CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Alde 3010 plutselug kobler den ut

Go down 
AvInnlegg
Anki




Antall Innlegg : 1
Registration date : 10.08.2018

Alde 3010 plutselug kobler den ut Empty
PosteTema: Alde 3010 plutselug kobler den ut   Alde 3010 plutselug kobler den ut Icon_minitimeFre 10 Aug 2018 - 13:54

Kom inn i vogna i går kveld og slo på Alde varme. Plutselig oppdaget jeg at den var koblet seg ut, sammen med batterlader. Har etter litt prøving og feiling sett at dersom jeg lar vifta gå kontinuerlig så holder den seg stabil. Kobler jeg over på at pumpa skal styres av therma funker alt fint, men plutselig er alt koblet ut og jeg må koble ut automatsikring og inn igjen for at det skal kobles på igjen. Tidligere har batterilader stått og blinket mellom grønn og rød, men nå står den på grønn hele tiden. På display i vogn står det at batteri lades hele tiden. I:15-20mS U:13,8 V når alt er ok. Når system kobler ut blir display i vogn helt annerledes, der batteri ikonet plutselig er vekke. Alde er helt død når dette skjer. Kan det være noe med batterilader, at denne står og kontinuerlug lader og hvis batteriet er "fullt" vil dette føre til en form for kortslutning? Det sksl sies at bstteriet er hekt nytt for sesongen, og at vi nylig har fått installert alde smart control. Da denne ble installert av servicemann kortsluttet visst hovedkortet og nytt ble satt i. Masse spm her, men vsnskelug å vite hva som kan være problemet. Nå har alt vært stabilt, men pumpa må sirkulere hele tiden. Ellers blacker alt ut. Håper på svar om noen kan ha en ide om hva som er galt.
Til Toppen Go down
 
Alde 3010 plutselug kobler den ut
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Alde 3010
» Sirkulasjonspumpe 12 V i Alde 3010.
» Alde 3010
» Drypper fra avluftningsventil ALDE 3010
» gass alde 3010

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VARMESYSTEMER-
Gå Til: