CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,

Go down 
+3
janp
Lc120
norestcamp
7 posters
AvInnlegg
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeOns 10 Okt 2012 - 10:20

Neida, jeg stikker ikke av fra mine lovnader om noen håpet på det.
I denne tråden skal dere kunne lese om endelig løsning i saken når den tid kommer. Altså, som lovet!
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeOns 10 Okt 2012 - 19:26

Å ikke hadde jeg forventet at du IKKE skulle fortelle oss om videre gang i dette.
No e kanskje æ en av de få som har virkelig engasjert meg i din kamp,synes det er forkastelig slik enkelte har disset og kommet med oppgulp om og rundt vogna di.
Skal lure meg på om de også hadde gjort det hvis du hadde kjøpt en annen type vogn og ikke en KABE LIGHT.
Synes du har gjort det eneste rett i denne saken.
Å synes du skal stå på å få det slik som du mener det skal være.

Mulig æ kanskje e litt innhabil i saken,men hvorfor skal æ ikke kunn hjelp dæ?
Synes enkelte kan hoppe ned fra den kjepphesten sin å heller komme med konstruktive forslag,eller holde rett å slett kjeften sin.

Og slik jeg ser hele saken er det en kjempe advarsel til andre som tenker på å handle vogn der.Er ikke sikkert at alle vognene derfra er slike,men kanskje verd å sjekke dette..
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3364
Registration date : 19.01.2012

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeOns 10 Okt 2012 - 19:42

Smile


Sist endret av janp den Fre 14 Jun 2013 - 22:28, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeOns 10 Okt 2012 - 19:57

Å eller har vi det bra.... Laughing
Er ikke snakk om hva han mener,er en reaksjon fra mæ rundt det som er skrevet i de andre trådene han har startet.

Når enkelte har slike problemer med vogna si kan folk heller hjelpe til og ikke komme med "oppgulp"
Å hva du leser og ikke leser er nok ditt problem Jan Petter.
Meget rart at enkelte kan komme med slike ord som du nevner,men kommer andre med det så er det fy fy.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeOns 10 Okt 2012 - 20:00

Hold sytingen i en tråd nå, så ser vi på det der. Det er ingen som er ansatt for å passe på deltakerene her inne så forskjellig rart kan bli skrevet uten at det reageres på det umiddelbart.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3364
Registration date : 19.01.2012

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeOns 10 Okt 2012 - 21:36

Først trodde jeg at dette ikke kunne henge på greipp, og at vi ble tullet med. Men da bildene kom så så jeg fort at dette virkelig var sant. Og jeg har etter det ikke trodd annet enn at det var som beskrevet fra trådstarters side. Og jeg har vitterlig prøvd  å vise at jeg støtter ham og kom med flere konstruktive forslag ganske tidlig.


Sist endret av janp den Fre 14 Jun 2013 - 22:29, endret 1 gang
Til Toppen Go down
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeOns 10 Okt 2012 - 22:00

Lc120;

Du er fanden meg ikke inhabil. Du har gjort det eneste riktige som en ekte caravanist !!

Du holdt kjeft her inne inntil du hadde beviselige holdepunkter for dine påstander.
Du beklaget regnværet og lovet å krype under vognen din og ta bilder ved neste anledning. Dette gjorde du, og sendte meg bilder som er håndfaste beviser i sakens anledning om hvordan en Adria Alpina 743 skal se ut!

Som jeg sa til deg; Jeg ville gjort akkurat det samme for andre som du gjorde for meg, men ville aldri forvente noen påskjønnelse for dette. Imidlertid så satte jeg så forbannet stor pris på det du gjorde.

Jeg spurte deg i tillegg om det var mulig å ta et ekstra bilde som kunne være betydningsfull i saken. Det tok det kun kort tid så var bildet her.

Hadde dette forumet vært av en slik art som det du utviser så ville det fungert.
Dette forstår ikke eieren og moderatorer....og endel inbitte medlemmer.
Moderator hyler med de ulver som hyler høyest og tror det er dette som er tøft.

Her er noen som ønsker å fortelle om sin fortreffelige løsning i saken ved å gi, i sine egne øyne, så uimotståelige råd .
I sine egoistiske øyne så glemmer de å se til at de fanden ikke kjenner saksgangen i det hele tatt. Det har de ikke grunnlag for å kjenne ut fra min historie.

Du er en ekte caravanist, Sverre !!!


Til Toppen Go down
Lc120
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Lc120


Antall Innlegg : 546
Registration date : 07.09.2011

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeOns 10 Okt 2012 - 22:57

Takker for den.
Å det skulle da bare mangle om en ikke skulle kunne hjelpe en caravanist kompis..... Wink .
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeTor 29 Nov 2012 - 18:16

Hei
Da er bobilen bestilt fra Antons Smile så får vi se etter hvert.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeSøn 2 Des 2012 - 18:11

Dethleffs skrev:
Hei
Da er bobilen bestilt fra Antons Smile så får vi se etter hvert.

Lykke til!
Når forventer du at nyerhvervelsen kommer til gårds?
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeSøn 2 Des 2012 - 21:50

Hei Rashid

Har bestilt den til slutten av Mars,da får jeg skilt på den og klar til jeg er påland igjen i Mai Very Happy da blir det tur tenker jeg.
Til Toppen Go down
norestcamp
CARAVANER
CARAVANER
norestcamp


Antall Innlegg : 113
Localisation : Norge/Estland
Registration date : 24.06.2012

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeTor 13 Feb 2014 - 16:43

Må bare dele denne metoden......

https://www.youtube.com/watch?v=baGBFxpy3XA

I følge overskriften i denne videosnutten så har jeg nå endelig fått forklaring på
hva som har skjedd med min vogn.

Antons Camping reklamerer nemlig her for "varmesyring af campingvogne ! "
Undertegnede garanterer at det virker.

I tillegg leverer han kox-arlarm for de som måtte fyre opp i vognen på den måten.
De burde uansett også implementere arlarm for kull i samme enhet.

Det er faktisk min vogn han bruker i demonstrasjonen......om der da ikke er en annen vogn som er helt presis lik utstyrt, og med presis lik plassering av uts(t)yret.
Til Toppen Go down
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeMan 2 Mar 2015 - 18:10

Har nå fått tilbud på Adria Altea 552pk fra både norsk forhandler og Antons.

Prisen fra Norsk forhandler 220000 inkl Markise med vegger, batteripake, brann og gassalarm, brannslukningsapparat, avtrekksvifte, gassflaske, tv+antenne og klargjøring.

Antons: 210000 levert i stavanger. Men her er det med Ekstrautstyr for ca 10000kr i tillegg.

Jeg syns ikke dette er nok til at det svarer seg å importere. Jeg må si jeg er overrasket over at det ikke ble mer.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3364
Registration date : 19.01.2012

DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitimeMan 2 Mar 2015 - 20:46

Jeg er ikke så overrasket. Hjalp min bror da han vurderte å kjøpe en Hobby fra Danmark. Tilsynelatende en del billigere, men med god pris fra norsk forhandler og en del ekstrautstyr så ble det litt over 10000 å spare, så da ble det norsk forhandler den gangen. Riktignok ble den solgt til noen nordafor etter ca 1/2 år, men siden den var kjøpt ny i Norge så var en lokal forhandler nordafor også behjelpelig i en liten reklamasjonssak.

Har Antons vært en seriøs forhandler så hadde i norestcamp sluppet å havne i den knipa han gjorde. Men slik var det ikke, men alle står jo fritt i å velge firma.

Til Toppen Go down
Sponsored content





DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Empty
PosteTema: Re: DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,   DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring, Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
DEL 3, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring,
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Importere fra Danmark
» Import fra Danmark, Erfaringsoverføring
» DEL 2, Import fra Danmark, Erfaringsoverføring
» Import av Hobby!
» Import av campingvogn fra Tyskland. Prøveskilt?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: IMPORT-
Gå Til: