Heisann
Har vært så heldig å fått kjøpt meg ei savjø 612GL. 87 mod. etter min mening, så er det den beste vogna innen planløsningen. (som jeg trenger) Viste selvsagt om at det var råte i framvegg, men viste seg selvsagt at det var mer. men så MYE var jeg ikke klar over.

vi snakker om hele framveggen, høyre side vegg(midt til vinduet)
og halve veggen på venstre side. (sett innenfra.) så her må det selvsagt skrues ut hele innredningen til kjøkkenet.
Sitter her å funderer på hvordan jeg skal gå fram på dette. begge sidene har jo løsnet fra frontveggen. så begynner jeg med fronten eller sideveggene for å få den rett igjen?
planen videre blir da å skru ut alt, rive alt av trevirket og bygge det opp igjen med ubehandlet trefiberplate(? ikke sikkert dette er det beste valget?) denne er 3 mm som kryssfinner platene er fra før. og ikke minst trevirket som er dårlig. deretter håper jeg at isoporen kan være der som den er. hittil av det jeg har sett, så sitter dem fortsatt støpt godt fast! til slutt så ender det med tapet for å spare på vekt, og for at ikke det skal bygge
ut for mye så det blir noe feil med innredningen.
Men, dette er så omfattende jobb at jeg begynner å lure på om det virkelig er verdt det og at det tar mer tid en det jeg tror

skal sies at vogna i seg selv er fin og bra ellers og kostet ikke stort. Så fremdeles usikker på om jeg skal ta jobben ;P
Legger ved bilder av det som er gjort hittil. så ser dere hva jeg mener med mye råte

kjøkkenet har løsnet fra veggen også

har ikke bilder av det som er ved kjøleskapet. men er råte fra gulv til benkeplaten og hele veien fram.