CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 720 UKFe til begjær

Go down 
+16
Sten Rune
Igor
Stardustsilver
K@ffe@vt@len
steinzak
Roffe
Harald
Ronny
OyvindSP
Black Betty
Jan Ole
Johnny
Thomas
kåsei
Jan
thor_egil
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 21:03

Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Hei

og alle jeg har truffet her fra forumet, har fremstått som kjempe-flotte mennesker med en glødende camping-interesse...... Dette inklusive Sten-Rune, Arve og Rune.....


720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 lol!


Sten Rune

he-he...... men den sussinga....... vel....... ehhhhhhhhh.......... altså.......... for å si det sånn, lungemos fra Brandbu er mye bedre enn manne-susser, syntes jeg...... 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 265129 720 UKFe til begjær - Page 6 265129 720 UKFe til begjær - Page 6 265129

Var ikke det du hviska sist..... lol! lol!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








720 UKFe til begjær - Page 6 Caravan
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 21:07

hpk skrev:
Betty Boop skrev:
hpk skrev:
Camper 570 skrev:
Virker som om Hobby eiere er mere hårsåre en andre,hva med å bli med på spøken, for tror ikke noen her inne vil noen noe vondt.
Bare ta igjen med samme mynt og nyt campinglivet Smile
Camper 570

Skriv litt negativt om Bjølseth eller Kabe så skal du se at det er flere enn Hobby-eierne som er hårsåre. Kikk litt i KABE-tråden kvalitet/pris.

Jeg har byttet fra Bjølseth til Hobby, og har så langt bare positive erfaringer med den. Men man skal være klar over hva man kjøper og ikke tro at man får samme egenskaper til halv pris.

Det er først når noen i fullt alvor mener andre er "tjukke i hodet" fordi de har valgt ditt eller datt - at man sliter.... Jeg tror de fleste her inne har respekt for andres valg, og at andre har behov som er anderledes enn ens egne. I tråden du viser til som eksempel, ligger vel glimtet i øyet langt fremme, untatt den episoden vi kjenner til med eksklusjonen.

Hvordan vite at Roffe mener dette på alvor? Han får umiddelbart en ganske massiv vegg av motbør midt i fleisen for innlegget sitt. Det var provoserende og kanskje han sitter hjemme og ler av engasjementet det skapte.

Hvis han mente dette på fleip, kunne han trenge en innføring i skrivekunst. Det finnes et utvalg smileys man kan bruke for å ta luven av et tilsynelatende krasst innlegg, dersom det er fleip og glimt i øye involvert.
Personlig tror jeg ikke dette var en fleip. Jeg tror bare han er ergerlig over å bli motsagt i Reservedelstråden (som er en seriøs tråd), og at kvaliteten på Hobby i noens øyne er diskutabel.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 21:10

Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Hei

og alle jeg har truffet her fra forumet, har fremstått som kjempe-flotte mennesker med en glødende camping-interesse...... Dette inklusive Sten-Rune, Arve og Rune.....


720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 lol!


Sten Rune

he-he...... men den sussinga....... vel....... ehhhhhhhhh.......... altså.......... for å si det sånn, lungemos fra Brandbu er mye bedre enn manne-susser, syntes jeg...... 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 265129 720 UKFe til begjær - Page 6 265129 720 UKFe til begjær - Page 6 265129

Var ikke det du hviska sist..... lol! lol!

Sten Rune......

Hmmmmmmmm oki....... du er kjælen i kveld ja........ hmmmmmmmm....... scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 21:11

Betty Boop skrev:
hpk skrev:
Betty Boop skrev:
hpk skrev:
Camper 570 skrev:
Virker som om Hobby eiere er mere hårsåre en andre,hva med å bli med på spøken, for tror ikke noen her inne vil noen noe vondt.
Bare ta igjen med samme mynt og nyt campinglivet Smile
Camper 570

Skriv litt negativt om Bjølseth eller Kabe så skal du se at det er flere enn Hobby-eierne som er hårsåre. Kikk litt i KABE-tråden kvalitet/pris.

Jeg har byttet fra Bjølseth til Hobby, og har så langt bare positive erfaringer med den. Men man skal være klar over hva man kjøper og ikke tro at man får samme egenskaper til halv pris.

Det er først når noen i fullt alvor mener andre er "tjukke i hodet" fordi de har valgt ditt eller datt - at man sliter.... Jeg tror de fleste her inne har respekt for andres valg, og at andre har behov som er anderledes enn ens egne. I tråden du viser til som eksempel, ligger vel glimtet i øyet langt fremme, untatt den episoden vi kjenner til med eksklusjonen.

Hvordan vite at Roffe mener dette på alvor? Han får umiddelbart en ganske massiv vegg av motbør midt i fleisen for innlegget sitt. Det var provoserende og kanskje han sitter hjemme og ler av engasjementet det skapte.

Hvis han mente dette på fleip, kunne han trenge en innføring i skrivekunst. Det finnes et utvalg smileys man kan bruke for å ta luven av et tilsynelatende krasst innlegg, dersom det er fleip og glimt i øye involvert.
Personlig tror jeg ikke dette var en fleip. Jeg tror bare han er ergerlig over å bli motsagt i Reservedelstråden (som er en seriøs tråd), og at kvaliteten på Hobby i noens øyne er diskutabel.

Hei

Jeg var heller ikke i stand til å avsløre noe fleip der.......
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 21:12

Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Hei

og alle jeg har truffet her fra forumet, har fremstått som kjempe-flotte mennesker med en glødende camping-interesse...... Dette inklusive Sten-Rune, Arve og Rune.....


720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 lol!


Sten Rune

he-he...... men den sussinga....... vel....... ehhhhhhhhh.......... altså.......... for å si det sånn, lungemos fra Brandbu er mye bedre enn manne-susser, syntes jeg...... 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 265129 720 UKFe til begjær - Page 6 265129 720 UKFe til begjær - Page 6 265129

Var ikke det du hviska sist..... lol! lol!

Sten Rune......

Hmmmmmmmm oki....... du er kjælen i kveld ja........ hmmmmmmmm....... scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch

Vel... vi stopper der.... er ikke SÅ kjælen... he he

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








720 UKFe til begjær - Page 6 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeLør 30 Aug 2008 - 21:13

Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Sten Rune skrev:
Vegard skrev:
Hei

og alle jeg har truffet her fra forumet, har fremstått som kjempe-flotte mennesker med en glødende camping-interesse...... Dette inklusive Sten-Rune, Arve og Rune.....


720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 720 UKFe til begjær - Page 6 190968 lol!


Sten Rune

he-he...... men den sussinga....... vel....... ehhhhhhhhh.......... altså.......... for å si det sånn, lungemos fra Brandbu er mye bedre enn manne-susser, syntes jeg...... 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 265129 720 UKFe til begjær - Page 6 265129 720 UKFe til begjær - Page 6 265129

Var ikke det du hviska sist..... lol! lol!

Sten Rune......

Hmmmmmmmm oki....... du er kjælen i kveld ja........ hmmmmmmmm....... scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch

Vel... vi stopper der.... er ikke SÅ kjælen... he he


Sten Rune

er egentlig veldig enig akkurat det der.......
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 0:40

Lady 1 skrev:
Eller var det KRØLLE Wink

Krølle.. Det navnet synes jeg å ha hørt før...mens jeg hadde hår!

SIden tråden nå er fullstendig pulverisert Smile (noe jeg ikke tar sååå veldig tungt, men fortsatt mener at litt er edruelighet og minder msn-tendenser hadde skaffe oss flere brukere), så skjønner jeg at det er viktig at dette forumet IKKE er NCC..

Og til de av dere som har forsvart forumets høye herrer, så er jeg enig: Hjelpen er aldri langt borte - og med en skrå kommentar ved siden av...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 0:56

thor_egil skrev:
Lady 1 skrev:
Eller var det KRØLLE Wink

Krølle.. Det navnet synes jeg å ha hørt før...mens jeg hadde hår!

SIden tråden nå er fullstendig pulverisert Smile (noe jeg ikke tar sååå veldig tungt, men fortsatt mener at litt er edruelighet og minder msn-tendenser hadde skaffe oss flere brukere), så skjønner jeg at det er viktig at dette forumet IKKE er NCC..

Og til de av dere som har forsvart forumets høye herrer, så er jeg enig: Hjelpen er aldri langt borte - og med en skrå kommentar ved siden av...

lol! lol! lol! lol!
Du er verstingen på caravanforum lol! lol! scratch scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 1:19

thor_egil skrev:
Lady 1 skrev:
Eller var det KRØLLE Wink

Krølle.. Det navnet synes jeg å ha hørt før...mens jeg hadde hår!

SIden tråden nå er fullstendig pulverisert Smile (noe jeg ikke tar sååå veldig tungt, men fortsatt mener at litt er edruelighet og minder msn-tendenser hadde skaffe oss flere brukere), så skjønner jeg at det er viktig at dette forumet IKKE er NCC..

Og til de av dere som har forsvart forumets høye herrer, så er jeg enig: Hjelpen er aldri langt borte - og med en skrå kommentar ved siden av...

lol! lol! lol!
i get you
Til Toppen Go down
Igor
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 46
Registration date : 16.04.2008

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 8:15

Vegard skrev:
Igor skrev:
Stardustsilver skrev:
thor_egil skrev:
Roffe skrev:
Arve og Betty Boop...
..(snipp), for hvis dere ikke har skjønt det så er ikke dette MSN.

He he.. vel sagt, Roffe!

Signerer denne jeg også, kan til tider være vanskelig å følge tråder som startes seriøst her inne, de sklir ofte langt utenfor tema man starter med.

Bifalles meget sterkt. Trådenes saklighet redseres til 0 ved å bruke disse som MSN. Har aldri skjønt hvorfor saker og ting på død og liv skal tværes ut så inni granskauen at meningen blir borte.
Har aldri skjønt at ikke visvaset kan være forbeholdt "GENERELL PRATETRÅD", men være gjennomgang i alle tråder. Og når det gjelder enkeltes nedrakking på Hobby ol. Så er disse argumente er velkjente for alle etterhvert, da skjønner ikke jeg vitsen med alle gjentagelser.

Igor

anbefaler deg å finne et forum som da passer bedre for deg....

Etter som jeg har klart å holde meg innenfor forumreglene, så ser jeg at det ikke er jeg som har noe problem. Men kanskje at andre har?

Men mitt lodd i livet er ei at dømme - men forbeholder meg retten til å kommentere. Og det innenfor de oppsatte regler.
Og jeg driver heller ikke gjøn med andres investringer, hverken i alvor eller på fleip.
Hvorfor dette fjortisnivået i bortimot alle tråder på død og liv skal forsvares går over min forstand når det finnes en pratetråd for slikt.

Forumet her er bra, veldig bra. Bare så synd at enkelte ikke tar til seg at ADMIN faktisk har laget noen regler for hvordan vi skal oppføre oss her.

Tema: REGLER ENKEL OVERSIKT 10/4/2007, 20:04

--------------------------------------------------------------------------------

1. GOD OPPFØRSEL OG RESPEKT FOR ANDRE BRUKERES GRENSER!


2. TRÅD/PRAT MED RASSISTISK/ TRAKKASERENDE INNHOLD VIL BLI SLETTET!


3. BILDER SOM POSTES PÅ FORUM BØR HA MAX STØRRELSE PÅ 600 X 600 PIXLER. ( noen brukere har mindre oppløsning en andre, og vil da slippe å scrolle seg igjennom breddeformat ) ( PS! Ta opphavsretten til andres fotografier på alvor. Link til andremanns foto, ikke post dem her uten tillatelse! )

4. HUMØR/HUMOR/TULL/SAKLIGHET...SKAL VÆRE UNDER FRI PRAT/GENERELL PRATETRÅD.

5. DERSOM MAN IKKE RESPEKTERER DISSE ENKLE REGLER, MÅ ADMIN SE SEG NØDT TIL Å STRAMME INN MER!


ADMIN

Sist endret av den 9/8/2007, 08:38, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 8:21

Igor skrev:
Vegard skrev:
Igor skrev:
Stardustsilver skrev:
thor_egil skrev:
Roffe skrev:
Arve og Betty Boop...
..(snipp), for hvis dere ikke har skjønt det så er ikke dette MSN.

He he.. vel sagt, Roffe!

Signerer denne jeg også, kan til tider være vanskelig å følge tråder som startes seriøst her inne, de sklir ofte langt utenfor tema man starter med.

Bifalles meget sterkt. Trådenes saklighet redseres til 0 ved å bruke disse som MSN. Har aldri skjønt hvorfor saker og ting på død og liv skal tværes ut så inni granskauen at meningen blir borte.
Har aldri skjønt at ikke visvaset kan være forbeholdt "GENERELL PRATETRÅD", men være gjennomgang i alle tråder. Og når det gjelder enkeltes nedrakking på Hobby ol. Så er disse argumente er velkjente for alle etterhvert, da skjønner ikke jeg vitsen med alle gjentagelser.

Igor

anbefaler deg å finne et forum som da passer bedre for deg....

Etter som jeg har klart å holde meg innenfor forumreglene, så ser jeg at det ikke er jeg som har noe problem. Men kanskje at andre har?

Men mitt lodd i livet er ei at dømme - men forbeholder meg retten til å kommentere. Og det innenfor de oppsatte regler.
Og jeg driver heller ikke gjøn med andres investringer, hverken i alvor eller på fleip.
Hvorfor dette fjortisnivået i bortimot alle tråder på død og liv skal forsvares går over min forstand når det finnes en pratetråd for slikt.

Forumet her er bra, veldig bra. Bare så synd at enkelte ikke tar til seg at ADMIN faktisk har laget noen regler for hvordan vi skal oppføre oss her.

Tema: REGLER ENKEL OVERSIKT 10/4/2007, 20:04

--------------------------------------------------------------------------------

1. GOD OPPFØRSEL OG RESPEKT FOR ANDRE BRUKERES GRENSER!


2. TRÅD/PRAT MED RASSISTISK/ TRAKKASERENDE INNHOLD VIL BLI SLETTET!


3. BILDER SOM POSTES PÅ FORUM BØR HA MAX STØRRELSE PÅ 600 X 600 PIXLER. ( noen brukere har mindre oppløsning en andre, og vil da slippe å scrolle seg igjennom breddeformat ) ( PS! Ta opphavsretten til andres fotografier på alvor. Link til andremanns foto, ikke post dem her uten tillatelse! )

4. HUMØR/HUMOR/TULL/SAKLIGHET...SKAL VÆRE UNDER FRI PRAT/GENERELL PRATETRÅD.

5. DERSOM MAN IKKE RESPEKTERER DISSE ENKLE REGLER, MÅ ADMIN SE SEG NØDT TIL Å STRAMME INN MER!


ADMIN

Sist endret av den 9/8/2007, 08:38, endret 2 ganger

Igor

Ja, forumet her er veldig bra, syntes jeg og...... derfor er jeg her, hadde jeg syntes noe annet, hadde jeg latt være å komme..... og her er det og modisser, og admin selv er stadig innom, optrer noen up tvers av hva som tillates, blir det påtalt, og om noen har fått påtale, vet ikke jeg, men jeg vet at to er kasta ut..........
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 8:38

Siden tråden nå helt har tatt andre vinkler, så tillater jeg meg å komme med en kommentar til alle.

Å være på forumet er frivillig. Summa sumarum er at alle har en glødende interesse for campingvogn, enten det er Bjølseth, Kabe, Detleffs, Hobby, Adria eller andre vognmerker. Vi som har vogner, står samlet under ett her, uansett merke. Det er ikke snakk om å rakke ned på hverandre, men heller å ha en artig tone om vognvalg. Som jeg pleier å si, smaken er som baken, den er delt.

Som en siste kommentar, så vil jeg påstå at vognvalg har ingenting å si på hva slags person man er. Man er den man er, uansett hva vogna heter.
Til Toppen Go down
Igor
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 46
Registration date : 16.04.2008

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 8:39

Men da Vegard, synes kanskje jeg, og kanskje flere enn meg, at du, og de andre Keisere og Mullah`er skulle lese pkt. 1 og 4 en eller flere ganger til.

Da blir forumet også mere attraktivt for andre enn den "harde kjerne", og det vil skape enda flere daglige brukere. Skulle tro at det var ønskelig fra ADMIN sin side også med tanke på annonsører på www.bobilnytt.no uten at jeg har noe kjennskap om det.

Men dette er mitt siste innlegg "off topic" i denne tråden, liker best å holde meg til tema.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 8:46

Igor

jeg bryr meg ikke så mye om hva du mener, opptrer jeg kritikkverdig, vil jeg få det fra Admin eller moderator....

Syntes faktisk det er litt utidig jeg, når nye, eller relativt nye skal forandre forumet her til sitt, i steden for at de selv tilpasser seg forumet...... derfor sa jeg og at det er mange sider å surfe på ute på cyber-spacen........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 8:49

Igor skrev:
Men da Vegard, synes kanskje jeg, og kanskje flere enn meg, at du, og de andre Keisere og Mullah`er skulle lese pkt. 1 og 4 en eller flere ganger til.

Da blir forumet også mere attraktivt for andre enn den "harde kjerne", og det vil skape enda flere daglige brukere. Skulle tro at det var ønskelig fra ADMIN sin side også med tanke på annonsører på www.bobilnytt.no uten at jeg har noe kjennskap om det.

Men dette er mitt siste innlegg "off topic" i denne tråden, liker best å holde meg til tema.

Hva i all verden har detta med 720 UKFe til begjær å gjøre.........
Du har skaffa deg så mye pr at nå kan du begynne å legge ut på pratetråden hvis det er noe du ønsker å si..........Tenk på di som skal ut her å finne faktastoff om vogna også må di først spa seg fram i denna møkka.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 8:55

Tove skrev:
Igor skrev:
Men da Vegard, synes kanskje jeg, og kanskje flere enn meg, at du, og de andre Keisere og Mullah`er skulle lese pkt. 1 og 4 en eller flere ganger til.

Da blir forumet også mere attraktivt for andre enn den "harde kjerne", og det vil skape enda flere daglige brukere. Skulle tro at det var ønskelig fra ADMIN sin side også med tanke på annonsører på www.bobilnytt.no uten at jeg har noe kjennskap om det.

Men dette er mitt siste innlegg "off topic" i denne tråden, liker best å holde meg til tema.

Hva i all verden har detta med 720 UKFe til begjær å gjøre.........
Du har skaffa deg så mye pr at nå kan du begynne å legge ut på pratetråden hvis det er noe du ønsker å si..........Tenk på di som skal ut her å finne faktastoff om vogna også må di først spa seg fram i denna møkka.......

Tove

Helt riktig!!!!!!! men det er jo en del som er mere opptatt av å korrigere andre, og finne deres feil, enn å passe på seg selv...... og måke dritt i eget reir, virker til å være lite spennende....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 8:56

Vegard skrev:
Tove skrev:
Igor skrev:
Men da Vegard, synes kanskje jeg, og kanskje flere enn meg, at du, og de andre Keisere og Mullah`er skulle lese pkt. 1 og 4 en eller flere ganger til.

Da blir forumet også mere attraktivt for andre enn den "harde kjerne", og det vil skape enda flere daglige brukere. Skulle tro at det var ønskelig fra ADMIN sin side også med tanke på annonsører på www.bobilnytt.no uten at jeg har noe kjennskap om det.

Men dette er mitt siste innlegg "off topic" i denne tråden, liker best å holde meg til tema.

Hva i all verden har detta med 720 UKFe til begjær å gjøre.........
Du har skaffa deg så mye pr at nå kan du begynne å legge ut på pratetråden hvis det er noe du ønsker å si..........Tenk på di som skal ut her å finne faktastoff om vogna også må di først spa seg fram i denna møkka.......

Tove

Helt riktig!!!!!!! men det er jo en del som er mere opptatt av å korrigere andre, og finne deres feil, enn å passe på seg selv...... og måke dritt i eget reir, virker til å være lite spennende....

Vegard

Skal du ha meg til å le og nå lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 8:59

Tove skrev:
Vegard skrev:
Tove skrev:
Igor skrev:
Men da Vegard, synes kanskje jeg, og kanskje flere enn meg, at du, og de andre Keisere og Mullah`er skulle lese pkt. 1 og 4 en eller flere ganger til.

Da blir forumet også mere attraktivt for andre enn den "harde kjerne", og det vil skape enda flere daglige brukere. Skulle tro at det var ønskelig fra ADMIN sin side også med tanke på annonsører på www.bobilnytt.no uten at jeg har noe kjennskap om det.

Men dette er mitt siste innlegg "off topic" i denne tråden, liker best å holde meg til tema.

Hva i all verden har detta med 720 UKFe til begjær å gjøre.........
Du har skaffa deg så mye pr at nå kan du begynne å legge ut på pratetråden hvis det er noe du ønsker å si..........Tenk på di som skal ut her å finne faktastoff om vogna også må di først spa seg fram i denna møkka.......

Tove

Helt riktig!!!!!!! men det er jo en del som er mere opptatt av å korrigere andre, og finne deres feil, enn å passe på seg selv...... og måke dritt i eget reir, virker til å være lite spennende....

Vegard

Skal du ha meg til å le og nå lol! lol!

Tove

ugh..... å, nei...... Må'kke le i Hobby-tråden..... noen kunne tro du ler av en Hobby...... og det gjør man jo ikke.....
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:06

Hobby er bra, det! Hvertfall til oss!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:08

Vegard skrev:
Tove skrev:
Vegard skrev:
Tove skrev:
Igor skrev:
Men da Vegard, synes kanskje jeg, og kanskje flere enn meg, at du, og de andre Keisere og Mullah`er skulle lese pkt. 1 og 4 en eller flere ganger til.

Da blir forumet også mere attraktivt for andre enn den "harde kjerne", og det vil skape enda flere daglige brukere. Skulle tro at det var ønskelig fra ADMIN sin side også med tanke på annonsører på www.bobilnytt.no uten at jeg har noe kjennskap om det.

Men dette er mitt siste innlegg "off topic" i denne tråden, liker best å holde meg til tema.

Hva i all verden har detta med 720 UKFe til begjær å gjøre.........
Du har skaffa deg så mye pr at nå kan du begynne å legge ut på pratetråden hvis det er noe du ønsker å si..........Tenk på di som skal ut her å finne faktastoff om vogna også må di først spa seg fram i denna møkka.......

Tove

Helt riktig!!!!!!! men det er jo en del som er mere opptatt av å korrigere andre, og finne deres feil, enn å passe på seg selv...... og måke dritt i eget reir, virker til å være lite spennende....

Vegard

Skal du ha meg til å le og nå lol! lol!

Tove

ugh..... å, nei...... Må'kke le i Hobby-tråden..... noen kunne tro du ler av en Hobby...... og det gjør man jo ikke.....


Vegard

Denne her Igor kommer stekere igjen på pratetråden her ser...har vist funnet ut at emne er feil utfra tråden..... Razz Razz Razz
Dette skal bli en ren og fin tråd dette her.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:08

CGJ

sånn skal det lyde...... flott med alle som koser seg med den vogna de har......
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:10

CGJ skrev:
Siden tråden nå helt har tatt andre vinkler, så tillater jeg meg å komme med en kommentar til alle.

Å være på forumet er frivillig. Summa sumarum er at alle har en glødende interesse for campingvogn, enten det er Bjølseth, Kabe, Detleffs, Hobby, Adria eller andre vognmerker. Vi som har vogner, står samlet under ett her, uansett merke. Det er ikke snakk om å rakke ned på hverandre, men heller å ha en artig tone om vognvalg. Som jeg pleier å si, smaken er som baken, den er delt.

Som en siste kommentar, så vil jeg påstå at vognvalg har ingenting å si på hva slags person man er. Man er den man er, uansett hva vogna heter.

Siterer meg selv, jeg....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:10

Vegard skrev:
CGJ

sånn skal det lyde...... flott med alle som koser seg med den vogna de har......

CGJ

Støtter den cheers cheers cheers cheers affraid Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:18

CGJ skrev:
CGJ skrev:
Siden tråden nå helt har tatt andre vinkler, så tillater jeg meg å komme med en kommentar til alle.

Å være på forumet er frivillig. Summa sumarum er at alle har en glødende interesse for campingvogn, enten det er Bjølseth, Kabe, Detleffs, Hobby, Adria eller andre vognmerker. Vi som har vogner, står samlet under ett her, uansett merke. Det er ikke snakk om å rakke ned på hverandre, men heller å ha en artig tone om vognvalg. Som jeg pleier å si, smaken er som baken, den er delt.

Som en siste kommentar, så vil jeg påstå at vognvalg har ingenting å si på hva slags person man er. Man er den man er, uansett hva vogna heter.

Siterer meg selv, jeg....

CGJ

mye bra der, men du skriver: "Man er den man er, uansett hva vogna heter",

det er ikke helt rett, for hadde jeg hatt en Poletta, så hadde jeg sett ut som den der Turtle-vax skilpadda.........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:20

Vegard skrev:
CGJ skrev:
CGJ skrev:
Siden tråden nå helt har tatt andre vinkler, så tillater jeg meg å komme med en kommentar til alle.

Å være på forumet er frivillig. Summa sumarum er at alle har en glødende interesse for campingvogn, enten det er Bjølseth, Kabe, Detleffs, Hobby, Adria eller andre vognmerker. Vi som har vogner, står samlet under ett her, uansett merke. Det er ikke snakk om å rakke ned på hverandre, men heller å ha en artig tone om vognvalg. Som jeg pleier å si, smaken er som baken, den er delt.

Som en siste kommentar, så vil jeg påstå at vognvalg har ingenting å si på hva slags person man er. Man er den man er, uansett hva vogna heter.

Siterer meg selv, jeg....

CGJ

mye bra der, men du skriver: "Man er den man er, uansett hva vogna heter",

det er ikke helt rett, for hadde jeg hatt en Poletta, så hadde jeg sett ut som den der Turtle-vax skilpadda.........

lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:21

Vegard skrev:
CGJ skrev:
CGJ skrev:
Siden tråden nå helt har tatt andre vinkler, så tillater jeg meg å komme med en kommentar til alle.

Å være på forumet er frivillig. Summa sumarum er at alle har en glødende interesse for campingvogn, enten det er Bjølseth, Kabe, Detleffs, Hobby, Adria eller andre vognmerker. Vi som har vogner, står samlet under ett her, uansett merke. Det er ikke snakk om å rakke ned på hverandre, men heller å ha en artig tone om vognvalg. Som jeg pleier å si, smaken er som baken, den er delt.

Som en siste kommentar, så vil jeg påstå at vognvalg har ingenting å si på hva slags person man er. Man er den man er, uansett hva vogna heter.

Siterer meg selv, jeg....

CGJ

mye bra der, men du skriver: "Man er den man er, uansett hva vogna heter",

det er ikke helt rett, for hadde jeg hatt en Poletta, så hadde jeg sett ut som den der Turtle-vax skilpadda.........

Å pokkern, jeg glemte å ta med at man selvsagt velger vogn utfra størrelse kropp................. lol!
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:21

Og antall arvtagere....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:25

CGJ skrev:
Og antall arvtagere....

har en mer en deg, og er ombygget, så om du er for deg full 790 med arvinge, så har andre haner vært på tur..... 720 UKFe til begjær - Page 6 928394
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:31

Vegard skrev:
CGJ skrev:
Og antall arvtagere....

har en mer en deg, og er ombygget, så om du er for deg full 790 med arvinge, så har andre haner vært på tur..... 720 UKFe til begjær - Page 6 928394

Hva er ombygget? Du eller vogna???? lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 9:37

CGJ skrev:
Vegard skrev:
CGJ skrev:
Og antall arvtagere....

har en mer en deg, og er ombygget, så om du er for deg full 790 med arvinge, så har andre haner vært på tur..... 720 UKFe til begjær - Page 6 928394

Hva er ombygget? Du eller vogna???? lol!

CGJ

jeg......... Har bygget dingsen om til et reint leketøy........ 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 mens 790'n, den forblir dønn orginal....... ingen bak-gårdssnekkere slipper inn der nei......
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 11:42

Vegard skrev:
CGJ skrev:
Vegard skrev:
CGJ skrev:
Og antall arvtagere....

har en mer en deg, og er ombygget, så om du er for deg full 790 med arvinge, så har andre haner vært på tur..... 720 UKFe til begjær - Page 6 928394

Hva er ombygget? Du eller vogna???? lol!

CGJ

jeg......... Har bygget dingsen om til et reint leketøy........ 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 720 UKFe til begjær - Page 6 36874 mens 790'n, den forblir dønn orginal....... ingen bak-gårdssnekkere slipper inn der nei......

Med dette forstår jeg at du har fått utført "nedgraderingen" i en bakgård i Litauen..... lol! Modig mann!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 16:56

Roffe skrev:
Arve og Betty Boop...
dere må ha det fælt dere, tenk der sitter dere i disse Kabe vognene deres og det eneste dere gjør er å skrive dritt om
Hobby på en Hobby streng, stakars har dere ikke noen egen streng dere som har Kabe da?
Til informasjon så kan man faktisk få 7 soners komfort madrass til Hobby, og de skal jeg love er gode å ligge i. Så tilbake til disse fantastiske Krabbe, nei Kabe vognene, vi lånte en 08
780 TDL forrige helg for vi tenkte vi måtte prøve ut disse fantastike vognene, men nei fy fa... så kjedelig vogn. Jeg skal
innrømme at det ser veldig kvalitetsmessig bra ut, men du verden så kjedelig innredning, det fantes ingen ting på denne som jeg ikke har på mine 3 Hobby vogner, sengene var grusomme, jeg har vondt i ryggen selv nå en uke etter.
OG SÅ PRISEN DA... Man skal være bra tjukk i hue når man gidder å betale den prisen for en vogn, takke meg til å heller ha en sommer og en vinter og en kjørevogn istedet, og hvis dere tenker å argumentere for at det er for folk med penger så glem det, jeg tjener mer enn nok til at jeg kan kjøpe meg både en og to kaber i året, men det står jo ikke DUM i panna mi.
Men så til saken dere KABE mennesker, jeg synes dere skal holde dere til deres egen streng og la oss som har Hobby være i fred her, for hvis dere ikke har skjønt det så er ikke dette MSN.

Roffe.

Jepp jeg er så tjukk i huet,at det å bli kalt Kabe-eier bare preller av.Gjør hjemmeleksa di gutt før du skal være friskus her !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 17:07

Camper 570 skrev:
Virker som om Hobby eiere er mere hårsåre en andre,hva med å bli med på spøken, for tror ikke noen her inne vil noen noe vondt.
Bare ta igjen med samme mynt og nyt campinglivet Smile

Camper 570.

Meget godt sagt,og slik følte jeg det på NCC-forumet og.

Og akkurat en slik argumentasjon om at vi som kjøper nordisk og betaler det dobbelte,er idioter,og at de har masse penger o.s.v.,er i kjent stil.

Jeg driter vel i om denne Roffe er millionær eller er et fattiglem.Han kan ha så mye Hobbbyer han vil for meg,akkurat som jeg kjøper så mange Bjøller jeg vil.

Og fakta angående Hobby for meg er at jeg sitter forferdelig vondt i de sofaene der,og at stilen i de vognene ikke faller i smak hos oss.

Og at mange ikke liker Bjølseths hyttestil,som noen kaller det,er meg knekkende likegyldig.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 17:14

Jeg har HOBBY

og jeg er IKKE hårsår

IKKE GLEM DET DA
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 17:19

Gerd.

Nja....,men jeg røska jo ikke SÅ hardt i manken din heller da !!!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





720 UKFe til begjær - Page 6 Empty
PosteTema: Re: 720 UKFe til begjær   720 UKFe til begjær - Page 6 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
720 UKFe til begjær
Til Toppen 
Side 6 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Hobby 720 ukfe
» 720 ukfe som kjørevogn
» 3 spørsmål om lys og knapper i 08 720 UKFe
» Hobby 720 UKFE og steikovn
» Hobby 720 - UKFE eller KFU?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: