CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass

Go down 
+10
Sten Rune
Jan Ole
steffenK
Rebell
Leif
hphorn
ArneO
hpk
campist
campingpia:)
14 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:23

Klarer ikke få kjøleskapet til å funke på gass, hva kan jeg sjekke selv? Det funker på strøm men hadde vært veldig greit få d til å virke på gass også.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:26

Har du en ventil /gasskran til å skru og på for kjøleskapet?
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:28

campingpia.

Kan være rust som har tetta sila der gassen skal komme ut.Jeg hadde det samme problemet med reisevogna,og fikk blåst rein sila,og alt var såre vel etterpå.Måtte demontere det utvendige dekslet,og fjerne et skydd og noen småskruer,så lå den opp i dagen.
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:35

campist skrev:
Har du en ventil /gasskran til å skru og på for kjøleskapet?


ja d har jeg sjekka:)
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:35

Tett eksosrør kan også være en mulig årsak. Har lett for å samle seg mye insekter og møkk inni der om det er lenge siden det har vært brukt på gass. Tror du får blåst det reint ved å demontere det øverste dekselet på utsida av vogna.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:36

hpk.

Er vel ekstra fete potter på Hobby vel ??? Laughing
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:38

ARVE skrev:
campingpia.

Kan være rust som har tetta sila der gassen skal komme ut.Jeg hadde det samme problemet med reisevogna,og fikk blåst rein sila,og alt var såre vel etterpå.Måtte demontere det utvendige dekslet,og fjerne et skydd og noen småskruer,så lå den opp i dagen.

D kan jo godt hende det er det ja, jeg har jo en gammal vogn så det er jo ikke noe bombe om det er litt rust og sånt der da :

Også har jeg jo hobby og så da er d vel ikke så rart om noe ikke virker Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:40

Campingpia

ser du gnisten når du prøver å tenne, når du ser inn øyet som er nede, inne i kjøleskapet?????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:41

Pia.

Reisevogna vår er fra '88,så man må jo da regne med litt småplukk.Veldig enkelt å få til det der når man har gjort det en gang.

Og når jeg klarer det,klarer de fleste det.......,for jeg hater å skru !!!!
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:42

ARVE skrev:
hpk.

Er vel ekstra fete potter på Hobby vel ??? Laughing
Får inn en hveteloff i hver, som Larsen sier. cheers

Fra spøk til revolver. Hadde dette problemet på en Knaus jeg kjøpte brukt. Kjøleskapet hadde bare vært fyrt på gass et par ganger i løpet av 6 år. Ble fiksa av forhandler, men jeg husker ikke om de tok ut kjøleskapet eller fikset det utenfra.
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:43

Vegard skrev:
Campingpia

ser du gnisten når du prøver å tenne, når du ser inn øyet som er nede, inne i kjøleskapet?????

nei ser ingen gnist
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:45

campingpia:) skrev:
Vegard skrev:
Campingpia

ser du gnisten når du prøver å tenne, når du ser inn øyet som er nede, inne i kjøleskapet?????

nei ser ingen gnist

Hos gubben ??? Embarassed Very Happy
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:46

Det er vel muligens et batteri som trengs å byttes i tenneren?
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:48

Arve er i det saklige hjørnet i dag. Lettere og raskere å ringe Snåsamannen enn å tro på noe fornuftig svar her ler
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:49

hpk.

Nja,hadde da et par saklige innleeg her og..... Laughing
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:49

Arve
det er vel ingen problem å få gnist der nei hehe Razz

Tror jeg ska se om jeg kan få noen som kan dette litt bedre enn meg til å se på det jeg, ellers ødelegger jeg vel noe hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:52

Pia.

Hehe,utfra din alder ville det jo vært litt tidlig om kallen allerede har mista gnisten.Jeg er jo 20 år eldre,og er omgitt av et evig gnistregn........,i min fantasi i hvert fall. Sad

Men skal ikke ødelegge tråden din med rubbish...sorry.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:52

campingpia:) skrev:
Vegard skrev:
Campingpia

ser du gnisten når du prøver å tenne, når du ser inn øyet som er nede, inne i kjøleskapet?????

nei ser ingen gnist

du har jo en ånn knapp du trykker på der, for å få gnist, og så skal du samtidig holde en knapp inne på andre siden av skapets fornt, det er vel en rød og en sort knott til å trykke inn....
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:54

ARVE skrev:
hpk.

Nja,hadde da et par saklige innleeg her og..... Laughing
De var så tidlig i tråden at de teller ikke lenger.

Siden vi allikevel er off-topic: I mangel av kjøleskap på MC'en fylte vi toppboksen full med isbiter og ølbokser ved avreise. Da hadde vi kaldt øl når vi kom fram og kaldt vann når isbitene smeltet. Helt uavhengig av strøm og gass
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:55

Vet jeg gjorde alt rett når jeg sku tenne det, d var flere andre som prøvde og men det var helt dødt
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 22:58

Arve

går helt bra det, jeg fikk da noen seriøse forslag og Smile Tror det er like greit å la noen som har peiling på dette få sjekke, jeg kommer meg sikkert så langt at jeg klarer skru av dekselet og så stopper det Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 23:05

hpk skrev:
ARVE skrev:
hpk.

Nja,hadde da et par saklige innleeg her og..... Laughing
De var så tidlig i tråden at de teller ikke lenger.

Siden vi allikevel er off-topic: I mangel av kjøleskap på MC'en fylte vi toppboksen full med isbiter og ølbokser ved avreise. Da hadde vi kaldt øl når vi kom fram og kaldt vann når isbitene smeltet. Helt uavhengig av strøm og gass

Genial løsning det da !!! drunken
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 23:05

campingpia:) skrev:
Arve

går helt bra det, jeg fikk da noen seriøse forslag og Smile Tror det er like greit å la noen som har peiling på dette få sjekke, jeg kommer meg sikkert så langt at jeg klarer skru av dekselet og så stopper det Razz

Ja,greiest det vel.sunny
Til Toppen Go down
hphorn




Antall Innlegg : 19
Registration date : 28.10.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 23:11

Det er vanligvis dysa som er grunnen til at det ikke starter, bruk trykkluft eller startgass. (når du har dysa ute hehe) men ikke noe verktøy! Det kan være annet, men dette er den vanligste årsaken. Mulig at det kan være piezotenneren, ledningen eller tennpluggen. Men vanligvis er det en enkel reperasjon. Hvis du ønsker kan du ringe meg på telf 24200549 så skal jeg hjelpe deg med deler og tips enten det er Thetford eller Dometic skap (Electrolux)
Mvh Hans Petter
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 23:12

Dysa var vel et bedre ord enn sila som jeg brukte.Hehe.
Til Toppen Go down
campingpia:)
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 97
Age : 43
Localisation : ålesund
Registration date : 20.04.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeOns 25 Feb 2009 - 23:20

hphorn skrev:
Det er vanligvis dysa som er grunnen til at det ikke starter, bruk trykkluft eller startgass. (når du har dysa ute hehe) men ikke noe verktøy! Det kan være annet, men dette er den vanligste årsaken. Mulig at det kan være piezotenneren, ledningen eller tennpluggen. Men vanligvis er det en enkel reperasjon. Hvis du ønsker kan du ringe meg på telf 24200549 så skal jeg hjelpe deg med deler og tips enten det er Thetford eller Dometic skap (Electrolux)
Mvh Hans Petter

Ok, supert tusn takk:) Får ta å finne en handyman som kan hjelpe meg å se, så får jeg se hva hva som dukker opp.
Til Toppen Go down
Leif
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 67
Localisation : Trondheim
Registration date : 26.03.2010

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeMan 11 Jul 2011 - 21:52

ja, jeg var på tur i forrige uke, og hadde brukt gass i kjøleskap ved mange tur, den går på 12 volt under kjøring, gass når den står i ro, og strøm når den kobler seg til strømledning, og den er alltid på automatisk energi valg.
Nå plutselig virker ikke gass lenger i kjøleskap, den varsler hele tiden om gass kommer ikke, så det var full gassflaske, så det er ikke tom, men det har virket helt til nå,,,,,
Vel, vegen var kort til verkstedet der jeg kjøpte bobil av, og ba de å se om det kunne være noe bagatell, jo, verksted mann kom og så på, han bare åpnet utsiden av bobil. Rist på nedre veggen der kjøleskap står, åpnet den og ser rett i lukeåpning, ikke noe gassbrenning her nei.
han åpner side-stål-deksel til brenner, ikke noe liv ser vi på den brenner, men vi ser at varmeføler var løs og pekte ikke mot gassflamme.
Jaha, sier reperatør, den varmføler er løs, og må peke direkte inn i flammen.
da går det opp for meg og lært meg masse om akkurat det, det samme skjer jo ved gassbluss på kjøkken, når den er varm, så forsetter den å brenne til vi stenger av gass,
Han retter den opp og så årsaken til var løs, jo skruen som holder den på plass går rundt.
Vel, men ny og litt større skruer, så sitt den varmeføler fast igjen, og vi testet gassbrenner flere ganger, på auto, på manuel, og stengte og slå på igjen,,,, herlig,,,,, nå virker alt igjen,
Da kan jeg dra på ferie imorgen!
Håper du forstå meg her, hva jeg skrev og forklarte, så ønsker jeg allle sammen en god bobil ferie!
Til Toppen Go down
Rebell
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Rebell


Male
Antall Innlegg : 237
Registration date : 22.01.2012

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeLør 2 Jun 2012 - 0:22

campingpia:) skrev:
Klarer ikke få kjøleskapet til å funke på gass, hva kan jeg sjekke selv? Det funker på strøm men hadde vært veldig greit få d til å virke på gass også.

Fikk du fikset dette, hva var evt. galt?
Til meg så er det sånn at jeg ser ingen gnist, men hører at det "blaffer" i flammen... men når jeg slipper knappen fram på kjøleskapet så slukner flammen igjen. Det er ny gassflaske og krana er åpen... scratch
Til Toppen Go down
steffenK

steffenK


Male
Antall Innlegg : 2
Age : 36
Localisation : Nordland
Registration date : 07.06.2012

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeMan 11 Jun 2012 - 19:50

Rebell skrev:
campingpia:) skrev:
Klarer ikke få kjøleskapet til å funke på gass, hva kan jeg sjekke selv? Det funker på strøm men hadde vært veldig greit få d til å virke på gass også.

Fikk du fikset dette, hva var evt. galt?
Til meg så er det sånn at jeg ser ingen gnist, men hører at det "blaffer" i flammen... men når jeg slipper knappen fram på kjøleskapet så slukner flammen igjen. Det er ny gassflaske og krana er åpen... scratch

Holder du inne knappen lenge nok etter at den tenner? ca 10-15 sek.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeTor 5 Jul 2012 - 1:02

Rebell skrev:


Fikk du fikset dette, hva var evt. galt?
Til meg så er det sånn at jeg ser ingen gnist, men hører at det "blaffer" i flammen... men når jeg slipper knappen fram på kjøleskapet så slukner flammen igjen. Det er ny gassflaske og krana er åpen... scratch

Hadde samme problem selv, skapet tente og indikator gikk til grønn så lenge jeg holdt knappen inne men slukket når jeg slapp. Fikk etterhvert et råd om å trekke av hele "trykknappen", rulle noen små kuler sølvfolie og stappe inn i hullet bak knappen og trykke den på igjen. Var skeptisk, men det funket nå som bare rakkern på mitt skap iaffal Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeTor 5 Jul 2012 - 8:53

Hvilken trykknapp? Den som tenner? Shocked

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeTor 5 Jul 2012 - 9:00

Jan Ole skrev:
Hvilken trykknapp? Den som tenner? Shocked

Knappen man holder inne ved tenning, altså den gasstilførselsknappen..har dessverre ikke noe bedre faguttrykk Neutral
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeTor 5 Jul 2012 - 10:01

neucamper skrev:
Jan Ole skrev:
Hvilken trykknapp? Den som tenner? Shocked

Knappen man holder inne ved tenning, altså den gasstilførselsknappen..har dessverre ikke noe bedre faguttrykk Neutral
Knappen har en sikkerhetsfunksjon som automatisk stenger gasstilførselen når kjøleskapet ikke brenner. Når knappen trykkes inn forbikobles denne sikkerhetsfunksjonen for å få tent skapet.
Hvis jeg forstår trikset med sølvkulene mellom håndtaket og akslingen så gjør de at knappen i praksis holdes inntrykket hele tiden. Da brenner kjøleskapet, men den automatiske avstengningen funker ikke. Da er det ikke vanskelig å tenke seg hva som skjer dersom kjøleskapet slukner........ Håper du ikke ligger ved siden av meg på campingplassen.

Slutt å tukle med gass selv. Det er en jobb for fagfolk.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeTor 5 Jul 2012 - 10:07

Det ante meg og jeg er helt enig, ikke tukle med sånt selv ! Suspect

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitimeTor 5 Jul 2012 - 10:31

Noen har tuklet med gassen:
https://www.youtube.com/watch?v=MwHaCSM_lUc

Kai Arne Trollerud som dukker opp ute i filmen var hos oss på medlemsmøte, veldig moro å høre på foredraget og ikke minst se demonstrasjonene han hadde. (Vi sprengte ikke noen vogn da, men nesten...)
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Empty
PosteTema: Re: Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass   Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kjøleskap, får ikke til å starte det på gass
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Elekrolux kjøleskap (fungerer ikke på gass, 230 eller 12v)
» Alde i Kabe 640XL - 1987 mod. som ikke vil starte på gass
» Kjøleskap virker ikke på gass
» kjøleskap tenner ikke på gass lenger
» Kjøleskap går ikke på gass noen som kan hjelpe?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: