CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sevice og fukttester!

Go down 
+7
Camping Kai
Lars Egil
Oddbjørn
Fjellcamping
Ronny
Black Betty
ulla
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 13:13

Oddbjørn skrev:
Det kosta meg 800 kr for å fuktsjekke hobbyen min.

600,- i Drammen
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 15:08

800 i Hgsd...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 16:11

Vegard

650 i krs
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 17:56

Tom RS skrev:
Oddbjørn skrev:
Det kosta meg 800 kr for å fuktsjekke hobbyen min.

600,- i Drammen


Tom RS.

Ikke ljug 'a.Vakke fukttest det der...,de bare vrei opp vogna di,og fikk rent av det verste !!!!!! Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 22:28

600 på Twin Caravan.

Oslo caravan vet jeg ikke enda , de fant jo fukt så der blir det sikkert j..... dyrt.

He He.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 22:34

Camping Kai skrev:
600 på Twin Caravan.

Oslo caravan vet jeg ikke enda , de fant jo fukt så der blir det sikkert j..... dyrt.

He He.

OBS hvor fant de fukt hen da?? Har du garanti?? kjedelig det der da,
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 22:38

Tom RS skrev:
Camping Kai skrev:
600 på Twin Caravan.

Oslo caravan vet jeg ikke enda , de fant jo fukt så der blir det sikkert j..... dyrt.

He He.

OBS hvor fant de fukt hen da?? Har du garanti?? kjedelig det der da,

De fant fukt i gasskassa på Eifelland i går.Jeg sa jo det så kjekt i sommer på vei til Italia "nå får vi i alle fall sjekket om vogna var tett".Og det var den ikke.

Ja jeg har garanti , så regner med at ting går i orden etterhvert.Får nok bytte den i en tørr Hobby tror jeg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 22:44

Camping Kai skrev:
Tom RS skrev:
Camping Kai skrev:
600 på Twin Caravan.

Oslo caravan vet jeg ikke enda , de fant jo fukt så der blir det sikkert j..... dyrt.

He He.

OBS hvor fant de fukt hen da?? Har du garanti?? kjedelig det der da,

De fant fukt i gasskassa på Eifelland i går.Jeg sa jo det så kjekt i sommer på vei til Italia "nå får vi i alle fall sjekket om vogna var tett".Og det var den ikke.

Ja jeg har garanti , så regner med at ting går i orden etterhvert.Får nok bytte den i en tørr Hobby tror jeg.

Phuu var redd for at Vegard og Rufus fikk tak i dette med fukt i Hobby, det hadde blitt et lite h.....  VEGARD OG RUFUS Hobbyen var knusk tørr akkurat som vogna mi! Har du fått tørka Bjøllen nå?

Bra at du har garanti da, da blir det fikset.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 22:45

Tove skrev:
Tom RS skrev:
Tove skrev:
Arve

Ja, jeg er veldig klar over det. Ikke noe negativt å si men hadde nok ønska meg ett mer utfyllende svar vedrørende Kaben enn det jeg fikk. Di sa di var for ferske ennå på Kabe til at di kunne svare på stående fot....Tanken har jo slått meg og gjøre som Ulla sier...Ja takk begge deler......Er jo så redd får å få sure miner hvis jeg avbestiller den fuktesten nettopp fordi jeg ønsker fortsatt å bruke di.
Også er det så mange ting jeg lurer på vettu.....

Sevice og fukttester! - Page 2 897742 NCC Hadeland og Ringerike gjør noe med det der.

Vi har lenge sett at fastliggere faller litt mellom to stoler, da de færreste gidder og røske løs vogna for så å få testa den på NCC sine testkvelder.
Så hva gjør vi? Vi bretter opp ermene og reiser ut. I år har vi bestemt oss for å besøke Vasetdansen Camping. De som vil (NCC medlemmer) kan da få testet ut vogna si.
Om du godsnakker med meg og er enig i alt jeg skriver om Hobby, kan det være at vi kommer til Haglebu til neste år.
Sevice og fukttester! - Page 2 928394


TomRS

Sevice og fukttester! - Page 2 Loonyface NOT..... Wink

Til neste år affraid Uansett for seint det TomRS, men takk som byr Laughing Laughing Laughing .....Det får holde at du har hjernevaska en her inne affraid affraid affraid affraid

Hvem har du i tankene nå??? JEG BARE SPØR??????? Suspect
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 22:46

Tom RS skrev:
Camping Kai skrev:
Tom RS skrev:
Camping Kai skrev:
600 på Twin Caravan.

Oslo caravan vet jeg ikke enda , de fant jo fukt så der blir det sikkert j..... dyrt.

He He.

OBS hvor fant de fukt hen da?? Har du garanti?? kjedelig det der da,

De fant fukt i gasskassa på Eifelland i går.Jeg sa jo det så kjekt i sommer på vei til Italia "nå får vi i alle fall sjekket om vogna var tett".Og det var den ikke.

Ja jeg har garanti , så regner med at ting går i orden etterhvert.Får nok bytte den i en tørr Hobby tror jeg.

Phuu var redd for at Vegard og Rufus fikk tak i dette med fukt i Hobby, det hadde blitt et lite h.....  VEGARD OG RUFUS Hobbyen var knusk tørr akkurat som vogna mi! Har du fått tørka Bjøllen nå?

Bra at du har garanti da, da blir det fikset.

Ja det skulle tatt seg ut , hadde slettet profilen min jeg da...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 22:48

Tom RS skrev:
Camping Kai skrev:
Tom RS skrev:
Camping Kai skrev:
600 på Twin Caravan.

Oslo caravan vet jeg ikke enda , de fant jo fukt så der blir det sikkert j..... dyrt.

He He.

OBS hvor fant de fukt hen da?? Har du garanti?? kjedelig det der da,

De fant fukt i gasskassa på Eifelland i går.Jeg sa jo det så kjekt i sommer på vei til Italia "nå får vi i alle fall sjekket om vogna var tett".Og det var den ikke.

Ja jeg har garanti , så regner med at ting går i orden etterhvert.Får nok bytte den i en tørr Hobby tror jeg.

Phuu var redd for at Vegard og Rufus fikk tak i dette med fukt i Hobby, det hadde blitt et lite h.....  VEGARD OG RUFUS Hobbyen var knusk tørr akkurat som vogna mi! Har du fått tørka Bjøllen nå?

Bra at du har garanti da, da blir det fikset.

Tom RS

Hoby tørr nei..... det er bare at Hobby-måleren starter på 40% fukt.... alt under 62% er greit....
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeTir 7 Okt 2008 - 22:56

Vegard

Passer jo bra , vi Hobbyfolk er litt rå ! Vi også.
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 19:54

Hadde vogna på fukttest i dag,det ble ikke funnet noe fukt heldigvis, men syntes prisen var stiv.. 1250 penger. Virker som prisen varierer bra på dette.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 20:31

Campern

det er vel noe av det dyreste jeg har registrert....... her betaler vi ca det halve for den testen.....

1250 penger, skulle jo tilsvare nærmere to timers jobb det..... og skal jeg være ærlig, tror jeg neppe de har brukt mer enn 30-45 min på dette.....
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 20:36

Campern skrev:
Hadde vogna på fukttest i dag,det ble ikke funnet noe fukt heldigvis, men syntes prisen var stiv.. 1250 penger. Virker som prisen varierer bra på dette.
Dette var vel med denne understells behandlingen og kanskje?
Blir fort litt mer penger av det?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 20:40

J.O. skrev:
Campern skrev:
Hadde vogna på fukttest i dag,det ble ikke funnet noe fukt heldigvis, men syntes prisen var stiv.. 1250 penger. Virker som prisen varierer bra på dette.
Dette var vel med denne understells behandlingen og kanskje?
Blir fort litt mer penger av det?

J.O

det er klart.... er det noe mere med i bildet, er jo det riktig..... men kunne ikke se det ut av hva han skrev...... derfor syntes jeg prisen var drøy, om det er bare fukt-test.....
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 20:56

Vet ikke hva som ble gjort jeg, bare leverte den inn for å gjøre det som trengs for at garantien skal gjelde. Når det gjelder understellsbehandling så skal det vel settes på et merke i serviceboka når det er gjort, det er det ikke....
I boka til vogna står det det skal settes inn merke men da jeg spurte om det fikk jeg til svar de ikke hadde igjen merker????
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 21:00

Camperen

jepp...... det er det samme som jeg gjorde....... og har derfor garanti et år til..........
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 21:19

Ja greit med garantier, på min forrige vogn en solifer 93 mod måtte jeg skifte halve veggen pga råte og det var ikke morsomt..... Ble ikke så himla dyrt da jeg gjorde alt selv, men gjævla mye jobb........
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 21:22

Campern skrev:
Ja greit med garantier, på min forrige vogn en solifer 93 mod måtte jeg skifte halve veggen pga råte og det var ikke morsomt..... Ble ikke så himla dyrt da jeg gjorde alt selv, men gjævla mye jobb........
velkommen i klubben
skiftet selv hele fremveggen i ei 87 modell burstner som vi hadde.
enkel jobb, men arbeidskrevende i tid
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 21:31

Hehe jo takk for det..ikke den gjeveste klubben å være medlem i men Sevice og fukttester! - Page 2 928394 er jo greit med erfaringa.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Okt 2008 - 22:57

Campern skrev:
Vet ikke hva som ble gjort jeg, bare leverte den inn for å gjøre det som trengs for at garantien skal gjelde. Når det gjelder understellsbehandling så skal det vel settes på et merke i serviceboka når det er gjort, det er det ikke....
I boka til vogna står det det skal settes inn merke men da jeg spurte om det fikk jeg til svar de ikke hadde igjen merker????
da må du passe på å få det merket....i tilfelle det blir noe senere.....
er det hos Dethleffs forhandler du tok servicen?
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 9:39

Morten E skrev:
Campern skrev:
Vet ikke hva som ble gjort jeg, bare leverte den inn for å gjøre det som trengs for at garantien skal gjelde. Når det gjelder understellsbehandling så skal det vel settes på et merke i serviceboka når det er gjort, det er det ikke....
I boka til vogna står det det skal settes inn merke men da jeg spurte om det fikk jeg til svar de ikke hadde igjen merker????
da må du passe på å få det merket....i tilfelle det blir noe senere.....
er det hos Dethleffs forhandler du tok servicen?

Ja er merkeforhandler. Stusset litt på at det var tomt for merker, for sitter ikke merkene på boksene med understellsbehandlingen? Men det er kanskje ikke hvert år dette skal brukes? Vogna ble ihvertfall understellbehandlet i fjor.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 9:43

Campern skrev:
Morten E skrev:
Campern skrev:
Vet ikke hva som ble gjort jeg, bare leverte den inn for å gjøre det som trengs for at garantien skal gjelde. Når det gjelder understellsbehandling så skal det vel settes på et merke i serviceboka når det er gjort, det er det ikke....
I boka til vogna står det det skal settes inn merke men da jeg spurte om det fikk jeg til svar de ikke hadde igjen merker????
da må du passe på å få det merket....i tilfelle det blir noe senere.....
er det hos Dethleffs forhandler du tok servicen?

Ja er merkeforhandler. Stusset litt på at det var tomt for merker, for sitter ikke merkene på boksene med understellsbehandlingen? Men det er kanskje ikke hvert år dette skal brukes? Vogna ble ihvertfall understellbehandlet i fjor.
de har sikkert ikke brukt den sprayen, men den skal brukes hvert år for at garantien skal gjelde så vidt jeg vet...
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 9:50

Får vel krabbe en tur under vogna for inspeksjon i dag da.
Snart så vogna di dukker opp eller?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 9:51

Campern skrev:
Får vel krabbe en tur under vogna for inspeksjon i dag da.
Snart så vogna di dukker opp eller?
uti desember en gang skal den ankomme Gol Smile
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 9:54

Ja da kan kulda komme......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 9:58

og snøen kommer sikkert dagen før snow'en kommer..
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 10:01

Morten E skrev:
og snøen kommer sikkert dagen før snow'en kommer..

Blir spennende å dra den oppover da, men du har jo BMW så det burde gå greit Sevice og fukttester! - Page 2 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 10:08

Campern skrev:
Morten E skrev:
og snøen kommer sikkert dagen før snow'en kommer..

Blir spennende å dra den oppover da, men du har jo BMW så det burde gå greit Sevice og fukttester! - Page 2 928394
vi er såpass heldige at vogna blir plassert på plassen vår.
vi må bare få den inntil bua selv Smile
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 10:21

Morten E skrev:
Campern skrev:
Morten E skrev:
og snøen kommer sikkert dagen før snow'en kommer..

Blir spennende å dra den oppover da, men du har jo BMW så det burde gå greit Sevice og fukttester! - Page 2 928394
vi er såpass heldige at vogna blir plassert på plassen vår.
vi må bare få den inntil bua selv Smile

Ja men da er det ikke noe prob.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 10:27

Hei

Dethleffs bruker en type tectyl som sprayes i alle kabel/slange gjenomføringer denne boksen betaler du kr 1000 for,derfor er prisen på fukttesten som den er.(dette er uttalt av merkeforhandler til meg)
I lokket på denne boksen ligger det et klistermerke det skal inn i serviceboka,men om ikke hele boksen brukes men brukes på flere vogner/bobiler blir det ikke merke til alle men masse penger til den som utfører jobben.

Så det er bare å forlange merke i boka det betaler du for.


her er et nystartet firma i Svelvik

http://skandic-nordic.eu/index.php?id=3
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 10:28

Dethleffs skrev:
Hei

Dethleffs bruker en type tectyl som sprayes i alle kabel/slange gjenomføringer denne boksen betaler du kr 1000 for,derfor er prisen på fukttesten som den er.(dette er uttalt av merkeforhandler til meg)
I lokket på denne boksen ligger det et klistermerke det skal inn i serviceboka,men om ikke hele boksen brukes men brukes på flere vogner/bobiler blir det ikke merke til alle men masse penger til den som utfører jobben.

Så det er bare å forlange merke i boka det betaler du for.


her er et nystartet firma i Svelvik

http://skandic-nordic.eu/index.php?id=3
jeg betalte 350 for den boksen....så de tar seg forskjellig betalt skjønner jeg...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 10:34

Ja det forstår seg,ja ja dem er jo ikke helt til å stole på.
Til Toppen Go down
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Okt 2008 - 10:36

Hørtes drøyt ut med 1000kr for en boks med tectyl selv om det står aldri så mye dethleffs på den..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sevice og fukttester! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sevice og fukttester!   Sevice og fukttester! - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sevice og fukttester!
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Trenger hjelp til å vurdere fukttester Adora 643 2014 mod

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: