CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bjølseth 790

Go down 
+19
Campern
Black Betty
Svein M
OyvindSP
hpk
thor_egil
Camping Kai
Kånå te Maen
Harald
Tasle
Legacy
Fjellcamping
Sten Rune
Jan
Jan Ole
Johnny
ulla
karen
Lars Egil
23 posters
Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Next
AvInnlegg
Kånå te Maen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Kånå te Maen


Female
Antall Innlegg : 283
Age : 56
Localisation : Rogaland
Registration date : 06.04.2008

Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 21:11

Hvis noen vil ha sentralstøvsuger i vogn, sjekk ut den nye til Beam Cs750 på

http://www.beam.no/oslo/BeamWeb.nsf/Attachments/428A8FEBDC2A4460C125739100338471/$FILE/Produkt+datablad+CS750.pdf
bounce bounce bounce
Den vil jeg ha i min vogn!
Mener den ligger på ca. 5000,- vi selger den der jeg jobber.

Men det spørst om Maen er enig....???? scratch scratch
Til Toppen Go down
http://www.kosmodesign.net
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 21:17

Sentralstøvsugeren i vogna vår bråker som et fly som skal ta av....... affraid affraid affraid og suger som noe slapt noe........

Tror alle naboene er orientert når jeg støvsuger.......

Tror en billig støvsuger fra Biltema eller noe hadde gjort jobben like så godt........
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 21:24

Maya

Jeg kjøpte posefri støvsuger fra Biltema. Er på hele 1800w og går ned i benken i vogna. Helt suveren.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Bjølseth 790 - Page 11 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 21:29

Sten Rune skrev:
Maya

Jeg kjøpte posefri støvsuger fra Biltema. Er på hele 1800w og går ned i benken i vogna. Helt suveren.

Sten Rune

Når jeg ser den sentralstøvsugeren vi har i vogna så mener jeg du har en minst like god løsning......ikkeno å bruke mange tusen på den støvsugeren som er i vogna vår i alle fall.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 22:33

Sten Rune skrev:
Maya

Jeg kjøpte posefri støvsuger fra Biltema. Er på hele 1800w og går ned i benken i vogna. Helt suveren.

Jepp den lille dingsen er suveren, har brukt den et år nå. Den gjør fortsatt jobben. Faktisk et Biltemaprodukt som kan anbefales.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 22:51

Tom RS skrev:
Sten Rune skrev:
Maya

Jeg kjøpte posefri støvsuger fra Biltema. Er på hele 1800w og går ned i benken i vogna. Helt suveren.

Jepp den lille dingsen er suveren, har brukt den et år nå. Den gjør fortsatt jobben. Faktisk et Biltemaprodukt som kan anbefales.

Men FLYLYD når du støvsuger det har du ikke.......Bjølseth 790 - Page 11 785584 Bjølseth 790 - Page 11 928394 Bjølseth 790 - Page 11 928394 lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 22:55

Johnny skrev:
Oppvask i vogna, det er en intim opplevelse det. Tenk der står vi tett opptil hverandre og utøver en felles hobby. Da er tankene langt borte fra oppvaskmaskin og vannbæring.

Videre aktivitet snakker vi ikke høyt om. Noen nevnte noe om antenna forresten.

Bjølseth 790 - Page 11 897742

Johnny

bruker du ikke vann til manuell oppvask?????? det må jo bæres, og jeg skal vedde på du bruker omtrent det samme med vann......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 22:58

May-Britt skrev:
Sentralstøvsugeren i vogna vår bråker som et fly som skal ta av....... affraid affraid affraid og suger som noe slapt noe........

Tror alle naboene er orientert når jeg støvsuger.......

Tror en billig støvsuger fra Biltema eller noe hadde gjort jobben like så godt........

at den støvsugeren bråker, er jeg enig, men at den suger slapt, er ikke vår opplevelse...... vi syntes den suger helt bra....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 23:06

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Sentralstøvsugeren i vogna vår bråker som et fly som skal ta av....... affraid affraid affraid og suger som noe slapt noe........

Tror alle naboene er orientert når jeg støvsuger.......

Tror en billig støvsuger fra Biltema eller noe hadde gjort jobben like så godt........

at den støvsugeren bråker, er jeg enig, men at den suger slapt, er ikke vår opplevelse...... vi syntes den suger helt bra....

Den suger vel greit nok.......men sammenlignet med den jeg har inne her så er det ikke så innmari til fres i den......men rusket kommer da opp fra gulv og seter....... og det er vel det den er der for.........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 23:16

helt grei, men ikke verd den prisen de oppgis til..... er vår konklusjon på de.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeLør 3 Mai 2008 - 23:27

Vegard skrev:
helt grei, men ikke verd den prisen de oppgis til..... er vår konklusjon på de.....

Helt enig!!!

Mon tro hva den veier............
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeSøn 4 Mai 2008 - 8:14

den veier 12 Lbs, og jeg er litt usikker, men mener det er 5443 g, altså 5,443 kg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeSøn 4 Mai 2008 - 8:44

vekten er 5,44 kg ..... Tom RS bekteftet verdien av Lbs

1Lbs = 0,45359 kg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeSøn 4 Mai 2008 - 12:06

Hei

Jeg leita litt selv jeg og fant denne:

http://www.dometic.com/sv/Europe/Sweden/Husvagnsutrustning/Centraldammsugare/Product-display/?productdataid=69211

mener den er ganske så lik den som står i vogna vår....den er oppgitt til 3,7kg, men da er ikke slange og annet tilbehør medregnet kanskje..... selv om det kan virke slik her....

Harald og Vegard

Dere diskuterer vekt....fant jo denne siden og jeg

http://www.dometic.com/sv/Europe/Sweden/Husvagnsutrustning/Diskmaskiner/

klikker en på maskinene nederst der så får en opp vekt på de.....de er fra 17 til 22 kg.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeSøn 4 Mai 2008 - 17:44

Joda, det er standard med sentralstøvsuger i 2006 modellene av 790.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeSøn 4 Mai 2008 - 20:32

May-Britt skrev:
Hei

Jeg leita litt selv jeg og fant denne:

http://www.dometic.com/sv/Europe/Sweden/Husvagnsutrustning/Centraldammsugare/Product-display/?productdataid=69211

mener den er ganske så lik den som står i vogna vår....den er oppgitt til 3,7kg, men da er ikke slange og annet tilbehør medregnet kanskje..... selv om det kan virke slik her....

Harald og Vegard

Dere diskuterer vekt....fant jo denne siden og jeg

http://www.dometic.com/sv/Europe/Sweden/Husvagnsutrustning/Diskmaskiner/

klikker en på maskinene nederst der så får en opp vekt på de.....de er fra 17 til 22 kg.......

May-Britt

de vektene er ikke noe problem..... og den vekten jeg oppga til deg, altså på 12 Lbs (5,44 kg), var noe jeg fant i støvsugerens papirer, under tekniske data, og som ligger i vogna..... dette er komplett står det.... og jeg forholder meg til de konkrete data, som er med min støvsuger..... jeg vet ikke om materialene er det samme, i dag, altså tre år seinere

Oppvaskmaskinens vekt er og oppgitt i oppvaskmaskinens papirer, så den har jeg og full kontroll på..... men du kan ikke bare legge til denne vekten av oppvaskmaskinen, du må trekke fra hva skapdør, og hyller veier, for dette fejernes jo fra vogna ved installasjon...... men vekten av dette, vet jeg og..... for skapdør og hyller står på loftet her..... alt fulgte med vogna da jeg fikk den....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeSøn 4 Mai 2008 - 20:45

Vegard skrev:
May-Britt skrev:
Hei

Jeg leita litt selv jeg og fant denne:

http://www.dometic.com/sv/Europe/Sweden/Husvagnsutrustning/Centraldammsugare/Product-display/?productdataid=69211

mener den er ganske så lik den som står i vogna vår....den er oppgitt til 3,7kg, men da er ikke slange og annet tilbehør medregnet kanskje..... selv om det kan virke slik her....

Harald og Vegard

Dere diskuterer vekt....fant jo denne siden og jeg

http://www.dometic.com/sv/Europe/Sweden/Husvagnsutrustning/Diskmaskiner/

klikker en på maskinene nederst der så får en opp vekt på de.....de er fra 17 til 22 kg.......

May-Britt

de vektene er ikke noe problem..... og den vekten jeg oppga til deg, altså på 12 Lbs (5,44 kg), var noe jeg fant i støvsugerens papirer, under tekniske data, og som ligger i vogna..... dette er komplett står det.... og jeg forholder meg til de konkrete data, som er med min støvsuger..... jeg vet ikke om materialene er det samme, i dag, altså tre år seinere

Oppvaskmaskinens vekt er og oppgitt i oppvaskmaskinens papirer, så den har jeg og full kontroll på..... men du kan ikke bare legge til denne vekten av oppvaskmaskinen, du må trekke fra hva skapdør, og hyller veier, for dette fejernes jo fra vogna ved installasjon...... men vekten av dette, vet jeg og..... for skapdør og hyller står på loftet her..... alt fulgte med vogna da jeg fikk den....

Vegard

jeg bryr meg ikke så mye om dine vekter.......tenker mest på våre jeg.... var det jeg hadde i tankene her nålol!

begynner å tro at vogna er adskillig tyngre enn det som er oppgitt i brosjyra.........

men jeg har noe lureri på gang så kanskje det ordner seg veldig greit.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeSøn 4 Mai 2008 - 20:48

May-Britt

beklager.... du spurde etter ei vekt, jeg fant den i papirene..... og jeg finner ingen grunn til å tvile på det..... skal slutte å bry meg....

trodde og de oppvaskmaskinvektene var mynta på meg..... og jeg har de....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeSøn 4 Mai 2008 - 20:52

Vegard

Oppvaskmaskina dukka opp på nettet da jeg lette etter støvsugeren.......så kom jeg på hva du og Harald prata om og la inn linken...... hadde ingen andre tanker om den nei....... har ingen planer om å sette inn ei i alle fall.......

Støvsugeren får bare veie det den veier........det som bekymrer meg er at jeg tror lasteevnen på vogna er mye mindre enn det som er oppgitt.......men en må vel bare leve med det.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeSøn 4 Mai 2008 - 21:08

May-Britt

har da aldri lurt på vekta på den oppvaskmaskinen..... for jeg har visst hva min veier..... det står i boka.......
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 14:28

Vegard skrev:
May-Britt

har da aldri lurt på vekta på den oppvaskmaskinen..... for jeg har visst hva min veier..... det står i boka.......
men det er hemmelig lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 16:15

Harald skrev:
Vegard skrev:
May-Britt

har da aldri lurt på vekta på den oppvaskmaskinen..... for jeg har visst hva min veier..... det står i boka.......
men det er hemmelig lol! lol!

Harald

nope..... den er vel oppgitt på enten dette eller et annet forum før den...... 19,8 kg, og så må du trekkefra vekten av skapdør, og hyller.... så har du den reelle vektøkningen
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 16:53

Vegard skrev:
Harald skrev:
Vegard skrev:
May-Britt

har da aldri lurt på vekta på den oppvaskmaskinen..... for jeg har visst hva min veier..... det står i boka.......
men det er hemmelig lol! lol!

Harald

nope..... den er vel oppgitt på enten dette eller et annet forum før den...... 19,8 kg, og så må du trekkefra vekten av skapdør, og hyller.... så har du den reelle vektøkningen
+ noe vann som står i sumpen........men fra spøk til alvor....eg tror de færreste klarer å komme noe særlig under totalvekta til vogna i praksis.....men det er nå bare min påstand da Bjølseth 790 - Page 11 820616
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 18:47

Harald skrev:
Vegard skrev:
Harald skrev:
Vegard skrev:
May-Britt

har da aldri lurt på vekta på den oppvaskmaskinen..... for jeg har visst hva min veier..... det står i boka.......
men det er hemmelig lol! lol!

Harald

nope..... den er vel oppgitt på enten dette eller et annet forum før den...... 19,8 kg, og så må du trekkefra vekten av skapdør, og hyller.... så har du den reelle vektøkningen
+ noe vann som står i sumpen........men fra spøk til alvor....eg tror de færreste klarer å komme noe særlig under totalvekta til vogna i praksis.....men det er nå bare min påstand da Bjølseth 790 - Page 11 820616

Harald

en kopp vann ja....

vet du, for meg er det ikke vanskelig og holde meg rundt 2000 kg, men det krever en del bevissthet om hva vi putter i vogna....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 18:50

Vegard.

Jeg sliter med å holde meg under 120 kg. jeg,men er totalt ubevisst om hva jeg putter i meg.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 19:39

Jøss å jøsses for et stress med denna vekta da folkens.
Dere stresser jo livet av dere med denna redselen for overvekta.
Kan ikke forstå vitsen med det da. Minst mulig ting og tang i vogna. Vi slenger sånne kjekk å ha ting i bilen. God plass der og mye å gå på.
Er jo flukten fra daglig stress det dreier seg om dette med camping og ferie.

Bjølseth 790 - Page 11 1
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 19:52

Johnny skrev:
Jøss å jøsses for et stress med denna vekta da folkens.
Dere stresser jo livet av dere med denna redselen for overvekta.
Kan ikke forstå vitsen med det da. Minst mulig ting og tang i vogna. Vi slenger sånne kjekk å ha ting i bilen. God plass der og mye å gå på.
Er jo flukten fra daglig stress det dreier seg om dette med camping og ferie.

Bjølseth 790 - Page 11 1
Og for å unngå stress midt i ferien er det kanskje greit å vite regelverket slik at man slipper dette stresset i ferien..... Bjølseth 790 - Page 11 928394 Bjølseth 790 - Page 11 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 21:23

ARVE skrev:
Vegard.

Jeg sliter med å holde meg under 120 kg. jeg,men er totalt ubevisst om hva jeg putter i meg.

Arve

men det spiller heller ingen rolle, for staten har bestemt at du veier 75 kg....
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 21:24

Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Jeg sliter med å holde meg under 120 kg. jeg,men er totalt ubevisst om hva jeg putter i meg.

Arve

men det spiller heller ingen rolle, for staten har bestemt at du veier 75 kg....
scratch
får håpe det blir masse grillvær i sommer, for 75 er et tall jeg er farlig nært nå affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 21:24

Johnny skrev:
Jøss å jøsses for et stress med denna vekta da folkens.
Dere stresser jo livet av dere med denna redselen for overvekta.
Kan ikke forstå vitsen med det da. Minst mulig ting og tang i vogna. Vi slenger sånne kjekk å ha ting i bilen. God plass der og mye å gå på.
Er jo flukten fra daglig stress det dreier seg om dette med camping og ferie.

Bjølseth 790 - Page 11 1

Johnny

er faktisk enig med deg, det er et par her som stresser vekta..... jeg tar det der med full ro, for jeg vet hva mine gjeldene vekter er....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 21:27

Jan skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Jeg sliter med å holde meg under 120 kg. jeg,men er totalt ubevisst om hva jeg putter i meg.

Arve

men det spiller heller ingen rolle, for staten har bestemt at du veier 75 kg....
scratch
får håpe det blir masse grillvær i sommer, for 75 er et tall jeg er farlig nært nå affraid

Jan

du må få i deg noe mat, syntes jeg..... du må jo fylle ut bukse-ræva.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 21:30

Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Jeg sliter med å holde meg under 120 kg. jeg,men er totalt ubevisst om hva jeg putter i meg.

Arve

men det spiller heller ingen rolle, for staten har bestemt at du veier 75 kg....

Vegard.

Åh,gudskjelov.Da kan jeg spise ferdig Honni Korn tallerkenen med blåbær fra Markus Vesala jeg har her nå.Varmet frosne blåbær i mikroen med sukker,og helte over korna.Mmmmm,med masse kaffe til.Søtmons vettu !!!!!

Fikk med masse blåbær fra Markus da jeg kjørte Adriaen hans til Hamar for en tid tilbake.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 21:32

Jan skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Jeg sliter med å holde meg under 120 kg. jeg,men er totalt ubevisst om hva jeg putter i meg.

Arve

men det spiller heller ingen rolle, for staten har bestemt at du veier 75 kg....
scratch
får håpe det blir masse grillvær i sommer, for 75 er et tall jeg er farlig nært nå affraid

Jan.

Du gikk vel ned 5 kg. med den piggsveisen din !!!!!!! affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 21:34

ARVE skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Jeg sliter med å holde meg under 120 kg. jeg,men er totalt ubevisst om hva jeg putter i meg.

Arve

men det spiller heller ingen rolle, for staten har bestemt at du veier 75 kg....

Vegard.

Åh,gudskjelov.Da kan jeg spise ferdig Honni Korn tallerkenen med blåbær fra Markus Vesala jeg har her nå.Varmet frosne blåbær i mikroen med sukker,og helte over korna.Mmmmm,med masse kaffe til.Søtmons vettu !!!!!

Fikk med masse blåbær fra Markus da jeg kjørte Adriaen hans til Hamar for en tid tilbake.

Skuff på Arve..... du spiser deg sunn og frisk..... massar av anti-oksydanter der....... og så har du tunge som en chow-chow etterpå.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitimeMan 5 Mai 2008 - 21:36

Vegard.

Tunge argumenter det der ja !!!!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bjølseth 790 - Page 11 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 11 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bjølseth 790
Til Toppen 
Side 11 av 24Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690
» Bjølseth 570
» Bjølseth 600
» Bjølseth 650

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: