CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kasser over taklukene

Go down 
+7
Ronny
Jan
Johnny
siemens
Jan Ole
Sten Rune
Fjellcamping
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 20 Jan 2008 - 20:57

vi hadde slike kasser når vi lå på Sjusjøen, men når vi flyttet til Gol, passet ikke de kassene på lukene til den nye vogna, så vi ga f...
nå ser jeg ikke vitsen med de kassene... ikke er det pent heller...
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeTor 28 Feb 2008 - 19:44

Jeg ser desverre vitsen med dem, jeg tar en takluke eller to pr vinter. Der vi står kan det bli en halv meter snø på taket og ofte 20 minus..da er det lett å komme borti ei luke når du måker av taket i mørkret..
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeTor 28 Feb 2008 - 19:53

Bruker ikke kasser jeg på taket. Forstår faktisk at noen velger å bruke denne typen beskyttelse på lukene. Er som du sier ronny fort å ødelegge ei takluke under snørydding.
Men lurer på en ting. Er det noen som har erfart at denne typen beskyttelse setter merker i taket? Kan fort bli noen kilo trykk på disse kassene med tung snø på dem. Og ikke alle vogner vel som tåler så veldig mye punkttrykk på aluminiumen på taket
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeTor 28 Feb 2008 - 19:58

Endelig noen som har skjønt det.......Jeg kan trøste deg Johnny det blir ingen merker i vogna og da bruker vi disse vannfaste forskalingsplaten..... Smile Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeTor 28 Feb 2008 - 20:14

Tove skrev:
Endelig noen som har skjønt det.......Jeg kan trøste deg Johnny det blir ingen merker i vogna og da bruker vi disse vannfaste forskalingsplaten..... Smile Smile

Tove

nå har vel du bjølle..... der er det finèrplate rett inder aluplata, så den står fr en støyt, mens de fleste andre vognene, har aluplaten lint rett på isolasjonen, som jo er myk. der vil denne belastningen Johnny nevner, i større grad kunne lage merker, da det svært lett blir bulker i slike tak.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeTor 28 Feb 2008 - 21:59

Vegard skrev:
Tove skrev:
Endelig noen som har skjønt det.......Jeg kan trøste deg Johnny det blir ingen merker i vogna og da bruker vi disse vannfaste forskalingsplaten..... Smile Smile

Tove

nå har vel du bjølle..... der er det finèrplate rett inder aluplata, så den står fr en støyt, mens de fleste andre vognene, har aluplaten lint rett på isolasjonen, som jo er myk. der vil denne belastningen Johnny nevner, i større grad kunne lage merker, da det svært lett blir bulker i slike tak.

Vegard

Har bjølle jeg vettu........men du vi hadde slike kasser på Solifer`n vår også vi...blei da ingen merker i den.........men den vogna der går vel også for å hvere en god vogn.........
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeFre 14 Mar 2008 - 21:02

Har ingen anelse hvordan taket i Solifern er laget. men solid er er det. Kan gå mellom lukene uten synlig svikt..det blir vel å støpe i hakkene etter vinteren og lage kasser neste vinter..opplever dette som et problem at jeg stadig lager hakk i lukene med påfølgende reparasjoner....
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Mar 2008 - 1:41

Sikkert et tullete spørsmål, men:
Hvordan lager dere disse kassene? Materialer? Bredde x lengde er vel i overkant av luken størrelse? Hva med høyden?
Hvordan blir det med ei kasse for Heki-2?
Kasser over taklukene - Page 4 105977
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Mar 2008 - 18:19

Tasle skrev:
Sikkert et tullete spørsmål, men:
Hvordan lager dere disse kassene? Materialer? Bredde x lengde er vel i overkant av luken størrelse? Hva med høyden?
Hvordan blir det med ei kasse for Heki-2?
Kasser over taklukene - Page 4 105977
de jeg har sett er ca 20 cm høye for å gi plass til å åpne litt på takluka inni, og de er laget enten i kryssfiner eller bord.
selv ville jeg brukt kryssfiner på grunn av stabiliteten
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Mar 2008 - 22:12

Jan

Takker, nå skjønner jeg "tegninga".. Very Happy
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Mar 2008 - 22:58

Tasle skrev:
Jan

Takker, nå skjønner jeg "tegninga".. Very Happy
ingen årsak du, alltid til tjeneste hvis jeg kan hjelpe Very Happy
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:31

Tasle skrev:
Sikkert et tullete spørsmål, men:
Hvordan lager dere disse kassene? Materialer? Bredde x lengde er vel i overkant av luken størrelse? Hva med høyden?
Hvordan blir det med ei kasse for Heki-2?
Kasser over taklukene - Page 4 105977
Har laget kasser av impregnerte terassebord. De blir solide og stabile. Bruker gummilist under for å unngå riper i takplata.
Til Heiki-2 må kassa være 25-30 cm høy for å få åpnet luka i luftestilling. Har brukt gjennomsiktige terassetakplater som tak på denne kassa. Da slipper lyset inn i vogna.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:34

Men åssen fester dere de????? her hadde jo de der ligget langt nede i Telemark før første uka var over......
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:38

Fester kassene, mener du?

Legger sementhelle på toppen. Vinden får ikke noe særlig tak på en slik kasse. Har aldri hatt problemer med at de har forsvunnet, men jeg har aldri stått oppå noe fjell.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:41

hpk skrev:
Fester kassene, mener du?

Legger sementhelle på toppen. Vinden får ikke noe særlig tak på en slik kasse. Har aldri hatt problemer med at de har forsvunnet, men jeg har aldri stått oppå noe fjell.

oki..... her hadde jeg ikke turt det..... i fjor ble det registrert tre orkaner her..... i år har det vært en... og da røsker det godt i vogna, enda den står med fronten mot der vinden stort sett kommer fra.....
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:43

Har i vinter ikke vært i nærheten av å hverken tråkke/sparke borti eller slå kosten borti takluka eller ventilene jeg.... så for min del klarer jeg ikke å se nødvendigheten av de der.

Var jaggu en som klarte å ødelegge takluka si på en Fendt med slike kasser på Blefjell tidligere i vinter...

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kasser over taklukene - Page 4 Caravan
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:45

vegard

da er vel eneste alternativ å dra en lang surrestropp rundt vogna, over kassa og stramme til det en makter............. Smile

forresten med slik vind har man kanskje ikke bruk for kasser, for da blåser snøen av taket
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:48

Sten Rune skrev:
Har i vinter ikke vært i nærheten av å hverken tråkke/sparke borti eller slå kosten borti takluka eller ventilene jeg.... så for min del klarer jeg ikke å se nødvendigheten av de der.

Var jaggu en som klarte å ødelegge takluka si på en Fendt med slike kasser på Blefjell tidligere i vinter...

Sten Rune

jeg ser heller ikke poenget med de..... jeg vet hvor lukene er og har kontroll på de.... har forresten bare tatt av taket en gang i år..... ellers har det blåst reint....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:50

hpk skrev:
vegard

da er vel eneste alternativ å dra en lang surrestropp rundt vogna, over kassa og stramme til det en makter............. Smile

forresten med slik vind har man kanskje ikke bruk for kasser, for da blåser snøen av taket

jepp..... og de gangene det har vært noe særlig på taket, så er jo lukene tint fri innen vi kommer, for vi får vogna plugga på torsdag morgen, når vi kommer fredag kveld......
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:55

Jeg synes kasser er greit å bruke for da får man opp lukene selv om det er snø på taket, og man holder smeltevann og is unna lukene. Har lest andre steder på forumet at noen har problemer med vann som renner inn over kanten på luka.
I tillegg slipper man å bekymre seg for å tråkke gjennom eller komme borti luka når man måker.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:57

Blåser ikke av hos meg..... har vel måkt det taket nesten hver helg jeg har brukt vogna.... og det har jo vært noen helger i vinter....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kasser over taklukene - Page 4 Caravan
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Mar 2008 - 21:59

hpk

Ser den med å få opp luka når det er mye snø.....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kasser over taklukene - Page 4 Caravan
Til Toppen Go down
Benth

Benth


Male
Antall Innlegg : 11
Age : 56
Localisation : Holmestrand
Registration date : 10.04.2008

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeTir 15 Apr 2008 - 16:41

Har en svoger som bruker dette hele året, men han har fått noen å lage dette i pexiglass.
Han har luka oppe hele tiden selv om han ikke er der, får å ikke få fukt.
Er dette riktig eller hva???

Er uerfaren med dette. Spør her før jeg skaffer slike selv. bounce Neutral
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeTir 15 Apr 2008 - 19:07

Benth.

Nok en gang noe som praktiseres forskjellig.Jeg har vintercampa i metervis med snø i et par tiår nå,og har overhodet ikke hatt brukt for disse kassene,mens andre igjen bare må ha dem.

Har aldri hatt fukt selv om kasssene har vært fraværende.Og det tar svært kort tid å børste snø av taklukene,slik at du får lufting gjennom dem uansett.På Bjøllen er de jo selvluftende.

Og at man ikke kan se taklukene fordi man ikke har kasser,og derfor er redd for å ødelegge dem,er jo å ta i litt synes jeg.Vegard og jeg ligger godt over 100 kg. streken,og har aldri tråkka på ei luke noen gang.

Men om du svært gjerne vil ha dem,så er det jo fritt frem.Men noen nødvendighet er de ikke,i mine øyne.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeOns 16 Apr 2008 - 0:03

ARVE skrev:


Vegard og jeg ligger godt over 100 kg. streken,og har aldri ....

.

Slike karer trenger vi til å bygge landet !
Hvem pokker skal skyve lasset om ikke oss gutta på 100 + Razz

Helt uten sammenheng; Husker jeg en gang tidlig 80-tallet kjørte en MC med totalvekt 475 kg i vognkortet. Pga av min "egenvekt" vippet ekvipasjen 500 kg med det resultatet at jeg fikk tilnavnet "halv-tonn".
Og mindre blir man jo for pokker ikke med åra :-) Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeOns 16 Apr 2008 - 0:06

Rufus.

Det er jo et prinsipp å veie over 100 kg.En perfekt campingkropp skal se sånn ut !!!! Kan brukes til alt da !!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeOns 16 Apr 2008 - 0:11

Arve

Kjekt at man kan brukes som en litt stødig og røslig bokstøtte... om noe er i ferd med å velte ( eller vællve som vi sier på dialekt ) Passer også som mothold for slegga mot en 2"4 om det kniper...
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeOns 16 Apr 2008 - 7:16

Benth skrev:
Har en svoger som bruker dette hele året, men han har fått noen å lage dette i pexiglass.
Han har luka oppe hele tiden selv om han ikke er der, får å ikke få fukt.
Er dette riktig eller hva???

Er uerfaren med dette. Spør her før jeg skaffer slike selv. bounce Neutral
Lukene har ventilasjon også om de er lukket. Vogna er tvangsventilert gjennom luftinntak i gulvet og taklukene. Å ha lukene åpne hele tida for å unngå fukt er ikke nødvendig.
Om man vil ha kasser eller ikke om vinteren er et valg man gjør, ikke en nødvendighet. Jeg er en av dem som foretrekker å bruke kasser om vinteren.
Min favorittaktivitet er ikke å krabbe oppå taket og børste snøen av lukene. Det er som regel nok annet å ta seg til når man ankommer vintercampingen.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Nov 2008 - 12:09

Kasser over taklukene - Page 4 1511200811305BEHPVcZD5kf32aVEz

Glad jeg ikke har vogna mi ved siden av denne affraid affraid

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kasser over taklukene - Page 4 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Nov 2008 - 12:13

Sten Rune skrev:
Kasser over taklukene - Page 4 1511200811305BEHPVcZD5kf32aVEz

Glad jeg ikke har vogna mi ved siden av denne affraid affraid


Nesten ikke vindfang i de derre i det hele tatt.... lol! Tenk seg og få en slik i knollen en litt vindy dag....


Jeg forstår fremdeles ikke poenget med disse stygge og svære boksene... confused
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Nov 2008 - 12:16

Rune

Tok det bildet på en tur her nå.... pene er de ikke og jeg klarer ikke å se det store poenget. Etter en vinter her oppe har jeg ikke endret det standpunktet...

Og ja.... det blåser godt her nå...

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kasser over taklukene - Page 4 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Nov 2008 - 16:00

Sten Rune

se den venstre kassa på bildet der..... den har flytta seg, og står oppå luka til badet jo.....

tre vinkast til, og den der har flaksa vegg i mellom....... får håpe den bare ødelegger og bulker hans eget utstyr.....
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Nov 2008 - 16:03

Vegard skrev:
Sten Rune

se den venstre kassa på bildet der..... den har flytta seg, og står oppå luka til badet jo.....

tre vinkast til, og den der har flaksa vegg i mellom....... får håpe den bare ødelegger og bulker hans eget utstyr.....

Vegard

Var pga den kassa jeg tok det bildet. Sånn som det blåser her nå, og nå som vinden får tak under den kassa ligger den nok ikke lenger på det vogntaket....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kasser over taklukene - Page 4 Caravan
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Nov 2008 - 14:16

Vdr den kassa på bildet lå den i dag lenger bak på vogntaket, hadde altså blåst vekk fra luka men heldigvis for omliggende utstyr lå den fortsatt på taket. Hadde ikke nok strøm på kameraet til å få tatt bilde av den...

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kasser over taklukene - Page 4 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitimeSøn 16 Nov 2008 - 14:43

Sten Rune skrev:
Vdr den kassa på bildet lå den i dag lenger bak på vogntaket, hadde altså blåst vekk fra luka men heldigvis for omliggende utstyr lå den fortsatt på taket. Hadde ikke nok strøm på kameraet til å få tatt bilde av den...

Får bare si det igjen..... får håpe den kun skader utstyret til han som eier og har plassert galskapen på taket.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kasser over taklukene - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kasser over taklukene   Kasser over taklukene - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kasser over taklukene
Til Toppen 
Side 4 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Kasser over taklukene

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: