CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Slevigen camping på Norefjell.

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Hr/fru Bakstad
CARAVANER
CARAVANER
Hr/fru Bakstad


Male
Antall Innlegg : 45
Age : 59
Localisation : Bødalen
Registration date : 10.08.2008

Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeOns 20 Aug 2008 - 9:43

Noen som har vært der? Vi vurderer og sette vognen der i vinter.
Kunne tenke oss litt slalom og skigåing, denne campingplassen ligger bare 1 time fra der vi bor, hørte om en som ligger litt lenger bort for Noresund som heter Ørpen?
Noen tips her?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeOns 20 Aug 2008 - 15:52

Hepp.

Har vært nedom der noen ganger,og den ligger jo svært idylisk til.Er jo et stykke til bakken derfra,så bilen er en nødvendighet i.f.m. alpine aktiviteter.Kjørte forbi der i forrige uke,og det var bra med vogner der.Spørs om det er noen ledige plasser,men ring og hør.

Veldig synd det ikke er noen camping ved bakkene i Norefjell.Er jo knallfine de bakkene.
Til Toppen Go down
Hr/fru Bakstad
CARAVANER
CARAVANER
Hr/fru Bakstad


Male
Antall Innlegg : 45
Age : 59
Localisation : Bødalen
Registration date : 10.08.2008

Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeOns 20 Aug 2008 - 19:14

Det er en ledig plass der, men vi er litt usikre.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeOns 20 Aug 2008 - 21:11

Hepp.

Ok.Mente å ha hørt for leeeenge siden,at vertskapet der var litt merkelig.Da snakker vi kanskje 10 år tilbake i tid.Kan jo ha forandra seg nå.
Til Toppen Go down
Hr/fru Bakstad
CARAVANER
CARAVANER
Hr/fru Bakstad


Male
Antall Innlegg : 45
Age : 59
Localisation : Bødalen
Registration date : 10.08.2008

Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeOns 20 Aug 2008 - 21:17

har egentlig slått det fra oss, tror vi vil ha mere glede av og sette vognen på fjellet ett sted:)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeOns 20 Aug 2008 - 21:20

Håper det ordner seg for dere.Det begynner å dra seg mot høst/vinter nå,og mange har jo allerede posisjonert seg,og bestilt plass til vogna.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeTor 9 Okt 2008 - 20:38

Hr/fru Bakstad skrev:
har egentlig slått det fra oss, tror vi vil ha mere glede av og sette vognen på fjellet ett sted:)

Ledig på Dagali.....
www.dagalihotel.no
https://caravan.norwegianforum.net/campingplasser-f15/hallandtunet-camping-dagali-t1035.htm
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 0:44

Det kan se ut til at dere finner Thomas og meg på Slevigen til vinteren. Det frister med 30 minutter kjøring fra Hønefoss. Har tro for at vogna blir mere brukt da.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 0:46

Da ser dere kanskje vinterteltet mitt, eller det jeg hadde da...

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 0:48

30 minutter høres deilig ut
er jo 40 minutter til der vi vintercampet, og det er ikke noe annet enn fenomenalt å ha så kort vei
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 0:50

Jan Ole skrev:
Da ser dere kanskje vinterteltet mitt, eller det jeg hadde da...
.... står det Jan Ole på det?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 0:53

Jan skrev:
30 minutter høres deilig ut
er jo 40 minutter til der vi vintercampet, og det er ikke noe annet enn fenomenalt å ha så kort vei

Ja, ser litt frem til det. Kan ta på-sparke-tur til vogna da. Om vi skulle få lyst. Men jeg må flire litt da. Hørte med eier om det var bra fiske, "fins ikke en fisk" var svaret jeg fikk. Men på web siden til Slevigen står det " Fjorden er full av fisk" lol! lol!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 0:55

Tom RS skrev:
Jan Ole skrev:
Da ser dere kanskje vinterteltet mitt, eller det jeg hadde da...
.... står det Jan Ole på det?

Ikke når jeg hadde i alle fall.... Laughing

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 0:57

Men det har vert noen med Penta telt som har hatt det stående oppe hele vinteren der. Det står det heller ikke Jan Ole på altså. Tror jeg.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 1:02

Snakket med plasseier, var visst enkelte som hadde vært på plassen i 30 år. På en måte synes jeg litt synd på dem, tenk på alt de har gått glipp av. På den andre siden, har de kanskje funnet nøyaktig hva de leter etter. ...... men det virker litt sirumpa og ligge på samma flekken i 30 år.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 7:45

Tom RS skrev:
Jan skrev:
30 minutter høres deilig ut
er jo 40 minutter til der vi vintercampet, og det er ikke noe annet enn fenomenalt å ha så kort vei



Ja, ser litt frem til det. Kan ta på-sparke-tur til vogna da. Om vi skulle få lyst. Men jeg må flire litt da. Hørte med eier om det var bra fiske, "fins ikke en fisk" var svaret jeg fikk. Men på web siden til Slevigen står det " Fjorden er full av fisk" lol! lol!
lol! lol! lol!

Veldig greit med kort vei på vinteren, tidlig mørkt blir det jo også. Greit å komme i vogna før en føler at det er midnatt.. What a Face

Bruker selv 1 time og 20 min, og det frister ikke med ett kvarter ekstra engang....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Slevigen camping på Norefjell. Caravan
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 23:05

Tom RS skrev:
Jan skrev:
30 minutter høres deilig ut
er jo 40 minutter til der vi vintercampet, og det er ikke noe annet enn fenomenalt å ha så kort vei

Ja, ser litt frem til det. Kan ta på-sparke-tur til vogna da. Om vi skulle få lyst. Men jeg må flire litt da. Hørte med eier om det var bra fiske, "fins ikke en fisk" var svaret jeg fikk. Men på web siden til Slevigen står det " Fjorden er full av fisk" lol! lol!

???????????????????? Ikke fisk???????????????????????
Til Toppen Go down
Sponsored content





Slevigen camping på Norefjell. Empty
PosteTema: Re: Slevigen camping på Norefjell.   Slevigen camping på Norefjell. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Slevigen camping på Norefjell.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)
» Teksten camping
» sanda camping
» Lidkøping Camping

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: