CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby Kvalitet

Go down 
+9
thor_egil
Elisabeth
Sten Rune
Johnny
Jan
Admin
Arnfinn
Pondus
Jan Ole
13 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 20:25

Vegard.

Men foldede hender derimot.......,ikke så mye av det i min bydel !!! Hehe,bare syndere her.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 20:54

Arve

He-he..... men det er vel der synderene er flest, at hendene foldes mest......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 21:02

Vegard.

Kanskje det ja.Jeg har vært ganske syndefri de siste åra,så jeg slipper å folde for mye.Bare UT-folder meg her på forumet.Ok,den var halvdårlig.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 21:26

Arve....

ja..... det er vel sånn her og...

en prøver å styre klar av de store bommene, nyte livet, og prøve være til glede for andre...... uten å tro at en selv på noen måte er feilfri.... og å bære over med andres feil...

Ble mange store ord dette....

men når en er passert 40, så har en jo gått på noen smeller, og jeg håper inderlig en har lært noe av de....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 22:40

Vegard.

Siden dette er en Hobby-tråd,blir det jo spennende å se hvilke vognvalg ungguttene Morten T og Fred tar når de har lært like mye som oss over 40.Hehe.

Hobby da og tro ????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 23:13

Arve

He-he.... du kan jo tolke det jeg skrev..... spesiellt med tanke på vogn-valg....
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 23:38

ARVE skrev:
Vegard.

Siden dette er en Hobby-tråd,blir det jo spennende å se hvilke vognvalg ungguttene Morten T og Fred tar når de har lært like mye som oss over 40.Hehe.

Hobby da og tro ????

Hehe..

Ja dere kan spøke å le dere gutter Smile

Men, skal nok mer en den erfaringen før jeg legger på drøye 100 tusen til for et annet vognvalg.
Finnes flere alternativ, som er innen rimelighetens prisklasse.

Men ut i fra disse feilene, er slett ikke Hobbyen et dårlig valg i våres øyne.
Det som er spennende er å se vinteren.
Men med 10 vogner i umiddelbar nærhet som bruker disse om vinteren uten problemer, ville det overrasket meg stort om vår vogn skulle skape problemer.
Men vinteren har ikke vært her enda, så jeg skal ikke uttale meg for mye så tidlig.
Men disse små feilene er meget enkle på reklamasjon. For det er garanti Wink ( sett bort fra varmekablene i gulvet da.... )

Hilsen en "uerfaren" 37 åring..... hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 23:44

Vegard skrev:
Arve

He-he.... du kan jo tolke det jeg skrev..... spesiellt med tanke på vogn-valg....

Vegard.

Hehe,ja,det stemmer det.Du hadde jo dette merket som guttungen din jublende fornøyd,med is i hver hånd,proklamerte var best.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 23:45

fred skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Siden dette er en Hobby-tråd,blir det jo spennende å se hvilke vognvalg ungguttene Morten T og Fred tar når de har lært like mye som oss over 40.Hehe.

Hobby da og tro ????

Hehe..

Ja dere kan spøke å le dere gutter Smile

Men, skal nok mer en den erfaringen før jeg legger på drøye 100 tusen til for et annet vognvalg.
Finnes flere alternativ, som er innen rimelighetens prisklasse.

Men ut i fra disse feilene, er slett ikke Hobbyen et dårlig valg i våres øyne.
Det som er spennende er å se vinteren.
Men med 10 vogner i umiddelbar nærhet som bruker disse om vinteren uten problemer, ville det overrasket meg stort om vår vogn skulle skape problemer.
Men vinteren har ikke vært her enda, så jeg skal ikke uttale meg for mye så tidlig.
Men disse små feilene er meget enkle på reklamasjon. For det er garanti Wink ( sett bort fra varmekablene i gulvet da.... )

Hilsen en "uerfaren" 37 åring..... hehe

Fred.

Hehe,skulle bare se om du var våken oppe på bever'n.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeTir 31 Jul 2007 - 8:57

Fred

He-he..... mange bruker hobby om vinteren.... og du fryser slettes ikke ihjel.....
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeTir 31 Jul 2007 - 9:03

fred skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Siden dette er en Hobby-tråd,blir det jo spennende å se hvilke vognvalg ungguttene Morten T og Fred tar når de har lært like mye som oss over 40.Hehe.

Hobby da og tro ????

Hehe..

Ja dere kan spøke å le dere gutter Smile

Men, skal nok mer en den erfaringen før jeg legger på drøye 100 tusen til for et annet vognvalg.
Finnes flere alternativ, som er innen rimelighetens prisklasse.

Men ut i fra disse feilene, er slett ikke Hobbyen et dårlig valg i våres øyne.
Det som er spennende er å se vinteren.
Men med 10 vogner i umiddelbar nærhet som bruker disse om vinteren uten problemer, ville det overrasket meg stort om vår vogn skulle skape problemer.
Men vinteren har ikke vært her enda, så jeg skal ikke uttale meg for mye så tidlig.
Men disse små feilene er meget enkle på reklamasjon. For det er garanti Wink ( sett bort fra varmekablene i gulvet da.... )

Hilsen en "uerfaren" 37 åring..... hehe

Bare å ta ei krone for hvert innlegg ARVE har her inne det fred, så kan du kjøpe den feiteste vogna du vil om kort tid Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeTir 31 Jul 2007 - 12:05

Pondus.

Han hadde kjøpt Hobby uansett,bare for å erte meg.Og så hadde'n kjøpt seg noen feite gitarer og objektiver til kameraet for blodpenga jeg måtte ut med.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 0:20

Kan jo ikke la en Bjølle eier ha siste ord i en Hobby trå.

Sitter å kjeder meg å venter på at mr Saggit skal komme hjem fra skoleball i 10 klasse. Da må mann jo ha litt å gjøre. Og statestikk er bra saker. Mangler mann statestikk så får mann lage. Dette er en tråd om Hobby, og da er det tydeligvis mange som mener mye, og som uttaler seg med stor selvsikkerhet. Så hvordan er fordelingen da (skal innrømme at jeg ikke gadd å telle alle 10 sidene, men jeg kom langt før krampa tok meg, derfor blir det litt ca tall)

30% av innleggene kom fra Bjølseth bounce
29% kom fra Hobby Cool
23% kom fra Cabby Shocked
10% kom fra LMC Sad
8% kom fra Andre merker. tongue

Det skulle bety at 71% av innleggene er skrevet av folk som ikke har Hobby. Det forteller meg at det er mange her inne som er kvalifisert til jobb i Stortinget. Disse vet hva som er bra for folket.

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 4:17

Knallbra, Tom! Nå kan du legge til en tiendels prosent fra enda en Hobby-eier. Gleder meg til 20 minus og bitende vind, for å se hva alde'n duger til! Hobbyen er jo som kjent ingen vintervogn affraid affraid affraid , så det er vel bare å ta på seg flere par ullsokker og den forede kjeledressen fra Felleskjøpet og prøve vinteren for fullt. bounce lol! lol!
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 5:50

Tom RS skrev:
Kan jo ikke la en Bjølle eier ha siste ord i en Hobby trå.

Sitter å kjeder meg å venter på at mr Saggit skal komme hjem fra skoleball i 10 klasse. Da må mann jo ha litt å gjøre. Og statestikk er bra saker. Mangler mann statestikk så får mann lage. Dette er en tråd om Hobby, og da er det tydeligvis mange som mener mye, og som uttaler seg med stor selvsikkerhet. Så hvordan er fordelingen da (skal innrømme at jeg ikke gadd å telle alle 10 sidene, men jeg kom langt før krampa tok meg, derfor blir det litt ca tall)

30% av innleggene kom fra Bjølseth bounce
29% kom fra Hobby Cool
23% kom fra Cabby Shocked
10% kom fra LMC Sad
8% kom fra Andre merker. tongue

Det skulle bety at 71% av innleggene er skrevet av folk som ikke har Hobby. Det forteller meg at det er mange her inne som er kvalifisert til jobb i Stortinget. Disse vet hva som er bra for folket.

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!



lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Hobby Kvalitet - Page 10 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 6:23

Tom RS.

Ok,så det er på stortinget jeg skal jobbe.Kristin Halvorsen:You've got another ting coming !!!!!!!! Grrrrrrr !!!!!!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 7:33

ARVE skrev:
Tom RS.

Ok,så det er på stortinget jeg skal jobbe.Kristin Halvorsen:You've got another ting coming !!!!!!!! Grrrrrrr !!!!!!

Yees Arve og Kristin i tospann. Det hadde blit ei grusom røre det for folket.
affraid affraid affraid affraid affraid
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 7:35

Johnny.

Jepp,Idi Amin hadde bare blitt smågutten i forhold !!!!!

Og Mullah Krekar hadde i hvert fall liggi tynt an.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 11:12

ARVE skrev:
Johnny.

Jepp,Idi Amin hadde bare blitt smågutten i forhold !!!!!

Og Mullah Krekar hadde i hvert fall liggi tynt an.

Så du tror du skal ha siste ordet igjen lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 11:36

Tom RS.

JA
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 11:38

Jeg er fortsatt Hobby eier lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 11:53

J.O.

Er ikke Hobby-eiere det man kaller Hobbitter ??????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 18 Jan 2008 - 11:57

ARVE skrev:
J.O.

Er ikke Hobby-eiere det man kaller Hobbitter ??????

Nei da Arve

det er jo Kurt Nilsen som er Hobbitten, vet du ingen ting du elle````
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 1 Feb 2008 - 20:13

Jeg tør legge til at jeg er over 40...og er fortsatt Hobby-eier.

I min bok handler det om prioriteringer i livet. En cabby og en Bjølseth er altfor dyre å holde.. De pengene jeg sparer ved å ha en hobby sparer jeg til andre ting!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 1 Feb 2008 - 20:36

thor_egil skrev:
Jeg tør legge til at jeg er over 40...og er fortsatt Hobby-eier.

I min bok handler det om prioriteringer i livet. En cabby og en Bjølseth er altfor dyre å holde.. De pengene jeg sparer ved å ha en hobby sparer jeg til andre ting!

Over 50 her og hobbyeier. Og vogna vår er 18år den og fredmdeles i meget god stand. Trives med vogna vi. Men må innrømme,falt pladask for ei nyere cabby vi så på i dag hos en forhandler i Arendal.
Så i kveld sitter vi her i vogna og tenker på at dersom vi tildigvis fant en masse penger på kistebunnen så kanskje?
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 1 Feb 2008 - 20:39

jeg hadde hobby i en alder av 26.... og når jeg var 27 hadde jeg....Dethleffs Wink
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 1 Feb 2008 - 20:43

Morten E skrev:
jeg hadde hobby i en alder av 26.... og når jeg var 27 hadde jeg....Dethleffs Wink


Morten E. Din hobby har vært "bytte vogn ofte"
Hobby Kvalitet - Page 10 265129
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 1 Feb 2008 - 20:45

Johnny skrev:
Morten E skrev:
jeg hadde hobby i en alder av 26.... og når jeg var 27 hadde jeg....Dethleffs Wink


Morten E. Din hobby har vært "bytte vogn ofte"
Hobby Kvalitet - Page 10 265129
yeah!!!! gay..eh gøy Hobby Kvalitet - Page 10 928394 Hobby Kvalitet - Page 10 928394 Hobby Kvalitet - Page 10 928394 Hobby Kvalitet - Page 10 928394 Hobby Kvalitet - Page 10 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 1 Feb 2008 - 20:45

hadde jo Hobby en sommer om ikke annet Wink
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 1 Feb 2008 - 20:51

Johnny skrev:
thor_egil skrev:
Jeg tør legge til at jeg er over 40...og er fortsatt Hobby-eier.

I min bok handler det om prioriteringer i livet. En cabby og en Bjølseth er altfor dyre å holde.. De pengene jeg sparer ved å ha en hobby sparer jeg til andre ting!

Over 50 her og hobbyeier. Og vogna vår er 18år den og fredmdeles i meget god stand. Trives med vogna vi. Men må innrømme,falt pladask for ei nyere cabby vi så på i dag hos en forhandler i Arendal.
Så i kveld sitter vi her i vogna og tenker på at dersom vi tildigvis fant en masse penger på kistebunnen så kanskje?

Her i huset måles penger som er spart i "pick-ups".. Ikke Toyota Hilux, men i Audio Technica, Ortofon og Shelter.... En får mye morsom hifi i verditapet til en bjølseth!!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 1 Feb 2008 - 21:08

thor_egil skrev:
Johnny skrev:
thor_egil skrev:
Jeg tør legge til at jeg er over 40...og er fortsatt Hobby-eier.

I min bok handler det om prioriteringer i livet. En cabby og en Bjølseth er altfor dyre å holde.. De pengene jeg sparer ved å ha en hobby sparer jeg til andre ting!

Over 50 her og hobbyeier. Og vogna vår er 18år den og fredmdeles i meget god stand. Trives med vogna vi. Men må innrømme,falt pladask for ei nyere cabby vi så på i dag hos en forhandler i Arendal.
Så i kveld sitter vi her i vogna og tenker på at dersom vi tildigvis fant en masse penger på kistebunnen så kanskje?

Her i huset måles penger som er spart i "pick-ups".. Ikke Toyota Hilux, men i Audio Technica, Ortofon og Shelter.... En får mye morsom hifi i verditapet til en bjølseth!!

Egentlig så måler jeg vel ikke i noe som helst. Lever kun denne ene gangen og prøver å ta til meg så mye livskvalitet som mulig.
Var vel mer opptatt av å ha ting tidligere. Nå betyr "ting" mindre men livet mer.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 17:35

Er det slike statistikker som forteller det sanne bildet Tom RS
Eller har eg misforstått noe underveis hehe
http://www.dinside.no/php/art.php?id=504905&=katnav
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 22:11

Harald skrev:
Er det slike statistikker som forteller det sanne bildet Tom RS
Eller har eg misforstått noe underveis hehe
http://www.dinside.no/php/art.php?id=504905&=katnav

Den der har vi diskutert før, opptil flere ganger. For min del er det Fendt som er den store vinneren. At Tabbert har et meget godt karosseri spiller mindre rolle så lenge karosseriet er godt nok. Karosseriet til Hobby er vist veldig dårlig. Men vogna mi står fortsatt oppreist her ute på gårdsplassen. Boligkomfor er viktig, og der taper ikke Hobby nevneverdig terreng. Interiøret skal vistnok være dårlig, om dette er pga håndtak til skap så er jeg enig. Dette tar det 10 min å fikse. Ellers henger skapene der de skal være, skapdører henger der de skal, og TV skapet har ikke falt sammen. Det som bekymrer meg litt er dette med sikkerhet. Forstår ikke hvorfor sikkerhetskoblinga til Hobby er såååå mye verre enn de andre? om jeg forstår det detaljerte arket riktig da.
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 22:37

Tom RS skrev:
Harald skrev:
Er det slike statistikker som forteller det sanne bildet Tom RS
Eller har eg misforstått noe underveis hehe
http://www.dinside.no/php/art.php?id=504905&=katnav

Den der har vi diskutert før, opptil flere ganger. For min del er det Fendt som er den store vinneren. At Tabbert har et meget godt karosseri spiller mindre rolle så lenge karosseriet er godt nok. Karosseriet til Hobby er vist veldig dårlig. Men vogna mi står fortsatt oppreist her ute på gårdsplassen. Boligkomfor er viktig, og der taper ikke Hobby nevneverdig terreng. Interiøret skal vistnok være dårlig, om dette er pga håndtak til skap så er jeg enig. Dette tar det 10 min å fikse. Ellers henger skapene der de skal være, skapdører henger der de skal, og TV skapet har ikke falt sammen. Det som bekymrer meg litt er dette med sikkerhet. Forstår ikke hvorfor sikkerhetskoblinga til Hobby er såååå mye verre enn de andre? om jeg forstår det detaljerte arket riktig da.
slik eg ser det er Hobby den dårligste vogna statistisk sett,eller gjelder ikke statistikken lenger nå??
Her har du beviset på det og merk at de nordiske ikke er med i denne statistikken overhodet Hobby Kvalitet - Page 10 820616 Hobby Kvalitet - Page 10 820616
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitimeFre 27 Jun 2008 - 0:13

Harald skrev:
Tom RS skrev:
Harald skrev:
Er det slike statistikker som forteller det sanne bildet Tom RS
Eller har eg misforstått noe underveis hehe
http://www.dinside.no/php/art.php?id=504905&=katnav

Den der har vi diskutert før, opptil flere ganger. For min del er det Fendt som er den store vinneren. At Tabbert har et meget godt karosseri spiller mindre rolle så lenge karosseriet er godt nok. Karosseriet til Hobby er vist veldig dårlig. Men vogna mi står fortsatt oppreist her ute på gårdsplassen. Boligkomfor er viktig, og der taper ikke Hobby nevneverdig terreng. Interiøret skal vistnok være dårlig, om dette er pga håndtak til skap så er jeg enig. Dette tar det 10 min å fikse. Ellers henger skapene der de skal være, skapdører henger der de skal, og TV skapet har ikke falt sammen. Det som bekymrer meg litt er dette med sikkerhet. Forstår ikke hvorfor sikkerhetskoblinga til Hobby er såååå mye verre enn de andre? om jeg forstår det detaljerte arket riktig da.
slik eg ser det er Hobby den dårligste vogna statistisk sett,eller gjelder ikke statistikken lenger nå??
Her har du beviset på det og merk at de nordiske ikke er med i denne statistikken overhodet Hobby Kvalitet - Page 10 820616 Hobby Kvalitet - Page 10 820616

Nå da Harald, din lille tøysekopp. Dette er ikke basert på statestikk, dette er basert på en testgruppe. Hvor mange som deltok osv sies det lite om.
Det hadde faktisk vært gøy om de tok statestikk med her, hvor fornøyde de enkelte eiere var med sin vogn, service god eller dårlig, antall reprasjoner osv. Da hadde vi fått et mer nyansert bilde. Bilorganisasjonene er flinkere til dette.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby Kvalitet - Page 10 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 10 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby Kvalitet
Til Toppen 
Side 10 av 11Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» Kvalitet på innventar for Hobby 2013 modeller.
» Dårlig kvalitet på pakninger takluker 2007 Hobby 650 UMFE
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: