CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hovedbryter???

Go down 
AvInnlegg
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Hovedbryter??? Empty
PosteTema: Hovedbryter???   Hovedbryter??? Icon_minitimeMan 6 Jul 2009 - 20:26

Fant i dag ut at det var på tide å bli kjent med vogna siden vi skal taxe avgårde på freddan.. Har fyllt på litt vann og testet kraner. Synes det er dårlig trøkk i kranene her også jeg da.. Kanskje det er meg det er dårlig trøkk i?? Men til poenget mitt; venter og venter på at vannet skal bli varmt. Er det en eller annen hovedbryter i fbm Alden? Har satt bryterne på panelet slik det står skrevet i skriften men det lyser ikke noe lampe, ikke noe "tikk" eller "klikk".. Virker helt dødt. Kan godt sitte en bryter under senga for min del. Har ikke demontert senga for å finne ut det... Noen Alde/Burstner eksperter her?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Hovedbryter??? Empty
PosteTema: Re: Hovedbryter???   Hovedbryter??? Icon_minitimeMan 6 Jul 2009 - 20:37

Glem det... Bare jeg som var litt utålmodig. Smile Vannet var mer enn hett nok nå.
Til Toppen Go down
 
Hovedbryter???
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» hovedbryter
» Hovedbryter
» Hva tapper batteriet når hovedbryter er slått av?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: