CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dokka Camping.

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Turisten
CARAVANER
CARAVANER
Turisten


Male
Antall Innlegg : 58
Age : 63
Localisation : Hønefoss, - Dokka camping
Registration date : 25.08.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 19:06

Her er camping hele året med mange fasseliteter.

www.dokkacamping.no cheers

ta også en titt på vår hjemmeside for mere bilder.
Til Toppen Go down
http://www.grensegata.com
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeMan 25 Aug 2008 - 22:21

Ser bra ut på Dokka da. Det virker som om de står på en god del. Hører jo stadig at de reklamerer på Radioen.
Til Toppen Go down
Turisten
CARAVANER
CARAVANER
Turisten


Male
Antall Innlegg : 58
Age : 63
Localisation : Hønefoss, - Dokka camping
Registration date : 25.08.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 15:56

Dokka camping med egen interessegruppe på nettby. lol!
Til Toppen Go down
http://www.grensegata.com
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 54
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:34

Og vi har akkurat flytta vogna dit....

Noen som vil være med å skru platting??
Eller nei, vent litt, der kommer jammen naboen med hammer og sag!

Sånn opplevde vi helgen der.... Spurte barna om de ville hjelpe til, så kom naboen tittende rundt hjørnet.... Snakk om hjelpsomme mennesker! Men det er litt bikubetendenser der da... For ikke å glemme de som tar seg til rette på plassen og prøver å overgå kongen av campingplassen.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:44

Æsj,og der fikk jeg ikke vist min spisskompetanse på snekring og hamring.Søren og.........
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:44

Tom RS skrev:
Ser bra ut på Dokka da. Det virker som om de står på en god del. Hører jo stadig at de reklamerer på Radioen.

Og hvem radio hører du på?? Dokka Nærradio??
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:44

CGJ skrev:
Og vi har akkurat flytta vogna dit....

Noen som vil være med å skru platting??
Eller nei, vent litt, der kommer jammen naboen med hammer og sag!

Sånn opplevde vi helgen der.... Spurte barna om de ville hjelpe til, så kom naboen tittende rundt hjørnet.... Snakk om hjelpsomme mennesker! Men det er litt bikubetendenser der da... For ikke å glemme de som tar seg til rette på plassen og prøver å overgå kongen av campingplassen.....

CGJ

Konger finnes på alle campingplasser, må bare leve med dem Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:45

ARVE skrev:
Æsj,og der fikk jeg ikke vist min spisskompetanse på snekring og hamring.Søren og.........

Arve

Så litt av det i helga jeg lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:48

Gerd.

Hadde et par Fjordland-pakker på jobb i kveld.Tror du de ville funka i vogna og ???? Hehe.....
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 54
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:50

Thomas skrev:
Tom RS skrev:
Ser bra ut på Dokka da. Det virker som om de står på en god del. Hører jo stadig at de reklamerer på Radioen.

Og hvem radio hører du på?? Dokka Nærradio??

Radio Randsfjord, selvsagt! De spiller masse trekkspillmusikk, men kjører mye reklame for å ha råd til å ha trekkspillerne på plate.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:51

Thomas skrev:
Tom RS skrev:
Ser bra ut på Dokka da. Det virker som om de står på en god del. Hører jo stadig at de reklamerer på Radioen.

Og hvem radio hører du på?? Dokka Nærradio??

Embarassed Randsfjord radio
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:52

CGJ skrev:
Thomas skrev:
Tom RS skrev:
Ser bra ut på Dokka da. Det virker som om de står på en god del. Hører jo stadig at de reklamerer på Radioen.

Og hvem radio hører du på?? Dokka Nærradio??

Radio Randsfjord, selvsagt! De spiller masse trekkspillmusikk, men kjører mye reklame for å ha råd til å ha trekkspillerne på plate.....
nesten like bra som radio Halling drunken
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:52

Morten E.

Ja,for der var det mye flott musikk gitt !!!!!! NOT...............
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:54

ARVE skrev:
Morten E.

Ja,for der var det mye flott musikk gitt !!!!!! NOT...............
hehe....har hørt bedre kanaler ja, som feks NRK MP3 og Radio Oslo Smile
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 54
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:54

Lady 1 skrev:
CGJ skrev:
Og vi har akkurat flytta vogna dit....

Noen som vil være med å skru platting??
Eller nei, vent litt, der kommer jammen naboen med hammer og sag!

Sånn opplevde vi helgen der.... Spurte barna om de ville hjelpe til, så kom naboen tittende rundt hjørnet.... Snakk om hjelpsomme mennesker! Men det er litt bikubetendenser der da... For ikke å glemme de som tar seg til rette på plassen og prøver å overgå kongen av campingplassen.....

CGJ

Konger finnes på alle campingplasser, må bare leve med dem Wink

Akkurat de to verste har ingen problemer med å overgå Kongen i allefall. Flislagt parkeringsplass, egen inngjerdet hage med en avdeling for grønsaker, gedigen platting, svææææært spikertelt, fontene på terrassen og så videre. Kanskje de har gjort det for at ingen skal se den gamle Bjøllen de har gjemt inni der et sted????
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:56

CGJ skrev:
Lady 1 skrev:
CGJ skrev:
Og vi har akkurat flytta vogna dit....

Noen som vil være med å skru platting??
Eller nei, vent litt, der kommer jammen naboen med hammer og sag!

Sånn opplevde vi helgen der.... Spurte barna om de ville hjelpe til, så kom naboen tittende rundt hjørnet.... Snakk om hjelpsomme mennesker! Men det er litt bikubetendenser der da... For ikke å glemme de som tar seg til rette på plassen og prøver å overgå kongen av campingplassen.....

CGJ

Konger finnes på alle campingplasser, må bare leve med dem Wink

Akkurat de to verste har ingen problemer med å overgå Kongen i allefall. Flislagt parkeringsplass, egen inngjerdet hage med en avdeling for grønsaker, gedigen platting, svææææært spikertelt, fontene på terrassen og så videre. Kanskje de har gjort det for at ingen skal se den gamle Bjøllen de har gjemt inni der et sted????

He he.... syns jeg ser det for meg her..... affraid

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Dokka Camping. Caravan
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:56

ARVE skrev:
Æsj,og der fikk jeg ikke vist min spisskompetanse på snekring og hamring.Søren og.........
skal vel få til ett eller annet på neste forumtreff Twisted Evil
vi er jo noen her inne som kan være dommere
aktivitetsforslag
plattbygging
vognrygging.
teltoppsetting, vanlig og penta
få vegard inn i en bobil........................................eller forresten det klarte jeg i sommer
han satte seg til og med ned for å klage på alt han ikke likte inni den lol!
kakespisekonkuranse
og ja selvfølgelig, etterstramming av hjulbolter
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 54
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:57

ARVE skrev:
Morten E.

Ja,for der var det mye flott musikk gitt !!!!!! NOT...............
De har ønskekonsert en gang i uka, radiobingo hver torsdag og Randsfjordsmarten hværsågod hver mandag.... På randsfjordsmarten ringer man inn på direkten og kan selge og kjøpe litt av hvert.... Ler så jeg griner når radioen tilfeldigvis stopper der på manddagskvelden....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:59

CGJ skrev:
ARVE skrev:
Morten E.

Ja,for der var det mye flott musikk gitt !!!!!! NOT...............
De har ønskekonsert en gang i uka, radiobingo hver torsdag og Randsfjordsmarten hværsågod hver mandag.... På randsfjordsmarten ringer man inn på direkten og kan selge og kjøpe litt av hvert.... Ler så jeg griner når radioen tilfeldigvis stopper der på manddagskvelden....
har hørt på den martn et par ganger....underholdende å høre på ja hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 21:59

ARVE skrev:
Gerd.

Hadde et par Fjordland-pakker på jobb i kveld.Tror du de ville funka i vogna og ???? Hehe.....

Arve

Jeg vet når jeg skal gi meg Wink Dokka Camping. 92321
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 22:00

Tom RS skrev:
Thomas skrev:
Tom RS skrev:
Ser bra ut på Dokka da. Det virker som om de står på en god del. Hører jo stadig at de reklamerer på Radioen.

Og hvem radio hører du på?? Dokka Nærradio??

Embarassed Randsfjord radio

Ingen ytterlige kommentar trengs. Må evt skje via PM.. clown
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 22:01

CGJ skrev:
ARVE skrev:
Morten E.

Ja,for der var det mye flott musikk gitt !!!!!! NOT...............
De har ønskekonsert en gang i uka, radiobingo hver torsdag og Randsfjordsmarten hværsågod hver mandag.... På randsfjordsmarten ringer man inn på direkten og kan selge og kjøpe litt av hvert.... Ler så jeg griner når radioen tilfeldigvis stopper der på manddagskvelden....


Kunne nesten minne litt om noe som Raufoss Nærradio drev med for NOEN år siden... huff a meg..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 22:03

Lady 1 skrev:
ARVE skrev:
Gerd.

Hadde et par Fjordland-pakker på jobb i kveld.Tror du de ville funka i vogna og ???? Hehe.....

Arve

Jeg vet når jeg skal gi meg Wink Dokka Camping. 92321

Gerd.

Best det ja !!!! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 22:03

Morten E skrev:
CGJ skrev:
ARVE skrev:
Morten E.

Ja,for der var det mye flott musikk gitt !!!!!! NOT...............
De har ønskekonsert en gang i uka, radiobingo hver torsdag og Randsfjordsmarten hværsågod hver mandag.... På randsfjordsmarten ringer man inn på direkten og kan selge og kjøpe litt av hvert.... Ler så jeg griner når radioen tilfeldigvis stopper der på manddagskvelden....
har hørt på den martn et par ganger....underholdende å høre på ja hehe

Morten E.

BONDE !!!!! What a Face What a Face
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeOns 24 Sep 2008 - 22:53

Apropos Randsfjorden nærradio....

https://www.youtube.com/watch?v=NTpLMCY2qCM&feature=related

Hørte denne et par ganger i vinter... he he

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Dokka Camping. Caravan
Til Toppen Go down
Turisten
CARAVANER
CARAVANER
Turisten


Male
Antall Innlegg : 58
Age : 63
Localisation : Hønefoss, - Dokka camping
Registration date : 25.08.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeTor 25 Sep 2008 - 8:47

CGJ skrev:
Og vi har akkurat flytta vogna dit....

Noen som vil være med å skru platting??
Eller nei, vent litt, der kommer jammen naboen med hammer og sag!

Sånn opplevde vi helgen der.... Spurte barna om de ville hjelpe til, så kom naboen tittende rundt hjørnet.... Snakk om hjelpsomme mennesker! Men det er litt bikubetendenser der da... For ikke å glemme de som tar seg til rette på plassen og prøver å overgå kongen av campingplassen.....

Folk er både hjelpsomme og sosiale der. Men som du sier, så blir det bikubetendenser. I mitt område så prøver vi å komme i god kontakt med alle. Det er som regel alltid kaffe å få.
Til Toppen Go down
http://www.grensegata.com
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 54
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeTor 25 Sep 2008 - 13:10

Turisten skrev:
CGJ skrev:
Og vi har akkurat flytta vogna dit....

Noen som vil være med å skru platting??
Eller nei, vent litt, der kommer jammen naboen med hammer og sag!

Sånn opplevde vi helgen der.... Spurte barna om de ville hjelpe til, så kom naboen tittende rundt hjørnet.... Snakk om hjelpsomme mennesker! Men det er litt bikubetendenser der da... For ikke å glemme de som tar seg til rette på plassen og prøver å overgå kongen av campingplassen.....

Folk er både hjelpsomme og sosiale der. Men som du sier, så blir det bikubetendenser. I mitt område så prøver vi å komme i god kontakt med alle. Det er som regel alltid kaffe å få.
Og hvor på plassen er det så du ligger da? Vi ligger på oversiden av lekeplassen, til venstre om du kommer nedenfra. Vi reiser opp i helgen, jeg og barna, og blir noen dager siden det er høstferie.
Til Toppen Go down
Turisten
CARAVANER
CARAVANER
Turisten


Male
Antall Innlegg : 58
Age : 63
Localisation : Hønefoss, - Dokka camping
Registration date : 25.08.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeTor 25 Sep 2008 - 17:53

CGJ skrev:
Turisten skrev:
CGJ skrev:
Og vi har akkurat flytta vogna dit....

Noen som vil være med å skru platting??
Eller nei, vent litt, der kommer jammen naboen med hammer og sag!

Sånn opplevde vi helgen der.... Spurte barna om de ville hjelpe til, så kom naboen tittende rundt hjørnet.... Snakk om hjelpsomme mennesker! Men det er litt bikubetendenser der da... For ikke å glemme de som tar seg til rette på plassen og prøver å overgå kongen av campingplassen.....

Folk er både hjelpsomme og sosiale der. Men som du sier, så blir det bikubetendenser. I mitt område så prøver vi å komme i god kontakt med alle. Det er som regel alltid kaffe å få.
Og hvor på plassen er det så du ligger da? Vi ligger på oversiden av lekeplassen, til venstre om du kommer nedenfra. Vi reiser opp i helgen, jeg og barna, og blir noen dager siden det er høstferie.

Du ser vogna mi på profilbildet mitt(avatar).
I krysset rett ved siden av lekeplassen. vognnummer 20-5.
Da sees vi sikkert i helgen.
Til Toppen Go down
http://www.grensegata.com
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 54
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitimeLør 27 Sep 2008 - 11:13

Da skal jeg jammen vinke til deg i helgen. Reiser oppover i morgen, siden det er høstferie... Du ligger rett nedenfor oss....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Dokka Camping. Empty
PosteTema: Re: Dokka Camping.   Dokka Camping. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Dokka Camping.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)
» Teksten camping
» sanda camping
» Lidkøping Camping

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: