CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby Kvalitet

Go down 
+9
thor_egil
Elisabeth
Sten Rune
Johnny
Jan
Admin
Arnfinn
Pondus
Jan Ole
13 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:28

Pondus skrev:
numpsey skrev:
Morten t skrev:
Pondus skrev:
Morten t skrev:
Pondus

med alle de kilometerne jeg har på fjelloverganger i fra vestlandet til østlandet/sørlandet, så er det rart at den forrige vogna mi var hel i det hele tatt når de er så dårliga at de ramler sammen for ingen ting hehe!!

joda noen skap håndtak løsnet det var den limte typen, de løsnet for vi dro i de ikke pga kjøring! gikk over med lim så løsnet de aldri igjen,

men de lampet holderne bak i hjørnene over sofaen de løsnet til stadighet og det var noe billig pjatt!! som jeg aldri fikk festet skikkelig.

og jeg tror det at ikke jeg heller er en sinke langs veien hehe, så når jeg reagerer på andres kjøring med vogn da går det unna hehe!!

Det vitner jo om at redskapen holder det Very Happy

Har bare hatt ei vogn jeg og det er den jeg har nå. Cabby'n ble anbefalt for mitt bruk, nemlig vinterhusvær i fjellheimen vinterstid. Den har svart til forventningen i vinter, totalt 36 døgn under moderate vinterforhold.

Enten du betaler 200Keller 400K for ei vogn, så forventer du at ting ikke faller av/ut, eller karosseri knekker etc. Må være helt jævlig å oppleve for de som gjør det.


pondus

helt enig en vogn skal "IKKE" dette fra hverandre om man betaler 200 eller 400 tusen(arve).
og hvis ting begynner å skje i denne vogna som jeg har nå, så er det ikke lange turen til forhandleren og han får beskjed lol! lol!

måtta

husk at ingen produsenter dekker garanti om vogna er jokka istøkker.

numpsey



ÅÅÅ f.... Så da gjelder ikke garantien da nei..... lol!

pondus

nei, og da skjønner du sikkert hvorfor de elektroniske stabilistatorgreiene
i vogna di et herpa også.
blir dyrt det der pondus!

numpsey
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:29

Morten t skrev:
numpsey skrev:
arve

bruker hodelykt, og er min egen lysfontene i hele vogna

numpsey

kommer ikke vogna de med lys??? lol! lol!

ekstrautstyr det ja

numpsey
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:30

Turnning i turnhaller ???

Pondus,get a life dude !!!!!!

Morten t.

Hvordan sitter du i Hobbyen ? Jeg følte at jeg satt tvers i gjennom stoppingen der,på utstillinga.Nå veier vel ikke du 110-115,som meg heller ?
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:32

ARVE skrev:
Turnning i turnhaller ???

Pondus,get a life dude !!!!!!

Morten t.

Hvordan sitter du i Hobbyen ? Jeg følte at jeg satt tvers i gjennom stoppingen der,på utstillinga.Nå veier vel ikke du 110-115,som meg heller ?

ARVE.... vær ærlig nå, ikke driv å slå av på vekta de her inne på forumet..... lol! lol! lol!

Vi diskuterer normal bruk her nå...... affraid affraid affraid
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:34

Hehe Smile

Veier man 115Kg, er ikke dette sofaen sin skyld Razz
Da må man påberegne seg ekstrautgift på sofa, eller Grethe Roede lol!

Hobby er nok konstruert for en idealvekt på 80Kg Very Happy

... ingen av oss i vår familie har problemer med komfort i sofaen. men 70Kg krever ikke svære puter Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:37

ARVE skrev:
Turnning i turnhaller ???

Pondus,get a life dude !!!!!!

Morten t.

Hvordan sitter du i Hobbyen ? Jeg følte at jeg satt tvers i gjennom stoppingen der,på utstillinga.Nå veier vel ikke du 110-115,som meg heller ?

Arve

skal være enig i at putene i sofaen kunne vært litt berde stuffing i, her må jeg faktiskt tilstå at sofaen i gamle vogna var entanke bedre å sitte i!

et stort minus er at når jeg sitter med ryggen til vinduet og beina fremmover havner ræva mi midt i sprekken mellom side puta og puta under vindu! og da siger jeg gjennom som du sier, men når jeg sitter rett opp og ned midt på puta har jeg ingen problem! veier bare 90 kg jeg hehe! ja okey da 92 hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:39

Morten t.

Once again.Kjøp Kabe !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:40

Pondus og Fred.

Vi snakker seriøs mannskropp her,og ikke sånne tegneseriekropper.
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:40

ARVE skrev:
Morten t.

Once again.Kjøp Kabe !!!!

Typisk Mercedes eiere vet du... eller hunde eiere... lol!
Ingenting er bedre en..... osv What a Face lol! lol!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:42

ARVE skrev:
Morten t.

Once again.Kjøp Kabe !!!!


Ække lenge siden rompa datt ned på Kabe 780 at jeg har glemt det da Suspect Suspect No No

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:42

fred skrev:
ARVE skrev:
Morten t.

Once again.Kjøp Kabe !!!!

Typisk Mercedes eiere vet du... eller hunde eiere... lol!
Ingenting er bedre en..... osv What a Face lol! lol!


lol! lol! lol! lol! lol!

Stigmatisering av folkegrupper er hersketeknikk....... lol!
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:44

Pondus.

Hersketeknikker florerer villt på forumet her, så den tenker jeg går greit ja! lol!

Er jo sånn da..
Noen mener Carlsberg er bedre en Tuborg, bare for at den er dyrere... i Danmark minns jeg det var omvent Razz
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:52

fred skrev:
Pondus.

Hersketeknikker florerer villt på forumet her, så den tenker jeg går greit ja! lol!

Er jo sånn da..
Noen mener Carlsberg er bedre en Tuborg, bare for at den er dyrere... i Danmark minns jeg det var omvent Razz

Fred

Er helt enig med deg i detta. Du veit åssen det er du, enhver står seg selv nærmest.......

Jeg forlanger imidlertid å bli trodd når jeg sier følgende. Det er for meg revnende likegyldig hva andre måtte mene om mitt valg av bil, bikkjer og vogn. This is my life, an I dont care..... for å sitere Kim Larsen i GAZOLIN.

Jeg respekterer fullt ut andres valg, no problem.... silent

Her inne syns jeg det er moro å være, med unntak av å høre om uheldige vognkjøpere som får katta i sekken til de grader som noen gjør. Det er bare trist det, og ikkeno moro.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:52

Pondus skrev:
fred skrev:
ARVE skrev:
Morten t.

Once again.Kjøp Kabe !!!!

Typisk Mercedes eiere vet du... eller hunde eiere... lol!
Ingenting er bedre en..... osv What a Face lol! lol!


lol! lol! lol! lol! lol!

Stigmatisering av folkegrupper er hersketeknikk....... lol!

Og jeg er jo en hund etter Mercer.

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:54

Pondus.

Du har helt rett i det!
At noen er uheldig med vogn osv. er trist, og ødelegger mye av fritidsgleden til de det gjelder.

men, ellers liker jeg begge deler Razz ( grønne bokser altså ) hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:55

J.O. skrev:
ARVE skrev:
Morten t.

Once again.Kjøp Kabe !!!!


Ække lenge siden rompa datt ned på Kabe 780 at jeg har glemt det da Suspect Suspect No No

J.O.

Her snakker vi jo om tyske chassier til Kabe da. affraid affraid
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 13:55

ARVE skrev:
Pondus skrev:
fred skrev:
ARVE skrev:
Morten t.

Once again.Kjøp Kabe !!!!

Typisk Mercedes eiere vet du... eller hunde eiere... lol!
Ingenting er bedre en..... osv What a Face lol! lol!


lol! lol! lol! lol! lol!

Stigmatisering av folkegrupper er hersketeknikk....... lol!

Og jeg er jo en hund etter Mercer.

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes


Ja, det og ARVE........... What a Face What a Face What a Face
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:20

Hei.

Ja... se der ja, der ble det fart i skravletøyet ja......

Er Hobby bra nok eller har de et stykke å gå enda?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:27

Bubbe.

Når det gjelder det visuelle,innvendig,er Hobby blant de beste,men som vintervogn er det et stykke igjen.

Som Vegard alltid anbefaler.Kjøp med Truma,og kompletter med El-jeter.

Hobby er i utgangspunktet ikke lagd for Alde,og derfor er manges mening at et truma-anlegg med El-jetter er måten å få det beste ut av en Hobby på.

J.O. har og beskrevet endel ting i sine siste innlegg denne uka.

Han har jo bygget om litt,og fått det mere slik han vil ha det.

Selv vil jeg ha alt klappet og klart til året rundt bruk,og betaler gjerne for det.

Men når det er sagt,en Kabe er heller ikke perfekt.En campingvogn,hvor det fokuseres på å holde vekta lav,vil aldri bli dimensjonert som en enebolig uansett.
Til Toppen Go down
Arnfinn
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Arnfinn


Male
Antall Innlegg : 380
Age : 62
Localisation : Lørenskog
Registration date : 23.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:32

Arve! Tror noen prøver å få meg ut på glattisen her!hmmm! Mad .
Har ikke hatt så mange vogner,men hadde en Hobby engang,og der var det meget at gjera.535 prestige -87 helt ny,ny svai i gulvet hver gang jeg flyttet den ,skapdører og speile i disse lå strødd når du åpnet døra ,gasskasse lokk sprakk i 2 omganger,osv.No more Hobby for me!!!! Crying or Very sad synd for det var en pen vogn.
Forskjellen på Kaben og Cabby Arve!! Ekke mye det vettu,bortsett fra at Cabby har Alko understell og 1 tomme større hjul på enkelaksel på de 6meterne.
Har du sett en kylling på 190 og 100kg før!!!!!!!!? Very Happy





ARVE skrev:
Pondus.¨

61 er en LSK-kylling som går til en Kabe forhandler for å kjøpe Cabby.Så jo siklemerkene hans på Kabene der oppe.

Mange forskjellige vogner -PØH !!! ER meg det.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:38

61.

Vet ikke hvor stor Bård Tufte Johansen er,men kylling,ja det har han vært på tv.Hehe.

Jeg har 14 " på min Onyx.Har du 15" ?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:46

ARVE skrev:
J.O. skrev:
ARVE skrev:
Morten t.

Once again.Kjøp Kabe !!!!


Ække lenge siden rompa datt ned på Kabe 780 at jeg har glemt det da Suspect Suspect No No

J.O.

Her snakker vi jo om tyske chassier til Kabe da. affraid affraid

Tysk chassi eller ikke. clown

Når det blir for lite av det så er det ikke bra uansett. bounce bounce affraid

Mener bare der er feil mer eller mindre hos alle og nettopp denne saken ble av det enkelte hevdet at Kabe ikke løste så elegant akkurat.

Dette kan jo være feil da, men såpass alvorlige feil er ekstra viktig at det blir ordnet opp i av forhandler eller produsent. pirat

Plast detaljer til dørlåser er noe annet.
Det kan de fleste ordne opp i. king king king

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Arnfinn
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Arnfinn


Male
Antall Innlegg : 380
Age : 62
Localisation : Lørenskog
Registration date : 23.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:46

Arve! Mener jeg har det,blei litt usikker nå! Sjekker neste gang!
Sitatet jeg egntlig skrev ble borte?????.Ellers har jeg sikla litt på den utgaven du har,samme kvalitet på matriale,mener det var enkelte vegger som var litt tynnere i Kabe`n,men du verden for ei vogn!!!
Er nok litt tynn i beina nederst ved anklene,kanskje der er bedre jeg putter låra i støvla isteden.hehehhehhe


Sist endret av den Tir 24 Apr 2007 - 14:52, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:48

Bubbe skrev:
Hei.

Ja... se der ja, der ble det fart i skravletøyet ja......

Er Hobby bra nok eller har de et stykke å gå enda?

Nei, de er ikke bra nok, men det kommer seg sies det. study study

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:49

Bubbe skrev:
Hei.

Ja... se der ja, der ble det fart i skravletøyet ja......

Er Hobby bra nok eller har de et stykke å gå enda?

bubbe

generelt sett så syns jeg alle cv produsenter har et stykke å gå! man hører jo om mye rart!
det er bare å lese litt i de forskjellige vogn trådene i et vist annet forum det! står mye artig lesing der!

men til ditt spørsmål: hobby vognene er bra nok til sinn pris! men de har som andre et stykke å gå for å heve kvaliteten på alle løsninger de har valgt!
det skulle være helt unødvendig, å få en ny vogn hjemm full av feil og at de går istykker under normal kjøring! det er bare trist!!!
men det er også klart at hvis de skal bruke andre dyrere løsninger blir vognene dyrere og!
hva skal da Arve og ko klage på scratch hehehe lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:52

Morten t

Noe må enn da ha å klage på..... lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:55

Morten t.

Å, vi finner nok på noe skjønner du.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:57

Bubbe

du skal få min ærlige mening om hobby vognene er bedre, gode nok etter ferieturen til Itlaia i juli/august! da har jeg disse foreløpige planene over haukeli besøke Fred 1 natt, langesund/Hirtsals.-Union lido- hirtsals- langesund- litt rundt omkring ei uke på østlandet broder grensa, hardangervidda og hjem!!

regner med jeg får testet om vona holder sammen på den turen, og hvis noe løsner eller går i stykker så blir det nevnt her!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 14:58

ARVE skrev:
Morten t.

Å, vi finner nok på noe skjønner du.

lol! lol! lol! lol! er ikke et sekund i tvil hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:12

Morten t.

Hehe,men jeg håper nå for all del at dere vil kose dere med vogna,og at problemene uteblir.

For Fred derimot..........som ikke gir meg ny tittel.............
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:16

Morten t skrev:
Bubbe

du skal få min ærlige mening om hobby vognene er bedre, gode nok etter ferieturen til Itlaia i juli/august! da har jeg disse foreløpige planene over haukeli besøke Fred 1 natt, langesund/Hirtsals.-Union lido- hirtsals- langesund- litt rundt omkring ei uke på østlandet broder grensa, hardangervidda og hjem!!

regner med jeg får testet om vona holder sammen på den turen, og hvis noe løsner eller går i stykker så blir det nevnt her!!

Skal ta med dere med i aftenbønnen jeg Morten t, med alt hell og lykke til på ferden affraid affraid affraid


lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:18

ARVE skrev:
Morten t.

Hehe,men jeg håper nå for all del at dere vil kose dere med vogna,og at problemene uteblir.

For Fred derimot..........som ikke gir meg ny tittel.............


He he.....Baron av bar bakke ARVE..... skikkelig nedtur for deg dette her. No more stars for the Baron Shocked Shocked Shocked Shocked
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:22

Pondus.

Cowboy-Fred er hard som Eastwood i sine spaghetti-western filmer.

Bare myser stygt på deg,og klinker deg ned når du minst aner det.
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:25

ARVE skrev:
Morten t.

Hehe,men jeg håper nå for all del at dere vil kose dere med vogna,og at problemene uteblir.

For Fred derimot..........som ikke gir meg ny tittel.............

lol! lol! lol! lol! lol!

Ja, der kan du se altså!

Det er meg og Eastwood.. pang pang.. hehehe.


Skrev en lengere avhandling her nylig... så var det noe unge greier i mellomtiden.-- jeg fortsatte å skrive... og sendte ( sikkert 25 linjer!!! ) hva skjer... Vært innaktiv for lenge, så driten var logget ut.. allt borte lol!
Men det er vel sikkert andre med Nordiske vogner glade for... hehehe albino
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitimeTir 24 Apr 2007 - 15:26

Ingen vet når neste status dukker opp.... Only Me Know lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby Kvalitet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby Kvalitet   Hobby Kvalitet - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby Kvalitet
Til Toppen 
Side 2 av 11Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» Kvalitet på innventar for Hobby 2013 modeller.
» Dårlig kvalitet på pakninger takluker 2007 Hobby 650 UMFE
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: