CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 De beste setene for lange turer

Go down 
+11
Jan
Bjornz
OyvindSP
Sten Rune
Jan Ole
Camping Kai
Harald
CGJ
Johnny
thor_egil
Lars Egil
15 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 11:19

Hvilke erfaringer finnes knyttet til o.n.
Vi har en Touran som har sportsseter godt tilpasset min kropp, men jeg vil tror at andre biler kan vise til like gode og bedre seter?

For min del har jeg stor tro på at Saab/Volvo har veldig gode seter. Har ikke prøvd langturkomforten, men de gir et veldig godt førsteinntrykk.

Andre erfaringer?
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 11:45

Det er sikkert like mange meninger om dette som det er kroppformer, vil jeg tro.

Jeg har en klar negativ erfaring med setene i Subaru. Elendig form i ryggen, og manglende hodestøttejustering gjorde det til en negativ erfaring. Kona mi hadde det enda verre. Hun orket å kjøre bilen i max 15 minutter!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 16:02

De beste setene for meg,er i E-klassene,som jeg har hatt tre stykker av.På ML er det litt kortere seteputer,og de virker og litt smalere enn på E-klassene.

Men dæven,jeg glemmer jo min gamle Scorpio fra '86.Den hadde seter den !!!!!!!! Blant de beste jeg har sitti i.

Og boblene fra barndommen var og gode å sitte i.Men den gang hadde man jo litt mindre kjøtt på ræva,så hvordan de hadde vært nå,vet jeg ikke.Hehe.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 16:14

Har en ny Ford Mondeo med såkalte sportseter...

Dvs litt kantete form som gjør at man ikke skal skli ut av setet i skarpe svinger ... når man leker Solberg Brothers.

Greie nok om man ser bort fra at venstrebeinet vissner helt bort... Ikke heilt vellykket for meg antagelig.

Kan selvfølgelig ha noe med at kroppen ganske enkelt er bedre tilpasset et bredere sete ; altså et sete for feitinger !

Seter bør velges etter egen kroppsform.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 17:25

Beste seter? hmm. vet ikke helt om jeg har funnet idealsetet til meg.
Værste seter. Volvo 460. Følte jeg satt med ræva i asfalten og håpløst for min rygg på lengre kjøring.
Andre dårlige seter. Oldsmobile Cutlas. Ræva så dårlige sitteputer.
Beste til nå for min del. Chevy Starcraft. Passa perfekt til meg.
Liker best en litt oppreist kjørestilling.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 17:52

Kjører en Volvo v40 som er bare min.... Mannen er for lang til å kjøre den hvis vi skal ha med barn, da han havner 10 cm fra baksetet med ryggstøet.

Jeg for min del, sliter med fibromyalgi, men jeg har null problemer med å kjøre strekningen København-Oslo uten stopp på E6. Kjørte den på 7 t 40 minutter og hadde ikke stopp... Eneste problem var at jeg var fryktelig tissetrengt da jeg kom hjem.....
Det som er så fint med setene er at det er pute i ryggen man kan regulere, knehøyden og ratthøyden kan jo også justeres.....
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 19:27

Vel....Volvo sine seter er jo kjent for god sittekomfort da,selv om det sikkert er interne forskjeller ute og går....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 20:17

Hei

setene er noe jeg føler er noe av det svært positive med Santa-fe'ne jeg har hatt..... det samme kan jeg si om Sonata-setet..... blir ikke sliten i de..... men nå har jeg ikke kjørt dagsetapper på særlig over 100 mil med de da.....

H-1 var og grei nok, men den bussen mangla vippemuligheten på seteputa..... men den hadde ikke samme setet som varebilen, det var flerbruksbil-setet i den, bar den vippemuligheten mangla...

de har rett og slett klart å lage seter som liker kroppen min......
Til Toppen Go down
Harald
MODERATOR
MODERATOR
Harald


Male
Antall Innlegg : 4221
Registration date : 21.03.2008

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 20:41

Vegard skrev:
Hei

setene er noe jeg føler er noe av det svært positive med Santa-fe'ne jeg har hatt..... det samme kan jeg si om Sonata-setet..... blir ikke sliten i de..... men nå har jeg ikke kjørt dagsetapper på særlig over 100 mil med de da.....

H-1 var og grei nok, men den bussen mangla vippemuligheten på seteputa..... men den hadde ikke samme setet som varebilen, det var flerbruksbil-setet i den, bar den vippemuligheten mangla...

de har rett og slett klart å lage seter som liker kroppen min......
og lårstøtten er bra?????? det var noe eg merket etter ti minutter i santa fe.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 20:44

Harald skrev:
Vegard skrev:
Hei

setene er noe jeg føler er noe av det svært positive med Santa-fe'ne jeg har hatt..... det samme kan jeg si om Sonata-setet..... blir ikke sliten i de..... men nå har jeg ikke kjørt dagsetapper på særlig over 100 mil med de da.....

H-1 var og grei nok, men den bussen mangla vippemuligheten på seteputa..... men den hadde ikke samme setet som varebilen, det var flerbruksbil-setet i den, bar den vippemuligheten mangla...

de har rett og slett klart å lage seter som liker kroppen min......
og lårstøtten er bra?????? det var noe eg merket etter ti minutter i santa fe.....

Harald

ja, jeg syntes det, har løftet setet noe i forkant, som gir god lårstøtte, blir i hvertfall ikke sliten
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:26

Vegard.

Det samme gjorde jeg med X'en min.Ja......,X-trail'en asså.Litt kort sittepute,og det å få løfta setet litt i forkant hjalp greit.

Samme på Hi-Acen fra '96 og.Er korte i møkkfallet disse asiatene.Tenkte da ikke på bilene deres.
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:28

Volvo setet passer meg perfekt , nå er jeg lang og tung.

Prøvekjørte Outlander , var egentlig ingen vits fordi setet var ikke godt å sitte i inne i butikken engang.Men bilen er mega stilig spør du meg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:30

Beste setene C5 første utgave. 2001 mod.

Værste setene Mercedes E200 CDI 99.mod.

Ellers sitter jeg ganske godt i Renålten da...... langkjøring med den er en drøm, men ingenting slår Citten fra -01
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:35

Rune.

He ???? Først kaller du meg bonde i kveld,og så "disser" du E-klasse setene ?????? Hakke hørt på makan jeg gutt !!!!!!

Men det er klart,en E-klasse er bygd for ordentlige menn,med litt pondus og fylde.du kommer dit en dag du og min venn.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:38

ARVE skrev:
Rune.

He ???? Først kaller du meg bonde i kveld,og så "disser" du E-klasse setene ?????? Hakke hørt på makan jeg gutt !!!!!!

Men det er klart,en E-klasse er bygd for ordentlige menn,med litt pondus og fylde.du kommer dit en dag du og min venn.

Og nå fikk jeg et bilde av en gjennomsnittlig drosjesjåfør fra Oslo på netthinnen. Også rett før leggetid da! affraid affraid affraid affraid

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:46

J.O.

En gjennomsnittelig drosjesjåfør fra Oslo heter Ali eller Mohammad og kommer fra Punjab-provinsen i Pakistan.Og ta meg f....,han har ikke Bjølle.
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:47

Glemte å ta med at det er ganske komfortabelt i Chrysleren vår også, med sånne reclinerstoler....
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:48

ARVE skrev:
J.O.

En gjennomsnittelig drosjesjåfør fra Oslo heter Ali eller Mohammad og kommer fra Punjab-provinsen i Pakistan.Og ta meg f....,han har ikke Bjølle.
Sant det!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 23:50

Vi sitter like godt hele familien i vår sharan.... alle med sportsseter i skinn. Det aller beste er vel kanskje at jeg, som ikke er så veldig lang, ser godt fra sjåførsetet Wink ikke alle bilene jeg føler jeg har så god oversikt fra....
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 0:14

Setene i Sharan er slett ikke verst. Vi har dog en nedstrippet utgave uten reg av korsryggstøtte.

Ellers er jeg svært glad i setene i XM. Der tror jeg mange MB eiere ville funnet seg godt til rette.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 0:20

ARVE skrev:
Rune.

He ???? Først kaller du meg bonde i kveld,og så "disser" du E-klasse setene ?????? Hakke hørt på makan jeg gutt !!!!!!

Men det er klart,en E-klasse er bygd for ordentlige menn,med litt pondus og fylde.du kommer dit en dag du og min venn.


Disser E-klasse...? Bare kaller ei spade for ei spade og sier at de E-klasse setene er noe Gud glemte og djevelen la igjen...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 0:21

J.O. skrev:
ARVE skrev:
Rune.

He ???? Først kaller du meg bonde i kveld,og så "disser" du E-klasse setene ?????? Hakke hørt på makan jeg gutt !!!!!!

Men det er klart,en E-klasse er bygd for ordentlige menn,med litt pondus og fylde.du kommer dit en dag du og min venn.

Og nå fikk jeg et bilde av en gjennomsnittlig drosjesjåfør fra Oslo på netthinnen. Også rett før leggetid da! affraid affraid affraid affraid


Hepp..... jeg kjører drosje.... i Stavanger. Det er der jeg stifftet bekjentskap med den jæ... Mercedritten......
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 0:46

Mercesetene er noe for seg sjøl..husker bare at jeg aldri har sett seter som kunne bli så totalt flate som et mercesete...
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 6:28

Rune skrev:
ARVE skrev:
Rune.

He ???? Først kaller du meg bonde i kveld,og så "disser" du E-klasse setene ?????? Hakke hørt på makan jeg gutt !!!!!!

Men det er klart,en E-klasse er bygd for ordentlige menn,med litt pondus og fylde.du kommer dit en dag du og min venn.


Disser E-klasse...? Bare kaller ei spade for ei spade og sier at de E-klasse setene er noe Gud glemte og djevelen la igjen...

Twisted Evil Twisted Evil kan vel ikke si meg helt uenig i det nei......

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








De beste setene for lange turer Caravan
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 8:47

Dette med seter er en ganske individuell greie. Jeg er stiv som en stokk i ryggen og 190 høy, så jeg merker fort om det er noe som ikke passer. Stor var derfor overraskelsen når jeg leser at Johnny mener Volvo 460 har de verste setene! Den aller første bilen jeg var 100 % fornøyd med når det gjelder seter var nettopp.. en Volvo 460! En av våre tidl biler, en Audi 80 med sportsseter, kunne jeg kjøre utelukkende fordi den hadde automat! Vi prøvekjørte en med manuell kasse først, men fra Slependen til Oslo hadde jeg fått krampe to ggr pga clutchen! I min gamle boble er det springfjærer, sitter og duver, rett opp og ned. Ikke noe særlig på langtur, null sidestøtte, men såmnn er det jammen i MB med standardseter også! I tillegg er det varierende hvor mye ryggen kan legges ned, de stakkarene som må ha et bakovervendt barnesete bak seg sitter vel ikke godt hvis de er høyere enn 160 nesten uanz bil!

Min liste, etter husken:

De beste:
1. Volvo 460
2. Saab 9-5
3. Volvo S80

De verste
1. Audi 80 med manuelt gir og sportsseter
2. Nissan Micra
3. Kjøkkenstolene til svigers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 9:21

Har en Passat 2007 modell med sportsseter i skinn og elektrisk justering. Synes de er suverent gode og blir ikke sliten.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 16:08

Rune skrev:
ARVE skrev:
Rune.

He ???? Først kaller du meg bonde i kveld,og så "disser" du E-klasse setene ?????? Hakke hørt på makan jeg gutt !!!!!!

Men det er klart,en E-klasse er bygd for ordentlige menn,med litt pondus og fylde.du kommer dit en dag du og min venn.


Disser E-klasse...? Bare kaller ei spade for ei spade og sier at de E-klasse setene er noe Gud glemte og djevelen la igjen...

BONDE !!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 23:55

ARVE skrev:
Rune skrev:
ARVE skrev:
Rune.

He ???? Først kaller du meg bonde i kveld,og så "disser" du E-klasse setene ?????? Hakke hørt på makan jeg gutt !!!!!!

Men det er klart,en E-klasse er bygd for ordentlige menn,med litt pondus og fylde.du kommer dit en dag du og min venn.


Disser E-klasse...? Bare kaller ei spade for ei spade og sier at de E-klasse setene er noe Gud glemte og djevelen la igjen...

BONDE !!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Smella på deg....... Hvordan gikk det med Enga mot Liverpool her i uka.....??? pale
Til Toppen Go down
Bjornz
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Bjornz


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 52
Localisation : Bjugn
Registration date : 24.07.2008

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 0:01

Enig med OyvindSP..!
Kjøkkenstolene til svigers er ikke noe særlig.
Spes ikke på langtur. rabbit

Dumt spørsmål egentlig Very Happy Men Vålerenga tapte 4-1. Vil si det var et hederlig resultat.... Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 11:04

Rune skrev:
ARVE skrev:
Rune skrev:
ARVE skrev:
Rune.

He ???? Først kaller du meg bonde i kveld,og så "disser" du E-klasse setene ?????? Hakke hørt på makan jeg gutt !!!!!!

Men det er klart,en E-klasse er bygd for ordentlige menn,med litt pondus og fylde.du kommer dit en dag du og min venn.


Disser E-klasse...? Bare kaller ei spade for ei spade og sier at de E-klasse setene er noe Gud glemte og djevelen la igjen...

BONDE !!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Smella på deg....... Hvordan gikk det med Enga mot Liverpool her i uka.....??? pale

Bubbe.

Du vet forskjellen på budsjettene til Liverpool og Enga er like store som når du handler vogn på Europris og jeg kjøper et håndbygget,premiumsprodukt fra Norge. Twisted Evil De beste setene for lange turer 928394 De beste setene for lange turer 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 11:06

Bjornz skrev:
Enig med OyvindSP..!
Kjøkkenstolene til svigers er ikke noe særlig.
Spes ikke på langtur. rabbit

Dumt spørsmål egentlig Very Happy Men Vålerenga tapte 4-1. Vil si det var et hederlig resultat.... Smile

Men vi knuser Liverpool i hockey,som klanen sang på Ølogvold.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 20:40

ARVE skrev:
Rune skrev:
ARVE skrev:
Rune skrev:
ARVE skrev:
Rune.

He ???? Først kaller du meg bonde i kveld,og så "disser" du E-klasse setene ?????? Hakke hørt på makan jeg gutt !!!!!!

Men det er klart,en E-klasse er bygd for ordentlige menn,med litt pondus og fylde.du kommer dit en dag du og min venn.


Disser E-klasse...? Bare kaller ei spade for ei spade og sier at de E-klasse setene er noe Gud glemte og djevelen la igjen...

BONDE !!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Smella på deg....... Hvordan gikk det med Enga mot Liverpool her i uka.....??? pale

Bubbe.

Du vet forskjellen på budsjettene til Liverpool og Enga er like store som når du handler vogn på Europris og jeg kjøper et håndbygget,premiumsprodukt fra Norge. Twisted Evil De beste setene for lange turer 928394 De beste setene for lange turer 928394
til informasjon, sånn helt forsiktig uten å fyre.
europris går så det griner, mens håndbyggede premiumsvogner for tiden er konkurs, og det kommer ikke nye vogner derfra før om et par år eller så
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 20:52

Jan

Vel......,den som har lever,får se !!!!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeTor 7 Aug 2008 - 20:55

ARVE skrev:
Jan

Vel......,den som har lever,får se !!!!
Twisted Evil jepp.
men gode seter er et møst for å nyte turen med vogna uansett hvor den er kjøpt, og på tyske biler går setene mer og mer vekk fra komfort og over på sport er mitt intrykk
Til Toppen Go down
Bjolseth530
CAMPER
CAMPER
Bjolseth530


Male
Antall Innlegg : 31
Age : 33
Localisation : Valdres
Registration date : 26.01.2009

De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 0:16

Når det gjelder sittekomfort, er jo Citroën overlegne!

Har en 78 mod cx, der blir man ikke sliten. Samme gjelder min 90 Xm 3,0 V6. Har kjørt voyager en stund, og der sitter du bra. Oppreist, samtidig veldig behagelig - som en stressless Smile Skal ikke klage på setene i Granadaen jeg kjører nå, men de kommer ikke opp på Citroën-nivå!

Værste setene jeg har prøvd er en mercedes e220, og audi 80. Den dagen de skulle tegne setene på merca, var nok ikke særlig lang....
Til Toppen Go down
Sponsored content





De beste setene for lange turer Empty
PosteTema: Re: De beste setene for lange turer   De beste setene for lange turer Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
De beste setene for lange turer
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Flotte turer av alle slag
» Beste bobilkjøp for kvalitetsbeviste
» Min nye aller beste venn... :)
» Beste campingplass i nærheten av Tønsberg??
» Rett og slett beste mover på markedet

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: