CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Barnas Camping Festival 2010

Go down 
+3
Jan
hpk
Bjajoh
7 posters
AvInnlegg
Bjajoh




Antall Innlegg : 5
Registration date : 15.03.2010

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeMan 15 Mar 2010 - 22:21

Jeg er veldig opptatt av å kunne legge forholdene tilrette for barn på camping og har i mange år nå hatt ansvaret for Barnas Camping Festival på Hunderfossen.

Vi er kommet veldig langt i planleggingen til årets arrangement og vil bare opplyse om at i dette området av landet er mye mere å se på enn bare Hunderfossen Familiepark.

Her finnes lekeland, bob og akebane, Lilleputthammer, Olympisk museum, Maihaugen, Skiblandner, sykkelbaner og enormt mange flotte turstier.

Har du barn eller barnebarn så kom gjerne til Barnas Camping Festival. Her er det masse morro for barna. I Fjor var det 128 barn på treffet.

Info, se www.nocc.no/107
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeMan 31 Mai 2010 - 23:34

I år kommer Barnas Camping festival til å bli den største noen sinne. Når det er snaut 4 uker igjen er det påmeldt 73 ekvipasjer med 126 barn / ungdommer.
Se her hvor alle kommer fra: http://avdeling.nocc.no/article.asp?NId=5941&A=107
Erfaringsmessig kommer det mange påmeldinger de siste ukene så Barnas Camping Festival seiler opp som et av de største campingarrangementene i Norge.

Dette er et arrangement der barna står i sentrum hele helgen, og det er som vanlig lagt opp til mange aktiviteter på campingplassen.
Dessuten er det en glimrende anledning til å besøke Hunderfossen familiepark til sterkt redusert pris.

Det er ikke krav om NCC medlemskap for å komme på Barnas Camping Festival.

Meld deg på i dag!
Link til påmeldingsskjema http://avdeling.nocc.no/form.asp?SId=102&A=107
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 2:04

vi er der nede den helga, men velger å ikke låse oss til noe fast
har bestilt plass på mageli fra 23 til 27 juni
men med 4 unger på 8-12 år så blir det nok en tur på hunderfossen ja det er helt klart
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 5:36

jan jeg vil på det sterkeste råde deg til og endre de planene der. reis til barnas camping festival så sparer du masse penger og ungene får det helt topp. Dere går glipp av noe stort om dere ikke gjør det. Dere er ikke låst, bli med på det dere vil . . . Kom igjen nå!
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 62
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 10:00

Jan skrev:
vi er der nede den helga, men velger å ikke låse oss til noe fast
har bestilt plass på mageli fra 23 til 27 juni
men med 4 unger på 8-12 år så blir det nok en tur på hunderfossen ja det er helt klart

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg ombestemt meg med en gang og meldt meg på Barnas Camping Festival. Tror ikke noen av dere vil angre på det. Mye bra opplegg for barna som de ikke får noe annet sted og mye penger spart.
Til Toppen Go down
Campingfamilie på 5
CARAVANER
CARAVANER
Campingfamilie på 5


Female
Antall Innlegg : 106
Localisation : Nesten på fjellet, øverst i Hallingdal
Registration date : 27.05.2009

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 10:34

Barnas Camping Fsetival er et must om man er en barnefamilie med campingdille!
Vi var der første gang i fjor, og det var absolutt ikke siste gangen! Har meldt oss på igjen i år, og ungene gleder seg vilt til denne helgen!!
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 16:58

Det er mange andre grunner enn å spare penger for å delta på Barnas Camping Festival.
Jan, i ditt tilfelle med 4 unger og 2 voksne sparer du alene mellom 600 og 850 kr på billettene til parken sammenlignet med vanlig pris, litt ettersom om barna er under eller over 120 cm.

Treffavgiften på 480 kr. inkluderer opphold på campingen fra fredag til søndag, T-skjorte og noen andre treffgaver til barna, gratis boller og brus, kaker og kaffe for å nevne noe.
Det blir trylleshow og et annet barneshow lørdag kveld. Muligheter for hesteskokasting og tippetrim. Sist, men ikke minst er det haugevis med potensielle nye lekekamerater.

Ikke noe tvang om å være med på noe av det som foregår, men når man først er kommet vil det være vanskelig å holde barna unna.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 18:17

skal diskutere dette med fattern, er jeg og han som tar med unger litt herfra og litt derfra og drar på tur, så det er ikke lovfestet å være på mageli
må man være med i ncc for å delta da?
det er nemlig ingen av oss, og har heller ingen planer om å bli det
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 19:37

Jan skrev:
skal diskutere dette med fattern, er jeg og han som tar med unger litt herfra og litt derfra og drar på tur, så det er ikke lovfestet å være på mageli
må man være med i ncc for å delta da?
det er nemlig ingen av oss, og har heller ingen planer om å bli det

Synes det er litt rart at du ikke vil bli medlem, du som er så interresert i camping. Tenk over dette, du hadde tenkt deg til Mageli og så en tur i parken. Om du reiser til Barnas campingfestival og melder deg inn i NCC betaler du ikke noe mer enn den turen du selv planlegger...... du sparer inn de 500 kr medlemsskapet koster..... du får tilsendt bladet Caravan i 1 år, du kan sjekke opp NCC forsikring (Både jeg og Thomas sparte ca 3000,- på det) ....... du får AGA avtalen på gass ....... + mere til. Men kanskje enda viktigere er at du kommer inn i et lokal avdeling ..... en mann som deg kunne fort gjort mye nytte i en lokal avdeling. ..... du står jo på mye her inne med å svare på spørsmål osv ..... men nå drar jeg det kanskje litt langt.

Jan, reis til Barnas Camping festival .... hører du? Barnas Camping Festival 2010 849802
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 19:49

for å gjøre seg fortjent til å være i ncc, og dra nytte av ting der bør man vel kanskje ha noe mer avansert enn et telt
nei holder oss til opprinnelige planer tror jeg
men hunderfossen er vel åpen for vanlig dødelige og selv om man ikke er med på treffet
vi skal nemlig til tretten på amcartreff og
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 20:09

Til TomRS (som fortsatt er hottere than Hell): Stakkars Jan! Har han noe valg da? Det er ikke grenser på fordeler for oss medlemmer (kona er medlem, men det regnes som "vi"). Jan er nok snart på gli han..

Prøvde forsikringen på vogna, men den var i utgangspunktet ca 500 over det jeg betaler i dag. Men gass og rabatt på SCR-avgigten + mye annet småsnaks gjør at medlemsskapet er verdt pengene.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 21:06

Til JanP ... tror kanskje jeg må skifte litt på den teksten der, mange nye her som ikke vet hvordan den ble til. Den er ikke positiv i min favør. Det var et "stempel" jeg fikk pga at enkelte syntes det var litt "overdreven" bruk av varmedress på vintercamping :-) men som Hobby eier trenger mann slike plagg.

Det med Dommedagsprofet er en annen historie :-)

Om du ser over i tråden er det folk, som meg selv, som bare har lyst til og skrike ut at mann bør reise på Barnas Camping Festival om mann allikevel skal dit den helgen. Vi som gjør det, gjør det fordi vi har meget gode erfaringer med nettopp dette arrangementet. Er vel bare det vi vil ha frem. (Egentlig er det slik at om mann har lyst til å besøke Hunderfossen ila sesongen, bør mann gjøre det denne helgen, om mann kan).

Det som jeg ville poengtere er at det blir ikke noe dyrere og delta på Barnas Camping Festival, men mann kan reise hjem med 1 års medlemskap i tillegg om mann vil det.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 21:16

Og jeg sitter og ergrer meg for at jeg oppdaget campingvogn etter at ungene har blitt store. Jeg er ikke i tvil om at jeg ville dratt dit med en gjeng unger. Og tar jeg ikke helt feil er det ikke sikkert det er umulig for en par store gutter å ta en svipptur til Tretten men barnepass i orden også...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 22:14

Tom RS skrev:


(Redigert)...om du ser over i tråden er det folk, som meg selv, som bare har lyst til og skrike ut at mann bør reise på Barnas Camping Festival om mann allikevel skal dit den helgen. Vi som gjør det, gjør det fordi vi har meget gode erfaringer med nettopp dette arrangementet. Er vel bare det vi vil ha frem. (Egentlig er det slik at om mann har lyst til å besøke Hunderfossen ila sesongen, bør mann gjøre det denne helgen, om mann kan).

Det som jeg ville poengtere er at det blir ikke noe dyrere og delta på Barnas Camping Festival, men mann kan reise hjem med 1 års medlemskap i tillegg om mann vil det.

Tom: Om man er engasjert i et eller annet, ja så er man det. Og det er fantastisk at mange engasjerer seg i ting og tang. Og det som har med barns oppvekst og trivsel er vel av det mest givende en kan bruke tida si til. Alt for mange av oss voksne sender ungene ut uten å være så veldig mye sammen med dem. Stå på for å få folk med; jeg har dessverre ingen små lengre.

Har vært på Hunderfossen på camping for ca 15 år siden. Fantastisk plass for stor og liten.

Ang Termodressen: Om noen gjør et stunt så har naboene/vennene noe å snakke om den kvelden (og i de påfølgende månedene).
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 1 Jun 2010 - 23:03

Det er ikke krav om å være medlem i NCC for å delta på Barnas Camping Festival, og det er lik pris for alle.

Det er flere familier som ligger i telt. Det har det vært i alle år.
Til Toppen Go down
Campingfamilie på 5
CARAVANER
CARAVANER
Campingfamilie på 5


Female
Antall Innlegg : 106
Localisation : Nesten på fjellet, øverst i Hallingdal
Registration date : 27.05.2009

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeOns 2 Jun 2010 - 15:28

Men det hadde vært hyggelig å kunne sagt "Hei" til dere fra forumet som skal dit da!!
Traff en i fjor fra forumet, men så ingen andre.
Artig å få noen fjes på alle disse kallenavnene!!
Til Toppen Go down
Bjajoh




Antall Innlegg : 5
Registration date : 15.03.2010

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Barnas Campin Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeOns 2 Jun 2010 - 18:05

Vi har hatt med barna våre på campingtur siden de brukte bleier men vi følte mer enn en gang av vi ble litt i veien på ordinære samlinger / treff og vi fikk etterhvert et behov for å prøve å skape et arrangement hvor barna ble satt i fokus.

Oppstarter for vår del kom i 2004 og det var da vi arrangerte barnetreff for første gang. Det ble ikke umiddelbart en suksess men vi hadde trua og i 2006 endret vi navn til Barnas Camping Festival og det var først i 2009 vi fikk et realt oppsving med 138 barn samlet på Hunderfossen Familiecamping.

Nå er det påmeldt 126 barn pr. dags dato og vi forventer at tallet skal ende et sted mellom 175 og 200 barn på årets treff. Fantastisk!!!

Det betyr at det er mange som er opptatt av at barna skal ha et skikkelig tilbud. Det holder ikke med å kaste hestesko før de voksne skal i ilden.

Det må være noe mere og det er vi prøver å få til på Hunderfossen.

Vi gleder oss over mange nye ansikter i år og gleder oss til treffet.

Vi ser gjerne at man inviterer med seg andre man kjenner med barn slik at man har noen man kjenner fra før. Ikke for det. Vi skal bruke mere tid på gjestene i år enn tidligere både før og under selve arrangementet.
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeMan 21 Jun 2010 - 23:52

For den som ikke har meldt seg på nå er det på tide........... Det er til helga det skjer !
Det er pr. nå ca. 185 påmeldte barn/ungdommer fordelt på i overkant av 100 ekvipasjer. Snakk om tidenes barnetreff Very Happy .

Fra utdeling av brus og kaker i fjor. Været ser ut til å bli minst like bra i år sunny sunny sunny
Barnas Camping Festival 2010 Bcf200901

Magi albino engasjerer som vanlig både unge og eldre jocolor
Barnas Camping Festival 2010 Bcf200902
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 62
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 22 Jun 2010 - 2:36

Campingfamilie på 5 skrev:
Men det hadde vært hyggelig å kunne sagt "Hei" til dere fra forumet som skal dit da!!
Traff en i fjor fra forumet, men så ingen andre.
Artig å få noen fjes på alle disse kallenavnene!!

Kanskje vi som er på forumet og som har lyst til å treffe andre må knyte en rød sløyfe på håndtaket i front på vogna slik at vi kan finne hverandre? Laughing Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Campingfamilie på 5
CARAVANER
CARAVANER
Campingfamilie på 5


Female
Antall Innlegg : 106
Localisation : Nesten på fjellet, øverst i Hallingdal
Registration date : 27.05.2009

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeTir 22 Jun 2010 - 9:24

God ide Janita!
En rød sløyfe, det får vi prøve å huske på!!
Til Toppen Go down
Campingfamilie på 5
CARAVANER
CARAVANER
Campingfamilie på 5


Female
Antall Innlegg : 106
Localisation : Nesten på fjellet, øverst i Hallingdal
Registration date : 27.05.2009

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 10:21

Mangler 4 barn før de runder 200!!
Og det er påmeldt 107 ekvipasjer til nå!!!

Bra Johan!! Wink
Til Toppen Go down
Janita
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Janita


Antall Innlegg : 274
Age : 62
Localisation : Buskerud
Registration date : 17.10.2008

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 18:13

Campingfamilie på 5 skrev:
Mangler 4 barn før de runder 200!!
Og det er påmeldt 107 ekvipasjer til nå!!!

Bra Johan!! Wink

Kanskje vi må ta med oss to hver ekstra slik at det runder 200 Laughing Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Campingfamilie på 5
CARAVANER
CARAVANER
Campingfamilie på 5


Female
Antall Innlegg : 106
Localisation : Nesten på fjellet, øverst i Hallingdal
Registration date : 27.05.2009

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 20:11

Va det me plass i bilen da... Wink
Hadde med en ekstra i fjor, lånt da plass hos ett vennepar, men de fikk ikke bestemt seg før i går, om de skulle eller ikke.

Men det blir fler!! Very Happy
Til Toppen Go down
Magne1
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Magne1


Male
Antall Innlegg : 172
Age : 54
Localisation : Sunndalsøra
Registration date : 27.01.2009

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 21:27

Virkelig kunne tenkt oss å blitt med på barnas camping festival,men både jeg og kona jobber den helga(vi ville dratt opp snittet på ant, barn ganske bra også, for vi har 5 stk.)

Får bare håpe det aransjeres flere ganger, så får vi kanskje muligheten ved en senere andledning.

Magne1
Til Toppen Go down
Campingfamilie på 5
CARAVANER
CARAVANER
Campingfamilie på 5


Female
Antall Innlegg : 106
Localisation : Nesten på fjellet, øverst i Hallingdal
Registration date : 27.05.2009

Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitimeOns 23 Jun 2010 - 21:33

hmmm, d va synd, men e tar med en sunndaling på treff lell!! Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Barnas Camping Festival 2010 Empty
PosteTema: Re: Barnas Camping Festival 2010   Barnas Camping Festival 2010 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Barnas Camping Festival 2010
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Barnas Camping Festival 2011
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Barnas Campingfestival 2009
» Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)
» Teksten camping

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: SEVERDIGHETER-
Gå Til: