CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Montering av teltlist

Go down 
2 posters
AvInnlegg
oyvind




Male
Antall Innlegg : 7
Age : 78
Localisation : Oslo
Registration date : 19.12.2017

Montering av teltlist Empty
PosteTema: Montering av teltlist   Montering av teltlist Icon_minitimeTir 19 Des 2017 - 16:55

Er det noen som har montert en teltlist under den ordinære teltlisten?
Hvordan er det å skru fast denne teltlisten i karosseriet. Er det feste nok bak platen?
Hvor lenge holder det seg før det blir lekkasje. Selvsagt må det brukes tetningsmasse i hullene.
Om det lar seg gjøre så er det mulig å bruke enten markisen som er der allerede, eller tre på telte i den nye listen.

Jeg vet det finnes lister som kan limes på, men da bør platen det limes på være glatt.
Det har ikke denne Hobby`n jeg har.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Montering av teltlist Empty
PosteTema: Re: Montering av teltlist   Montering av teltlist Icon_minitimeTir 19 Des 2017 - 21:14

Har ikke montert ekstra teltlist på vogna. Derimot har jeg montert 5,5 meter fiamma F45 markise på vogna rett under eksisterende teltlist slik at jeg kan bruke teltskinna til f.eks tetteduken på isocampen uten å demontere markisa. Markisa er montert med gjennomgående bolter og beslag.
Tror det kan bli vanskelig å finne nok gode festepunkter til ei teltskinne dersom du vil skru den fast. Men nå kjenner jeg ikke til hvor lang avstand det er til stenderne inne i veggen på vogna for du bør jo treffe disse med skruene til teltskinna.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
 
Montering av teltlist
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Montering av myggdør
» Montering av mover
» montering og bruk
» Montering av gassalarm
» Montering av eljet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Chassi (stab.koblinger,bremser,atc osv)-
Gå Til: