CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sikring / sikringsholder

Go down 
+4
Thomas
Johnny
Jan Ole
tonyf
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Sikring / sikringsholder - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sikring / sikringsholder   Sikring / sikringsholder - Page 2 Icon_minitimeTor 24 Sep 2009 - 20:29

Har nok ingen Mascot-lader. Mener og ha lest om denne inne her for en tid tilbake Smile Smile Får prøve med kabler i morgen.. Nå må jeg jo føle meg frem ute her, ugunstig når man skal bruke startkabler.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Sikring / sikringsholder - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sikring / sikringsholder   Sikring / sikringsholder - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009 - 10:50

... og da lades det på høyt nivå her!

Sikring / sikringsholder - Page 2 Dsc00979tv


.. slapp til og med og ta ut batteriet Smile Smile
Mon tro om billigladeren fra Clas holder. Ser ut til at det muligens er laderen i vogna som har kveldet. Måleren på den har ikke flyttet seg en mm. Står på laderen fra Clas at den kan være koplet til i månedsvis da det er vedlikeholdsfunksjon på den. Hadde dere tørt å bruke en sånn? Litt usikker her..
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Sikring / sikringsholder - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sikring / sikringsholder   Sikring / sikringsholder - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009 - 11:28

I prinsippet ja, men kjenner jo ikke laderen i detalj da.
Ellers så må jeg skuffe deg, du får ikke bilen inn der. lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Sikring / sikringsholder - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sikring / sikringsholder   Sikring / sikringsholder - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009 - 11:31

Jan Ole skrev:
I prinsippet ja, men kjenner jo ikke laderen i detalj da.
Ellers så må jeg skuffe deg, du får ikke bilen inn der. Sikring / sikringsholder - Page 2 Lol Sikring / sikringsholder - Page 2 Lol


Husker ikke i farten navnet på den. Men jeg i prisippet skeptisk til å la el-utstyr til 199,- (tror jeg det var) kjøpt på Clas stå på flere mnd i strekk.. Spesielt når jeg ikke er i vogna da.

Fant til slutt ut at det ble for trangt inn døra likevel.. Men jeg synes jeg skal ha for forsøket da Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Sikring / sikringsholder - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sikring / sikringsholder   Sikring / sikringsholder - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009 - 14:18

Jepp, godt forsøk. lol! lol!
Men, du, tipper det står en lader til en mobil eller babysitter eller strømforsyning til en halogenspot permanent innkoblet hjemme hos deg?
I vogna sover du ikke hele tiden som du gjør hjemme heller kanskje? Ikke like mange netter i alle fall. Sikring / sikringsholder - Page 2 258774 Sikring / sikringsholder - Page 2 258774

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Sikring / sikringsholder - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sikring / sikringsholder   Sikring / sikringsholder - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009 - 15:13

Jan Ole skrev:
Jepp, godt forsøk. Sikring / sikringsholder - Page 2 Lol Sikring / sikringsholder - Page 2 Lol
Men, du, tipper det står en lader til en mobil eller babysitter eller strømforsyning til en halogenspot permanent innkoblet hjemme hos deg?
I vogna sover du ikke hele tiden som du gjør hjemme heller kanskje? Ikke like mange netter i alle fall. Sikring / sikringsholder - Page 2 258774 Sikring / sikringsholder - Page 2 258774

Hvordan kan du tro noe sånt?? 3 bærbare pc'er, babysitter, 2 mobilladere, 2 dekodere (og muligens mere) er aldri i verden koplet til konstant hjemme hos oss............. Eller?? Sikring / sikringsholder - Page 2 Icon_eek Sikring / sikringsholder - Page 2 Icon_eek

Du er kanskje inne på noe Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sikring / sikringsholder - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sikring / sikringsholder   Sikring / sikringsholder - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sikring / sikringsholder
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Sikring går..
» Sikring går i batterilader
» Finne sikring til kjøleskap. Hobby 610 96mod
» Alde slår ut sikring
» Sikring til gulvvarme Hobby Kmfe 09

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: