CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kvalitet på Adria vogner vs Knaus

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Polaris




Antall Innlegg : 2
Registration date : 07.08.2017

Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Empty
PosteTema: Kvalitet på Adria vogner vs Knaus   Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Icon_minitimeMan 7 Aug 2017 - 11:43

Vurderer å kjøpe meg en Adria ADORA 753 UC eller en Knaus 750. Har hatt Knaus i flere år og har vært fornøyd med den. Synes Adria vognen ser fin ut men har ikke noe kjennskap til disse vognene mhp. kvalitet, brukervennlighet etc. Noen som har noen erfaringer og dele? :-)
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Empty
PosteTema: Re: Kvalitet på Adria vogner vs Knaus   Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Icon_minitimeMan 7 Aug 2017 - 12:25

Hei, jeg har ingen erfaring fra Adria og burde derved ikke uttale meg, men med tanke på at jeg ikke direkte noen gang har hørt noe negativt om Adria (heller det motsatte) og at det er Kabe som eier Adria i dag, ville ikke jeg ha noen betenkligheter med Adria. Knaus kjenner du jo og vet hva det står for.
Til Toppen Go down
Thomas37




Male
Antall Innlegg : 16
Registration date : 01.04.2017

Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Empty
PosteTema: Re: Kvalitet på Adria vogner vs Knaus   Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Icon_minitimeMan 7 Aug 2017 - 20:16

Knaus er jo skikkelig bra vogner og hvisdu velger en av toppmodellene så får du en virkelig bra vogn. Velger du en Adria Alpina får du noe som få andre kan matche. Jeg tror jeg hadde tatt knaus framfor adria Adora men ikke framfor Alpina.
Til Toppen Go down
HansM
CAMPER
CAMPER



Male
Antall Innlegg : 33
Localisation : Lørenskog
Registration date : 20.09.2015

Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Empty
PosteTema: Re: Kvalitet på Adria vogner vs Knaus   Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Icon_minitimeTir 19 Sep 2017 - 20:43

Hvor holdbare dem er over tid vet jeg ikke. Men å gå fra en Knaus Sport 2012 til Adria Adora 2017 er iallefall en stor forbedring i forhold til kvalitet. Nå er sport lav modellen til Knaus så kan bli litt feil sammenligning.
Selv har jeg kun kjørt en sesong og er super fornøyd med Adria'n. Har brukt i rundt 0 grader og der det ingen kald trekk. Adria Adora kommer jo standard med Alde nå, mot hva dem gjorde på eldre modeller som har aluminium mot de nye som har GFK(Glassfiber).

Men ble sagt, skal man campe i minus 25 over tid så lønner det seg å velge Alpina når jeg kjøpte vogna.
Etter å prøvd vogna på Beitostølen på sen høsten nå i år, så hadde jeg ikke hatt noe betenkligheter å lagt meg i vogna i minus 14-15grader iallefall.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Empty
PosteTema: Re: Kvalitet på Adria vogner vs Knaus   Kvalitet på Adria vogner vs Knaus Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kvalitet på Adria vogner vs Knaus
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Adria kvalitet
» koblingsskjema Adria Adora vogner?
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: FRI PRAT :: FOTOPRAT-
Gå Til: