklasse, som leverer et kvallitetsmessig bedre produkt, men da uten blå lys i skapene......
Til Toppen Go down
Stardustsilver
CARAVANER
CARAVANER
Stardustsilver


Male
Antall Innlegg : 54
Age : 54
Localisation : Oppland
Registration date : 18.02.2008

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 16:09

thor_egil skrev:
Roffe skrev:
Arve og Betty Boop...
..(snipp), for hvis dere ikke har skjønt det så er ikke dette MSN.

He he.. vel sagt, Roffe!

Signerer denne jeg også, kan til tider være vanskelig å følge tråder som startes seriøst her inne, de sklir ofte langt utenfor tema man starter med.
Til Toppen Go down
http://picasaweb.google.co.uk/Stardustsilver08/Mondeo
Igor
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 46
Registration date : 16.04.2008

720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 16:48

Stardustsilver skrev:
thor_egil skrev:
Roffe skrev:
Arve og Betty Boop...
..(snipp), for hvis dere ikke har skjønt det så er ikke dette MSN.

He he.. vel sagt, Roffe!

Signerer denne jeg også, kan til tider være vanskelig å følge tråder som startes seriøst her inne, de sklir ofte langt utenfor tema man starter med.

Bifalles meget sterkt. Trådenes saklighet redseres til 0 ved å bruke disse som MSN. Har aldri skjønt hvorfor saker og ting på død og liv skal tværes ut så inni granskauen at meningen blir borte.
Har aldri skjønt at ikke visvaset kan være forbeholdt "GENERELL PRATETRÅD", men være gjennomgang i alle tråder. Og når det gjelder enkeltes nedrakking på Hobby ol. Så er disse argumente er velkjente for alle etterhvert, da skjønner ikke jeg vitsen med alle gjentagelser.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 18:05

Stardustsilver skrev:
thor_egil skrev:
Roffe skrev:
Arve og Betty Boop...
..(snipp), for hvis dere ikke har skjønt det så er ikke dette MSN.

He he.. vel sagt, Roffe!

Signerer denne jeg også, kan til tider være vanskelig å følge tråder som startes seriøst her inne, de sklir ofte langt utenfor tema man starter med.


Er stilen her inne, uholdbar for dere, så kan jeg anbefale NCC-forumet, som forvaltes på en strengere måte, av strenge moderatorer..... ingen tvinges da til å logge seg på her...... Dette forumet ble jo nettopp opprettet fordi vi var en del som ikke passet inn i NCC sin forvaltning av forumet.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





720 UKFe til begjær - Page 4 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
720 UKFe til begjær
Til Toppen 
Side 4 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Hobby 720 ukfe
» 720 ukfe som kjørevogn
» 3 spørsmål om lys og knapper i 08 720 UKFe
» Hobby 720 UKFE og steikovn
» Hobby 720 - UKFE eller KFU?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: