CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bjølseth 790

Go down 
+19
Campern
Black Betty
Svein M
OyvindSP
hpk
thor_egil
Camping Kai
Kånå te Maen
Harald
Tasle
Legacy
Fjellcamping
Sten Rune
Jan
Jan Ole
Johnny
ulla
karen
Lars Egil
23 posters
Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeTir 29 Jul 2008 - 22:41

Svein M skrev:
Vegard

Vogna var fin den,men vi har ikke behov for køye løsning lengre.
Du nevnte by-pass på varmen til soverommet,jeg forsto det slik på selgeren at det var standard på 06 mod.??

Svein M

Svein M

nei, den by-passen er kun standard på 05 modellen, da den har alde compact 3000, 06 modellen har nattsenking på hele vogna, i det digitale styringspanelet til compact 3100.... men i den vogna der, bledet i tillegg montert by-pass, etter spesialbestilling fra han som bestillte den vogna ny. det er den eneste produserte 06 modellen med by-pass.....
Til Toppen Go down
Svein M




Antall Innlegg : 12
Registration date : 29.07.2008

Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeTir 29 Jul 2008 - 22:45

Vegard

Ok,da misforsto jeg nok selgeren,som forøvrig var en veldig hyggelig kar.

Svein M
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeTir 29 Jul 2008 - 22:45

Eg har sittet og tenkt litt på hvorfor du ikke oppgraderer til 06 modell Vegard??

Blir mellomlegget for tungt å svelge eller har du ett erotisk forhold til 05 hehe

Husk at dette ikke er hyllevare lenger.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeTir 29 Jul 2008 - 22:45

Harald skrev:
Tror ikke dette er standard på 06 nei.

I såfall vet eg ikke hvor eg stenger av for soverommet hehe

Hvor er krana på din vogn Vegard??

Harald

det er en bryter på veggen i soverommet, om du har dette..... men det ble senere skiftet på alle 05 modeller, til mauelle kraner, da trykket i vannrørene ble for lite til å åpne magnetventilene.... vi hadde ikke problemer med disse, men i vogner som ikke ble så mye brukt ble det ikke ønsket resultat av de magnetventilene....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeTir 29 Jul 2008 - 22:50

Harald skrev:
Eg har sittet og tenkt litt på hvorfor du ikke oppgraderer til 06 modell Vegard??

Blir mellomlegget for tungt å svelge eller har du ett erotisk forhold til 05 hehe

Husk at dette ikke er hyllevare lenger.......

Harald

det er fordi vi har mye ekstra belysning i vogna, innfelte spot i hele taket..... dette er det ikke lett å få på ei brukt vogn, og dette er det et sterkt ønske for oss å beholde.....

men kunne jeg fått ny bjølle i dag, hadde jeg handla..... med samme belysning og utstyr... muligens en liten endring i soverommet, siden hun eldste nå er 19, og lite med, fordi hun jobber....


Sist endret av Vegard den Tir 29 Jul 2008 - 22:54, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeTir 29 Jul 2008 - 22:52

ok,bare lurte......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeTir 29 Jul 2008 - 23:11

Harald

derfor må jeg nok ri inn i livets sol-nedgang i min deilige bjølle....
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 10:43

Spørsmål. Da eg koblet på avløpsslangen til avløpet kjente eg at det var varmt.......er det ikke en av de tre bryterne på høgre side av stereoen som er til varme i avløp?? den var avslått...og det samme var varmekabler i gulvet....eller er det koblet slik at varmen går på når man slår på vannpumpa??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 10:52

Harald skrev:
Spørsmål. Da eg koblet på avløpsslangen til avløpet kjente eg at det var varmt.......er det ikke en av de tre bryterne på høgre side av stereoen som er til varme i avløp?? den var avslått...og det samme var varmekabler i gulvet....eller er det koblet slik at varmen går på når man slår på vannpumpa??

Det høres ut for meg at du har seriøse store problemer med den Bjølle vogna Twisted Evil Er hele det elektriske systemet pil råttent eller Twisted Evil Nei, veldig glad for at jeg slipper slike problemer tongue
lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 10:54

Harald.

Hm,husker jaggu ikke jeg.Vet at bryter til gulvvarmen sitter oppunder barskapet på min.Men noen egen knapp for oppvarmet avløp,kan jeg faktisk ikke huske i farta.Lenge siden vintercamp nå.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 11:00

ARVE skrev:
Harald.

Hm,husker jaggu ikke jeg.Vet at bryter til gulvvarmen sitter oppunder barskapet på min.Men noen egen knapp for oppvarmet avløp,kan jeg faktisk ikke huske i farta.Lenge siden vintercamp nå.


OK BJØLLE er ekstrem på kvalitet. MEN hva med brukervennlighet???????
Hva med å sette navn på bryterene???? Hallo godt de ikke prøvde seg som PC produsenter.... blankt keyboard lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 11:08

Tom RS.

Har satt navn på bryterne jeg.

På den ene er det "Jon Rønningen" og på den andre "Hulk Hogan".
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 11:13

ARVE skrev:
Tom RS.

Har satt navn på bryterne jeg.

På den ene er det "Jon Rønningen" og på den andre "Hulk Hogan".

lol! lol!

Men for å være helt ærlig, det virker jo litt teit og plassere brytere rund omkring på de rareste steder. Og i tillegg ikke merke hva bryteren er til.
Er Bjølle-folket enig eller?
Betyr ikke brukervennlighet noe for dere så lenge det bare er kvalitet?
(jepp er redd for at jeg har fått et moment til her nå som må tyyyyynes litt) Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 11:15

ARVE skrev:
Tom RS.

Har satt navn på bryterne jeg.

På den ene er det "Jon Rønningen" og på den andre "Hulk Hogan".

lol! lol!

Men for å være helt ærlig, det virker jo litt teit og plassere brytere rund omkring på de rareste steder. Og i tillegg ikke merke hva bryteren er til.
Er Bjølle-folket enig eller?
Betyr ikke brukervennlighet noe for dere så lenge det bare er kvalitet?
(jepp er redd for at jeg har fått et moment til her nå som må tyyyyynes litt) Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 11:19

Utdrag fra en Bjølle manual:

For å slå av lyset på badet åpnes høyre sittebenk i rundsitteren. Bak til venstre (bak den grå boksen) finner du fire brytere. bryter nr to fra venstre settes i stilling "ned".

Tips: Bruk en lommelykt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 11:21

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Har satt navn på bryterne jeg.

På den ene er det "Jon Rønningen" og på den andre "Hulk Hogan".

lol! lol!

Men for å være helt ærlig, det virker jo litt teit og plassere brytere rund omkring på de rareste steder. Og i tillegg ikke merke hva bryteren er til.
Er Bjølle-folket enig eller?
Betyr ikke brukervennlighet noe for dere så lenge det bare er kvalitet?
(jepp er redd for at jeg har fått et moment til her nå som må tyyyyynes litt) Very Happy

Tom RS.

Hehe.

Bryterne står plassert innen et lite område under barskapet,og det er selvsagt merket med symboler som greit kan forstås. sunny sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 11:25

ARVE skrev:
Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Har satt navn på bryterne jeg.

På den ene er det "Jon Rønningen" og på den andre "Hulk Hogan".

lol! lol!

Men for å være helt ærlig, det virker jo litt teit og plassere brytere rund omkring på de rareste steder. Og i tillegg ikke merke hva bryteren er til.
Er Bjølle-folket enig eller?
Betyr ikke brukervennlighet noe for dere så lenge det bare er kvalitet?
(jepp er redd for at jeg har fått et moment til her nå som må tyyyyynes litt) Very Happy

Tom RS.

Hehe.

Bryterne står plassert innen et lite område under barskapet,og det er selvsagt merket med symboler som greit kan forstås. sunny sunny

Gledesdreper Crying or Very sad
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 11:33

Tom RS.

På dette forumet fjaser og tøyser vi ikke med Bjølle.

Andre vogner derimot.....................................
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 13:47

ARVE skrev:
Tom RS.

På dette forumet fjaser og tøyser vi ikke med Bjølle.

Andre vogner derimot.....................................


Crying or Very sad OK sjef.

Bare en liten ting..... om vogna ikke har barskap..... er det ikke noen brytere der heller da????
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 14:00

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Har satt navn på bryterne jeg.

På den ene er det "Jon Rønningen" og på den andre "Hulk Hogan".

lol! lol!

Men for å være helt ærlig, det virker jo litt teit og plassere brytere rund omkring på de rareste steder. Og i tillegg ikke merke hva bryteren er til.
Er Bjølle-folket enig eller?
Betyr ikke brukervennlighet noe for dere så lenge det bare er kvalitet?
(jepp er redd for at jeg har fått et moment til her nå som må tyyyyynes litt) Very Happy
herrrrrregud!!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 14:02

ARVE skrev:
Tom RS.

På dette forumet fjaser og tøyser vi ikke med Bjølle.

Andre vogner derimot.....................................


Hæ? Ikke fjase med bjølle? Hva skal vi da finne på?
Skal vi begynne å fjøse?
Bjølseth 790 - Page 18 928394
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 14:07

Harald skrev:
Spørsmål. Da eg koblet på avløpsslangen til avløpet kjente eg at det var varmt.......er det ikke en av de tre bryterne på høgre side av stereoen som er til varme i avløp?? den var avslått...og det samme var varmekabler i gulvet....eller er det koblet slik at varmen går på når man slår på vannpumpa??

Du må bare titte på symbolene Harald, ikke på flaskene, men litt under.
Lett og forstå.

Fant noen Bjølle symboler på nett:

Bjølseth 790 - Page 18 Marriage-symbol
Illustrerer en kommende Bjølle eier i innkjøpsfasen.

Bjølseth 790 - Page 18 Gas-symbol
Ekstra gass slange kan tilkobles her, for fylling av gassflaske.

Bjølseth 790 - Page 18 Greek%20symbol%20owlcol_jpg
Vekkeklokke

Bjølseth 790 - Page 18 New-radiation-symbol-monster
Slikt forstår ikke en Hobby eier, men ikke f.... om jeg hadde slått på den bryteren.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 22:29

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

På dette forumet fjaser og tøyser vi ikke med Bjølle.

Andre vogner derimot.....................................


Crying or Very sad OK sjef.

Bare en liten ting..... om vogna ikke har barskap..... er det ikke noen brytere der heller da????

Tom RS.

Puh,kommer til å savne deg her i helga gitt !!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Bjølseth 790 - Page 18 928394 Bjølseth 790 - Page 18 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 22:30

Johnny skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

På dette forumet fjaser og tøyser vi ikke med Bjølle.

Andre vogner derimot.....................................


Hæ? Ikke fjase med bjølle? Hva skal vi da finne på?
Skal vi begynne å fjøse?
Bjølseth 790 - Page 18 928394

Johnny.

Har ikke du traktor 'a ??? Naturlig å fjøse da vel !!!!!! geek geek
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 22:33

Tom RS.

Det første bildet der er vel madammen din som nekter å ta i mot Visa'en din,etter overtrekket av kontoen,da du prøvde å betale for AC'en din i Italia.Har ikke pesetas i Italia vettu Tomelom !!!!!

10.000 pesetas for en AC liksom.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 22:43

ARVE skrev:
Johnny skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

På dette forumet fjaser og tøyser vi ikke med Bjølle.

Andre vogner derimot.....................................


Hæ? Ikke fjase med bjølle? Hva skal vi da finne på?
Skal vi begynne å fjøse?
Bjølseth 790 - Page 18 928394

Johnny.

Har ikke du traktor 'a ??? Naturlig å fjøse da vel !!!!!! geek geek

Jo. 2 stk. John deer og jeep. Men mangler sånn der grønn felleskjøpbunad.
Kunne jo hatt ei vogn som hønsehus her og fjøsa litt
Bjølseth 790 - Page 18 928394
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 22:50

Johnny.

Oh deer !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:15

ARVE skrev:
Tom RS.

På dette forumet fjaser og tøyser vi ikke med Bjølle.

Andre vogner derimot.....................................

Enig, vi holder oss til fakta.
På Vasetdansen camping står det en 2004 mod Bjølle og drypper, selv på en god varm sommerdag. Fuktskada er fornavnet. Det ble vel vogn nr 2 på kort tid. Er dette et problem som Bjølle strir med? tji-hi ha ha ha.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:19

Tom RS.

Dette er bløff,da jeg kjørte forbi der for noen dager siden.Var og lukta på alle Bjøllene der,og det lukta frisk Jømna-plank av dem alle.Jeg markerte forøvrig revir på samtlige,så de skulle vite hvem som hadde vært der.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:20

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

På dette forumet fjaser og tøyser vi ikke med Bjølle.

Andre vogner derimot.....................................

Enig, vi holder oss til fakta.
På Vasetdansen camping står det en 2004 mod Bjølle og drypper, selv på en god varm sommerdag. Fuktskada er fornavnet. Det ble vel vogn nr 2 på kort tid. Er dette et problem som Bjølle strir med? tji-hi ha ha ha.

Tom RS

siden det er 04 spør jeg, er det den store takluka og en eier som har gitt blaffen??????? det er vel ingen hemmelighet at slurv i ei rutine fra en arbeider, ga mange tilbakekallinger på 04......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:24

ARVE skrev:
Tom RS.

Dette er bløff,da jeg kjørte forbi der for noen dager siden.Var og lukta på alle Bjøllene der,og det lukta frisk Jømna-plank av dem alle.Jeg markerte forøvrig revir på samtlige,så de skulle vite hvem som hadde vært der.


Ha ha ha der er begge to på plass ja.
Nei desverre ikke bløff, hørte om den i dag. var vist ganske omfattende skader forsto jeg. Hørte at det vart dyrt å fikse. Men dere kjenner jo meg, var ikke så interessert i å høre om bjølle problemer så det var ikke alt jeg fikk med meg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:32

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Dette er bløff,da jeg kjørte forbi der for noen dager siden.Var og lukta på alle Bjøllene der,og det lukta frisk Jømna-plank av dem alle.Jeg markerte forøvrig revir på samtlige,så de skulle vite hvem som hadde vært der.


Ha ha ha der er begge to på plass ja.
Nei desverre ikke bløff, hørte om den i dag. var vist ganske omfattende skader forsto jeg. Hørte at det vart dyrt å fikse. Men dere kjenner jo meg, var ikke så interessert i å høre om bjølle problemer så det var ikke alt jeg fikk med meg.

Tom RS

nei, du lurer ikke meg..... for som jeg sa, jeg vet det var noe med 04 og lukene..... og jeg vet helt konkret hva det var, siden de både frtalte meg det, og viste meg helt konkret hva som var årsaken til dette, og jeg vet at om ikke eieren har gitt blaffen, så ble det utbedret..... jeg så akkurat hva som var problemet....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:48

Vegard skrev:
Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Dette er bløff,da jeg kjørte forbi der for noen dager siden.Var og lukta på alle Bjøllene der,og det lukta frisk Jømna-plank av dem alle.Jeg markerte forøvrig revir på samtlige,så de skulle vite hvem som hadde vært der.


Ha ha ha der er begge to på plass ja.
Nei desverre ikke bløff, hørte om den i dag. var vist ganske omfattende skader forsto jeg. Hørte at det vart dyrt å fikse. Men dere kjenner jo meg, var ikke så interessert i å høre om bjølle problemer så det var ikke alt jeg fikk med meg.

Tom RS

nei, du lurer ikke meg..... for som jeg sa, jeg vet det var noe med 04 og lukene..... og jeg vet helt konkret hva det var, siden de både frtalte meg det, og viste meg helt konkret hva som var årsaken til dette, og jeg vet at om ikke eieren har gitt blaffen, så ble det utbedret..... jeg så akkurat hva som var problemet....

Nå var vel strengt tatt ikke dette et forslag på å lure noen Vegard.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 22:50

Tom RS.

Å joda luregutten.

En dag uten å lure en Bjølle-mann,er jo en dag uten innhold,for deg !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 23:00

ARVE skrev:
Tom RS.

Å joda luregutten.

En dag uten å lure en Bjølle-mann,er jo en dag uten innhold,for deg !!!!

Artig å være på treff ser du, da møter mann mange mennesker. Og når de da i tillegg har campet i en mannsalder, og ikke har noe relgiøst forhold til merke, får mann høre litt av hvert. Har mere på lager her som jeg har tenkt å dryppe litt av utover høsten. Kommer til å bli en riktig fin høst, håper på litt farger på fjellet også. lol! lol! lol!

Nå har vi så langt fått vite at 04 modellene sliter med luker.
07 modellene (Kanskje bare 690) sliter med ganske mye.
Hva skjedde i 05, bortsett fra at vogna mi ble laget?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bjølseth 790 - Page 18 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 18 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bjølseth 790
Til Toppen 
Side 18 av 24Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690
» Bjølseth 570
» Bjølseth 600
» Bjølseth 650

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: