CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Automatgear +/-

Go down 
+16
Ludo
Polar 680
Rashid
Arne Henriksen
OyvindSP
Black Betty
Sten Rune
Bjornz
thor_egil
Jan Ole
Campern
Jan
Espen V
Johnny
Harald
Lars Egil
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AvInnlegg
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 17:37

Her ble vel helst D valgt i mangelen på alternativer tenker jeg....... ler ler ler

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 17:47

Jan Ole skrev:
Her ble vel helst D valgt i mangelen på alternativer tenker jeg....... ler ler ler

Ja sånn er det å kjøre noe som nesten kan brukes som traktor...... lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 17:50

Ja, la misunnelsen komme frem, klart og tydelig. What a Face
Tråkke på oss som bare har kjøpt oss et enkelt kjøretøy som passer vogna. Vi er ikke så kravstore vi, egentlig. Smålåtne er vel et mere passende uttrykk! Suspect
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 18:10

janp skrev:
Ja, la misunnelsen komme frem, klart og tydelig. What a Face
Tråkke på oss som bare har kjøpt oss et enkelt kjøretøy som passer vogna. Vi er ikke så kravstore vi, egentlig. Smålåtne er vel et mere passende uttrykk! Suspect
ja jøss.............særlig
spesielt han med svart LC og lita vogn lol!
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 18:19

Jan skrev:
janp skrev:
Ja, la misunnelsen komme frem, klart og tydelig. What a Face
Tråkke på oss som bare har kjøpt oss et enkelt kjøretøy som passer vogna. Vi er ikke så kravstore vi, egentlig. Smålåtne er vel et mere passende uttrykk! Suspect
ja jøss.............særlig
spesielt han med svart LC og lita vogn lol!

Å tar du den.........Skal komme på den når vi står side om side å jeg sitter å koser meg med en liten XO lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 18:22

janp skrev:
Ja, la misunnelsen komme frem, klart og tydelig. What a Face
Tråkke på oss som bare har kjøpt oss et enkelt kjøretøy som passer vogna. Vi er ikke så kravstore vi, egentlig. Smålåtne er vel et mere passende uttrykk! Suspect

Ja som jeg skulle ha sagt det selv JanP. (Men vi får bare jatte med dem når de egentlig ikke skjønner bedre) ..... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 18:25

Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 18:38

Snålt i grunnen. For 2-3 tiår siden så var det utenkelig for en mann med hår på brøstet å kjøre en bil med automatgir.
Det var bare for gamle damer med håndveska på choken og de beinlause.
Nå virker det som det helt er snudd på hodet
Automatgear +/- - Page 5 820616
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 18:49

Nå kan vel damer med hår på brøstet kjøre en bil med automat, uten å risikere noe, er det det du mener?? lol!
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 18:53

Johnny skrev:
Snålt i grunnen. For 2-3 tiår siden så var det utenkelig for en mann med hår på brøstet å kjøre en bil med automatgir.
Det var bare for gamle damer med håndveska på choken og de beinlause.
Nå virker det som det helt er snudd på hodet
Automatgear +/- - Page 5 820616

Ja stemmer nok det ja.kommer på i min ungdomstid.Var ettpar kompiser som kjøpte seg volvo tofleråførti med automat.Gud ka vi mobba dem med sluromat bilene.
Å nå sitter en her selv med bil og automat.Men til meg er det jo også en liten grunn for dette.Ryggen min har havarert i ordets rette forstand.Kan ikke kjøre noe annet enn automat nå.Å det er lettere for meg å klatre opp og inn enn ned og inn i en bil.Dette er nok grunnen til at jeg kjører en Land Cruiser.
Å ja har nok prøvd rimelig det meste av biler når jeg kjøpte den jeg har nå.Lcen var nok den beste til meg.Men det kan være helt anerledes til andre....... Laughing Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 18:55

janp skrev:
Nå kan vel damer med hår på brøstet kjøre en bil med automat, uten å risikere noe, er det det du mener?? lol!

Ja det skulle ha vært et syn,men både jeg å Jan har da sett ei "dame" med en skikkelig mustasje.Ei fra broderlandet... Smile Smile
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitimeTir 7 Aug 2012 - 23:50

Til Toppen Go down
Sponsored content





Automatgear +/- - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Automatgear +/-   Automatgear +/- - Page 5 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Automatgear +/-
Til Toppen 
Side 5 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: