CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Oppgradering totalvekt Dethleffs 675V

Go down 
2 posters
AvInnlegg
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

Oppgradering totalvekt Dethleffs 675V Empty
PosteTema: Oppgradering totalvekt Dethleffs 675V   Oppgradering totalvekt Dethleffs 675V Icon_minitimeMan 14 Nov 2016 - 17:33

Skal prøve et løp som andre her inne har prøvd på, men som har stoppet opp: Oppgradering av totalvekta på min Dethleffs 675V. Akslingene er stemplet 1050 kg, da burde det våære muligheter for å få justert vekta opp fra 2000 til 2100 kg.

Jeg har nettopp fått et BPW ICS for 3000 kg på bordet, fra Tyskland kostet det 2125 pluss 170 i frakt. Porto og tollgebyr ble litt over 700, totalt ca 3000,- Tüv-papirer følger med, og neste skritt er å kontakte BPW hofstad for å få hjelp til videre før det blir tur til BT. Og nettopp BT er nok flaskehalsen når det gjelder å komme i mål. Nye typeskilt må også skaffes fra BPW, og jeg håper at BPW Hofstad kan hjelpe meg videre.

Dette er den nye BPW ICS, for den som ikke har sett den før. Jeg har den gamle WCS 3000, som ikke har denne knoppen som spretter opp når kula er på plass, og det har vært et savn:

Oppgradering totalvekt Dethleffs 675V BPW%20WS300%20500

Så skal jeg oppdatere denne tråden når det er noe å melde. BPW Hofstad skal kontaktes i morgen. Men jeg regner ikke med noen enkel oppgave, men en får alltids prøve. 100 kg er ikke mye, men med marginal å gå på uten at vogna e ferielastet så hjelper det mye.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Oppgradering totalvekt Dethleffs 675V Empty
PosteTema: Re: Oppgradering totalvekt Dethleffs 675V   Oppgradering totalvekt Dethleffs 675V Icon_minitimeTir 15 Nov 2016 - 13:48

Regner med at du har sjekket med Dethleffs om de har noen papirer på det? Jeg fikk papirer fra Adria når jeg "bygde" om Adriaen. Fikk den opp fra 1500 til 1700.
Til Toppen Go down
 
Oppgradering totalvekt Dethleffs 675V
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Totalvekt /akselvekt ?
» Totalvekt til hodebry
» Øke totalvekt Hobby 720
» Oppjustering av totalvekt....?
» Oversikt tilhengervekt og totalvekt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: