CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nissan X-Trail

Go down 
+11
jsoleng
tlauri
Lars Egil
KurtP
poseidon
Campern
thor_egil
ulla
Jan
Johnny
Tasle
15 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Børge
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS



Male
Antall Innlegg : 152
Age : 47
Localisation : Sunnfjord
Registration date : 20.08.2009

Nissan X-Trail - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nissan X-Trail   Nissan X-Trail - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 15:54

Hadde en -04 , 2,2/136 hk, som jeg satte inn en DTK tuning boks i, hadde ingen problemer med den i løpet av de 40000 km jeg kjørte den før den ble solgt, bilen gikk noe vanvittig, parkerte de fleste andre dieselbiler jeg har prøvd Cool
Hadde du spurt om jeg ville anbefalt den som trekkvogn foran ei 743, så ville vel svaret mitt vært noe mer tvilende, jeg dro ei 650 med den og synest den var i letteste laget til den.
Håpløst høyt gira revers og 1.gir dro heller ikke opp helhetsinntrykket med 2 tonn bakom.
Må jo nevne att jeg har en nabo på fastplassen som trekker ei 720 med en slik (uten chip), han smiler og er stort sett blid og fornøyd hele tiden Razz
Alt i alt var vi veldig godt fornøyd med X-trailen, hadde ingen problemer på de årene vi hadde den.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Nissan X-Trail - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nissan X-Trail   Nissan X-Trail - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 16:23

Tviler på at det er akkurat bilen som gir det bredeste smilet der, uten å si noe negativt om bilen i seg selv..... Laughing

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
TrønderCamp
CAMPER
CAMPER
TrønderCamp


Male
Antall Innlegg : 40
Localisation : Trøndelag
Registration date : 04.09.2010

Nissan X-Trail - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nissan X-Trail   Nissan X-Trail - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Feb 2012 - 18:07

Heisann!

Tråden begynner å bli litt gammel, men velger å skrive litt likevel.
Vi hadde en 06-mod X-Trail diesel, 136hk (Columbia utg.). God bil å kjøre, men ikke så alt for god plass med 4 pers og hund. Opplevdes likevel som mye bil for pengene.

Byttet i fjor sommer til en 08-mod diesel, 150hk. Man.gir også på den grunnet hengervekta. En helt annen bil å kjøre, mye utstyr (LE-utgave), og ikke minst 200liter større bagasjevolum. Ungene synes panoramasoltaket var det aller beste Very Happy

Svært fornøyd med X-Trail (hvis ikke hadde jeg byttet til noe annet), gode biler å dra henger med, og bra fremkommelighet med 4X4-systemet, men savner mulighet for lavgir da den går litt for fort i revers, men som noen andre har skrevet, ikke verre enn at det går an. Smile
Til Toppen Go down
TrønderCamp
CAMPER
CAMPER
TrønderCamp


Male
Antall Innlegg : 40
Localisation : Trøndelag
Registration date : 04.09.2010

Nissan X-Trail - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nissan X-Trail   Nissan X-Trail - Page 2 Icon_minitimeTor 31 Mai 2012 - 21:27

Da er har vi vært ute på veien et par helger med vogna, og jeg synes X-Trailn virker god å dra vogn med.
Brukte kjørecomputeren nå i pinsa over en strekning på ca12 mil, og den viste et forbruk på 1,25l/mil.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nissan X-Trail - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nissan X-Trail   Nissan X-Trail - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Nissan X-Trail
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Nissan X -Trail
» Nissan x-trail
» Nissan Patrol
» Nissan Pathfinder
» nissan navara 2,5tdi

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: