CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bjølseth 790

Go down 
+19
Campern
Black Betty
Svein M
OyvindSP
hpk
thor_egil
Camping Kai
Kånå te Maen
Harald
Tasle
Legacy
Fjellcamping
Sten Rune
Jan
Jan Ole
Johnny
ulla
karen
Lars Egil
23 posters
Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 23:14

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Å joda luregutten.

En dag uten å lure en Bjølle-mann,er jo en dag uten innhold,for deg !!!!

Artig å være på treff ser du, da møter mann mange mennesker. Og når de da i tillegg har campet i en mannsalder, og ikke har noe relgiøst forhold til merke, får mann høre litt av hvert. Har mere på lager her som jeg har tenkt å dryppe litt av utover høsten. Kommer til å bli en riktig fin høst, håper på litt farger på fjellet også. lol! lol! lol!

Nå har vi så langt fått vite at 04 modellene sliter med luker.
07 modellene (Kanskje bare 690) sliter med ganske mye.
Hva skjedde i 05, bortsett fra at vogna mi ble laget?

Tom RS

problemet på 04 var at maskinen til å skjære ut taklukene i takplata, ikke ble smurt etter instruksen, derved ble en liten oljefilm liggende på takplata, og tettemiddlet fikk da ikke heft...... dette slapp på mange måner, innen første året, og det meste av årgangen ble tilbakekalt, for å pakke om lukene.... hvilke chassisnr dette gjaldt, hadde de full styring på.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 23:23

Vegard skrev:
Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Å joda luregutten.

En dag uten å lure en Bjølle-mann,er jo en dag uten innhold,for deg !!!!

Artig å være på treff ser du, da møter mann mange mennesker. Og når de da i tillegg har campet i en mannsalder, og ikke har noe relgiøst forhold til merke, får mann høre litt av hvert. Har mere på lager her som jeg har tenkt å dryppe litt av utover høsten. Kommer til å bli en riktig fin høst, håper på litt farger på fjellet også. lol! lol! lol!

Nå har vi så langt fått vite at 04 modellene sliter med luker.
07 modellene (Kanskje bare 690) sliter med ganske mye.
Hva skjedde i 05, bortsett fra at vogna mi ble laget?

Tom RS

problemet på 04 var at maskinen til å skjære ut taklukene i takplata, ikke ble smurt etter instruksen, derved ble en liten oljefilm liggende på takplata, og tettemiddlet fikk da ikke heft...... dette slapp på mange måner, innen første året, og det meste av årgangen ble tilbakekalt, for å pakke om lukene.... hvilke chassisnr dette gjaldt, hadde de full styring på.....

.... husker bare at det ble pratet så veldig mye om Hobby sine svakheter når det kom til luker..... også var det da like store svakheter på Bjølle .... uansett vogntype så er dette veldig kjedelig for den som eier vogna, blir litt værre og selge senere. Dermed har jeg kanskje rett da når jeg sier "feil og mangler har alle merker".
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 23:26

Tom RS skrev:
Vegard skrev:
Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Å joda luregutten.

En dag uten å lure en Bjølle-mann,er jo en dag uten innhold,for deg !!!!

Artig å være på treff ser du, da møter mann mange mennesker. Og når de da i tillegg har campet i en mannsalder, og ikke har noe relgiøst forhold til merke, får mann høre litt av hvert. Har mere på lager her som jeg har tenkt å dryppe litt av utover høsten. Kommer til å bli en riktig fin høst, håper på litt farger på fjellet også. lol! lol! lol!

Nå har vi så langt fått vite at 04 modellene sliter med luker.
07 modellene (Kanskje bare 690) sliter med ganske mye.
Hva skjedde i 05, bortsett fra at vogna mi ble laget?

Tom RS

problemet på 04 var at maskinen til å skjære ut taklukene i takplata, ikke ble smurt etter instruksen, derved ble en liten oljefilm liggende på takplata, og tettemiddlet fikk da ikke heft...... dette slapp på mange måner, innen første året, og det meste av årgangen ble tilbakekalt, for å pakke om lukene.... hvilke chassisnr dette gjaldt, hadde de full styring på.....

.... husker bare at det ble pratet så veldig mye om Hobby sine svakheter når det kom til luker..... også var det da like store svakheter på Bjølle .... uansett vogntype så er dette veldig kjedelig for den som eier vogna, blir litt værre og selge senere. Dermed har jeg kanskje rett da når jeg sier "feil og mangler har alle merker".

Tom RS

dette er vel to forskjellige ting..... her var det mennesklig feil som gjorde at det ble galt, på noen vogner...... på hobby er ikke dette en feil som er av en bestemt serie...... det er stadig noen, samt at det var lukenes konstruksjon som og var et problem der, de randt over......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 23:38

Sa vel ikke at det var samme feil, men resultatet ble vel likt. Fuktskade, rundt takluke.

Harald og Betty synes jeg er en j.... på statestikk, skulle ha likt å visst hvor stor prosentandel av Bjøllene som hadde problemer med dette og andre ting som vi sakte men sikkert får vite om her inne. For å sammenligne kvaliteten på Hobby og Bjølle, som vi to har gjort mange ganger her inne.

Har vel yttret noe slikt som dette tidligere også jeg: "vi hører mest om Hobbys feil og mangler, rett og slett pga det høye antall solgte vogner"
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 23:49

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Å joda luregutten.

En dag uten å lure en Bjølle-mann,er jo en dag uten innhold,for deg !!!!

Artig å være på treff ser du, da møter mann mange mennesker. Og når de da i tillegg har campet i en mannsalder, og ikke har noe relgiøst forhold til merke, får mann høre litt av hvert. Har mere på lager her som jeg har tenkt å dryppe litt av utover høsten. Kommer til å bli en riktig fin høst, håper på litt farger på fjellet også. lol! lol! lol!

Nå har vi så langt fått vite at 04 modellene sliter med luker.
07 modellene (Kanskje bare 690) sliter med ganske mye.
Hva skjedde i 05, bortsett fra at vogna mi ble laget?

Tom RS.

Hehe,godt å se at du er på godt humør !!!!

Joda,var da bare mennesker som jobba på Jømna og,og jeg har aldri hevda at Bjøllene er uten feil og mangler.Men i utgangspunktet er de for min del de mest solide vognene jeg har hatt.Er inne på 5. Bjøllen nå,og det er vel bare 690'en jeg slet litt med.Kunne kanskje ha løst det ved å flytte tempføleren.Harald hadde mer feil med noen løse skapfronter o.l.,men det var ok på min.

790'en er hittil lytefri,men om det ramler ut en skrue e.l.,skal dere få vite det her.Forherliger ikke noe jeg ikke er fornøyd med.

I løpet av 18 vogner har jeg hatt mye skit og plunder,og derfor setter jeg umåtelig stor pris på dette produktet,som til nå er den beste vogna jeg har hatt.

Det eneste Bjølseth kunne ha gjort bedre,er å få noen skinner på kjøkkenskuffene,så de ikke ramler ut som de gjorde til de siste dager.Akkurat det der virker hjemmesløyd-aktig.Man venner seg til det,men allikevel........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 23:57

ARVE skrev:
Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Å joda luregutten.

En dag uten å lure en Bjølle-mann,er jo en dag uten innhold,for deg !!!!

Artig å være på treff ser du, da møter mann mange mennesker. Og når de da i tillegg har campet i en mannsalder, og ikke har noe relgiøst forhold til merke, får mann høre litt av hvert. Har mere på lager her som jeg har tenkt å dryppe litt av utover høsten. Kommer til å bli en riktig fin høst, håper på litt farger på fjellet også. lol! lol! lol!

Nå har vi så langt fått vite at 04 modellene sliter med luker.
07 modellene (Kanskje bare 690) sliter med ganske mye.
Hva skjedde i 05, bortsett fra at vogna mi ble laget?

Tom RS.

Hehe,godt å se at du er på godt humør !!!!

Joda,var da bare mennesker som jobba på Jømna og,og jeg har aldri hevda at Bjøllene er uten feil og mangler.Men i utgangspunktet er de for min del de mest solide vognene jeg har hatt.Er inne på 5. Bjøllen nå,og det er vel bare 690'en jeg slet litt med.Kunne kanskje ha løst det ved å flytte tempføleren.Harald hadde mer feil med noen løse skapfronter o.l.,men det var ok på min.

790'en er hittil lytefri,men om det ramler ut en skrue e.l.,skal dere få vite det her.Forherliger ikke noe jeg ikke er fornøyd med.

I løpet av 18 vogner har jeg hatt mye skit og plunder,og derfor setter jeg umåtelig stor pris på dette produktet,som til nå er den beste vogna jeg har hatt.

Det eneste Bjølseth kunne ha gjort bedre,er å få noen skinner på kjøkkenskuffene,så de ikke ramler ut som de gjorde til de siste dager.Akkurat det der virker hjemmesløyd-aktig.Man venner seg til det,men allikevel........

He he hadde bittelitt problemer med den skuffen i vogna mi her om dagen jeg også. Ganske likt, selv om det ikke var samme feil. Jeg har nå fikset min.

Har lagt til noen tidligere sitat lengre opp her og her kommer en til: "Bjølle er nok den beste vogna" har sagt det også jeg. Men allikevell er det litt gøy å pirke litt borti dette tema da vet du. Er jeg et svakt menneske, herregud.... pinadø. Jeg tror beint-frem at jeg er svak. Svake mennske, jeg sier ..... hvorfor er du så svak? Blir jeg svakere nå tror du Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 0:01

Tom RS.

Du er jo sterk,som tør å utfordre oss,skumle,mektige menn her inne.Broderskapet av Bjølle-folk,som lister seg rundt og forsurer livet til Kabe og Hobby-folket,er jo ikke til å spøke med.UHU !!!!!!

Topp at du deler av din erfaring,etter treffet,og det var f.eks. nytt for meg,disse '04 problemene med lukene.

Tåler meget godt å høre om de "sorte fårene" av Bjølle vognene med trøbbel.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 0:05

Lister rundt du lissom.
Du har ikke lista deg rundt siden du var og snuste på en 790 på Gol for nesten ett år siden!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 0:09

ARVE skrev:
Tom RS.

Du er jo sterk,som tør å utfordre oss,skumle,mektige menn her inne.Broderskapet av Bjølle-folk,som lister seg rundt og forsurer livet til Kabe og Hobby-folket,er jo ikke til å spøke med.UHU !!!!!!

Topp at du deler av din erfaring,etter treffet,og det var f.eks. nytt for meg,disse '04 problemene med lukene.

Tåler meget godt å høre om de "sorte fårene" av Bjølle vognene med trøbbel.

lol! lol! lol! lol!

Neida, er vel egentlig ikke sååååå tøff heller da. Men jeg vet jo at dere ikke får tak i meg inne i Hobbyen. Dere vil jo ikke ta i "den" vet du.

Og for at jeg skal bli riktig så pop her inne så "fisket" jeg jammen opp en godbit på en 6måneder gammel Kabe også..... men hei, dere blir nødt til å vente. Jeg har veldig god tid. Venter til noen begynner å snakke om plater som buler på Hobby. lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 1:39

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Du er jo sterk,som tør å utfordre oss,skumle,mektige menn her inne.Broderskapet av Bjølle-folk,som lister seg rundt og forsurer livet til Kabe og Hobby-folket,er jo ikke til å spøke med.UHU !!!!!!

Topp at du deler av din erfaring,etter treffet,og det var f.eks. nytt for meg,disse '04 problemene med lukene.

Tåler meget godt å høre om de "sorte fårene" av Bjølle vognene med trøbbel.

lol! lol! lol! lol!

Neida, er vel egentlig ikke sååååå tøff heller da. Men jeg vet jo at dere ikke får tak i meg inne i Hobbyen. Dere vil jo ikke ta i "den" vet du.

Og for at jeg skal bli riktig så pop her inne så "fisket" jeg jammen opp en godbit på en 6måneder gammel Kabe også..... men hei, dere blir nødt til å vente. Jeg har veldig god tid. Venter til noen begynner å snakke om plater som buler på Hobby. lol! lol! lol!

Tom RS

Sådda!!!! Husk at jeg sitter på MASSE Hobby-stoff som jeg er villig til å pøse ut i dobbeltdoser når du er slem mot Kabe!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 6:01

Tom RS skrev:
Sa vel ikke at det var samme feil, men resultatet ble vel likt. Fuktskade, rundt takluke.

Harald og Betty synes jeg er en j.... på statestikk, skulle ha likt å visst hvor stor prosentandel av Bjøllene som hadde problemer med dette og andre ting som vi sakte men sikkert får vite om her inne. For å sammenligne kvaliteten på Hobby og Bjølle, som vi to har gjort mange ganger her inne.

Har vel yttret noe slikt som dette tidligere også jeg: "vi hører mest om Hobbys feil og mangler, rett og slett pga det høye antall solgte vogner"

Tom RS

en vesentlig forskjell, var vel at netopp disse ble utbedret, om eierene fulgte opp, mes Hobby gir blaffen, og spyr ut årgang etter årgang, hvor det samme skjer.......Bjølseth 790 - Page 19 36874 Bjølseth 790 - Page 19 36874
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 10:40

J.O. skrev:
Lister rundt du lissom.
Du har ikke lista deg rundt siden du var og snuste på en 790 på Gol for nesten ett år siden!

J.O.

Nja,er jo generelt kjent for å være så lavmælt,at det virker som om jeg lister meg rundt i livet. Embarassed Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 10:42

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Tom RS.

Du er jo sterk,som tør å utfordre oss,skumle,mektige menn her inne.Broderskapet av Bjølle-folk,som lister seg rundt og forsurer livet til Kabe og Hobby-folket,er jo ikke til å spøke med.UHU !!!!!!

Topp at du deler av din erfaring,etter treffet,og det var f.eks. nytt for meg,disse '04 problemene med lukene.

Tåler meget godt å høre om de "sorte fårene" av Bjølle vognene med trøbbel.

lol! lol! lol! lol!

Neida, er vel egentlig ikke sååååå tøff heller da. Men jeg vet jo at dere ikke får tak i meg inne i Hobbyen. Dere vil jo ikke ta i "den" vet du.

Og for at jeg skal bli riktig så pop her inne så "fisket" jeg jammen opp en godbit på en 6måneder gammel Kabe også..... men hei, dere blir nødt til å vente. Jeg har veldig god tid. Venter til noen begynner å snakke om plater som buler på Hobby. lol! lol! lol!

Tom RS.

Hehe,få høre om Kaben 'a !!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 17:38

Niks. Først Hobby, så Kabe. Det er bare slik det må være. He he he
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 17:43

Tom RS.

Åh !!!!!, dumedumedumedum !!!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 17:48

Tom RS skrev:
Niks. Først Hobby, så Kabe. Det er bare slik det må være. He he he
ikke vanskelig å finne svakheter på en kabe..er bare å gå inn i en det Wink
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 53
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 18:22

Hehe må le av dere gutter her legges ingen ting imellom.Godt dere tåler en spøk. Like artig å følge med på dere hver dag.Fortsett sånn.... Hilsen en med verdens beste vogn.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 18:25

Camper 570 skrev:
Hehe må le av dere gutter her legges ingen ting imellom.Godt dere tåler en spøk. Like artig å følge med på dere hver dag.Fortsett sånn.... Hilsen en med verdens beste vogn.......
det får jeg om noen måneder og´...når Snow'en kommer Wink
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 53
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 18:34

Ja jeg misunner deg den, men kanskje en dag..

Hvorfor får jeg opp smilefjesene bare av og til her ? Hmm
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 19:23

Morten E skrev:
Camper 570 skrev:
Hehe må le av dere gutter her legges ingen ting imellom.Godt dere tåler en spøk. Like artig å følge med på dere hver dag.Fortsett sånn.... Hilsen en med verdens beste vogn.......
det får jeg om noen måneder og´...når Snow'en kommer Wink
Ja, velkommen i klubben.Smile

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 19:26

J.O. skrev:
Morten E skrev:
Camper 570 skrev:
Hehe må le av dere gutter her legges ingen ting imellom.Godt dere tåler en spøk. Like artig å følge med på dere hver dag.Fortsett sånn.... Hilsen en med verdens beste vogn.......
det får jeg om noen måneder og´...når Snow'en kommer Wink
Ja, velkommen i klubben.Smile
club blue Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 19:27

Tom RS skrev:
Niks. Først Hobby, så Kabe. Det er bare slik det må være. He he he

Tom RS

Hmmmmmm....... sånn prat...... ikke glem dette er en Bjølle-tråd..... da prater en ikke de andre ordene der........ banning det.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 19:31

Camper 570 skrev:
Hilsen en med verdens beste vogn.......

det var en rå spøk affraid affraid Bjølseth 790 - Page 19 388844 Bjølseth 790 - Page 19 388844 ........ ufattelig hva noen får trykket ut av seg i en bjølle tråd...... scratch scratch Bjølseth 790 - Page 19 112792 Bjølseth 790 - Page 19 112792 Bjølseth 790 - Page 19 36874 Bjølseth 790 - Page 19 36874
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:03

Vegard skrev:
Camper 570 skrev:
Hilsen en med verdens beste vogn.......

det var en rå spøk affraid affraid Bjølseth 790 - Page 19 388844 Bjølseth 790 - Page 19 388844 ........ ufattelig hva noen får trykket ut av seg i en bjølle tråd...... scratch scratch Bjølseth 790 - Page 19 112792 Bjølseth 790 - Page 19 112792 Bjølseth 790 - Page 19 36874 Bjølseth 790 - Page 19 36874

og jeg som trodde du hadde sett alt hva som ble skrevet i de andre trådene, Vegard! cheers
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 53
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:18

Vegard skrev:
Camper 570 skrev:
Hilsen en med verdens beste vogn.......

det var en rå spøk affraid affraid Bjølseth 790 - Page 19 388844 Bjølseth 790 - Page 19 388844 ........ ufattelig hva noen får trykket ut av seg i en bjølle tråd...... scratch scratch Bjølseth 790 - Page 19 112792 Bjølseth 790 - Page 19 112792 Bjølseth 790 - Page 19 36874 Bjølseth 790 - Page 19 36874

Du tåler ikke å høre fakta nei bounce Men er vel enig at det kom fram i verst tenkelige tråd Bjølseth 790 - Page 19 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:25

Camper 570 skrev:
Vegard skrev:
Camper 570 skrev:
Hilsen en med verdens beste vogn.......

det var en rå spøk affraid affraid Bjølseth 790 - Page 19 388844 Bjølseth 790 - Page 19 388844 ........ ufattelig hva noen får trykket ut av seg i en bjølle tråd...... scratch scratch Bjølseth 790 - Page 19 112792 Bjølseth 790 - Page 19 112792 Bjølseth 790 - Page 19 36874 Bjølseth 790 - Page 19 36874

Du tåler ikke å høre fakta nei bounce Men er vel enig at det kom fram i verst tenkelige tråd Bjølseth 790 - Page 19 928394

Duuuu..... skal fortelle deg noe rart.....

jeg var med på er ferge i sommer..... Bognes-lødingen..... da vi skulle av, sto det en ny mondeo med ei dethleffs av den grå typen forran meg..... det var veldig lav-vann, og da han snek seg ut, subba vogna nedi bak, og reiv av et stort plast-stykke nederst på bakveggen, som gikk oppover.... rett og slett en stygg ødeleggelse....

regnet da ikke med å gå klar jeg heller, så jeg sa jeg ville bli med en tur/retur ekstra, om nødvendig, i påvente av høyere vann....

men tro det eller ei, min vogn subba akkurat ikke nedi, det var riktig nok bare det berømmelige flatbanka håret i klaring..... men den var ikke nedi.....

det der har jeg lurt på.... hvorfor tok den dethleffsen nedi, som jo er betydelig kortere enn min vogn???????
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 53
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:34

Det var sikkert montert hijackers bak på mondeon som han hadde satt på maks for å få den rette looken. Muligens en fra torpa.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:38

Camper 570 skrev:
Det var sikkert montert hijackers bak på mondeon som han hadde satt på maks for å få den rette looken. Muligens en fra torpa.

Torping kjører da ikke lengre enn til tonsåsen, eller dokka og vardal...... og de bruker hest, enda, og har vel ikke fått strømmen enda......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:41

Camper 570 skrev:
Det var sikkert montert hijackers bak på mondeon som han hadde satt på maks for å få den rette looken. Muligens en fra torpa.

Du, den motbakken opp mot bomstasjonen fra Gjøvik, den var seig..... var jo innom å fyllte på YX ved CC-marten, begge veier til og fra nord....
Til Toppen Go down
Tommy
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Tommy


Antall Innlegg : 300
Registration date : 21.03.2008

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:44

Vegard skrev:
Camper 570 skrev:
Det var sikkert montert hijackers bak på mondeon som han hadde satt på maks for å få den rette looken. Muligens en fra torpa.

Du, den motbakken opp mot bomstasjonen fra Gjøvik, den var seig..... var jo innom å fyllte på YX ved CC-marten, begge veier til og fra nord....

Vegard

Innbilte meg at det var bedre å kjøre E6 sørover jeg men... Kanskje ikke så flott natur men...

Tommy
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 53
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:46

Tror noen av dem har funnet ut at det faktisk finnes en verden utenfor N Land. Men de har fremdeles bare et øye midt i skallen da Smile
Nei nå må jeg passe meg, kan hende de finner veien hit å.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:49

Camper 570 skrev:
Tror noen av dem har funnet ut at det faktisk finnes en verden utenfor N Land. Men de har fremdeles bare et øye midt i skallen da Smile
Nei nå må jeg passe meg, kan hende de finner veien hit å.

De lukter parafin og.....

torping er og blir en egen rase......
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 53
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:50

Vegard skrev:
Camper 570 skrev:
Det var sikkert montert hijackers bak på mondeon som han hadde satt på maks for å få den rette looken. Muligens en fra torpa.

Du, den motbakken opp mot bomstasjonen fra Gjøvik, den var seig..... var jo innom å fyllte på YX ved CC-marten, begge veier til og fra nord....

Ja er seig den, men har blitt bra fra toppen der å til Reinsvoll da.
Sparer en del tid på å slippe å kjøre gjennom Raufoss.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:50

Tommy skrev:
Vegard skrev:
Camper 570 skrev:
Det var sikkert montert hijackers bak på mondeon som han hadde satt på maks for å få den rette looken. Muligens en fra torpa.

Du, den motbakken opp mot bomstasjonen fra Gjøvik, den var seig..... var jo innom å fyllte på YX ved CC-marten, begge veier til og fra nord....

Vegard

Innbilte meg at det var bedre å kjøre E6 sørover jeg men... Kanskje ikke så flott natur men...

Tommy

Nja...... kjører alltid fireren fra mjøsbrua, og til sinsen.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitimeMan 18 Aug 2008 - 20:52

Camper 570 skrev:
Vegard skrev:
Camper 570 skrev:
Det var sikkert montert hijackers bak på mondeon som han hadde satt på maks for å få den rette looken. Muligens en fra torpa.

Du, den motbakken opp mot bomstasjonen fra Gjøvik, den var seig..... var jo innom å fyllte på YX ved CC-marten, begge veier til og fra nord....

Ja er seig den, men har blitt bra fra toppen der å til Reinsvoll da.
Sparer en del tid på å slippe å kjøre gjennom Raufoss.

joda...... sant nok det...... kjørte ett år fra Gran, til Lillehammer hver dag..... gikk på skole der...... har og gått ett år på raufoss....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bjølseth 790 - Page 19 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 19 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bjølseth 790
Til Toppen 
Side 19 av 24Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690
» Bjølseth 570
» Bjølseth 600
» Bjølseth 650

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: