CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Enduro Mover

Go down 
+5
Jan Ole
Svein Tore
Jeck
TomA
Geirr
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
ulven
DIREKTØR!
DIREKTØR!
ulven


Male
Antall Innlegg : 772
Age : 48
Localisation : Kristiansand/Vennesla
Registration date : 19.07.2011

Enduro Mover - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Enduro Mover   Enduro Mover - Page 2 Icon_minitimeTor 14 Jun 2012 - 22:09

Enduro gjør jobben sin, har denne på mi Solifer S9 med totalvekt på 1500, enkel og grei og fungerer.
hvis det er vått spinner den på dekket, men en liten push i tillegg i motbakken så går det som en lek Smile

kan trygt anbefalo enduro selv om den må skrues manuelt inn til hjulet. Smile
Til Toppen Go down
Tusseladd
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 35
Age : 43
Localisation : Bømlo
Registration date : 09.05.2011

Enduro Mover - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Enduro Mover   Enduro Mover - Page 2 Icon_minitimeTor 14 Jun 2012 - 22:14

Etter som jeg forstod så trengs ikke Enduro Premium skrues inn manuelt, den har elektrisk innskruing.

Takk for info. Jeg har i utgangspunktet klart meg greit uten så langt, men nå når vogna er blitt litt lengre enn i fjor ser jeg at det kan være en fordel å ha der jeg parkerer vogna om vinteren. Jeg får den såvidt på plass med bilen nå, uten å ha helt kontroll på en del takutstikk og diverse, og her har jeg tenkt å bygge carport til vogna, så da blir det vel enda trangere.
Til Toppen Go down
tater ola
CARAVANER
CARAVANER
tater ola


Male
Antall Innlegg : 58
Localisation : Østfold
Registration date : 24.07.2011

Enduro Mover - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Enduro Mover   Enduro Mover - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jun 2012 - 18:18

jeg kjøpte også fra tyskland og fikk den levert til hytta i sverige. montert på en dag om det ikke hadde vært for at det begynte å regne. har en ledning igjen under vogna å koble/klamre så er det klart. Så skal denne testes ut men til den prisen og etter hva andre skriver så er den nok verdt pengene. kostet meg ca 5100 inkl frakt til hytta. husk at dere som bor i nærheten til grensa kan få det sendt til sverige typ poste restante og så hente det der.
Ellers så skal det vel kunne gå og få det sendt til norge også og få refundert holandsk/tysk moms men så betale norsk moms på hele beløpet innkl frakt. blir vel alikevel rimelig.
[img][/img]
Til Toppen Go down
TomA
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS



Male
Antall Innlegg : 180
Age : 56
Localisation : Oppland
Registration date : 19.11.2010

Enduro Mover - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Enduro Mover   Enduro Mover - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jun 2012 - 20:45

tater ola skrev:
jeg kjøpte også fra tyskland og fikk den levert til hytta i sverige. montert på en dag om det ikke hadde vært for at det begynte å regne. har en ledning igjen under vogna å koble/klamre så er det klart. Så skal denne testes ut men til den prisen og etter hva andre skriver så er den nok verdt pengene. kostet meg ca 5100 inkl frakt til hytta. husk at dere som bor i nærheten til grensa kan få det sendt til sverige typ poste restante og så hente det der.
Ellers så skal det vel kunne gå og få det sendt til norge også og få refundert holandsk/tysk moms men så betale norsk moms på hele beløpet innkl frakt. blir vel alikevel rimelig.
[img][/img]

Blir moro å høre hvordan du mener den virker.
Til Toppen Go down
tater ola
CARAVANER
CARAVANER
tater ola


Male
Antall Innlegg : 58
Localisation : Østfold
Registration date : 24.07.2011

Enduro Mover - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Enduro Mover   Enduro Mover - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jun 2012 - 6:41

Vel vi får se når jeg kommer hjem igjen fra utlandsjobb og får gjort meg ferdig. Holder på og setter inn 2X110A batterier og blir det som jeg vil nå så setter jeg inn samme oppsettet som offpist i solpaneler(4x100W). Har sagt ifra til kjerringa at det er mulig bilen ikke blir med på camping turen i år cheers cheers cheers
Til Toppen Go down
Sponsored content





Enduro Mover - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Enduro Mover   Enduro Mover - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Enduro Mover
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
»  Movere (Truma, Enduro, Reich, Powrtouch etc)
» P1 mover
» Mover
» "Må" eg ha Mover?
» Truma Mover

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: