CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fordeler med Bjølseth

Go down 
+10
kbanto
Rashid
Camping Kai
Harald
Black Betty
Jan Ole
Johnny
Jan
Pondus
Lars Egil
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 20:56

ARVE skrev:
Vegard.

Det er ikke den gamle tapeten på din som er 1 cm. tykkere enn på Mortens/min da ????

He-he....

Min er litt større ja.... og har et skap ekstra.... Lurer på hva jeg skal bruke den plassen til?????? scratch scratch scratch

Nei, du..... det er nok kun den rette bakveggen som gjør forskjellen..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 20:57

Vegard skrev:
Arve

bjølle med 785 lengde innvendig, er jo 06 modellen.... den er litt kortere pga den rette bakveggen.....

så egentlig har jo du kjøpt den lille 790'n.... min er nemlig 786 innvendig.....
Arve.
HAHAHA...lita vogn ja! Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 21:37

Vegard skrev:
Arve

Da er jo selv 680 større enn 740.... da jeg skrev dette, turde jeg ikke ta 680 som eksempel, da jeg var usikker på hvordan den 740'n ville ligge i forhold.... men 690 visste jeg var større...

Vegard.

Gleder meg til Pondus ser dette.Hehe,synes jeg hører'n allerede.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 21:39

Morten E skrev:
Vegard skrev:
Arve

bjølle med 785 lengde innvendig, er jo 06 modellen.... den er litt kortere pga den rette bakveggen.....

så egentlig har jo du kjøpt den lille 790'n.... min er nemlig 786 innvendig.....
Arve.
HAHAHA...lita vogn ja! Wink

Morten E.

Hehe,og dermed skal og prisen tilsvarende ned.Pruter i hvert fall 70,-.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 22:17

ARVE skrev:
Morten E skrev:
Vegard skrev:
Arve

bjølle med 785 lengde innvendig, er jo 06 modellen.... den er litt kortere pga den rette bakveggen.....

så egentlig har jo du kjøpt den lille 790'n.... min er nemlig 786 innvendig.....
Arve.
HAHAHA...lita vogn ja! Wink

Morten E.

Hehe,og dermed skal og prisen tilsvarende ned.Pruter i hvert fall 70,-.
sender med en liten gave når du henter vogna jeg..det kompanserer for de 70 kronene hehe
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 22:21

drunken Et lite bidrag fra bak i hukommelsen: Bürstner 690tk er vel 956 totallengde.scratch study

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 22:25

J.O. skrev:
drunken Et lite bidrag fra bak i hukommelsen: Bürstner 690tk er vel 956 totallengde.scratch study

Har ikke den og samme chassis både i 690 og 720, samt en eller annen versjon rundt 750 da???
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 22:49

ARVE skrev:
Vegard skrev:
Arve

Da er jo selv 680 større enn 740.... da jeg skrev dette, turde jeg ikke ta 680 som eksempel, da jeg var usikker på hvordan den 740'n ville ligge i forhold.... men 690 visste jeg var større...

Vegard.

Gleder meg til Pondus ser dette.Hehe,synes jeg hører'n allerede.

Ække så interessert i så gamle vogner jeg, ser bare på nyere modeller Fordeler med Bjølseth - Page 2 928394 Fordeler med Bjølseth - Page 2 928394

Men vogna vår er mer en lang nok for oss....670 cm innvendig tror jeg den er faktisk. Så hvorfor Cabby kaller'n 740 er vel fordi det er karosseriets totale lengde utvendig. Gasskassa er jo integrert slik at den ikke bygger extra på karosseriet. Stjeler derimot plass innvendig, uten at det er et problem for oss.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 22:53

Pondus skrev:
ARVE skrev:
Vegard skrev:
Arve

Da er jo selv 680 større enn 740.... da jeg skrev dette, turde jeg ikke ta 680 som eksempel, da jeg var usikker på hvordan den 740'n ville ligge i forhold.... men 690 visste jeg var større...

Vegard.

Gleder meg til Pondus ser dette.Hehe,synes jeg hører'n allerede.

Ække så interessert i så gamle vogner jeg, ser bare på nyere modeller Fordeler med Bjølseth - Page 2 928394 Fordeler med Bjølseth - Page 2 928394

Men vogna vår er mer en lang nok for oss....670 cm innvendig tror jeg den er faktisk. Så hvorfor Cabby kaller'n 740 er vel fordi det er karosseriets totale lengde utvendig. Gasskassa er jo integrert slik at den ikke bygger extra på karosseriet. Stjeler derimot plass innvendig, uten at det er et problem for oss.

Pondus

tror du har rett.... mener Cabby måler utvendig hus ja.....

det er i grunnen rart og..... det er en standard for agurkens kromming, men ikke for hvordan en oppgir størrelsen på ei vogn.... og skal jeg være ærlig, så driter jeg loddrett i om agurken er lite eller mye bøyd....
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 11 Okt 2007 - 23:16

Vegard skrev:
Pondus skrev:
ARVE skrev:
Vegard skrev:
Arve

Da er jo selv 680 større enn 740.... da jeg skrev dette, turde jeg ikke ta 680 som eksempel, da jeg var usikker på hvordan den 740'n ville ligge i forhold.... men 690 visste jeg var større...

Vegard.

Gleder meg til Pondus ser dette.Hehe,synes jeg hører'n allerede.

Ække så interessert i så gamle vogner jeg, ser bare på nyere modeller Fordeler med Bjølseth - Page 2 928394 Fordeler med Bjølseth - Page 2 928394

Men vogna vår er mer en lang nok for oss....670 cm innvendig tror jeg den er faktisk. Så hvorfor Cabby kaller'n 740 er vel fordi det er karosseriets totale lengde utvendig. Gasskassa er jo integrert slik at den ikke bygger extra på karosseriet. Stjeler derimot plass innvendig, uten at det er et problem for oss.

Pondus

tror du har rett.... mener Cabby måler utvendig hus ja.....

det er i grunnen rart og..... det er en standard for agurkens kromming, men ikke for hvordan en oppgir størrelsen på ei vogn.... og skal jeg være ærlig, så driter jeg loddrett i om agurken er lite eller mye bøyd....
den smaker bedre når den ikke er så mye bøyd lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Okt 2007 - 6:03

Morten E skrev:
ARVE skrev:
Morten E skrev:
Vegard skrev:
Arve

bjølle med 785 lengde innvendig, er jo 06 modellen.... den er litt kortere pga den rette bakveggen.....

så egentlig har jo du kjøpt den lille 790'n.... min er nemlig 786 innvendig.....
Arve.
HAHAHA...lita vogn ja! Wink

Morten E.

Hehe,og dermed skal og prisen tilsvarende ned.Pruter i hvert fall 70,-.
sender med en liten gave når du henter vogna jeg..det kompanserer for de 70 kronene hehe

Morten E.

Ikke den blå du nevnte vel ??????? Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Okt 2007 - 6:07

nei, den må jeg ha selv Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Okt 2007 - 6:11

Morten E.

Den er grei.Hehe.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Nov 2007 - 23:05

Lars Egil skrev:
En fordel av konkursen er at prisen har gått ned slik at jeg har fått råd til en Bjølle... Trist, men sant.

Er det ikke et eller annet ordtak som kan passe her...? Noe med brød og død...?

Lars.Egik
Den enes død er en annens brød Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Nov 2007 - 23:23

T.H.O. skrev:
Lars Egil skrev:
En fordel av konkursen er at prisen har gått ned slik at jeg har fått råd til en Bjølle... Trist, men sant.

Er det ikke et eller annet ordtak som kan passe her...? Noe med brød og død...?

Lars.Egik
Den enes død er en annens brød Razz Razz


Eller i disse smittefarlige sykdomstider............ "den enes brød er den annens død"
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Nov 2007 - 23:24

ok ok ok... leste innlegget ditt litt bedre etterpå Lars Egil.. :-)
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTir 13 Nov 2007 - 7:49

He, he, Very Happy
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 18:13

Morten E skrev:
ARVE skrev:
Morten E skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Innvendig lengde Cabby 740:670 cm.

Innvendig lengde Cabby 800:740 cm.

Innvendig lengde Bjølseth 790:785 cm.
og innvendig lengde Kabe 780:720cm Very Happy

Morten E.

HAHA;DUKKEVOGN !!!!!!!!!!
jeg har ikke behov for å ha så stor vogn jeg så!!! Fordeler med Bjølseth - Page 2 849802 Fordeler med Bjølseth - Page 2 849802

På min leting etter noe sleezy Bjøllestoff, fant jeg dette.
Bjølleeierne har et sterkt behov for sammenligning av størrelser.... har de hmmmm..... komplekser??! pig pig pig

Og Morten: He he!! Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 18:20

Om du vil ha noen gullkorn må du gå til 790 tråden. Der de prater om produsent av interiøret på den fine 06 modellen. Hvor alle tenkte at endelig har de fått til noe fint hi hi hi
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 18:22

Tom RS skrev:
Om du vil ha noen gullkorn må du gå til 790 tråden. Der de prater om produsent av interiøret på den fine 06 modellen. Hvor alle tenkte at endelig har de fått til noe fint hi hi hi

Åkei.... da får jeg ta en titt på den, he he. Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jun 2008 - 18:25

Betty Boop skrev:
Morten E skrev:
ARVE skrev:
Morten E skrev:
ARVE skrev:
Vegard.

Innvendig lengde Cabby 740:670 cm.

Innvendig lengde Cabby 800:740 cm.

Innvendig lengde Bjølseth 790:785 cm.
og innvendig lengde Kabe 780:720cm Very Happy

Morten E.

HAHA;DUKKEVOGN !!!!!!!!!!
jeg har ikke behov for å ha så stor vogn jeg så!!! Fordeler med Bjølseth - Page 2 849802 Fordeler med Bjølseth - Page 2 849802

På min leting etter noe sleezy Bjøllestoff, fant jeg dette.
Bjølleeierne har et sterkt behov for sammenligning av størrelser.... har de hmmmm..... komplekser??! pig pig pig

Og Morten: He he!! Laughing

BB
Den gangen Morten E skrev det hadde han en Kabe Onyx...........
Fornøyd.....
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:14

Nei,nå må vi ha en diskusjon...problemet er bare at bjølle ikke har svakhetene de andre har....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:16

Jo en forferdelig svakhet har bjølla.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:16

Nei,nå må vi ha en diskusjon...problemet er bare at bjølle ikke har svakhetene de andre har....
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:17

Johnny skrev:
Jo en forferdelig svakhet har bjølla.
nope.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:18

Er du så hissig på en ordduell at du må legge innlegget inn 2 ganger ?
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:18

Harald skrev:
Johnny skrev:
Jo en forferdelig svakhet har bjølla.
nope.....

Jepp. Out of business.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:19

Johnny skrev:
Er du så hissig på en ordduell at du må legge innlegget inn 2 ganger ?
hehe,går så tregt....vil ikke legge inn innlegget,og så trykte eg feil
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:21

Johnny skrev:
Harald skrev:
Johnny skrev:
Jo en forferdelig svakhet har bjølla.
nope.....

Jepp. Out of business.
tenkte meg det,men det gjør bare vogna enda mer eksklusiv det:o)
En kvalitet som rett og slett ikke er å oppdrive lenger.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:27

Harald skrev:
Johnny skrev:
Harald skrev:
Johnny skrev:
Jo en forferdelig svakhet har bjølla.
nope.....

Jepp. Out of business.
tenkte meg det,men det gjør bare vogna enda mer eksklusiv det:o)
En kvalitet som rett og slett ikke er å oppdrive lenger.

Har en svakhet til sånn i farte. skal være snill og bare si gult og blått
Fordeler med Bjølseth - Page 2 928394
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:34

Harald skrev:
Johnny skrev:
Jo en forferdelig svakhet har bjølla.
nope.....

...også er'n firkanta. Og har altfor liten gasskasse..... Twisted Evil
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:38

Betty Boop skrev:
Harald skrev:
Johnny skrev:
Jo en forferdelig svakhet har bjølla.
nope.....

...også er'n firkanta. Og har altfor liten gasskasse..... Twisted Evil
Vel,nå har vi såpass varmeanlegg at vi slipper krype inn i gasskassa for å holde varmen pale
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:49

Harald skrev:
Betty Boop skrev:
Harald skrev:
Johnny skrev:
Jo en forferdelig svakhet har bjølla.
nope.....

...også er'n firkanta. Og har altfor liten gasskasse..... Twisted Evil
Vel,nå har vi såpass varmeanlegg at vi slipper krype inn i gasskassa for å holde varmen pale

Good for you.....

....men altfor lite stæsjeplass he he......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 22:07

Harald skrev:
Nei,nå må vi ha en diskusjon...problemet er bare at bjølle ikke har svakhetene de andre har....

Bølle vognene er like mye full av feil som andre vogner, men eierne er livredde for å snakke om de.........og innbiller seg at omverden tror de har feifrie vogner. Det de bommer grovt på er at omverden består av selvtenkende og selvressonerende mennesker som kan legge sammen to og to.........

Noen av feilene som er kommet frem siste mndene her:

  • topp på vannpåfylling som faller fra hverandre
  • nøkler som knekker i frosne låser
  • bobler i gulvbelegget når det er varmekabel i vogna - angivelig en vanlig feil i følge erfarne eiere .... Jeeeeeses
  • avhengig av nøyaktig lufttrykk i dekk for å være grei bak bilen
  • spotter som ikke virker fordi klemmene på ledningene ikke er klemt skikkelig sammen.......slurv.......
  • gulvbelegg som ikke sitter fast og må skjæres opp og limes..
  • knøttlita gasskasse som ikke dekker behovet for bod på ferie .... for et tap....
  • steinhardt innlegg i dobbeltsenga inne ved veggen på 790 i følge kona til en forumdeltaker..... ubrukelig seng
  • en må lufte alden i håndkletørkeren mens en pisser Shocked
  • osv.....

I tillegg så forlanger eierne at Bøllene ikke skal regnes med som andre vogner i feilstatistikk fordi det er solgt så få av de at det blir urettferdig stor feilprosent om de blir med i statistikken What a Face ..... kan jo tyde på at de er redd for resultatet........feiginger.......clown

Vogna må vaskes og polleres i spesielle vaskemidler og poleringsmidler hvis ikke faller tetningsmassen av i følge eierne.....What a Face

Vogna krymper ved vask i grønnsåpe og derfor har eierne panikk for dette middelet......
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 22:14

May-Britt skrev:
Harald skrev:
Nei,nå må vi ha en diskusjon...problemet er bare at bjølle ikke har svakhetene de andre har....

Bølle vognene er like mye full av feil som andre vogner, men eierne er livredde for å snakke om de.........og innbiller seg at omverden tror de har feifrie vogner. Det de bommer grovt på er at omverden består av selvtenkende og selvressonerende mennesker som kan legge sammen to og to.........

Noen av feilene som er kommet frem siste mndene her:

  • topp på vannpåfylling som faller fra hverandre
  • nøkler som knekker i frosne låser
  • bobler i gulvbelegget når det er varmekabel i vogna - angivelig en vanlig feil i følge erfarne eiere .... Jeeeeeses
  • avhengig av nøyaktig lufttrykk i dekk for å være grei bak bilen
  • spotter som ikke virker fordi klemmene på ledningene ikke er klemt skikkelig sammen.......slurv.......
  • gulvbelegg som ikke sitter fast og må skjæres opp og limes..
  • knøttlita gasskasse som ikke dekker behovet for bod på ferie .... for et tap....
  • steinhardt innlegg i dobbeltsenga inne ved veggen på 790 i følge kona til en forumdeltaker..... ubrukelig seng
  • en må lufte alden i håndkletørkeren mens en pisser Shocked
  • osv.....

I tillegg så forlanger eierne at Bøllene ikke skal regnes med som andre vogner i feilstatistikk fordi det er solgt så få av de at det blir urettferdig stor feilprosent om de blir med i statistikken What a Face ..... kan jo tyde på at de er redd for resultatet........feiginger.......clown

Vogna må vaskes og polleres i spesielle vaskemidler og poleringsmidler hvis ikke faller tetningsmassen av i følge eierne.....What a Face

Vogna krymper ved vask i grønnsåpe og derfor har eierne panikk for dette middelet......

You go girl....!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fordeler med Bjølseth - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fordeler med Bjølseth   Fordeler med Bjølseth - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fordeler med Bjølseth
Til Toppen 
Side 2 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 600
» Bjølseth 650
» Bjølseth 530
» Bjølseth 600
» Bjølseth 640 vs 650

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: