CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Stand by telt

Go down 
+3
Jan Ole
Jan
Hansen
7 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Apr 2008 - 23:18

HANSEN

Takk og du har mange flotte biler
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Apr 2008 - 17:26

May-Britt

Så du på det teltet til Husvagn Svenson eller...
I katalogen altså...?

Stikk innom butikken i Lidköping i sommer, hele 2. egt. der er teltutstilling. Og de forhandler Isabella og....
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Apr 2008 - 17:34

Hvordan er prisene på telt i Sverige? Vi skal jo dit i sommer og mangler foreløpig telt.... Finnes det en prisliste på nett?
Det er jo grei kurs...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Apr 2008 - 17:46

Rune skrev:
May-Britt

Så du på det teltet til Husvagn Svenson eller...
I katalogen altså...?

Stikk innom butikken i Lidköping i sommer, hele 2. egt. der er teltutstilling. Og de forhandler Isabella og....

Rune

Har sett på det teltet.....jeg tror jeg må se det i virkeligheten for å gjøre meg opp noen mening.....må kjenne på duken og se stengene....

Syns taket så litt spinkelt ut for snølast.......litt for lite halling på det syns jeg....... men jeg har lyst å se på det.......

Har vel sagt vi skal innom vita sander.....og da skal vi det.....Stand by telt - Page 2 928394 må jo sikre at vi har overlast i år og vettu.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Apr 2008 - 17:50

Lars Egil skrev:
Hvordan er prisene på telt i Sverige? Vi skal jo dit i sommer og mangler foreløpig telt.... Finnes det en prisliste på nett?
Det er jo grei kurs...


http://np.netpublicator.com/?id=n85029876

Gange med 0.85 så får du Prisen i NOK
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Apr 2008 - 17:51

Lars Egil skrev:
Hvordan er prisene på telt i Sverige? Vi skal jo dit i sommer og mangler foreløpig telt.... Finnes det en prisliste på nett?
Det er jo grei kurs...

Spørs jo hva slags telt du skal ha det. Kursen tipper jo vår vei.....

Ser i den Husvagn Svensson katalogen at du får telt med Amål 1100 til
10 000.......men da er det jo ikke noe Isabella....

Vet ikke om det finnes noe sånn prisliste på nett......

http://www.husvagn-svensson.se/

her er nettsiden......
Til Toppen Go down
Rune-W




Antall Innlegg : 9
Registration date : 11.10.2007

Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Standby   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Apr 2008 - 19:06

Litt av grunnen for at jeg velger Isabella Villa kontra Standby
Kopiert i fra NCC:
Jeg har hatt et Stand By 7000, men jeg har heldigvis akkurat fått hevet kjøpet. Kjenner flere som har det samme teltet og det er stort sett mye problemer hos alle, regner inn i teltet, stenger som ruster, gardiner som blir fulle av jordslag og store kondensproblemer
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Apr 2008 - 20:10

Rune-W skrev:
Litt av grunnen for at jeg velger Isabella Villa kontra Standby
Kopiert i fra NCC:
Jeg har hatt et Stand By 7000, men jeg har heldigvis akkurat fått hevet kjøpet. Kjenner flere som har det samme teltet og det er stort sett mye problemer hos alle, regner inn i teltet, stenger som ruster, gardiner som blir fulle av jordslag og store kondensproblemer

Hva var grunnen til at det regnet inn da...?
Til Toppen Go down
Hansen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Hansen


Male
Antall Innlegg : 308
Age : 52
Localisation : Sarpsborg/Lødingen
Registration date : 27.09.2007

Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Apr 2008 - 20:19

Rune-W skrev:
Litt av grunnen for at jeg velger Isabella Villa kontra Standby
Kopiert i fra NCC:
Jeg har hatt et Stand By 7000, men jeg har heldigvis akkurat fått hevet kjøpet. Kjenner flere som har det samme teltet og det er stort sett mye problemer hos alle, regner inn i teltet, stenger som ruster, gardiner som blir fulle av jordslag og store kondensproblemer

kjenner mange med dette teltet, og skal kjøpe selv også, har ikke hørt om disse problemene, om det regner inn må det det vel være feil montert Question satt opp et slik telt for naboen, og jeg kan ikke skjønne hvordan det kan komme inn vann der..........
Til Toppen Go down
http://www.viptrafikkskole.no
Gjest
Gjest




Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Apr 2008 - 20:50

Hansen skrev:
Rune-W skrev:
Litt av grunnen for at jeg velger Isabella Villa kontra Standby
Kopiert i fra NCC:
Jeg har hatt et Stand By 7000, men jeg har heldigvis akkurat fått hevet kjøpet. Kjenner flere som har det samme teltet og det er stort sett mye problemer hos alle, regner inn i teltet, stenger som ruster, gardiner som blir fulle av jordslag og store kondensproblemer

kjenner mange med dette teltet, og skal kjøpe selv også, har ikke hørt om disse problemene, om det regner inn må det det vel være feil montert Question satt opp et slik telt for naboen, og jeg kan ikke skjønne hvordan det kan komme inn vann der..........

Nei jeg er også intressert i å vite hva dette "regnet inn" betyr for noe før jeg i tilfellet vurderer å gi 40.000,- mere for et telt bare fordi det står Isabella på det. Alle stålstenger ruster hvis man ikke tar forhåndsregler mot det, aluminium oksiderer. Jordslag og kondens .....hhmmm....... det kan en vel få i alle telt.... ??
Til Toppen Go down
Rune-W




Antall Innlegg : 9
Registration date : 11.10.2007

Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Apr 2008 - 10:32

Mener du at du får Standby teltet for kr 40 000 billigere enn Isabella Villa.Var ikke den prisforskjellen jeg kom til da jeg fikk prisen i fra Artic Fritid i Sverige men.Men her er det smak og behag.Du liker Standby best ,og jeg går for Isabella.Det med at vannet regner inn er ikke selvopplevd .Kopierte bare hva jeg leste om Standy på NCC sine sider.Men godt mulig det var satt opp feil det vet jeg ingen ting om.Men prisforskjellen på den str som jeg har bestilt kontra Standby er ihvertfall ikke 40 ooo.Da hadde jeg heller ikke kjøpt det.For jeg betaler heller ikke 40 0000 ekstra for navnet
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Apr 2008 - 10:43

Rune-W

Hva er prisen på Isabella Villa ??
Til Toppen Go down
Rune-W




Antall Innlegg : 9
Registration date : 11.10.2007

Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Apr 2008 - 17:30

Det koster 54 700 kr ,har bestilt det hos Perry Caravan (Borgenhaugen)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Apr 2008 - 19:25

Ser at Isabella Villa i den største utgaven er større en HS Standby teltet jeg har sett på til 15.300,-NOK Men alikevel så mener jeg at å gi 55,000,- for et TELT tilsynelatende mye fordi det heter Isabella....... NO WAY Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Hansen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Hansen


Male
Antall Innlegg : 308
Age : 52
Localisation : Sarpsborg/Lødingen
Registration date : 27.09.2007

Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Apr 2008 - 22:12

Rune-W skrev:
Det koster 54 700 kr ,har bestilt det hos Perry Caravan (Borgenhaugen)
Standby 2000 koster 36000 Smile
Til Toppen Go down
http://www.viptrafikkskole.no
Hansen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Hansen


Male
Antall Innlegg : 308
Age : 52
Localisation : Sarpsborg/Lødingen
Registration date : 27.09.2007

Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitimeSøn 1 Jun 2008 - 20:58

Hei er det noen som vet om noen forhandlere som kan ha et standby 2000 telt på lager?
Har prøvd både i Norge og sverige men ingen kan levere meg et slik telt før tidligst sep.
Til Toppen Go down
http://www.viptrafikkskole.no
Sponsored content





Stand by telt - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Stand by telt   Stand by telt - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Stand by telt
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Hvilket telt?
» Husvagn Svenson telt (HS telt)
» penta telt eller annet telt med 3,5 m dybde eller mer ønskes
» Telt str???
» Standby telt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: