CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sevice og fukttester!

Go down 
+7
Camping Kai
Lars Egil
Oddbjørn
Fjellcamping
Ronny
Black Betty
ulla
11 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTir 12 Aug 2008 - 12:15

Hva gjør jeg nå......
Jeg har bestilt fukttest fra Kongsberg Caravan shop men har fått høre sist jeg var på fjellet at di skulle komme fra Norcamp på Skytta. Det er flere ting jeg lurer på ang. vogna mi og føler i grunn at di sitter inne med mest kompetanse disse gutta fra Skytta. Nøkkelen til vogna ligger på Kongsberg Caravan. Hva gjør jeg nå? Slår jeg fingertuppene av disse gutta på Kongsberg og sier nei takk jeg har ombestemt meg. Eller gjøre som Ole Brum: ja takk begge deler.........Har jo lyst til å opprettholde forholdet til Kongsberg Caravan da det er mest naturlig i forhold til beliggenheten av vogna mi akkurat nå.....
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTir 12 Aug 2008 - 15:18

Ta begge 2,så får du se va begge sier altid morro med 2 uttaelser...scratch scratch
Om 1 uke til DK med vogna i 14 dage,mulig med 2 gipset armer får se imorgen va de sier..lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTir 12 Aug 2008 - 20:53

Tove.

Begge er meget gode og seriøse forhandlere med lang fartstid i bransjen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeOns 13 Aug 2008 - 12:05

Arve

Ja, jeg er veldig klar over det. Ikke noe negativt å si men hadde nok ønska meg ett mer utfyllende svar vedrørende Kaben enn det jeg fikk. Di sa di var for ferske ennå på Kabe til at di kunne svare på stående fot....Tanken har jo slått meg og gjøre som Ulla sier...Ja takk begge deler......Er jo så redd får å få sure miner hvis jeg avbestiller den fuktesten nettopp fordi jeg ønsker fortsatt å bruke di.
Også er det så mange ting jeg lurer på vettu.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeOns 13 Aug 2008 - 14:26

Tove skrev:
Arve

Ja, jeg er veldig klar over det. Ikke noe negativt å si men hadde nok ønska meg ett mer utfyllende svar vedrørende Kaben enn det jeg fikk. Di sa di var for ferske ennå på Kabe til at di kunne svare på stående fot....Tanken har jo slått meg og gjøre som Ulla sier...Ja takk begge deler......Er jo så redd får å få sure miner hvis jeg avbestiller den fuktesten nettopp fordi jeg ønsker fortsatt å bruke di.
Også er det så mange ting jeg lurer på vettu.....

Sevice og fukttester! 897742 NCC Hadeland og Ringerike gjør noe med det der.

Vi har lenge sett at fastliggere faller litt mellom to stoler, da de færreste gidder og røske løs vogna for så å få testa den på NCC sine testkvelder.
Så hva gjør vi? Vi bretter opp ermene og reiser ut. I år har vi bestemt oss for å besøke Vasetdansen Camping. De som vil (NCC medlemmer) kan da få testet ut vogna si.
Om du godsnakker med meg og er enig i alt jeg skriver om Hobby, kan det være at vi kommer til Haglebu til neste år.
Sevice og fukttester! 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeOns 13 Aug 2008 - 14:40

Tom RS skrev:
Tove skrev:
Arve

Ja, jeg er veldig klar over det. Ikke noe negativt å si men hadde nok ønska meg ett mer utfyllende svar vedrørende Kaben enn det jeg fikk. Di sa di var for ferske ennå på Kabe til at di kunne svare på stående fot....Tanken har jo slått meg og gjøre som Ulla sier...Ja takk begge deler......Er jo så redd får å få sure miner hvis jeg avbestiller den fuktesten nettopp fordi jeg ønsker fortsatt å bruke di.
Også er det så mange ting jeg lurer på vettu.....

Sevice og fukttester! 897742 NCC Hadeland og Ringerike gjør noe med det der.

Vi har lenge sett at fastliggere faller litt mellom to stoler, da de færreste gidder og røske løs vogna for så å få testa den på NCC sine testkvelder.
Så hva gjør vi? Vi bretter opp ermene og reiser ut. I år har vi bestemt oss for å besøke Vasetdansen Camping. De som vil (NCC medlemmer) kan da få testet ut vogna si.
Om du godsnakker med meg og er enig i alt jeg skriver om Hobby, kan det være at vi kommer til Haglebu til neste år.
Sevice og fukttester! 928394


TomRS

Sevice og fukttester! Loonyface NOT..... Wink

Til neste år affraid Uansett for seint det TomRS, men takk som byr Laughing Laughing Laughing .....Det får holde at du har hjernevaska en her inne affraid affraid affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeOns 13 Aug 2008 - 19:42

Tove skrev:
Arve

Ja, jeg er veldig klar over det. Ikke noe negativt å si men hadde nok ønska meg ett mer utfyllende svar vedrørende Kaben enn det jeg fikk. Di sa di var for ferske ennå på Kabe til at di kunne svare på stående fot....Tanken har jo slått meg og gjøre som Ulla sier...Ja takk begge deler......Er jo så redd får å få sure miner hvis jeg avbestiller den fuktesten nettopp fordi jeg ønsker fortsatt å bruke di.
Også er det så mange ting jeg lurer på vettu.....

Ring Norcamp du og hils fra meg,så får du ekstra god service.Jada,jada,skryt,skryt !! Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeOns 13 Aug 2008 - 20:31

ARVE skrev:
Tove skrev:
Arve

Ja, jeg er veldig klar over det. Ikke noe negativt å si men hadde nok ønska meg ett mer utfyllende svar vedrørende Kaben enn det jeg fikk. Di sa di var for ferske ennå på Kabe til at di kunne svare på stående fot....Tanken har jo slått meg og gjøre som Ulla sier...Ja takk begge deler......Er jo så redd får å få sure miner hvis jeg avbestiller den fuktesten nettopp fordi jeg ønsker fortsatt å bruke di.
Også er det så mange ting jeg lurer på vettu.....

Ring Norcamp du og hils fra meg,så får du ekstra god service.Jada,jada,skryt,skryt !! Laughing Laughing

Den skal testes ut Wink Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeOns 13 Aug 2008 - 23:09

Tove skrev:
Tom RS skrev:
Tove skrev:
Arve

Ja, jeg er veldig klar over det. Ikke noe negativt å si men hadde nok ønska meg ett mer utfyllende svar vedrørende Kaben enn det jeg fikk. Di sa di var for ferske ennå på Kabe til at di kunne svare på stående fot....Tanken har jo slått meg og gjøre som Ulla sier...Ja takk begge deler......Er jo så redd får å få sure miner hvis jeg avbestiller den fuktesten nettopp fordi jeg ønsker fortsatt å bruke di.
Også er det så mange ting jeg lurer på vettu.....

Sevice og fukttester! 897742 NCC Hadeland og Ringerike gjør noe med det der.

Vi har lenge sett at fastliggere faller litt mellom to stoler, da de færreste gidder og røske løs vogna for så å få testa den på NCC sine testkvelder.
Så hva gjør vi? Vi bretter opp ermene og reiser ut. I år har vi bestemt oss for å besøke Vasetdansen Camping. De som vil (NCC medlemmer) kan da få testet ut vogna si.
Om du godsnakker med meg og er enig i alt jeg skriver om Hobby, kan det være at vi kommer til Haglebu til neste år.
Sevice og fukttester! 928394


TomRS

Sevice og fukttester! Loonyface NOT..... Wink

Til neste år affraid Uansett for seint det TomRS, men takk som byr Laughing Laughing Laughing .....Det får holde at du har hjernevaska en her inne affraid affraid affraid affraid

Har dere ny vogn til neste år eller?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 10:31

Tom RS skrev:
Tove skrev:
Tom RS skrev:
Tove skrev:
Arve

Ja, jeg er veldig klar over det. Ikke noe negativt å si men hadde nok ønska meg ett mer utfyllende svar vedrørende Kaben enn det jeg fikk. Di sa di var for ferske ennå på Kabe til at di kunne svare på stående fot....Tanken har jo slått meg og gjøre som Ulla sier...Ja takk begge deler......Er jo så redd får å få sure miner hvis jeg avbestiller den fuktesten nettopp fordi jeg ønsker fortsatt å bruke di.
Også er det så mange ting jeg lurer på vettu.....

Sevice og fukttester! 897742 NCC Hadeland og Ringerike gjør noe med det der.

Vi har lenge sett at fastliggere faller litt mellom to stoler, da de færreste gidder og røske løs vogna for så å få testa den på NCC sine testkvelder.
Så hva gjør vi? Vi bretter opp ermene og reiser ut. I år har vi bestemt oss for å besøke Vasetdansen Camping. De som vil (NCC medlemmer) kan da få testet ut vogna si.
Om du godsnakker med meg og er enig i alt jeg skriver om Hobby, kan det være at vi kommer til Haglebu til neste år.
Sevice og fukttester! 928394


TomRS

Sevice og fukttester! Loonyface NOT..... Wink

Til neste år affraid Uansett for seint det TomRS, men takk som byr Laughing Laughing Laughing .....Det får holde at du har hjernevaska en her inne affraid affraid affraid affraid

Har dere ny vogn til neste år eller?



lol! lol! lol! Tolka du det dithenn.....siste året med fuktgarantien nå i år, så den får vi ta med oss. ett år av gangen vettu.....

Ei Bjølseth står øverst på ønskelista for mitt vedkommende nå......Wink Wink Wink

Enda høyere enn før..........
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 10:38

Tove skrev:
[lol! lol! lol! Tolka du det dithenn.....siste året med fuktgarantien nå i år, så den får vi ta med oss. ett år av gangen vettu.....

Ei Bjølseth står øverst på ønskelista for mitt vedkommende nå......Wink Wink Wink

Enda høyere enn før..........

.....men du har jo en Bjølseth??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 11:00

Betty Boop skrev:
Tove skrev:
[lol! lol! lol! Tolka du det dithenn.....siste året med fuktgarantien nå i år, så den får vi ta med oss. ett år av gangen vettu.....

Ei Bjølseth står øverst på ønskelista for mitt vedkommende nå......Wink Wink Wink

Enda høyere enn før..........

.....men du har jo en Bjølseth??


Ja, jeg kan ta to jeg Laughing Laughing Laughing Må jo ha ei kjørevogn å.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:08

Tove.

To Bjøller !!!!!!


Ah,tenk for et herlig liv 'a !!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 13:43

ARVE skrev:
Tove.

To Bjøller !!!!!!


Ah,tenk for et herlig liv 'a !!!!!!!

Del din på midten da vel! så har du to passe store affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:15

Tom RS.

Hehe,sant nok gutt !!!!

Blir som "Herbie" det da.VW'en som delte seg på midten i en film fra 60-tallet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:52

ARVE skrev:
Tove.

To Bjøller !!!!!!


Ah,tenk for et herlig liv 'a !!!!!!!


Sevice og fukttester! 928394 Sevice og fukttester! 928394 Sevice og fukttester! 928394 Sier den lærde Sevice og fukttester! 190968 Sevice og fukttester! 190968
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 14:53

Tove.

Hehe,kanskje jeg og skulle prøve det.Har jo bare en jeg.1,5 kanskje.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTor 14 Aug 2008 - 18:53

ARVE skrev:
Tove.

Hehe,kanskje jeg og skulle prøve det.Har jo bare en jeg.1,5 kanskje.

Arve

1.5 maken til min....ja det tror jeg Sevice og fukttester! 928394 Sevice og fukttester! 928394 Sevice og fukttester! 928394 Sevice og fukttester! 928394 Også har jeg en hel Kabe Sevice og fukttester! 820616 Sevice og fukttester! 820616 Sevice og fukttester! 820616
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 1:21

Tove.

En hel Kabe ????? Vent til Vegard og Harald kommer med metermålet du !!!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 8:16

ARVE skrev:
Tove.

En hel Kabe ????? Vent til Vegard og Harald kommer med metermålet du !!!!!!!!


Men tenk om TVer ble solgt etter samme prinsipp. 30 tommeren til Grundig er egentlig 21 tommer.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 8:20

Tom RS.

Der tar du grundig feil.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 8:30

ARVE skrev:
Tove.

En hel Kabe ????? Vent til Vegard og Harald kommer med metermålet du !!!!!!!!

Arve

Metermålet Question scratch Syns det var prat på en tau stomp her i går jeg lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 8:38

Tove.

Ja,Vegard var visst litt dårlig utstyrt akkurat nå...........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeFre 15 Aug 2008 - 9:41

ARVE skrev:
Tove.

Ja,Vegard var visst litt dårlig utstyrt akkurat nå...........


lol! lol! lol! Tør ikke si mer......lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 12:05

Hva består en komplett service av og hva koster det?. fukttest betalte jeg 500kr for nettopp for når de sjekka Solifern, men hva er resten av servicen?.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 12:31

Ronny skrev:
Hva består en komplett service av og hva koster det?. fukttest betalte jeg 500kr for nettopp for når de sjekka Solifern, men hva er resten av servicen?.

Ronny

Totalt sett hvis ikke det er ting å utbedre........tusen...femtehundre maks.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 12:34

Ronny skrev:
Hva består en komplett service av og hva koster det?. fukttest betalte jeg 500kr for nettopp for når de sjekka Solifern, men hva er resten av servicen?.


500,. for fukttest..... det var jo Svenskepris så det holder. Jeg betalte 1800,- for å fuktteste Wilken før jeg solgte den i fjor.... en liten vogn.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 12:36

Rune skrev:
Ronny skrev:
Hva består en komplett service av og hva koster det?. fukttest betalte jeg 500kr for nettopp for når de sjekka Solifern, men hva er resten av servicen?.


500,. for fukttest..... det var jo Svenskepris så det holder. Jeg betalte 1800,- for å fuktteste Wilken før jeg solgte den i fjor.... en liten vogn.


Oi, da er jammen prisforskjellene store rundt om kring.....betalte 500 på bjøllen nå før ferien......
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeSøn 17 Aug 2008 - 20:39

Ble positivt overasket av prisen, jeg spurte ikke om hva det kosta før jeg fikk den sjekka
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 19:28

Tove skrev:
Ronny skrev:
Hva består en komplett service av og hva koster det?. fukttest betalte jeg 500kr for nettopp for når de sjekka Solifern, men hva er resten av servicen?.

Ronny

Totalt sett hvis ikke det er ting å utbedre........tusen...femtehundre maks.

Ok høres jo ikke så ille ut det der, må vel begynne med årlig service og fukttest for å beholde garantiene på ny brakka.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 19:32

Ronny skrev:
Ble positivt overasket av prisen, jeg spurte ikke om hva det kosta før jeg fikk den sjekka

Ronny

Hva blei prisen da....service og fuktest Question Question
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 19:36

Vet ikke ennå, du anslo jo ca1000-1500kr...hadde fukttest på gamlevogna og betalte 500kr for det..Service blir jo ikke aktuelt før til neste år ettersom jeg ikke har fått den nye enda..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeSøn 31 Aug 2008 - 19:38

Ronny skrev:
Vet ikke ennå, du anslo jo ca1000-1500kr...hadde fukttest på gamlevogna og betalte 500kr for det..Service blir jo ikke aktuelt før til neste år ettersom jeg ikke har fått den nye enda..


Var ikke dårlig tippa da cheers cheers cheers Spørs litt hvor du tar testene henn....
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 10:32

Tove

Har du fått foretatt fukttestene på vogna nå? Pris?
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Oddbjørn
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Oddbjørn


Antall Innlegg : 277
Localisation : Lakselv
Registration date : 16.05.2008

Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 11:53

Det kosta meg 800 kr for å fuktsjekke hobbyen min.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sevice og fukttester! Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sevice og fukttester!
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Trenger hjelp til å vurdere fukttester Adora 643 2014 mod

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: