CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby Kvalitet

Go down 
+9
thor_egil
Elisabeth
Sten Rune
Johnny
Jan
Admin
Arnfinn
Pondus
Jan Ole
13 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Next
AvInnlegg
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:26

Og Hobby sjikkanering, utsetter status osv..... lol! lol!
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:27

fred skrev:
Ingen vet når neste status dukker opp.... Only Me Know lol!

Ikke prøv å bløffe oss a fred.... det er bare admin som vet det da vøttø Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:30

Pondus skrev:
fred skrev:
Ingen vet når neste status dukker opp.... Only Me Know lol!

Ikke prøv å bløffe oss a fred.... det er bare admin som vet det da vøttø Very Happy Very Happy Very Happy

Faen! Ble jeg tatt i juging nå Embarassed Embarassed Embarassed

SORRY! Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:36

fred skrev:
ARVE skrev:
Morten t.

Hehe,men jeg håper nå for all del at dere vil kose dere med vogna,og at problemene uteblir.

For Fred derimot..........som ikke gir meg ny tittel.............

lol! lol! lol! lol! lol!

Ja, der kan du se altså!

Det er meg og Eastwood.. pang pang.. hehehe.


Skrev en lengere avhandling her nylig... så var det noe unge greier i mellomtiden.-- jeg fortsatte å skrive... og sendte ( sikkert 25 linjer!!! ) hva skjer... Vært innaktiv for lenge, så driten var logget ut.. allt borte lol!
Men det er vel sikkert andre med Nordiske vogner glade for... hehehe albino

Fred.

Kan ha noe med de woodoo-nålene jeg stakk i en Cowboy dukke her nå,å gjøre.
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:37

Arve

Se den ja... hehe.

Derfor det stakk i ryggen her å kanskje... hmmmm

Ja, er det en stakkars fattig faen så skal de henge på'n lol!
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:42

fred skrev:
Arve

Se den ja... hehe.

Derfor det stakk i ryggen her å kanskje... hmmmm

Ja, er det en stakkars fattig faen så skal de henge på'n lol!


Ja de gutta her inne er skikkelig på hugget om dan..... har det ikke helt bra hjemme sikkert lol! lol!
Til Toppen Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Male
Antall Innlegg : 431
Registration date : 08.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 16:30

Pondus skrev:
fred skrev:
Ingen vet når neste status dukker opp.... Only Me Know lol!

Ikke prøv å bløffe oss a fred.... det er bare admin som vet det da vøttø Very Happy Very Happy Very Happy

Pondus.

Må beklage at jeg har "lekket" ut informasjon til fred i dette tilfellet.
Men det var vondt å motstå bestikkelsen som han kom bærende på i en pose fra Arcus.
Dette skal skjerpes inn fra høyeste hold, og bestikkelser vil i fremtiden bli dyrere....

Arve.
Ikke la frusterasjon gå ut over nervene dine.. du vil snart bli forfremmet Smile

Admin
Til Toppen Go down
http://www.caravanforum.no
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 16:49

Morten t skrev:
Bubbe

du skal få min ærlige mening om hobby vognene er bedre, gode nok etter ferieturen til Itlaia i juli/august! da har jeg disse foreløpige planene over haukeli besøke Fred 1 natt, langesund/Hirtsals.-Union lido- hirtsals- langesund- litt rundt omkring ei uke på østlandet broder grensa, hardangervidda og hjem!!

regner med jeg får testet om vona holder sammen på den turen, og hvis noe løsner eller går i stykker så blir det nevnt her!!

Stoler på det ja.... hehe. Håper alt går bra, Ønsker meg slik vogn selv. Og kona er jo overbevist så....
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 17:30

Bubbe og Morten t

Klart 2007 modellen holder mål!
Er jo den jeveste vogna som er laget! Smile
Å billig ved siden av!!!

hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 17:33

fred skrev:
Bubbe og Morten t

Klart 2007 modellen holder mål!
Er jo den jeveste vogna som er laget! Smile
Å billig ved siden av!!!

hehe


He-he-he

Et sjefs-argument jeg stadig har hørt hos FORD også.... vel vitende om at de mere enn godt vet at jeg sleit med akkurat det samme, som de fleste andre ford-eiere....

Vegard
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 17:53

Admin skrev:
Pondus skrev:
fred skrev:
Ingen vet når neste status dukker opp.... Only Me Know lol!

Ikke prøv å bløffe oss a fred.... det er bare admin som vet det da vøttø Very Happy Very Happy Very Happy

Pondus.

Må beklage at jeg har "lekket" ut informasjon til fred i dette tilfellet.
Men det var vondt å motstå bestikkelsen som han kom bærende på i en pose fra Arcus.
Dette skal skjerpes inn fra høyeste hold, og bestikkelser vil i fremtiden bli dyrere....

Arve.
Ikke la frusterasjon gå ut over nervene dine.. du vil snart bli forfremmet Smile

Admin

lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 19:16

Vegard skrev:
fred skrev:
Bubbe og Morten t

Klart 2007 modellen holder mål!
Er jo den jeveste vogna som er laget! Smile
Å billig ved siden av!!!

hehe


He-he-he

Et sjefs-argument jeg stadig har hørt hos FORD også.... vel vitende om at de mere enn godt vet at jeg sleit med akkurat det samme, som de fleste andre ford-eiere....



Vegard

Såvidt meg bekjent, har det ikke dukket opp mange feil på 2007 modellen enda Smile
Så optimismen er absolutt tilstede her i Sandefjord Smile... eller skal vi si på Beverøya hvor'n står nå Smile
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 19:35

fred
men så er den bare to timer gammel og den hobbyen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 19:35

fred skrev:
Vegard skrev:
fred skrev:
Bubbe og Morten t

Klart 2007 modellen holder mål!
Er jo den jeveste vogna som er laget! Smile
Å billig ved siden av!!!

hehe


He-he-he

Et sjefs-argument jeg stadig har hørt hos FORD også.... vel vitende om at de mere enn godt vet at jeg sleit med akkurat det samme, som de fleste andre ford-eiere....



Vegard

Såvidt meg bekjent, har det ikke dukket opp mange feil på 2007 modellen enda Smile
Så optimismen er absolutt tilstede her i Sandefjord Smile... eller skal vi si på Beverøya hvor'n står nå Smile

Håper at det ikke dukker opp noe nå da siden jeg endelig har overbevist kjerringa om at vi bare "trenger" en slik vogn... cheers cheers
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 19:36

men etter at jeg var og sammenlignet 2007 med en eldre så var det jo helt klart mange forbedringer å se
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 19:37

Hobby Kvalitet - Page 3 4_1_219 Hobby Kvalitet - Page 3 39_7_3


jrh skrev:
fred
men så er den bare to timer gammel og den hobbyen









Hobby Kvalitet - Page 3 Sig
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 20:30

det ser i alle fall bedre ut enn på de tidligere modellene, og dette da sett gjennom en håndtverkers øyne, med både øya og hue full av sagspon
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 21:05

Fred

Jeg slang litt med leppa oppe i tråden her i dag.... Det var ikke vondt ment på noen måte.... Kunne bare ikke la være!!!!

Jeg håper du blir mere enn fornøyd med vogna di, og det mener jeg av hele mitt hjerte!! ( og store mennesker har ofte store hjerter!!)

Vegard
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 22:11

Joda
vi er fornøyde med vogna vi! det eneste er vel dette hersens kretskortet, som styrer all belysning, varmt vann og gulvvarme, som det var noe galt med når vi fikk vogna! og vi oppdaget det faktiskt ikke før vi hadde fått vogna på plass!
ellers fungerer alt som det skal!


så får vi se om alt virker etter en skikkelig kjøre tur og! det gjorde det i gamle vogna så hvorfor skulle det ikke virke i denne?

time vil tell
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:04

jrh:

Vogna er minst like fin og flott som den ser ut som! Så løp å kjøp!

Vegard:

Hehehe, joda. registrert og notert den serru... hehehe. Neida, slikt tar vi med et smil om munnen.
Så langt fungerer allt 100%, og forventer at det gjør det i en god fremtid også Smile Så pr.idag er vi 100% fornøyde med kjøpet.
Ingenting å klage på så langt på vår 2007 mod. Og jeg tror det er den nye normen for hobby
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:07

fred
det er da en 560 som er aktuell for oss, men likte ikke køyene da de er trykt i gulvet og med skap over.
men det ser bra ut for kvalitetshevingen som er gjort.
hvor bra gjenstår å se
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:09

jrh

Kvaliteten er vel lik Smile

Er det den med 2 køyer bakerst og midtsitter dere ser på da?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:13

fred skrev:
jrh:

Vogna er minst like fin og flott som den ser ut som! Så løp å kjøp!

Vegard:

Hehehe, joda. registrert og notert den serru... hehehe. Neida, slikt tar vi med et smil om munnen.
Så langt fungerer allt 100%, og forventer at det gjør det i en god fremtid også Smile Så pr.idag er vi 100% fornøyde med kjøpet.
Ingenting å klage på så langt på vår 2007 mod. Og jeg tror det er den nye normen for hobby

Fred

Jeg har en kompis som datt igjenom senga sammen med kona, en dag begge ungene deres var ute en tur.... Han var ivrig, etter noen døgns tørke.... Og er pr i dag den eneste jeg vet, som har knulla i stykker en hobby....

Du kan jo prøve å slå den....

Det ble jo sabla mye humor av det da, for du verden for et brak det var inne i vogna deres....


Vegard
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:14

fred skrev:
jrh

Kvaliteten er vel lik Smile

Er det den med 2 køyer bakerst og midtsitter dere ser på da?
nei en slik http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9817798&sid=12abc10Kwq215339&pos=1&tot=6
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:14

lol! lol!

enten var'n veldig tung og ivrig, ellers lett å gæ'ærn!!! lol!
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:16

jrh skrev:
fred skrev:
jrh

Kvaliteten er vel lik Smile

Er det den med 2 køyer bakerst og midtsitter dere ser på da?
nei en slik http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9817798&sid=12abc10Kwq215339&pos=1&tot=6

ahaa..
skjønner Smile med felles soverum.
Der er det en liten skapløsning ja... men er jo bare å ha beina i den enden der! Smile
Har ikke sett den modellen i de nye, så vet ikke om de ser identiske ut med skapløsninger!?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:19

fred 07 er lik løsning og skapet går på langs av hele køya, så det nytter ikke å snu seg.
de skapa der skal være over dobbelsenga mener jeg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:19

fred skrev:
lol! lol!

enten var'n veldig tung og ivrig, ellers lett å gæ'ærn!!! lol!


Fred

Alle tre tingene stemte.... Men de var slukøra og flaue begge to da de kom ut av vogna, og alle vi andre sto med et lurt smil, og lurte på hva som egentlig skjedde....


Vegard
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:21

jrh skrev:
fred 07 er lik løsning og skapet går på langs av hele køya, så det nytter ikke å snu seg.
de skapa der skal være over dobbelsenga mener jeg

hmmm. ser den ja.
Litt dumt kanskje ja. Kan fort virke litt trangt i den køya da
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:23

fred skrev:
jrh skrev:
fred 07 er lik løsning og skapet går på langs av hele køya, så det nytter ikke å snu seg.
de skapa der skal være over dobbelsenga mener jeg

hmmm. ser den ja.
Litt dumt kanskje ja. Kan fort virke litt trangt i den køya da
går greit ett eller 2 år til men da streiker jentungen
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:24

jrh.

Da har du jo bytta vogn igjen, hehe

Ny løsning og nye muligheter Smile
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:27

fred skrev:
jrh.

Da har du jo bytta vogn igjen, hehe

Ny løsning og nye muligheter Smile
hehe nei jeg liker å tilpasse ting til eget ønske og da er det greit å ha det en stund, har uansett lyst på en ca 6 meters vogn på en aksling, ala kabe onyx eller polar 590, uten at dette blir noe mer pratetråd om hobbykvalitet av den grunn lol!
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:43

jrh

synes faktisk ikke at Kfu'n er vanskelig å bevege rundt selv med boogie å 848cm lengde.
På asfalten er det jo bare en lek. Skrudde nesehjulet helt til topps, så er det ikke mye av den fremste akselen som toucher bakken Smile
Litt tyngre på gress naturligvis. Men greit å huke på bilen Smile

Men med den løsningen du er ute etter trenger du jo ikke større plass.
2 barn og 2 voksne går nok fint Smile
værre her veit jeg... har jo et fotballag! lol!

Kvalitet og tema på andre ting lønner seg kanskje ikke nå, visst Admin følger med... lest reglene jeg! Nekter å gi fra meg stjerner!!
Razz
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:52

fred
jeg vil ha enkelakslet siden vogna må manøvreres veldig mye for hand på fastplassen vår.
har ingen problemer med å hanskes med en suburban med en hacienda 1000 bakpå gammel vogntogsjåfør som jeg er
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 23:54

fred
den må rygges på platten fra siden, snus 90 grader og flyttes sideveis 3-4 meter inntil berget bak vogna
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby Kvalitet - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby Kvalitet
Til Toppen 
Side 3 av 11Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» Kvalitet på innventar for Hobby 2013 modeller.
» Dårlig kvalitet på pakninger takluker 2007 Hobby 650 UMFE
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: