CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Generell bobilprat

Go down 
+19
Fjell_fant
janp
Dethleffs
bummen74
Rudeboy
Stine
redbull87
TTB
hpk
Lars Egil
Jan Ole
Sten Rune
ArneO
Harald
Runerask
Johnny
ulla
Rashid
Jan
23 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 9:12

Rashid skrev:
Visst ser jeg humoren!
Og jeg ser at den beste humoren er den som går på andres bekostning.
Men må det være slik, eller blir campinglivet for kjedelig da?
Det må vel mere enn smileys til for å skape god humor, eller som mannen sa:
Det er bedre å pisse i andres brønn en å drite i eget reir.
Huffda, dette stopper vi Rashid. Det er nok nå. Du har fått tydelig frem hvilken humor jeg har og hvem jeg lar den gå ut over, forøvrig veldig fjernt fra hva jeg mener.
Har du ikke noe bedre enn å nevne regimer i øst og pisse i andres osv.. så er det bedre å la være å poste noe i det hele tatt. Uten Smileys!!
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 9:49

janp skrev:
Rashid skrev:
Visst ser jeg humoren!
Og jeg ser at den beste humoren er den som går på andres bekostning.
Men må det være slik, eller blir campinglivet for kjedelig da?
Det må vel mere enn smileys til for å skape god humor, eller som mannen sa:
Det er bedre å pisse i andres brønn en å drite i eget reir.
Huffda, dette stopper vi Rashid. Det er nok nå. Du har fått tydelig frem hvilken humor jeg har og hvem jeg lar den gå ut over, forøvrig veldig fjernt fra hva jeg mener.
Har du ikke noe bedre enn å nevne regimer i øst og pisse i andres osv.. så er det bedre å la være å poste noe i det hele tatt. Uten Smileys!!

Takk i lige måte. Da er vi helt enig da.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 30 Sep 2012 - 10:06

Nei, er slett ikke enig med deg.
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 1 Okt 2012 - 15:07

En annen ting som jeg har lurt på mange ganger er hvorfor bobiler er så inn i h.... vonde å kjøre! Har ikke allverdens erfaring, spesielt ikke på nyere biler, men jeg sitter altså så vondt at jeg ikke orker å kjøre mer enn noen få mil før jeg må ut og strekke på ben og armer. Dette har vært en nærmest uoverstigelig hindring for meg, som forleløpig har gjort valget såre enkelt: For meg er det kun vogn som gjelder. Og når man da tenker på at de to sitteplassene i bodelen som skal være de behagelige oftest er de to svingbare førerstolene, der man har svettet og kjørt hele dagen, blir det nesten patetisk...

Det er likevel mange ting med en bobil som tiltaler meg. så, kanskje noen av våre bobilvenner kan komme med erfaringer, slik at jeg kan finne en bil som passer meg?

Erfaring med:
Hymer, helintegrert fra 80-tallet, Fiat-chassi??
Ahorn, ca. 2004 mod, Mercedes-chassi
Hobby, 2010 mod Ford Transit
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 1 Okt 2012 - 17:11

Om du foretrekker komfort i salongen i en bobil så er det svært få biler som har noe å skryte av.
Kabe har, etter det jeg fikk opplyst fra lokal forhandler, en opsjon på en annen løsning, og som skal ha god komfort.


Men å betale rundt 3/4 mill og få en så elendig komfort i salongen er helt uaktuellt for mitt vedkommende, derfor har det heller ikke blitt noe bil enda. En bobil med romslig salong som er god å sitte, samt med god lastekapasitet finnes ikke i den prisklassen jeg ev. hadde tenkt. Må nesten doble den tiltenkte prisen, så for meg ville det blitt mitt livs dårligste investering da bilen ville ha blitt et transportmiddel som er uegnet til lengre innendørsopphold.


Men den største ulempen er å møtte sikre bilen og forlate en plass hver gang bilen skal brukes til f. eks sightseeing etc. Så foreløpig er det 3 store innvendinger mot å investere i bil!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 1 Okt 2012 - 17:19

Hva var det til middag i dag da? ler ler ler

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 1 Okt 2012 - 19:19

Hjemmelaghede kjøttkaker. Laget på et drømmekjøkken, servert ved et solid bord og inntatt i stoler som er fortreffelige å sitte på.
Kaffen ble inntatt i en stressless i vinterhagen, som er temperert med varme i gulvet. Tilbehøret til kaffen er ikke inntatt, det får vente til helga.


Om det er mere De lurer på så er det bare å spørre..
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 1 Okt 2012 - 19:22

Må tenke, men kommer nok opp med noe. Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 1 Okt 2012 - 19:24

Som forventet da!


Kan fortelle at det ikke var nødvendig å sikre pålassen etter middag, da det ikke er planlagt sighseeing eller andre aktiviteter som krever forflytning. Ikke med bil ihvertfall.


Sånn! Da skulle det meste være sagt!
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 1 Okt 2012 - 21:11

janp skrev:
Hjemmelaghede kjøttkaker. Laget på et drømmekjøkken, servert ved et solid bord og inntatt i stoler som er fortreffelige å sitte på.
Kaffen ble inntatt i en stressless i vinterhagen, som er temperert med varme i gulvet. Tilbehøret til kaffen er ikke inntatt, det får vente til helga.


Om det er mere De lurer på så er det bare å spørre..

Har du baket muffins Question Question Question Question



He he stemmer jo.Var jo kona i huset som gjorde dette,ikke du...... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 1 Okt 2012 - 22:41

Nebbdyr!
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 1 Okt 2012 - 23:10

janp skrev:
Nebbdyr!

Hæ har du veggdyr i lefsa........ Laughing Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeLør 1 Des 2012 - 21:44

Hei
Beklager at jeg ikke har svart dere her,men jeg har vært ute i de store verden på jobb.
Men dt går greit ser jeg.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 2 Des 2012 - 9:13

Dethleffs: vi har laget litt mat her i mellomtiden, så vi har klart oss rimelig greitt.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 2 Des 2012 - 10:18

Hei
Det var bra,har lest litt her og ser jo at det er oppskrifter som er tråden ja.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 2 Des 2012 - 11:32

Generellt bobilprat inbefatter vel alt mellom himmel og jord, og matlaging og oppskrifter på mat er en del av bobillivet. Heldigvis.
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 2 Des 2012 - 19:22

Å BARON JanP sliter med veggdyr i lefsa Twisted Evil
Så det er ikke bare mat vi har snakket om.....:-)))))
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 3 Des 2012 - 0:00

må få tørka ut lefsa,det blir fort veggdyr i fuktige miljøer affraid
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeTor 28 Mar 2013 - 23:59

passelig stor bobil for de som vil være størst
http://www.finn.no/finn/b2b/bus/object?finnkode=40032402
Til Toppen Go down
Noraf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 125
Age : 47
Localisation : Vestfold
Registration date : 07.02.2010

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 31 Mar 2013 - 23:31

kan så være Jan, men innredninga var vel ikke helt slik jeg ville ha det for å bruke den til feriebruk......... Razz
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeFre 3 Mai 2013 - 14:57

Ser at det her lokalt snart er klart for bobilparkering i sentrum i sammenheng med gjestehavn.
Ble litt nysgjerrig på fenomenet og klikket meg inn på en del forskjellige steder rundt om med samme tilbud, men ble ikke klokere av det så jeg spør like godt her.
Når det kalles bobilparkering, er det da forbeholdt bobiler eller er man velkommen med vogn også? Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeFre 3 Mai 2013 - 21:53

Etter det jeg har lest så tror jeg at mange med bobil ser rødt om de våkner opp med ei vogn ved siden av seg på en slik plass.
Nå tar jo en bil og vogn fort det dobbelte i lengdemeter, så det spørs vel om det er plass til oss som sverger til vogn.


Tror ikke Lefsene våre er velkomne på slike Ställplasser, hverken av bobileiere eller de som driver/eier plassen. Men prøv og se, og la oss høre fra deg om du ikke blir jaget på havet av en illsint Bobileier da. Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeFre 3 Mai 2013 - 22:01

Har da stått sammen med flere campingvogner vi, på stellplasser både i inn og utland. Har aldri sett noen som har hatt problemer med det. Men årsaken til at vogner er et sjeldent syn kan jo komme av at det er begrensede tilbud der, som lekeplasser ol. For det meste kun vann fylling/tømmining og toalettømming. Av og til wifi, men mest i utlandet.
Bobilfolket er pragmatisk, høflig osv. men liker å ha det stille om natta.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3361
Registration date : 19.01.2012

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeFre 3 Mai 2013 - 22:17

Tror at ei vogn vil ta for mye plass slik at vi ville okkupere for mye plass til i forhold til en bil?


Det siste kan jeg vel ikke akkurat underskrive på, men den diskusjonen hører ikke til her. De er som alle oss andre: de er et tverrsnitt av folket. Hverken mer eller mindre.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeFre 3 Mai 2013 - 22:43

Joda, ser den med lengdemeter, men bilen kan jo kobles fra og settes til siden også. I dette tilfellet snakker vi om en liten vestlandsby med flust med vanlige parkeringsplasser.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeFre 3 Mai 2013 - 22:45

Ert det noen som har vert innom bobilparkeringen i Ålesund med vogn? Ser for meg at det blir det en utfordring å komme inn og ut med litt lengde på vogna i alle fall.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeLør 4 Mai 2013 - 10:08

janp skrev:
Etter det jeg har lest så tror jeg at mange med bobil ser rødt om de våkner opp med ei vogn ved siden av seg på en slik plass.
Nå tar jo en bil og vogn fort det dobbelte i lengdemeter, så det spørs vel om det er plass til oss som sverger til vogn.


Tror ikke Lefsene våre er velkomne på slike Ställplasser, hverken av bobileiere eller de som driver/eier plassen. Men prøv og se, og la oss høre fra deg om du ikke blir jaget på havet av en illsint Bobileier da. Rolling Eyes

Hvorfor skriver du sånn da i tråden? (Sitat: Det siste kan jeg vel ikke akkurat underskrive på, men den diskusjonen hører ikke til her. De er som alle oss andre: de er et tverrsnitt av folket. Hverken mer eller mindre. Sitat slutt)

Merkelig holdning du har.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 13 Mai 2013 - 10:16



Hei

janp er jo så flink til å formulere seg når det gjelder bobiler og brukere av disse han,så det bør ikke overraske Rashid.Ellers da nyter du livet i bobilen Rashid.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeMan 13 Mai 2013 - 18:47

Dethleffs skrev:


Hei

janp er jo så flink til å formulere seg når det gjelder bobiler og brukere av disse han,så det bør ikke overraske Rashid.Ellers da nyter du livet i bobilen Rashid.

Hehe, har jo merket det.
Hadde en fin vårtur, starta i snøstorm 15 mars. Her er en kortversjon:
Fra Levanger via Moelv hvor vi var ett par dager før vi la i vei retning Spania. Kuldegrader og snø / snøstorm til vi hadde passert Luxembourg. Da slo vi av både Alde og vindusviskere. Overnatta på stellplasser eller campingplasser etter som det passet. Sol og 18 - 24 grader. Lå i Fortuna, Murcia i ca 2,5uker før la kursen retning Biscaiabukta via Madrid og Pamplona før vi la oss til for et par tre dager i San Sabastian. Knallfint vær, fra 20 -28 på dagtid. Fulgte så kysten oppover til Calais. Da begynte vi å leite frem strikkajakka igjen. Videre via Bremen og Moelv til Levanger. Kom heim 3/5.

Nå bedrives litt havreskjorte og strilefse (eller omvendt). Kjører langtransport (thermo) fram til midten av august. Da blir det vel en tur til Kroatia når ferietrafikken har stilnet av. Triveligere å farte med bobil da når det er god plass på stell/camp.plasser.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeTir 14 Mai 2013 - 7:44


Hei
Ja det høres ut som du/dere har vært på en fin tur,her har vi ikke kommet igang enda kom på fri den 10.5 og fikk betalt engangsavgiften og henta skilt på Fredagen,å nå er det klart for en liten jomfrutur den 17 Very Happy
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeLør 6 Jul 2013 - 19:09

Hei

Da er jobben gjort og ferien et faktum:-) så nå pakkes Bobilen og tar oss rundt på en fantastisk ferie,bare bobil gjør det:-)
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeLør 6 Jul 2013 - 19:35

God tur!! Men hvor går den?
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeLør 6 Jul 2013 - 20:09

Hei
Ja si det,der hvor det er sol:shock: men det blir sørover tenkte og kjøre Sverige til Danmark så blir det sikkert en tur t Tyskland.men det er ikke planlagt noe da forsvinner frihetsfølelsen som vi bobilfarere har:) 
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 7 Jul 2013 - 9:34

Er dette en bobil eller campingbil?

http://www.nordlys.no/nyheter/article6748065.ece

(Etter som ingen kom til skade så tillater jeg meg en liten spøk om hendelsen)
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitimeSøn 7 Jul 2013 - 15:51

siden bilen står inni vogna, så er det jo bilen som er på campingtur
da må det være en campingbil
Til Toppen Go down
Sponsored content





Generell bobilprat - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Generell bobilprat   Generell bobilprat - Page 6 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Generell bobilprat
Til Toppen 
Side 6 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Generell erfaring med Adria?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: BOBIL :: BOBILPRAT-
Gå Til: