CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bytte avløpsrør bad

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Rover88




Antall Innlegg : 3
Registration date : 31.05.2020

Bytte avløpsrør bad Empty
PosteTema: Bytte avløpsrør bad   Bytte avløpsrør bad Icon_minitimeSøn 31 Mai 2020 - 10:23

Hei
Avløpsrøret på vasken på badet i min Adora 613pk har hoppet/knekt av. Dette er jo fordi vi bretter vasken opp og ned, hvordan kommer man til bak der?
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1136
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Bytte avløpsrør bad Empty
PosteTema: Re: Bytte avløpsrør bad   Bytte avløpsrør bad Icon_minitimeOns 3 Jun 2020 - 21:29

Dette må vel være et spørsmål å ta opp med en Adria-forhandler siden ingen Adria-eiere på forumet har forslag til løsning.
Til Toppen Go down
Rover88




Antall Innlegg : 3
Registration date : 31.05.2020

Bytte avløpsrør bad Empty
PosteTema: Re: Bytte avløpsrør bad   Bytte avløpsrør bad Icon_minitimeFre 23 Jul 2021 - 11:26

Samme problem på min....2019mod...
Fikk rep etter første sesong hos forhandler, nå har det skjedd igjenn🤨
Kontaktet forhadler og 24mnd garantien har utløpt påstår de, pris 6000kr ca... deler av doen må demonters og bytte røret...
Problemet er vinkel på rør koblet inn på vask blir for skarp...
Mulig man kan sette en 45' bend og så slangen?
Til Toppen Go down
Rover88




Antall Innlegg : 3
Registration date : 31.05.2020

Bytte avløpsrør bad Empty
PosteTema: Re: Bytte avløpsrør bad   Bytte avløpsrør bad Icon_minitimeFre 23 Jul 2021 - 11:54

Fikk kontrabeskjed fra forhandleren om at dette skulle de som en ekstra service bytte rør kosnadsfritt for meg... 😇☺😊
Til Toppen Go down
Saddleback
CARAVANER
CARAVANER
Saddleback


Antall Innlegg : 147
Registration date : 16.06.2020

Bytte avløpsrør bad Empty
PosteTema: Re: Bytte avløpsrør bad   Bytte avløpsrør bad Icon_minitimeFre 23 Jul 2021 - 17:17

Kjekt at du fikk ordnet det, men å kalle det ekstraservice (det er Shell det) er vel å ta i. Kjenner ikke til problemet selv, men hvis vanlig bruk av vogna (les: felle vasken opp og ned) fører til at avløpsslangen hopper av er vel det nesten å regne som en produksjonsfeil og har ingenting med garantien å gjøre. Jeg ville ha sjekket opp om dette er et vanlig problem med denne type vask, og ev. tatt det videre med forbrukerrådet hvis de krever betaling for å fikse det.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bytte avløpsrør bad Empty
PosteTema: Re: Bytte avløpsrør bad   Bytte avløpsrør bad Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bytte avløpsrør bad
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Forlenge avløpsrør
» Bytte av varmtvannsbeholder
» Bytte dør
» Frostvæske
» Bytte-/serviceintervaller på gassanlegg?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: