| Kvalitet | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Thomas GENERAL!
Antall Innlegg : 3084 Age : 47 Localisation : Hønefoss Registration date : 20.05.2007
| Tema: Kvalitet Tor 10 Jan 2008 - 22:13 | |
| Er det noen som har erfaring fra Wilk ine her? Gode eller dårlige... Både Knaud, Tabbert og Wilk kommer vel fra samme produsent så kan Wilk være så mye dårligere da? | |
|
| |
Thomas GENERAL!
Antall Innlegg : 3084 Age : 47 Localisation : Hønefoss Registration date : 20.05.2007
| Tema: Re: Kvalitet Tor 10 Jan 2008 - 22:28 | |
| Her var det jaggu mye rart ser jeg nå.. ..inne.. ...Knaus... | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Tor 10 Jan 2008 - 22:28 | |
| - Thomas skrev:
- Er det noen som har erfaring fra Wilk ine her? Gode eller dårlige... Både Knaud, Tabbert og Wilk kommer vel fra samme produsent så kan Wilk være så mye dårligere da?
Wilk ja, solgte en Wilk Sport 490 2002 mod. for ca 2 mnd. siden. Og det er ikke noe å utsette på den vogna i forhold til andre kontinentale vogner. Wilken består stort sett av originale vogndeler som alle merker bruker om en annen, bl. låsene på skapene fant jeg makne på en 2006 mod. bjølseth her i sommer. Toalettene blir levert av thetford, vinduene er standard vognvinduer. Varmen kommer fra Thruma ovn, gassbluss fra Cramer , stabilisatorkoblingen og ramma fra AL-KO .....o.s.v. o.s.v. Jeg mener du får vogn for pengene, ikke på langt nær så jålete som Hobby. Ikke på langt nær så god sittekomfort som nordiske vogner. Du får ganske enkelt en god og enkel vogn til den prisen. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 5:32 | |
| Fri og bevare meg vel. Her må det tas tak. JÅLETE. Jålete faktisk. Jeg er helt stum, men ikke lenge. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 9:33 | |
| - Tom RS skrev:
- Fri og bevare meg vel. Her må det tas tak. JÅLETE. Jålete faktisk. Jeg er helt stum, men ikke lenge.
Da jeg var lita jente så var ei jåledame noe flott........... |
|
| |
Lars Egil STATSMINISTER!!!
Antall Innlegg : 3858 Age : 52 Localisation : Bømlo Registration date : 20.06.2007
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 9:39 | |
| Jåledame, jålevogn....hmmm.... Det kan vel funke begge deler skulle jeg tro? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 9:56 | |
| Thomas.
Wilk er et prisgunstig alternativ,med egenskaper som du vil kjenne igjen fra andre kontinentale vogner.Kikka litt på dem på messa,og synes de så helt greie ut,uten å ta pusten fra meg.Litt sånn Toyota Corolla,helt grei og samtidig litt A-4,etter min smak. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 11:22 | |
| - Tom RS skrev:
- Fri og bevare meg vel. Her må det tas tak. JÅLETE. Jålete faktisk. Jeg er helt stum, men ikke lenge.
In your face........ hehehehehehehehehe. |
|
| |
Thomas GENERAL!
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 11:43 | |
| - Tom RS skrev:
STUM??? DU?? Å nei du..... | |
|
| |
Thomas GENERAL!
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 11:52 | |
| - ARVE skrev:
- Thomas.
Wilk er et prisgunstig alternativ,med egenskaper som du vil kjenne igjen fra andre kontinentale vogner.Kikka litt på dem på messa,og synes de så helt greie ut,uten å ta pusten fra meg.Litt sånn Toyota Corolla,helt grei og samtidig litt A-4,etter min smak. Har kikket litt på dem og synes de ser bra ut med tanke på pris. Men samtidig synes de kanskje ser litt billige ut også, klarer ikke å sette fingeren på det men helhetsinntrykket er billig. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 11:56 | |
| - Thomas skrev:
- ARVE skrev:
- Thomas.
Wilk er et prisgunstig alternativ,med egenskaper som du vil kjenne igjen fra andre kontinentale vogner.Kikka litt på dem på messa,og synes de så helt greie ut,uten å ta pusten fra meg.Litt sånn Toyota Corolla,helt grei og samtidig litt A-4,etter min smak. Har kikket litt på dem og synes de ser bra ut med tanke på pris. Men samtidig synes de kanskje ser litt billige ut også, klarer ikke å sette fingeren på det men helhetsinntrykket er billig. Joda, der er jeg enig med deg. Wilken ser billig ut, enkel og billig. Men så er de jo billige og da, billig og grei. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 12:06 | |
| Thomas.
Akkurat sånn tenkte jeg og.Er nok en av de vognene som hadde stått nederst på min liste om jag skulle ha valgt en kontinental vogn.Sikkert ikke dårlig,men ut fra magefølelsen-kjedelig.
Dethleffs og Knaus er nok mine kontinentale favoritter.TEC overraska og positivt på messa.Behagelige vogner,med en fin stemning innvendig. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 12:21 | |
| - ARVE skrev:
- Thomas.
Akkurat sånn tenkte jeg og.Er nok en av de vognene som hadde stått nederst på min liste om jag skulle ha valgt en kontinental vogn.Sikkert ikke dårlig,men ut fra magefølelsen-kjedelig.
Hobby er nok min kontinentale favoritter.TEC overraska og positivt på messa.Behagelige vogner,med en fin stemning innvendig. hehehehehe |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 12:55 | |
| Tom RS.
ØYYYYY;JUKS !!!!!!!! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 13:01 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 13:13 | |
| Tom RS.
Og jeg skulle liksom sette på varme på plastikkstølen din i kveld !!!! Hehe,dream on dude !!!!! Av alle ting,så tilla du meg å være Hobby-fan.
Grrrr,DER GÅR GRENSA !!!!!!!!!! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 13:17 | |
| - ARVE skrev:
- Tom RS.
Og jeg skulle liksom sette på varme på plastikkstølen din i kveld !!!! Hehe,dream on dude !!!!! Av alle ting,så tilla du meg å være Hobby-fan.
Grrrr,DER GÅR GRENSA !!!!!!!!!! ja..... jo.... jeg må være meget syk. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Fre 11 Jan 2008 - 13:19 | |
| Tom RS.
Gudskjelov noe vi kan enes om !!!!!! |
|
| |
Thomas GENERAL!
| Tema: Re: Kvalitet Søn 13 Jan 2008 - 10:36 | |
| He he... fin den TomRS. Dethleffs er min soleklare favoritt uansett. Men kjerringa har enda ikke funnet en som har "dugandes" kjøkken.. Og hun må jo helt klart få sitt ønske oppfylt ang det. Det gagner jo meg også det. | |
|
| |
Sten Rune Admin
Antall Innlegg : 15853 Age : 54 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
| Tema: Re: Kvalitet Søn 13 Jan 2008 - 21:41 | |
| _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95 | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kvalitet Man 14 Jan 2008 - 5:49 | |
| |
|
| |
bent
Antall Innlegg : 9 Localisation : Herøy Registration date : 20.03.2008
| Tema: Re: Kvalitet Man 16 Nov 2009 - 2:32 | |
| Eg har ei Wilk 650 S3. Standarden er heilt ok, det eg har hatt problem med har vert min egen feil, bortsett fra nokre skrua som løsna i dobbelsenga (kanskje det også var min feil??) Ellers vil eg påpeike at vogna er meget behagelig bak bilen, tung men stødig. Drar den for tida med en BMW 523iA.
Er såpass fornøyd med vogna at eg har ingen planer om å bytte den ut. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Kvalitet | |
| |
|
| |
| Kvalitet | |
|