CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dårlig trykk på gassbluss

Go down 
4 posters
AvInnlegg
amatoren
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 54
Registration date : 10.04.2013

Dårlig trykk på gassbluss Empty
PosteTema: Dårlig trykk på gassbluss   Dårlig trykk på gassbluss Icon_minitimeMan 5 Jun 2017 - 20:46

Hei, jeg synes det er dårlig trykk/fres på komfyren. Alle 3 blussene virker som de kjører "på sparebluss". Jeg har skiftet gassflaske, så den er full, men det blir liksom ikke noe fres der.

Både kjøleskapet, alde'n og stekovnen går fint på gass, men det er mulig disse ikke krever så mye trykk? Det starter liksom med ganske mye sus til å begynne med, men etter 1-2 sekunder så blir det så lav flamme at den ser ut som den skal til å slukke. Har noen vært borti noe lignende?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Dårlig trykk på gassbluss Empty
PosteTema: Re: Dårlig trykk på gassbluss   Dårlig trykk på gassbluss Icon_minitimeMan 5 Jun 2017 - 21:58

Har du prøvd å rengjøre brennerne? Nå vet jeg ikke hva slags bluss du har men de fleste kan man demontere øverste delen av og gjøre dem rene. Pleier å hjelpe det.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
amatoren
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 54
Registration date : 10.04.2013

Dårlig trykk på gassbluss Empty
PosteTema: Re: Dårlig trykk på gassbluss   Dårlig trykk på gassbluss Icon_minitimeTir 6 Jun 2017 - 9:44

Skal sjekke det, men i og med at det er bra trykk de 1-2 første sekundene så synes jeg det er rart
Til Toppen Go down
HobbyTom
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
HobbyTom


Male
Antall Innlegg : 453
Age : 49
Localisation : Trøndelag
Registration date : 13.10.2008

Dårlig trykk på gassbluss Empty
PosteTema: Re: Dårlig trykk på gassbluss   Dårlig trykk på gassbluss Icon_minitimeOns 7 Jun 2017 - 11:56

Sjekk de tre kuleventilene der du kan stenge for kjøleskap, varmeovn og kokepunkter hver for seg. Det velta ei saftflaske inne i skaprommet der disse ventilene står i vogna vår, og flaska klarte faktisk å lukke kuleventilen for kokepunktene halvveis... Etter dette har jeg erklært nevnte skaprom som teknisk sone, kjemisk fritt for næring og nips.
Bare en tanke.
Til Toppen Go down
Stian C
CARAVANER
CARAVANER
Stian C


Male
Antall Innlegg : 125
Localisation : Stord
Registration date : 11.06.2010

Dårlig trykk på gassbluss Empty
PosteTema: Re: Dårlig trykk på gassbluss   Dårlig trykk på gassbluss Icon_minitimeOns 7 Jun 2017 - 21:33


om du ikke finner noe annet så skift regulator...
Jeg måtte skifta på min, har hatt samme problem i lengre tid...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Dårlig trykk på gassbluss Empty
PosteTema: Re: Dårlig trykk på gassbluss   Dårlig trykk på gassbluss Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Dårlig trykk på gassbluss
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dårlig effekt på gassbluss komfyrtopp
» Dårlig med varmtvann.. Ujevnt trykk..
» Innhold i gassbluss
» Dorlig trykk i vann system Cabby
» Demontere gassbluss Cramer type 646

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: