CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 dusj i adria .

Go down 
+3
Lars Egil
TTB
ArneO
7 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009 - 16:08

Hei, jeg er ny adria eier, den kommer til våren. jeg har valgt adria adora 563pt. Den har eget dusj kabinett, er det noen som har erfaring med dette? Er det det tilsvarende kabinett med samme størrelse i andre adria vogner? Jeg er en "litt" robust kar på 182cm og xxx kg som lurer på plassmulighetene i dusjen. Man får vel i hvertfall vasket det viktigste og føttene kan man jo ta når skoene blir for trange???
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009 - 17:24

Du får sige ned og holde deg i lodd, så kiler du deg kanskje ikke fast Laughing
(Vel jeg vet ikke hvor mye plass det er der jeg...)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeMan 28 Sep 2009 - 22:28

Ingen som har adria med dusjkabinett?? Er så interresert i om det er brukbart da det er en av grunnene til at vi valgte adora 563pt. Hjelp!!!
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 21:43

torkild skrev:
Ingen som har adria med dusjkabinett?? Er så interresert i om det er brukbart da det er en av grunnene til at vi valgte adora 563pt. Hjelp!!!
har du bilde? Et vennepar av oss har en Adria 5etellerannet 2005-modell. Dusjkabinettet deres kunne fint brukes av en voksen selv om det nok vil bli litt trangt for en som er over 80 kilo. Men mannen i det huset er ikke av de minste selv, og han gikk fint inni der Smile Når jeg ser bilde av din dusj er det lettere å sammenligne. Skal lete på nettet jeg.
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 21:50

Fant den på Anders Caravan... Det ser ut som denne er ganske identisk med den modellen som de andre har, og dusjkabinettet har jeg sett og jeg tror du fint kan klare å dusje der uten at du klarer å få det store armslaget Smile
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 21:51

Det er vel denne?
dusj Adria - dusj i adria . 006
Går sikkert fint å dusje for de aller fleste der...? Jeg skulle nå klart og jeg er over 180 og tipper nærmere 100 enn 90 på den andre skalaen Very Happy


Sist endret av Lars Egil den Tir 29 Sep 2009 - 22:00, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 21:55

Men dette er vel ikke kabinett?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 21:59

Den hadde ikke jeg brukt som dusj.... det er iallefall sikkert.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








dusj Adria - dusj i adria . Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:00

JA!! Tusen takk!!! Det er den rette dusjen. dette er et fint forum! Jeg har tittet på det i dag igjen hos norcamp. Jeg solgte hobbyen lørdag og skrev ny kontrakt uten innbytte. Så det er bare å vente til påske!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:03

Det er vel kabinett når det er tette dører å lukke igjen og helt adskilt ?
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:04

torkild skrev:
Det er vel kabinett når det er tette dører å lukke igjen og helt adskilt ?

Største problemet er jo at vannet renner/spruter rett på veggen og badevinduet....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








dusj Adria - dusj i adria . Caravan
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:07

Det der er nok ikke kabinett. Det er jo ytterveggen vannet treffer der, kun fugene rundt som garanterer for vann på riktig sted og ikke feil.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:10

Sten Rune skrev:
torkild skrev:
Det er vel kabinett når det er tette dører å lukke igjen og helt adskilt ?

Største problemet er jo at vannet renner/spruter rett på veggen og badevinduet....
dusjstrålen går fra hjørnet slik at det ikke dusjes mot veggen der vinduet er. men det er klart noe vannsprut blir det nok. Ellers er jo to tapetvegger og to "glass"vegger. Hva er vanlig i andre vogner. Selgeren sa dette er et ordentlig dusj kabinett.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:20

Mulig selger har sagt det, han skal jo selge vogna, Men JEG hadde ikke brukt det der som dusj. Jeg ville ikke hatt vann mot noen av veggene i min vogn.

dusj Adria - dusj i adria . 72_-96351740

Her ser du et dusj-kabinett. Med hele plastvegger som står for seg selv og ikke som en del av vognas vegger

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








dusj Adria - dusj i adria . Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:49

Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:53

Om selger går god for at den fint kan brukes, så får du heller ta selgeren på det etterhvert om det skulle bli noe problem Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:54

*TorunnB* skrev:
Om selger går god for at den fint kan brukes, så får du heller ta selgeren på det etterhvert om det skulle bli noe problem dusj Adria - dusj i adria . Icon_smile

Og på julaften kommer?dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 22:57

Tror du ikke på julenissa Jan Ole??

Ikke ta noe jeg sier for god fisk, men nå har jo torkild kjøpt seg en vogn av en forhandler som sier dette er dusj som kan brukes. Og produsenten lager den vel for det formålet - ER det virkelig som ille som dere fremstiller det? Bare for å prøve å være litt positiv på torkild sine vegne?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 23:01

*TorunnB* skrev:
Om selger går god for at den fint kan brukes, så får du heller ta selgeren på det etterhvert om det skulle bli noe problem Smile
ja, jeg ser jo nå at det ikke kan kalles dusjkabinett, det er mere et dusjhjørne. men hvis man tørker av veggene etter seg så bør det vel gå bra . det er jo for f--n innredet og lagt opp til dusjing og da bør det vel holde.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTir 29 Sep 2009 - 23:01

Er ikke meningen å være negativ heller, men realistisk.
Er det en mulighet for at vannet skal lure seg inn en plass, gjør det det.
Derfor er et rom i rommet det eneste saliggjørende i denne sammenhengen.
Vet om vogner med dusj som har denne løsningen, men som i tillegg er utstyrt med dusjforhengsvegg som skal brukes mot veggen. Så litt snodig ut, men i prinsippet blir det samme sak.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 20:25

Jan Ole skrev:
*TorunnB* skrev:
Om selger går god for at den fint kan brukes, så får du heller ta selgeren på det etterhvert om det skulle bli noe problem dusj Adria - dusj i adria . Icon_smile

Og på julaften kommer?dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect

jeg er ny og titter litt rundt på forumet, jeg ser du har 6107
innlegg, men du virker hverken spesielt hyggelig eller intelligent?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 21:25

per skrev:
Jan Ole skrev:
*TorunnB* skrev:
Om selger går god for at den fint kan brukes, så får du heller ta selgeren på det etterhvert om det skulle bli noe problem dusj Adria - dusj i adria . Icon_smile

Og på julaften kommer?dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect

jeg er ny og titter litt rundt på forumet, jeg ser du har 6107
innlegg, men du virker hverken spesielt hyggelig eller intelligent?

Mnja, tror jeg vet om en del personer som ikke deler din oppfatning, men du skal få ha din mening helt fred.
Så skal jeg heller ikke gjør meg opp noen sterk mening om deg etter dine tre inlegg. dusj Adria - dusj i adria . Lol

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 22:44

oscar skrev:
Jan Ole skrev:
*TorunnB* skrev:
Om selger går god for at den fint kan brukes, så får du heller ta selgeren på det etterhvert om det skulle bli noe problem dusj Adria - dusj i adria . Icon_smile

Og på julaften kommer?dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect dusj Adria - dusj i adria . Suspect

jeg er ny og titter litt rundt på forumet, jeg ser du har 6107
innlegg, men du virker hverken spesielt hyggelig eller intelligent?
anbefaler deg å lese litt mer da
og da spesielt på den humoristiske og til tider småsarkastiske tonen som er her på dette forumet
kan på en måte forstå at enkelte kan begynne å lure på ting her inne, men det er et privat forum, åpent for alle, og det er lov å ha egne meninger
men siden du er småspydig i innlegget ditt, velger jeg å gi ett småspydig svar tilbake
er du så dum at du tror Jan Ole ble moderator her på forumet på grunn av frekkhet og innkompetanse?

og forøvrig, velkommen til norges største caravanforum hvor du skal ha ekstremt spesielle spørsmål før du opplever at noen ikke kan gi deg svar
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 22:48

Haha, dette her vi jo sett før, bare ikke å gi det mer oppmerksomhet enn det fortjener.
Og kanskje velge tråder etter tema og? Skal skjerpe meg, tror jeg. dusj Adria - dusj i adria . Icon_lol

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 23:11

He, he...spot on Very Happy

Lurer fortsatt på om Adria tenker aktiv bruk av slike dusjhjørner eller om det mer er tenkt lett spyling av unger etc?

Jeg vil jo tro at de har tenkt at det skal brukes som dusj og designet og beregnet det ut i fra det når det gjelder fare for fuktighet og lekkasje.
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 23:29

Lars Egil skrev:
He, he...spot on Very Happy

Lurer fortsatt på om Adria tenker aktiv bruk av slike dusjhjørner eller om det mer er tenkt lett spyling av unger etc?

Jeg vil jo tro at de har tenkt at det skal brukes som dusj og designet og beregnet det ut i fra det når det gjelder fare for fuktighet og lekkasje.
Akkurat dette hadde vært veldig interessant å fått et skikkelig svar på. Tec har også slike type dusj-kabinetter...
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTor 8 Okt 2009 - 7:22

Ser ikke ut til at vi får vite det av Torkild i alle fall. Eller Per, eller Oscar. dusj Adria - dusj i adria . Icon_eek

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTor 8 Okt 2009 - 9:27

Jeg har "dusj" i Adriaen som kan brukes, riktignok ikke eget dusjrom eller kabinett. Madammen har dratt ut dusj håndtaket og vasket håret over vasken og det gikk bra. Siden vi har vindu like ved vasken har jeg tenkt at om jeg blir skikkelig møkkete når vi fricamper får hun ta dusjhodet ut gjennom vinduet og spyle meg. Det gjelds sikker ikke i diskusjonen siden jeg da tenker å dusje på utsiden av vognen Wink

Og det kan vel også taes som en advarsel om dere kommer forbi en Adria som camper i det fri kan det hende det dukker opp noe dere helst ikke vil se utenfor vogna dusj Adria - dusj i adria . 742796 dusj Adria - dusj i adria . 928394
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTor 8 Okt 2009 - 9:34

Jan Ole skrev:
Ser ikke ut til at vi får vite det av Torkild i alle fall. Eller Per, eller Oscar. dusj Adria - dusj i adria . Icon_eek
Setter de seg selv som gjest?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTor 8 Okt 2009 - 9:55

De? dusj Adria - dusj i adria . Icon_eek

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTor 8 Okt 2009 - 9:56

Dere kanskje? *føler meg litt dum nå*
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTor 8 Okt 2009 - 10:34

*TorunnB* skrev:
Dere kanskje? *føler meg litt dum nå*
Slik "Gjest" kommer når det ikke er noen referanse til bruker/profil på innlegget. Så f.eks. om jeg sletter brukeren/profilen min ville alle mine innlegg komme med "Gjest". Om jeg lager en ny profil med samme brukernavn vil den ikke ha samme referanse så de gamle innleggene vil fortsatt stå med "Gjest".
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTor 8 Okt 2009 - 10:41

Ja, så alle kan slette seg selv altså? Egentlig er det litt dumt, for det ser litt "dødt" ut i enkelte tråder der det er mange innlegg av gjester. Men men, så lenge innleggene ikke blir slettet samtidig så er der i alle fall fortsatt flyt i trådene Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTor 8 Okt 2009 - 11:38

Du har ikke grunn til å føle deg dum, der det nå står gjest i denne tråden, var det en person, to medlemmer og tre forskjellige nick, alle fra samme opprinnelige person altså trådstarter.
Nå har han funnet seg andre områder å opptre på, men det ser unektelig litt rart ut i tråden. Eller han kommer tilbake, hvem vet?dusj Adria - dusj i adria . Icon_cheers


Sånn, da legger vi denne avsporingen bak oss og fortsetter med dusjspørsmål. dusj Adria - dusj i adria . Icon_biggrin

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitimeTor 8 Okt 2009 - 14:21

Vi har jo også dusjhode/-slange på badet i Bjøllen vår, men der er det ikke meningen å dusje, mer på det nivået at en kan spyle litt av unger og slikt.

Det er vel ikke tvil om at dusjkabinett med egne vegger er tryggere enn dusjkabinett rett på vognveggene, men samtidig så vil jeg jo tro at dette er en relativt basic problemstilling for produsentene også.

Jeg har jo ikke dusjkabinett hjemme, men derimot fliser på veggene. De er ikke tette de heller...vil jeg tro?

Så ville jeg brukt en vogndusj uten egne vegger...? Ja, det er spørsmålet Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





dusj Adria - dusj i adria . Empty
PosteTema: Re: dusj i adria .   dusj Adria - dusj i adria . Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
dusj i adria .
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Dusj
» Uttak til dusj ute
» Adria 2010
» Adria 613 PU... for to...
» Adria 743 ut

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: