CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 sommeren 2021

Go down 
2 posters
AvInnlegg
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1137
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

sommeren 2021 Empty
PosteTema: sommeren 2021   sommeren 2021 Icon_minitimeFre 12 Feb 2021 - 1:09

Vil gjøre oppmerksom på at Colorline informerer om at man får "gratis oppdatering" til flex-billett om man bestiller før mars. Flex betyr full mulighet til å endre reisetidspunkt samt full refusjon om man ikke ønsker å reise. Grei ordning egentlig, men vil trolig likevel avvente med å bestille. Kjører vi sørover blir det sannsynligvis broene, det er svært mange folk svært tett på Kielbåtene. Men, men, kanskje er situasjonen veldig mye bedre til sommeren? Det er lov å håpe.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

sommeren 2021 Empty
PosteTema: Re: sommeren 2021   sommeren 2021 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2021 - 8:14

Når vi kjører til Spania/Portugal i vest eller Trogir i Croatia i øst, kjører vi Øresundsbroen og ferje via Rødbyhavn til Puttgarden, Tyskland. Fra Trøndelag og sørover kjører vi raskeste veien til Sverige. Da slipper vi bommene i Trondheim og på resten av E-6 til Svinesund. I Frankrike og Spania/Portugal settes Garmin på "unngå motorvei". Da blir Øresundsbroen og Scandlineferja fra Rødbyhavn - Puttgarden "finansiert" og vi kjører nye veier med påfølgende opplevelser hver tur.
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1137
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

sommeren 2021 Empty
PosteTema: Re: sommeren 2021   sommeren 2021 Icon_minitimeLør 17 Apr 2021 - 1:00

Spørs hvordan sommeren blir, er stygt redd for at det blir umulig å kjøre sørover i år også. Camping i Norge gidder jeg ikke, rett og slett, da får det heller bli hytta og endel hjemme.
Men hvis det blir mulig, fullvaksinert, så blir det Italia dersom de har kontroll der nede. Kjører nok broene i så fall, på Kiel-båtene er det altfor tett med folk. De har dessuten lagt på prisene 18,5 % fra fjoråret, og det nekter jeg å betale. Hvis jeg sparer 8.500 pr dag på å kjøre to dager ekstra, så er det god butikk. Vi får se hvordan smitte og vaksinesituasjonen utvikler seg, håper i det lengste å få benytte min Eckla Beach Rolly på sandstranden i Cavallino for å trille ned strandmøbler og parasoll.

Rashid likes this post

Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

sommeren 2021 Empty
PosteTema: Re: sommeren 2021   sommeren 2021 Icon_minitimeLør 17 Apr 2021 - 6:52

Fornuftig tenkt, dette med å kjøre broene til Europa. Gir lite ferie dette med å fore bankkontoen til Sunde.
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1137
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

sommeren 2021 Empty
PosteTema: Re: sommeren 2021   sommeren 2021 Icon_minitimeTor 22 Apr 2021 - 1:53

Bankkontoen til Sunde er sikkert solid, men det å øke prisen på Oslo - Kiel med 20 % for 2021 er direkte provoserende etter mitt syn. Og faktisk direkte tåpelig om man ønsker å få opp trafikken. Slik prisgalopp nekter jeg å være med på, rett og slett, blir provosert.

Og dessuten, dersom det ikke går å kjøre nedover kontinentet i år, hvor blir alle gjestene av da? Kjører til Lofoten? Konklusjonen er at dette prisopplegget er en totalt feilet strategi. Colorline burde tvert imot senket prisene for å få opp trafikken. Noen i selskapet bør få beskjed om tåpelig ledelse og få avløsning!
Til Toppen Go down
Sponsored content





sommeren 2021 Empty
PosteTema: Re: sommeren 2021   sommeren 2021 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
sommeren 2021
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Italia 2021
» Sommeren 2007
» Sommerferien 2009
» Sommeren 2009
» Danmark til sommeren.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Langs Vegen :: Veien til Kontinentet-
Gå Til: