| Noen som har erfaring me camping i Luleå | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Beduin CARAVANER
Antall Innlegg : 77 Localisation : Senja Registration date : 19.07.2009
| Tema: Noen som har erfaring me camping i Luleå Tir 12 Apr 2011 - 22:00 | |
| Planlegger en tur til Luleå i begynnelsen av juli. Så lurte eg på om det e noen som har erfaringer å dele ? Tenker å booke meg plass på Firstcamp http://www.firstcamp.se/Svein-Roe | |
|
| |
ovhi CARAVANER
Antall Innlegg : 139 Age : 67 Registration date : 01.12.2010
| Tema: Re: Noen som har erfaring me camping i Luleå Ons 13 Apr 2011 - 8:50 | |
| Da jeg bodde i Alta var vi innom den campingen og tror jeg trykt kan anbefale den. Det er jo noen år siden jeg har vært der men det var i alle fall bra da og tror ikke den er blitt noe dårligere ut fra det jeg har hørt. Kan være greit å være tidlig ute med bestillingen for det er enormt mye folk fra Nord Norge som benytter plassene langs bottenvika- | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Noen som har erfaring me camping i Luleå Ons 13 Apr 2011 - 8:51 | |
| En veldig fin plass, men mange har vært misfornøyd med at de la om bookingsystemet for noen år siden. Systemet klarte ikke å takle den store pågangen noe som gjorde at det ble dobbeltbookinger av plasser, folk måtte flytte etc.
NB ! Hvis du ikke har bestilt tror jeg kanskje du er sent ute da pågangen i fellesferien er mildt sagt stor.
|
|
| |
ArneO GENERAL!
Antall Innlegg : 2903 Age : 59 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: Noen som har erfaring me camping i Luleå Ons 13 Apr 2011 - 21:28 | |
| Vi stoppet i Överkalix i fjor. Campingen var grei, vi bare stoppet der over en natt. Men det som var en stor overraskelse var når vi besøkte Brännaberget for å spise. Med bjørn og annet vilt på menyen er det helt klart et sted å besøke om det passer. Riktig nok ikke i Luleå, men det er jo på veien mot Norge | |
|
| |
kbanto CARAVAN BOSS
Antall Innlegg : 207 Age : 43 Registration date : 24.05.2008
| Tema: Re: Noen som har erfaring me camping i Luleå Ons 13 Apr 2011 - 22:47 | |
| Luleå er knallbra campingplass. Godt vedlikeholdt | |
|
| |
jsoleng CARAVANER
Antall Innlegg : 46 Localisation : Troms Registration date : 19.05.2010
| Tema: Re: Noen som har erfaring me camping i Luleå Man 18 Apr 2011 - 20:48 | |
| First Camp Luleå er en bra campingplass, men her er det mye folk og fullt i fellesferien. Har du ikke bestillt allerede så bør du skynde deg. Mener å huske at det var et par drukningsulykker der for noen år siden. Var vist mye strøm i vannet rundt flytebrygga, Best å passe på barna.. Ellers har jeg hørt endel klager på dårlig service og overbokning | |
|
| |
Beduin CARAVANER
| Tema: Re: Noen som har erfaring me camping i Luleå Man 13 Jun 2011 - 9:20 | |
| Da blir d First Camp i Lule nå i Juli... Har booka "sjøtomt" sånn at vi slipper å bo midt i "gryta". Har en hund som e så veldig glad i folk at det blir bare stress me masse folk rundt oss hele tiden :-) | |
|
| |
Tasle MODERATOR
Antall Innlegg : 1477 Localisation : Tromsø Registration date : 09.01.2008
| Tema: Re: Noen som har erfaring me camping i Luleå Ons 15 Jun 2011 - 13:43 | |
| _________________ Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt. Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna). Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
| |
|
| |
Beduin CARAVANER
| Tema: Re: Noen som har erfaring me camping i Luleå Fre 8 Jul 2011 - 1:49 | |
| Her på Firstcamp i Luleå er det bare lykke.... Veldig bra campingplass. Fruen har sett seg ut noen plasser som vi skal se om er ledige til neste år.... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Noen som har erfaring me camping i Luleå | |
| |
|
| |
| Noen som har erfaring me camping i Luleå | |
|