CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vinduer til Dethleffs

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Shift




Male
Antall Innlegg : 1
Age : 39
Localisation : Halden
Registration date : 07.06.2011

Vinduer til Dethleffs Empty
PosteTema: Vinduer til Dethleffs   Vinduer til Dethleffs Icon_minitimeTir 7 Jun 2011 - 21:06

Jeg kjøpte en Dethleffs Beduin Luxus 84 modell vogn for noen uker siden. Men jeg trenger 3 nye vinduer. Bak vinndu og to på høyre siden. Har sett på nett og pratet med flere caravan butikker. Men ingen kunne hjelpe meg med dette. Eneste jeg har kommet frem til var å kjøpe nye, men bakvinduet kostet 13200kr. Så det blir alt for dyrt.

Så jeg håper dere her inne kanskje vet om noen som har noen gammle vinduer som kan passe eller noe firma jeg kan kontakte. Kan også være firma i Sverige.
For det ser nesten ut som jeg må kjøre med gaffatape på vinduene i år, så alle tips tas imot med stor takknemlighet. Smile
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Vinduer til Dethleffs Empty
PosteTema: Re: Vinduer til Dethleffs   Vinduer til Dethleffs Icon_minitimeTir 7 Jun 2011 - 21:23

Hei.

Du kan jo prøve dette firmaet. Jeg vet at de har lagd vinduer og har maler til noen vogner.

S & A Sandbekk Acrylprodukter
Lågaveien 108
3275 SVARSTAD
Tlf 33 12 96 41

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Vinduer til Dethleffs Caravan
Til Toppen Go down
 
Vinduer til Dethleffs
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» vedlikehold av vinduer
» tetningsmasse rundt lister og vinduer
» Missfargede vinduer
» Vinduer hvor lamineringen går opp.
» Nye vinduer. Er disse prisene OK?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: