CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Beduin
CARAVANER
CARAVANER
Beduin


Male
Antall Innlegg : 77
Localisation : Senja
Registration date : 19.07.2009

Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...  Empty
PosteTema: Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...    Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...  Icon_minitimeTir 12 Jul 2011 - 14:11

Lurer litt på hvordan Tyskere osv.... klarer å finne alle de fineste plassene å parker for natten?
Ser mange utlendinger finner de mest utrulige plassene som ikke er merket i kart eller med skilt.

Finnes det noe database på rasteplasser ol for GPS'er?
Eg er mest intresert i Norge, Sverige, Finnland.... Nord norden

Svein-Roe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...  Empty
PosteTema: Re: Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...    Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...  Icon_minitimeTir 12 Jul 2011 - 16:00

Jeg har en fil til Garmin med norske rasteplasser. Husker ikke hvor jeg fant den.
Reiser mest sydover så alle (30.000 stk) campingplasser i Europa og stellplasser for vogn / bobil i hele EU er selvfølgelig også på plass i gps'en
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...  Empty
PosteTema: Re: Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...    Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...  Icon_minitimeTir 12 Jul 2011 - 17:08

Tyskerne fant de samme rasteplassene og snuplasssene - og bare-gud-vet-hvor-plassene lenge før GPS ble tilgjengelig for almuen. Jeg tror rett og slett at de er født slik :-)
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Sponsored content





Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...  Empty
PosteTema: Re: Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...    Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...  Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rasteplasser og andre finne plasser å stå med vogn/bil...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Rasteplasser.
» Gass-alarm og andre ting man bør ha..
» Andre som selger telt og utstyr
» Kjøpt ny vogn- Og skal bo fast . Bra vogn? Trenger råd
» Noen som har Knaus 530 vogn? eller tilsvarende vogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Langs Vegen :: Navigasjon-
Gå Til: