CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Montering av Isabella 420 universaltelt

Go down 
2 posters
AvInnlegg
mr_mac




Antall Innlegg : 1
Registration date : 10.10.2011

Montering av Isabella 420 universaltelt Empty
PosteTema: Montering av Isabella 420 universaltelt   Montering av Isabella 420 universaltelt Icon_minitimeMan 10 Okt 2011 - 10:20

Hei! Jeg trenger noen tips på hvordan man får putene bakerst inn mot vogn å holde seg på plass når man monterer universaltelt.

I følge veiledningen skal man stramme fronten først og bak sist. Når jeg gjør det, er duken strekt så langt at det ikke går an å få begge putenene per stang å ligge helt inntil.

Jeg har også forsøkt å gjøre det motsatt vei: Jeg slakket hele teltet og forsøkte å stramme opp bakerst først, men når jeg strekker ut fronten, blir det for mye spenn, slik at den ytterste puten ikke lenger ligger inntil vogen.

Hva er de beste tipsene dere har for å montere slike universaltelt? Noen som har klart å få til dette perfekt?

Takker for svar!

Smile
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Montering av Isabella 420 universaltelt Empty
PosteTema: Re: Montering av Isabella 420 universaltelt   Montering av Isabella 420 universaltelt Icon_minitimeMan 10 Okt 2011 - 10:38

Jeg har et Ventura vintertelt, og det er jo samme prinsippet. Jeg har det på en platting og har en ramme på plattingen som passer til teltet. Og da får jeg ikke det problemet du nevner.

Om du skal ha det rett på bakken bør du fortsatt sørge for at "gulvflaten" blir riktig i forhold til målene på teltet. Da bør vel dybden på teltet være riktig.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Montering av Isabella 420 universaltelt Empty
PosteTema: Re: Montering av Isabella 420 universaltelt   Montering av Isabella 420 universaltelt Icon_minitimeMan 10 Okt 2011 - 10:51

Til Toppen Go down
Sponsored content





Montering av Isabella 420 universaltelt Empty
PosteTema: Re: Montering av Isabella 420 universaltelt   Montering av Isabella 420 universaltelt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Montering av Isabella 420 universaltelt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Isabella universaltelt?
» Universaltelt på platting
» Universaltelt 360 eller 420 på Hobby 650 KFU.
» Universaltelt - sommer og/eller vinter?
» Montering av eljet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: